| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/2124...zondag_tv.html
Voor iedereen die tijd en zin heeft in een interview met Fortuyn. Ik vind dit persoonlijk een verademing om naar te luisteren. Of je het er mee eens bent, is een ander verhaal. Natuurlijk heeft ook hij minder charmante momenten gekend, maar welke politicus is daar wars van? |
|
|
||
|
Citaat:
Bijvoorbeeld: als een patiënt of collega tegen mij zegt dat ik maar lekker op een bootje moet gaan dansen of vraagt of ik mijn handtas kwijt ben terwijl mijn geaardheid er verder niks toe doet, slaat dat toch ook nergens op?
|
|
|
Verwijderd
|
Het vorige vraagstuk betreffende een allochtoon volk in Nederland ging - als ik het me wel herinner - over de Turken, en die vindt iedereen nu een prima, hardwerkend volk. Daarvoor waren het de Surinamers waar iedereen over viel. Honderd jaar geleden waren het de Indo's. Vijfhonderd jaar geleden waren er geen allochtonen, dus waren het de Protestanten.
Over twintig jaar kraait ook niemand meer naar de Marokkanen en hebben we het over de Syriërs die hier de boel komen verzieken, of de Colombiërs. Omdat we dan nog steeds niks geleerd hebben en nog steeds van roepen houden. Tja, wat doe je eraan, behalve diep zuchten en niet op mongolen stemmen. |
|
|
|
|
Vergeet de Italianen en Spanjaarden niet, die waren in de jaren 60-70 ook allemaal lui, dom en onverstaanbaar. En inmiddels zijn de Polen en andere Oost-Europeanen luidruchtig, crimineel en pikken ze onze banen in.
Integratieproblemen zijn gewoon van alle tijden.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En Trimm Trabb: mensen die denigrerend doen over een blad als de Grazia, De Telegraaf of de Huishoudbeurs kan ik al helemaal niet serieus nemen. Natuurlijk heb ik daar ook een mening over, maar meningen heeft iedereen en meningen laten me meestal koud.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Stel ik help mijn hypothetische vriend met een klus in huis. Dat lukt allemaal niet zo, en op een gegeven moment zeg ik: nou, ik ga maar weer terug naar de keuken, waar ik hoor!!1
Dat kan dan ook niet volgens jullie? Of alleen niet als een man het zegt? Want ook als een man het zegt heb ik ontelbaar veel /care. Voel je je dan zo onzeker of zwak over je positie als vrouw oid dat je je er werkelijk door aangevallen voelt? |
|
|
|
Verwijderd
|
Zo, gezien het feit dat de buren aan mijn rechterkant vertrokken zijn en dat huis leeg staat en de scharrelbejaarde links naast me zo doof als een bos uien is, ga ik nu mijn supergeile NAD C350 eens goed op z'n staart trappen zodat de rubberen ophangringen van mijn Mission 701's eens flink belast worden
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik herinner jullie er trouwens ook weer graag aan dat dit voorval in 2002 plaatsvond, een hele 11 jaar nadat het in Nederland illegaal werd om je vrouw te verkrachten.
Het is vrij duidelijk hoe Pim die opmerking bedoelde. Dat is niet meteen een drama, maar het is ook niet 'gewoon een grapje, hihi, wat maakt het uit, laten we tequila's gaan drinken bij zonsondergang'. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou het me iets moeten uitmaken? Omdat, boehoe, ik geen rechten heb en hij vindt dat ik alleen achter het aanrecht hoor? Dat is toch zo erg niet serieus te nemen dat je daar echt geen seconde gekwetst door raakt? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe zie je zo'n belediging voor je dan? Stel een man is daar bloedserieus in, en die vindt dat vrouwen echt alleen in de keuken horen. En hij zegt dat tegen mij. Nou en? Ik bedoel, het gaat toch nergens over, dus nou en?Dat is hetzelfde als iemand beledigen of kwetsen omdat hij... blauwe ogen heeft. Of zeggen, 'je bent blank, dus je mag niet naar het Kwakoefestival'. Dan denk je toch ook van nou, daghe! |
|
![]() |
|
|