| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ben ook trouw donateur, ja. Vrije kennis > sippe kindjes met kanker. |
|
|
|
|
|
Ik koop weleens fairtrade spul, of hoe heet dat. Met zo'n groen label eraan van gerecycled karton waar op staat dat mensen voor hun arbeid eerlijk betaald krijgen enzo. Het doet me nooit veel, maar die dingen die ze maken zijn vaak wel verrot mooi, dus die koop ik dan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geld gegeven aan een man die op zijn motorfiets rondcrosste om motordemonstraties te geven om met dat geld speelgoed te kopen voor weeshuiskinderen. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Efteling is misschien wel leuk, daar ben ik al niet meer geweest sinds ik heel klein was
Efteling gaat niet zozeer om de achtbanen toch? Is de Efteling ook leuk als je met een persoon met hoogtevrees en een persoon met wagenziekte bent? ![]() ja we zijn moeilijk ![]() hoewel we soms heel makkelijk zijn, toen we in de Ardennen waren lieten we de tomtom ons naar de dichtstbijzijnde toeristische attractie brengen, dat bleek een maisdoolhof te zijn met een piratenspeurtocht erin, dat was heel leuk. |
|
|
||
|
Citaat:
Ik ken niet veel andersoortige musea. Misschien het Teylers Museum in Haarlem (ook een leuke stad), dat is deels een historisch wetenschapsmuseum en deels kunstmuseum. Verder kan ik alleen Nemo bedenken, maar daar ben ik nog nooit geweest.
|
|
|
|
Tja, wat is hoog?
Ik ben ook geen fan van leipe achtbanen; zodra het over de kop gaat hoeft het niet van me. Dus ik ben afgelopen zaterdag heel stoer niet in de Python geweest
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nijmegen ga ik als optie opschrijven Theodoor is niet thuis, dus we hebben afgesproken dat ik wat dingen uitzoek en dat hij dan kiest.Emmen is idd leuk maar zijn we al wel vaak geweest. Verder kennen we aan dierentuinen de Apenheul, Beekse Bergen en Burgers Zoo en die in Munster. Ik weet niet of er verder nog dierentuinen (in de buurt) zijn die de moeite waard zijn? En dus niet waar de dieren in kooitjes zitten?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Oh deary me, m'n huisgenote is na anderhalve maand weer thuis. Het is gedaan met m'n middernachtelijke meezing-sessies. Jammerdebammer, maar ze is wel chill, kreeg meteen allemaal voedsel aangeboden.
![]() Citaat:
*Miek zelfgebakken banaan-chocoladecake geeft*
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|