Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2012, 22:43
ßuerp
ßuerp is offline
Succes. Hopelijk valt ie niet in je shirt.
Advertentie
Oud 25-08-2012, 22:45
Verwijderd
Er komt een Finding Nemo 2 Wat is dat met al die Pixar-sequels, verzin eens wat nieuws!
Oud 25-08-2012, 22:45
ßuerp
ßuerp is offline
Spoiler
Oud 25-08-2012, 22:46
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Er komt een Finding Nemo 2 Wat is dat met al die Pixar-sequels, verzin eens wat nieuws!
Crisis/bezuinigingen.
Oud 25-08-2012, 22:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je moet niet onder de spin gaan staan he? Gewoon zo ver mogelijk naar rechts/links uitwijken en je linker/rechterteen zo ver mogelijk naar buiten dus.
Ennem, eerst ondersproeien met spray dus.
Ja, ik ben niet gek
Citaat:
Kijk maar uit, of je fear facet jou terug. ddd

Citaat:
Succes. Hopelijk valt ie niet in je shirt.

Citaat:
Spoiler
IK HAAT JE
Oud 25-08-2012, 22:51
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Ja, ik ben niet gek

IK HAAT JE

Weet je nogg ons eerste wws samen? Jij was zo overtuigd van mijn onschuld.
Oud 25-08-2012, 22:53
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:

He bah, ik ben anti-boertjes.
ben je familie van de GVR?
Oud 25-08-2012, 22:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Weet je nogg ons eerste wws samen? Jij was zo overtuigd van mijn onschuld.
Ja, maar nu vind ik je even niet meer leuk
Oud 25-08-2012, 22:58
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
ben je familie van de GVR?
de grote vriendelijke reus?

Citaat:
Ja, maar nu vind ik je even niet meer leuk
Oud 25-08-2012, 23:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder zei dat ik hem plat moest spuiten met deo en dan opzuigen, maar hij valt niet naar beneden en ik ben zo bang dat ie op me valt en ik durf niet

Ik haat mezelf echt enorm nu, dat ik zo'n watje ben.
Oud 25-08-2012, 23:01
Qimm
Qimm is offline
flitspoppen!

oh en of het nu door het gepraat over spinnen komt... er zitten er nu 2 me aan te kijken
Oud 25-08-2012, 23:02
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Arghrhh! Een vriend van me is woensdag jarig en ik wil een goed cadeautje voor hem kopen en dat wordt een hels moeilijke uitdaging, want hij is heel specifiek in zijn wensen en heeft ALLES wat hem interesseert al... pffrff!
Oud 25-08-2012, 23:05
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Mijn moeder zei dat ik hem plat moest spuiten met deo en dan opzuigen, maar hij valt niet naar beneden en ik ben zo bang dat ie op me valt en ik durf niet

Ik haat mezelf echt enorm nu, dat ik zo'n watje ben.
Ik snap uberhaupt niet dat jij geen insectenspray in huis hebt.

Citaat:
flitspoppen!

oh en of het nu door het gepraat over spinnen komt... er zitten er nu 2 me aan te kijken
bah

Citaat:
Arghrhh! Een vriend van me is woensdag jarig en ik wil een goed cadeautje voor hem kopen en dat wordt een hels moeilijke uitdaging, want hij is heel specifiek in zijn wensen en heeft ALLES wat hem interesseert al... pffrff!
Hij heeft niks te wensen. Een cadeau is geen privébestelling.
Oud 25-08-2012, 23:09
Qimm
Qimm is offline
ik heb er minimale problemen mee dat er spinnen in zicht zijn, ik vind ze wel vies, maar niet eng.
Als mijn persoonlijke spinnenverdelger weer terug is van mysteryland komen ze denk ik vroegtijdig aan hun einde
Oud 25-08-2012, 23:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb hem bespoten met Axe, toen met badkamer reiniger en toen was het best zielig en hing ie te stuiptrekken enzo. Een spuitje Antikal was genoeg, hij viel op de grond, ik trapte de stofzuiger aan en gooide het mondstuk RECHT op hem. Ik voel me nu enorm stoer, terwijl ik enorm niet stoer was/ben hart in mijn keel mensen, hart in mijn fucking keel.
Oud 25-08-2012, 23:12
ßuerp
ßuerp is offline
Spin in je fucking keel, als ie wraak komt nemen.

Ok ik hou op.
Oud 25-08-2012, 23:12
Qimm
Qimm is offline
*schouderklopje geef*
Oud 25-08-2012, 23:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Spin in je fucking keel, als ie wraak komt nemen.

Ok ik hou op.
Graag
Citaat:
*schouderklopje geef*
Oud 25-08-2012, 23:17
Qimm
Qimm is offline
hmmm de ene spin is uit zicht verdwenen... waaaaaarrrrr istie naar toe...? *checkt broekspijpen*
Oud 25-08-2012, 23:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het schijnt trouwens dat spinnen heel graag in kussens en onder dekens kruipen en zo.
Oud 25-08-2012, 23:22
Qimm
Qimm is offline
geloof ik meteen, laatst lag ik overdag even te dutten in bed en ik voelde wat op mijn arm kriebelen (meestal is het een haar ofzo) maar toen ik mijn ogen open deed wandelde er een spin over m'n arm. Heb hem weg geveegd en ben verder gaan slapen
Oud 25-08-2012, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, ik vind jullie heel naar
Oud 25-08-2012, 23:29
Qimm
Qimm is offline
de waarheid is hard!
Oud 25-08-2012, 23:32
Verwijderd
Toen ik uit huis ging en mijn oude kamer heel grondig ging opruimen omdat 'ie een logeerkamer werd, vond ik een rups onder m'n bed. Dat bed was een soort houten frame dat rechtstreeks op de grond stond, met een rechte houten bodem in plaats van een lattenbodem, dus hij kon er niet echt uit. Verder lag daar ook een droge boterham, dus ik neem aan dat 'ie daar royaal van heeft geleefd.

Dat neem ik aan omdat hij reusachtig was, en ik ook meerdere rupsenhuiden vond, net zoals slangen ook hun huid wisselen als ze er te groot voor worden.

Oud 25-08-2012, 23:33
Qimm
Qimm is offline
iel, jakkes
Oud 25-08-2012, 23:36
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Toen ik uit huis ging en mijn oude kamer heel grondig ging opruimen omdat 'ie een logeerkamer werd, vond ik een rups onder m'n bed. Dat bed was een soort houten frame dat rechtstreeks op de grond stond, met een rechte houten bodem in plaats van een lattenbodem, dus hij kon er niet echt uit. Verder lag daar ook een droge boterham, dus ik neem aan dat 'ie daar royaal van heeft geleefd.

Dat neem ik aan omdat hij reusachtig was, en ik ook meerdere rupsenhuiden vond, net zoals slangen ook hun huid wisselen als ze er te groot voor worden.

Citaat:
iel, jakkes
Oud 25-08-2012, 23:37
Verwijderd
Citaat:

Oud 25-08-2012, 23:37
Verwijderd
Oh, ik reageer anders dan normale mensen, zo te zien
Oud 25-08-2012, 23:38
Verwijderd
Nog maar 1 dag werken en ik heb wéér vakantie
Oud 25-08-2012, 23:41
Verwijderd
Rupsen zijn veelpotige eetmachines, ze moeten enorme hoeveelheden voedsel wegwerken omdat ze vaak voedsel eten waar niet veel energie in zit, meestal bladeren. Bovendien moeten ze gigantisch groeien; bij veel soorten is de bijna volgroeide rups duizenden keren groter en zwaarder dan een net uit het ei gekropen rups. Het zijn hiermee de snelst groeiende organismen uit het dierenrijk, een van de extreemste soorten wordt 10.000 keer zwaarder in minder dan 20 dagen.

Awesome

En zie deze
Oud 25-08-2012, 23:41
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nog maar 1 dag werken en ik heb wéér vakantie
Langharig werkschuw tuig!
Oud 25-08-2012, 23:42
Verwijderd
Veel vlinders nemen geen voedsel meer op als ze uit de pop komen. Alle energie die wordt gebruikt om te vliegen, een partner te zoeken en zich voort te planten is bij deze soorten als rups bij elkaar gegeten.

Noh
Oud 25-08-2012, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Langharig werkschuw tuig!
Oud 25-08-2012, 23:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oh, ik reageer anders dan normale mensen, zo te zien
fascinerend? ja
onsmakelijk, JA
Oud 25-08-2012, 23:44
Verwijderd
Ja, dat is mijn vieste insectenverhaal, denk ik.

Mijn ergste insectenverhaal is de keer dat ik nietsvermoedend mijn kamer binnenliep om te zien waar dat zachte gonzende geluid vandaan kwam, en het er opeens letterlijk zwart bleek te zien van de wespen. Onverwacht. De koningin was kennelijk via een kier of via de muren naar binnen geraakt en de rest van de kolonie is haar gevolgd. De ongediertebestrijding wilde ook niet komen want 'het is nu heel warm, als er geen ramen openstaan gaan ze vanzelf binnen een paar uur dood'. Dat gebeurde ook, maar dat maakte het niet veel minder erg, want toen was dus mijn gehele kamer bedekt met een laag van dode insecten. Dat is een beeld dat je niet snel kwijtraakt. :')
Oud 25-08-2012, 23:45
Verwijderd
Ik wil nu een rups als huisdier en kijken hoe ie in 20 dagen 10.000 keer zo dik wordt /feeder
Oud 25-08-2012, 23:46
Verwijderd
Mijn ergste insectenverhaal waren 15.000 bijen. Maar buiten en ze waren lief en supercool en de imker was gaaf en ging me allemaal interessante dingen vertellen. Ik heb wel een keer een heel dikke mot in m'n oor doodgeslagen in m'n slaap. Dat was wel onsmakelijk.
Oud 25-08-2012, 23:47
Verwijderd

OMFG
Oud 25-08-2012, 23:47
Verwijderd
Ik vond net iets. Wat was het.
Oud 25-08-2012, 23:48
Qimm
Qimm is offline
ik ben wel eens met blote voeten op een slak gaan staan, das vies!
Oud 25-08-2012, 23:49
Verwijderd
Oh ja, ik ook. Naaktslakken vind ik wel de smerigste beesten denk ik.
Oud 25-08-2012, 23:49
Verwijderd
Gatverdamme, die rupsen
Oud 25-08-2012, 23:51
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:

Mijn ergste insectenverhaal is de keer dat ik nietsvermoedend mijn kamer binnenliep om te zien waar dat zachte gonzende geluid vandaan kwam, en het er opeens letterlijk zwart bleek te zien van de wespen. Onverwacht. De koningin was kennelijk via een kier of via de muren naar binnen geraakt en de rest van de kolonie is haar gevolgd. De ongediertebestrijding wilde ook niet komen want 'het is nu heel warm, als er geen ramen openstaan gaan ze vanzelf binnen een paar uur dood'. Dat gebeurde ook, maar dat maakte het niet veel minder erg, want toen was dus mijn gehele kamer bedekt met een laag van dode insecten. Dat is een beeld dat je niet snel kwijtraakt. :')

timon en pumba zouden hun rechterarm geven voor dit ding.
Verwijderd
Ohja, ik vind het raar als bruiloften een themafeest hebben. Het thema van een bruiloftsfeest is al 'bruiloft', lijkt mij. Thema's zijn meer iets voor terugkerende feesten. Als mensen themabruiloften hebben, krijg ik de indruk dat ze elk jaar wel met iemand trouwen. "ja, dit was mijn paarse bruiloft, en dit was mijn junglebruiloft, en dit was mijn proud-to-be-fout-bruiloft"
Verwijderd
Ik vind naaktslakken wel lief. Toen ik acht was had ik een naaktslak als huisdier, samen met een vriendinnetje. Hij heette Naaktie.

Maar ze moeten niet op het fietspad gaan als het net geregend heeft, want dan rijd je er soms per ongeluk overheen en dat is wel smerig.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Omg, ik zou echt een paniekaanval krijgen.
Gatver
Oud 25-08-2012, 23:53
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik vind naaktslakken wel lief. Toen ik acht was had ik een naaktslak als huisdier, samen met een vriendinnetje. Hij heette Naaktie.

Maar ze moeten niet op het fietspad gaan als het net geregend heeft, want dan rijd je er soms per ongeluk overheen en dat is wel smerig.
Naaktie

Het paard dat vaak in de verhalen van m'n zusje en mij voorkwam heette Peerdjie :')
Oud 25-08-2012, 23:54
Verwijderd
Ik ga vlinders fokken. Vroeger wilden m'n broertje en ik een hamsterfokkerij (hij vertelde iedereen vol trots dat ie later hamsterfokker wilde worden, ik ging er wat discreter mee om), maar ik ga 'm even bellen om te zeggen dat we onze plannen moeten omgooien.
Oud 25-08-2012, 23:54
Zeppelin
Zeppelin is offline
en onze butler heette Francois.
Oud 25-08-2012, 23:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
en onze butler heette Francois.
Ik bel soms nog wel eens. Het heeft tot nog toe weinig effect

Regels voor berichten