Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 17:31
Verwijderd
Die dingen waren supergaaf
Advertentie
Oud 27-08-2012, 17:33
Verwijderd

En geef maar toe: IEDEREEN WIL DIT.
Oud 27-08-2012, 17:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[filmpje]

en geef maar toe: Iedereen wil dit.
emg <3
Oud 27-08-2012, 17:48
Verwijderd
Is De Speld in eerste instantie een site, of een krant?
Oud 27-08-2012, 17:54
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Wat is dit nou weer voor vrouwonvriendelijke bevooroordeelde uitspraak?! Alsof wij vrouwen niet van ruige seks houden!!!

Inderdaad. In bed word ik altijd heel graag hoertje, sletje en snolletje genoemd.
Oud 27-08-2012, 17:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een site, maar ze hadden ook een tijd een pagina in de Pers.
Oud 27-08-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Een site, maar ze hadden ook een tijd een pagina in de Pers.
Ze hebben ook een soort papieren uitgave, tenminste, die zie ik weleens bij de UvA. Maar mooi, ik dacht ook een website.
Oud 27-08-2012, 18:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ze hebben ook een soort papieren uitgave, tenminste, die zie ik weleens bij de UvA. Maar mooi, ik dacht ook een website.
Oh, die had ik nooit gezien.

De amerikaanse tegenhanger (the onion) is wel begonnen als een papieren tijdschrift
Oud 27-08-2012, 18:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Site.

Wel grappig trouwens, in de VS kan je in sommige steden een The Onion krant gratis meenemen
Oud 27-08-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

En geef maar toe: IEDEREEN WIL DIT.
Ace Ventura is jeugdsentiment Daar heb ik op m'n veertiende ofzo echt zo vaak helemaal plat omgelegen
Oud 27-08-2012, 18:19
Qimm
Qimm is offline
ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ga koken
Oud 27-08-2012, 18:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
KOKEN, wat ontzettend rolbevestigend van je
Oud 27-08-2012, 18:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En zo hoort het! Vergeet de pantoffels en krant niet na het eten!
Oud 27-08-2012, 18:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Euh. De afstandsbediening van mijn heul oude tv doet het niet meer echt. Maar universele afstandsbedieningen zijn fucking duur :') helemaal in vergelijking met mijn tv. De goedkope zeggen niets over welke merken ze kunnen aansturen. Handig.
Oud 27-08-2012, 18:32
Verwijderd
Ja, Cracked was aanvankelijk ook een tijdschrift.

Prima zaak, dat al die dingen waar ik eventueel tekenwerk aan kan slijten sites (aan het worden) zijn Hoef ik tenminste mijn huis niet uit als ik ooit bij één van hen ga werken. Dat maakt het draaien van een tachtigurige werkweek met onconventionele werktijden toch wat gemakkelijker.
Oud 27-08-2012, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Euh. De afstandsbediening van mijn heul oude tv doet het niet meer echt. Maar universele afstandsbedieningen zijn fucking duur :') helemaal in vergelijking met mijn tv. De goedkope zeggen niets over welke merken ze kunnen aansturen. Handig.
Please, áls je een universele wilt aanschaffen of het overweegt, neem een Logitech Harmony One. One remote to rule them all, one remote to find them, one remote to bring them all and in the darkness bind them.
Oud 27-08-2012, 18:34
Turk February
Turk February is offline
Nederlandse Wikipedia is zo raar.

Het (hiep) hoi als uitroep om vreugde te uiten is in onbruik geraakt, het erop gelijkende "woei!" van sesamstraatpop Ernie niet meegerekend. Vaak wordt hiervoor de Engelse uitroep 'Yes!' gebruikt, eventueel met een gebalde vuist die (enigszins) in de lucht wordt gestoken.
Oud 27-08-2012, 18:36
Turk February
Turk February is offline
Ik heb trouwens veel nuttige dingen gedaan voor Wikipedia, door het woord 'parody' op diverse pagina's te vervangen door 'pastiche'.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens veel nuttige dingen gedaan voor Wikipedia, door het woord 'parody' op diverse pagina's te vervangen door 'pastische'.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Please, áls je een universele wilt aanschaffen of het overweegt, neem een Logitech Harmony One. One remote to rule them all, one remote to find them, one remote to bring them all and in the darkness bind them.
Dude, hoeveel geld denk je dat ik uit te geven heb dan kan ik bijna net zo goed een nieuwe tv kopen.
Oud 27-08-2012, 18:37
Verwijderd
Ik ben dom, leg me uit hoe Wikipedia werkt. Als elke randdebiel iets kan veranderen dan wordt het toch een puinhoop? En toch kom ik nooit iets raars tegen, of iets dat door een tokkie geschreven is. Wie controleert het dan allemaal?
Oud 27-08-2012, 18:38
Verwijderd
Ik verbeter vooral spelfouten. Soms ook formuleerfouten en rare zinsbouw, maar Wikipedia is één en al formuleerfouten en rare zinsbouw, dus dat is niet te doen.
Oud 27-08-2012, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Dude, hoeveel geld denk je dat ik uit te geven heb dan kan ik bijna net zo goed een nieuwe tv kopen.
Ja maar, je koopt dan een device voor de rest van je leven! Seriously. De support is zó waanzinnig geil. Als je TV of whateverdefuck dan ook niet ondersteund wordt, heb je dat binnen een paar dagen voor elkaar met een mailtje naar Logitech <3
Oud 27-08-2012, 18:40
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ben dom, leg me uit hoe Wikipedia werkt. Als elke randdebiel iets kan veranderen dan wordt het toch een puinhoop? En toch kom ik nooit iets raars tegen, of iets dat door een tokkie geschreven is. Wie controleert het dan allemaal?
Iedereen. Als je iets debiels opschrijft, wordt het meestal snel veranderd.
Oud 27-08-2012, 18:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja maar, je koopt dan een device voor de rest van je leven! Seriously. De support is zó waanzinnig geil. Als je TV of whateverdefuck dan ook niet ondersteund wordt, heb je dat binnen een paar dagen voor elkaar met een mailtje naar Logitech <3
Ik zal je even uitleggen wat voor tv ik heb. Een oude Vestel. VESTEL. Grijs met een dikke beeldbuis. Kijk, deze.

Dat ding kostte nieuw niet eens zoveel als die afstandsbediening.
Oud 27-08-2012, 18:41
Turk February
Turk February is offline
Op de Wikipediapagina van Scrappy-Doo zag ik kort geleden nog staan: "Scrappy initially became a breakout character for the series, but later was credited for the show's decline, because he is the worst cartoon character of all time."

Maar dat is helaas weer veranderd.
Oud 27-08-2012, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Dat is gewoon omdat de mensheid zo TOF is.
Oud 27-08-2012, 18:46
Miekje*
Miekje* is offline
Dit ben ik echt weer, hoor :') Ik heb zin om huiswerk te maken, maar het huiswerk dat nog moet gebeuren, daar heb ik geen zin in. Right. Wat nu?
Oud 27-08-2012, 18:47
Verwijderd
Vooruitwerken?
Oud 27-08-2012, 18:48
Verwijderd
Ik heb het koud. Dit is een vreemde gewaarwording voor me.
Qimm
Qimm is offline
tis ook niet gauw goed he?
Verwijderd
Citaat:
Ik zal je even uitleggen wat voor tv ik heb. Een oude Vestel. VESTEL. Grijs met een dikke beeldbuis. Kijk, deze.

[afbeelding]

Dat ding kostte nieuw niet eens zoveel als die afstandsbediening.
Ja, nou én? Die AB koop je voor je leven! Een TV niet. En als je ooit eens een retegeile Mark Levinson-set hebt staan kan je de AB ook dáár voor gebruiken. Regeren is vooruit zien!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Er zijn mods die je kunnen bannen als je onzin doet.
Oud 27-08-2012, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dom, leg me uit hoe Wikipedia werkt.
Iedereen kan dingen veranderen. Daardoor staan er zelden feitelijke onjuistheden in, alhoewel je ook zelden echt diepgaande kennis tegenkomt, maar dat is in een normale encyclopedie ook zo.

Meningen worden er snel uitgehaald, wederom door iedereen, want meningen horen niet in een encyclopedie thuis.

Citaat:
Als elke randdebiel iets kan veranderen dan wordt het toch een puinhoop?
Nee, waarvan akte.

Citaat:
Wie controleert het dan allemaal?
Iedereen. Ze hebben wel een grote groep vrijwilligers, die grote wijzigingen (alle tekst wissen, een artikel compleet herschrijven) met één knop kunnen terugdraaien. In die groep vrijwilligers mag ook iedereen, maar dan moet je je wel bewijzen door in het verleden veel goeie bijdragen te hebben geleverd.
Zeppelin
Zeppelin is offline
Mijn jong ging net ff een game halen op anne d'r werk. Maar op het moment dat ie daar weer wegfietste had ik haar aan de telefoon. Een wildvreemde vent vroeg of hij hem moest thuisbrengen. Gaat ie gvd gewoon mee! Ik sprong gelijk op de fiets en kwam ze halverwege tegen. heel agressief heb ik tegen die vent gezegd dat het niet nodig was dat hij hem thuis zou brengen, het was nogal een louche figuur. misschien bedoelde hij het wel goed maar hallo, je gaat toch niet ongevraagd kinderen naar huis brengen. Hij weet gewoon de weg en hij is oud genoeg voor een ritje van minder dan 5 minuten!!!
Ben behoorlijk uitgevallen tegen sam ook, ik heb hem gvd niet voor niets al die preken gegeven over het NOOIT meegaan met vreemde figuren, ook al zijn ze nog zo aardig.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit ben ik echt weer, hoor :') Ik heb zin om huiswerk te maken, maar het huiswerk dat nog moet gebeuren, daar heb ik geen zin in. Right. Wat nu?
Kakken? Heb je dat ook weer gedaan.
Oud 27-08-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
tis ook niet gauw goed he?
Oh ik vind het niet erg hoor, ik hoop dat het iets blijvends is! Op kou kan je je tenminste kleden
Oud 27-08-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Kakken? Heb je dat ook weer gedaan.
Oud 27-08-2012, 18:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, nou én? Die AB koop je voor je leven! Een TV niet. En als je ooit eens een retegeile Mark Levinson-set hebt staan kan je de AB ook dáár voor gebruiken. Regeren is vooruit zien!
Daar denken we dan toch anders over
Oud 27-08-2012, 18:54
Verwijderd
Op Wikipedia staan minder fouten dan in de Encyclopædia Britannica, dat vind ik zo gaaf

Tenminste, toen ze het onderzochten vonden ze in beide dingen vier fouten. Maar zodra dat bekend werd, werden de fouten op Wikipedia meteen verbeterd, en die in de EB natuurlijk niet.
Oud 27-08-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vind het niet erg hoor, ik hoop dat het iets blijvends is! Op kou kan je je tenminste kleden
Hoewel ik nu ook langzaam keelaids krijg, dus waarschijnlijk ben ik gewoon stervende.
Oud 27-08-2012, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Daar denken we dan toch anders over
Nu ja, al 't andere is weggegooid geld. DOE MAAR LEKKER EIGENWIJS HEURRRR
Oud 27-08-2012, 18:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nu ja, al 't andere is weggegooid geld. DOE MAAR LEKKER EIGENWIJS HEURRRR
IS GOED, DOE IK
Oud 27-08-2012, 18:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vooruitwerken?
Als dat zou kunnen, zou ik dat best willen doen. Maar dat gaat niet, want onze school is zovan dat we pas ons werk uitgedeeld krijgen op school. De helft van mijn opleiding bestaat namelijk uit stencils vol spelfouten.
Oud 27-08-2012, 19:00
Verwijderd
In Afrika krijgen kinderen op school soms ook uitgeprinte Wikipedia-artikelen, omdat de scholen daar niet zomaar schoolboeken of encyclopedieën kunnen betalen, en Wikipedia gratis is.

Voor ons dan, de site onderhouden kost natuurlijk wel klauwen met geld.

Vrije kennis <3
Oud 27-08-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
IS GOED, DOE IK
Ik zie je al staan, handjes in de zij, stampvoeten en heul nors kijken
Oud 27-08-2012, 19:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zie je al staan, handjes in de zij, stampvoeten en heul nors kijken
DIT is pas denigrerend, "handjes in de zij", wel verdorie, misschien heb ik wel grote mannenhanden

Hihihi kusje hoor
Oud 27-08-2012, 19:05
Verwijderd
Citaat:
DIT is pas denigrerend, "handjes in de zij", wel verdorie, misschien heb ik wel grote mannenhanden
Oud 27-08-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:

Hihihi kusje hoor
Nou, ik heb in ieder geval géén grote mannenhanden
Oud 27-08-2012, 19:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
In Afrika krijgen kinderen op school soms ook uitgeprinte Wikipedia-artikelen, omdat de scholen daar niet zomaar schoolboeken of encyclopedieën kunnen betalen, en Wikipedia gratis is.

Voor ons dan, de site onderhouden kost natuurlijk wel klauwen met geld.

Vrije kennis <3
Ja, als ik ooit nog weer eens geld aan een goed doel ga geven, is het Wikipedia.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten