Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kijk 't ook btw. Ik verbaas me echt over wat die dikke mensen wegstouwen. saucijzenbroodjes met extra mayo voor ontbijt? ewwww.
En ik sla de chocola even af, Snebbel. Heb een paar ongezonde avonden achter de rug en ik zag net een foto van mezelf op facebook. Daar had ik me niet mentaal op voorbereid.
||
Citaat:
En Trimm, ik vind jou er altijd heel tof uitzien op foto's ![]() |
![]() |
|
En ik moet natuurlijk eigenlijk ook naar bed, maar ik ben nogal hyper. Ik had een erg goede dag vandaag en heb een wandeling van ongeveer 40 minuten gemaakt en later nog een keer een stuk van een half uur ofzo gelopen en ik heb nog steeds nergens last van. Dus nu ben ik heel blij en zou ik het liefst per direct naar de sportschool gaan enzo
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon, dat hij niet tegen me liegt. En niet eerst iets dat van mij is verkoopt en het daarna pas vraagt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens vind ik het net zo kwalijk dat je denkt aan 'vergelding' door z'n creditcard te misbruiken. Verlaag je niet tot dat niveau, bitte. Bovendien kan hij dat in je snuit terugwerpen als het tot een gesprek komt en dan sta je met je bek vol tanden. |
![]() |
||
Citaat:
En natuurlijk is dat niet net zo kwalijk, aangezien ik er alleen aan denk, het niet doe, en er niet over zou liegen. Als ik het wel zou doen en hij ernaar zou vragen, zou ik zeggen waarom ik dat gedaan heb. Maar ik doe het niet, hoewel het wel kan. Natuurlijk ook omdat het geld niet het probleem is, maar het liegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ah, dan is het goed, I suppose. Zolang je het maar niet doet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee hoor ^^ Maar soms is het wel verleidelijk, gewoon omdat ARGH. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En Fizzle, dat verhaal over je vader komt me iets te bekend voor ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Godver, vrijdag moet mijn bezwaar tegen het UWV zijn ingediend en m'n advocaat heeft nog steeds niets laten horen na het eerste gesprek van een maand geleden (behalve dat hij mijn dossier heeft doorgestuurd). Donderdag heb ik hem gemaild en daar heeft hij niet op gereageerd en nou is hij vandaag ziek
![]() ![]()
|
En wtf, ik heb een afspraak met de tandarts gemaakt (want tandklemmen) en in de bevestigingsmail staat dat alle nota's DIRECT aan de balie moeten worden voldaan als je niet aanvullend bent verzekerd. Jezus he, dan moet je dus ineens rekening gaan houden wanneer je in de maand je tandartsbezoek plant
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()