Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2012, 03:35
Verwijderd
Niet slapen
Advertentie
Oud 17-08-2012, 03:38
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Misschien werkt het niet met maar een vinger.
Het werkt ook niet met een hele hand hoor.
Oud 17-08-2012, 03:40
Verwijderd
Citaat:
Niet slapen
Inderdaad; ik heb 't maar opgegeven. Over twee uur moet ik toch op pad, assuming dat ik fatsoenlijk in schoenen kan schuiven en zo.
Oud 17-08-2012, 06:36
Verwijderd
morge!

We hebben eindelijk het verwarmd zwembad opstaan.
Oud 17-08-2012, 07:09
Verwijderd
Je zou toch zeggen dat iemand die 's nachts voortdurend wakker wordt dan in ieder geval een beetje uitslaapt en niet om 6 uur al klaarwakker rondscharrelt in haar bed. WRONG.
Oud 17-08-2012, 08:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik ben iets vergeten op mijn werk. Niets bijzonders, 2 vuilniszakken. Maar toch.
Verder ben ik nog altijd blij met mijn werk als flexer, want poe wat een geroddel en geouwehoer waar ik was, allemaal kliekjes die elkaar naar het leven staan. Gelukkig nog maar één nachtje, dan heb ik het daar ook wel weer gezien voorlopig
Oud 17-08-2012, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Je zou toch zeggen dat iemand die 's nachts voortdurend wakker wordt dan in ieder geval een beetje uitslaapt en niet om 6 uur al klaarwakker rondscharrelt in haar bed. WRONG.
dat deed ik ook.
Oud 17-08-2012, 08:27
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeedemorgen!
Oud 17-08-2012, 08:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mehhhh ik wil terug mijn bed in.
Oud 17-08-2012, 08:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh gelukkig het gaat niet meer over technische dingen die ik niet kan volgen zo vroeg.
Ik heb zo lekker gedouchet en ondanks de teringmuziek vannacht toch nog aardig kunnen slapen
Oud 17-08-2012, 08:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ga zometeen naar de fysio en dan ga ik haar vertellen dat ik niet eeuwig lang fysiotherapie wil en dat ik dus ook geen verwijzing van de neuroloog heb geregeld En nu ben ik heel erg zenuwachtig.
Oud 17-08-2012, 08:47
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar heb je fysio voor? Kan ze je niet allemaal oefeningen geven die je zelf thuis kan doen?
Oud 17-08-2012, 08:50
Rationeel
Rationeel is offline
owja, fysio. ook even een afspraak maken
Oud 17-08-2012, 08:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Voor mijn verzwakte spieren. Ja, ik kan het inmiddels wel zelf, gewoon verder opbouwen met fietsen en lopen en sporten bij de fitness. Het was ook helemaal niet de bedoeling dat ik daar heel vaak naartoe zou gaan. Ik had in het begin wat coaching nodig omdat ik nogal gauw te veel doe, en dan in een klap een terugval kan krijgen. Maar dat gaat nu hartstikke goed, ik herken de signalen nu dat ik rustiger aan moet doen. duss. En van dat coachen heb ik sowieso niet veel gemerkt...
Oud 17-08-2012, 08:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Maar goed, de fysio dacht dat ik wel heel blij zou zijn dat mijn aandoening op de chronische lijst staat en ik eeuwig veel fysiotherapie kan krijgen. Maar mijn aandoening staat niet eens op de chronische lijst.
Oud 17-08-2012, 08:58
Rationeel
Rationeel is offline
och jezus, the voice begint weer bijna, dus ze knallen er nog even zo'n gedrocht van een nummer van iris doorheen
Oud 17-08-2012, 08:59
Verwijderd
Citaat:
och jezus, the voice begint weer bijna, dus ze knallen er nog even zo'n gedrocht van een nummer van iris doorheen
Iris?
Oud 17-08-2012, 09:00
Rationeel
Rationeel is offline
de winnares van vorig jaar
Oud 17-08-2012, 09:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar goed, de fysio dacht dat ik wel heel blij zou zijn dat mijn aandoening op de chronische lijst staat en ik eeuwig veel fysiotherapie kan krijgen. Maar mijn aandoening staat niet eens op de chronische lijst.

Zij is vast blij met een vast inkomen.
Oud 17-08-2012, 09:14
Verwijderd
Eh, oh
Oud 17-08-2012, 09:46
Verwijderd
ik zat om 6 uur al in de douche.

Wat vreemd er zitten geen boeken van engels erbij. ik heb net mijn boeken opgehaald en het is facking wenig.
Oud 17-08-2012, 10:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
owja, fysio. ook even een afspraak maken
Ik zoek ook nog n fysio. Wat is jouw manko?
Oud 17-08-2012, 10:15
Verwijderd

Mensapen <3<3
Oud 17-08-2012, 10:17
Carn
Carn is offline
Awesome. Rise of the Plane of the Apes was trouwens een puike film!
Oud 17-08-2012, 10:24
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik zoek ook nog n fysio. Wat is jouw manko?
hypermobiliteit; ik moet een keer in de zoveel tijd even lekker uitgelijnd worden

en ik heb een keiharde, bijna permanente knoop in mijn rechter schouder. mijn mannetje heeft de laatste keer bij wijze van proef dry needling daarop losgelaten en dat had wel effect. dit keer dus misschien een volledige sessie daarvan.
Oud 17-08-2012, 10:28
Carn
Carn is offline
oh, nice. Ik zit met een gammele rug ivm een sportblessure van jaren geleden en mn knie doet het ook niet lekker. Maar ik maak er nooit werk van om eens een afspraak te maken
Oud 17-08-2012, 10:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, ik ben opgelucht want de fysio vond het geen probleem dat ik liever niet tot in den eeuwigheid kwam. Ze gaf me zelfs complimenten dat ik zo gemotiveerd en initiatiefrijk was Dit is overigens een andere fysio dan de fysio die dacht dat ik heel blij zou zijn met chroniciteit, want die mevrouw wordt nu geopereerd en moet daarna zelf revalideren.
Oud 17-08-2012, 10:37
Carn
Carn is offline
mijn oude fysio was een dame van 23 of 24
Oud 17-08-2012, 10:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Zij is vast blij met een vast inkomen.
hmm ja, nouja, ze bedoelde het allemaal heel lief en dit klinkt misschien onaardig, maar ze is gewoon niet echt de slimste. Dan probeerde ik het nog heel tactisch te brengen door te zeggen 'volgens mij valt mijn aandoening niet onder infantiele encefalopathie', ipv ' je hebt er geen verstand van en infantiele encefalopthie is het duidelijk niet' maar dan vatte ze dat op alsof ik er zelf over twijfelde en dan zei ze 'ik denk het wel hoor! '...
Oud 17-08-2012, 10:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mijn nieuwe ook! Mijn vorige was boven de 50 en die daarvoor was ook rond de 50, maar zij was wel tof! Beetje streng, maar ook wel grappig en lief
Oud 17-08-2012, 11:19
Verwijderd
Mijn fysio is ook een chick van 25 ofzo
Oud 17-08-2012, 11:20
Verwijderd
Ik voel me een beetje een outsider, zo zonder fysiotherapeut
Oud 17-08-2012, 11:22
Verwijderd
Awh wees blij dat je er niet eentje nodig hebt!

Ik loop officieel ook niet meer bij mijn fysio, want ik was een beetje out of vergoede behandelingen. Maar omdat ik af en toe nog wel vragen heb mag ik dan gewoon eventjes bellen wat ik het beste kan doen. Alhoewel de geneesko's het ook meestal wel weten.
Oud 17-08-2012, 11:22
Rationeel
Rationeel is offline
ookal hoef je, als je goed bent, niet veel kracht te bezitten: ik heb toch liever een grote vent dan een vrouwtje als fysio
Oud 17-08-2012, 11:24
Verwijderd
Het zwembad is 31 graden.
Oud 17-08-2012, 11:27
Carn
Carn is offline
Citaat:
ah, ik lees dat ze doorgestudeerd heeft en nu in de psychosomatiek zit.
Oud 17-08-2012, 11:44
Verwijderd
Citaat:
ah, ik lees dat ze doorgestudeerd heeft en nu in de psychosomatiek zit.
Psychosomatic addict, INSANE!
Oud 17-08-2012, 11:45
Carn
Carn is offline
^_^
Oud 17-08-2012, 11:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sommige mensen komen er niet bepaald gunstig van af, zo op Facebook Althans, bij mij niet. Dat ik opmerkingen, posts und so weiter voorbij zie komen en denk "Dat had je beter níet kunnen doen, meh." Dat je heel langzaam je beeld van iemand ziet afbrokkelen tot niveau PVV-ert
Herkenbaar ja Zo heb ik een communistische studiegenoot die tijdens de opstanden in Egypte etc dit soort berichten plaatste:
Citaat:
Kadhafi gedood.. De imperialistische beulen hebben uiteindelijk hun zin gekregen. RIP Muammar.
Oud 17-08-2012, 12:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Psychosomatic addict, INSANE!
Oud 17-08-2012, 12:12
Verwijderd
@CR en Q: Iemand op mijn Facebook postte vandaag, met volledig serieuze intenties, dit plaatje.

:')
Oud 17-08-2012, 12:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
@CR en Q: Iemand op mijn Facebook postte vandaag, met volledig serieuze intenties, dit plaatje.

[afbeelding]

:')
Maar wie?
Oud 17-08-2012, 12:28
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nederlands Fotomuseum: Ontwikkelingshulp kan volledig worden afgeschaft

‘De meeste vakantiegangers schieten hun kiekjes inmiddels digitaal’
Oud 17-08-2012, 12:29
Carn
Carn is offline
Rationeel naamzoek; mogelijkerwijs zin om mee te gaan naar den Expendables dit weekend?
Oud 17-08-2012, 12:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou, ik lag nog lekker een beetje te snoozen, wordt er aangebeld
Oud 17-08-2012, 12:32
Carn
Carn is offline
absurd! EN DAT NA HET MIDDAGUUR! schande!
Oud 17-08-2012, 12:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
PRECIES ik zie nu pas hoe ik eruit zie, ontploft haar ed
Oud 17-08-2012, 12:35
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel naamzoek; mogelijkerwijs zin om mee te gaan naar den Expendables dit weekend?
zaterdag kan ik niet, maar zondag evt wel. gingen de dames dan eigenlijk ook nog wat plannen?
Oud 17-08-2012, 12:57
Carn
Carn is offline
Oh hmm, vriend van me wilde namelijk za.avond gaan
Oud 17-08-2012, 12:58
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En ik dacht altijd dat ze bij brandwonden alleen maar lauwwarm water adviseren omdat mensen anders sneller onderkoeld raken . Dat het eigenlijk niet uitmaakt, maar dat als je bij grote brandwonden dus je halve lijf onder koud stromend water doet het niet zo handig is.
Citaat:
Je poriën gaan dicht bij koud water, open(er) bij lauw water. Dat zorgt voor betere afvoer van hitte. Overigens komt van slapen geen kut terecht zo, fedomme. Niet eens op Lowlands, tóch verbranding opgelopen evenals slaapgebrek. Well, FML.
Ik heb wel eens een inspanningstest gedaan (bij een patiënt, niet bij mezelf) op die manier, de cold pressure-test, beide handen in ijswater stoppen, krijg je ook vaker flauwvallende patiënten bij.

Regels voor berichten