| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik lees mijn post terug en realiseer me dat ik nog nooit heb gezegd dat ik "gelukkig redelijk kleine borsten" heb, apart. Vooral vroeger mochten ze wat mij betreft wel groter zijn.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
want serieus, heb je het wel eens geprobeerd? Als je gewoon een shirtje aan hebt en je gaat niet touwtje springen of whatever, bouncen ze echt niet op en neer ofzo hoor
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
/snij Dat hangerige gevoel is toch niks? Wat ben ik weer lekker open, teringjantje :') |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Gewenning zeg maar..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu heb ik het concept 'polshorloges' maar laten varen. Ik ga ooit nog wel een heel mooi antiek zakhorloge kopen. Meer voor de charme dan wat anders, overigens. Laatst gewijzigd op 18-08-2012 om 15:50. |
|
|
|
||
|
Citaat:
en het is heel kut als je dan naar buiten loopt.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik had het trouwens altijd teringkoud toen ik bij de AH werkte. Altijd een longsleeve onder dat lelijke ding van hun en dan nog vroor ik mijn reet eraf. En mijn handen ook trouwens.
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik ga zo eens Glee Project kijken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En omg, heb je nog steeds niet gekeken? Ben je dan niet superbenieuwd wie er gewonnen heeft?
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Blegh, ik moest werken tot vier uur. En dan ook nog eens voor de koeling, dat ding blaast een warmte uit, zeg. Ik ben blij dat ik weer thuis ben.
Oh, en Stefenootje, ik ben wel met jou in de naakt-slapen discussie. Ik zou echt niet zonder shirtje kunnen slapen. Met een bh hoeft dan weer niet. |
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|