| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Fortuyn was voor gelijke rechten voor vrouwen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
Ik ben het met Para eens wat betreft het principe; Een kogel die mist maakt een aanslag niet goed.
Maar ik ben het verder helemaal eens met Stefanie. Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen, zou ik waarschijnlijk gaan lachen omdat ik er sowieso niet vanuit ga dat iemand zo debiel is. En als het dan toch gemeend is, dan neem ik het niet meer serieus, want zo'n debiel valt toch niet serieus te nemen?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hebben het over aanrechtgrapjes, en niets meer. Ik tenminste niet op dit moment. Als mensen zich serieus storen aan aanrechtgrapjes, of dingen van dien aard, dan moeten ze zichzelf dringend eens wat minder serieus nemen. Als Pim had gezegd 'mens, ga lekker in je tuin bezig', of 'mens, ga een schuurtje timmeren', dan was het niet erg geweest omdat dat geen typische vrouwenbezigheden zijn? Mensen hebben moeite met dat koken omdat ze er zelf iets vrouwonvriendelijks van maken hoor. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En nou ga ik weer verder met mijn huiswerk. |
||
|
|
|
Verwijderd
|
De standaard uitdrukking voor dat soort situaties is "ga toch fietsen". Als je een ander werkwoord dan fietsen gebruikt, ga ik ervan uit dat je dat werkwoord bewust kiest en er een bedoeling mee hebt. Ik kan het daar best mis in hebben, maargoed, dan had je maar de standaard uitdrukking moeten gebruiken.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En dan plakt ie er koken achteraan, omdat het misschien wel gewoon iets is wat veel mensen doen als ze thuis komen.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ddddddd Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof wij vrouwen niet van ruige seks houden!!! ![]() ![]()
|
|
![]() |
|
|