| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
oh, nice. Ik zit met een gammele rug ivm een sportblessure van jaren geleden en mn knie doet het ook niet lekker. Maar ik maak er nooit werk van om eens een afspraak te maken
|
|
|
|
Nou, ik ben opgelucht want de fysio vond het geen probleem dat ik liever niet tot in den eeuwigheid kwam. Ze gaf me zelfs complimenten dat ik zo gemotiveerd en initiatiefrijk was
Dit is overigens een andere fysio dan de fysio die dacht dat ik heel blij zou zijn met chroniciteit, want die mevrouw wordt nu geopereerd en moet daarna zelf revalideren.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
'... |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Awh
wees blij dat je er niet eentje nodig hebt!Ik loop officieel ook niet meer bij mijn fysio, want ik was een beetje out of vergoede behandelingen. Maar omdat ik af en toe nog wel vragen heb mag ik dan gewoon eventjes bellen wat ik het beste kan doen. Alhoewel de geneesko's het ook meestal wel weten. |
|
|
|||
|
Citaat:
Zo heb ik een communistische studiegenoot die tijdens de opstanden in Egypte etc dit soort berichten plaatste: Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
| Advertentie |