Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 19:08
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn vader heeft grote handen . Als vuilnisbakdeksels, net als Hagrid.
Oud 27-08-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, als ik ooit nog weer eens geld aan een goed doel ga geven, is het Wikipedia.
Niet eens aan het Teslamuseum?

Maar ik ben ook trouw donateur, ja. Vrije kennis > sippe kindjes met kanker.
Oud 27-08-2012, 19:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou ja, als er een NGO komt die mensen die doneren aan de Kliniclowns drollen in hun gezicht smeren, ga ik daar ook wel geld aan geven.
Oud 27-08-2012, 19:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Potverpielekes, Ik ging anderhalf uur geleden vol goede moed op weg naar mijn werk, werd ik daar ineens heel raar aangekeken. Het blijkt dat ik vandaag helemaal niet hoef te werken, maar vrijdag pas weer. Normaal werk ik elke maandagavond, maar net nu m'n telefoon (met rooster) kapot is ben ik dus vrij. Opzich is dat niet erg, want nu ben ik weer lekker thuis, maar ik vind het een beeeeetje vervelend dat ik vanochtend vroeg moest opstaan zodat m'n ouders me naar de trein konden brengen en dat zij de hele dag lekker hebben gevaren en bij een eilandje in de zon hebben gelegen en bier hebben gedronken en dat ik gewoon had meegekund.

Oud 27-08-2012, 19:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, ik heb in ieder geval géén grote mannenhanden
Ik ook niet hoor, als je je daar beter door voelt
Oud 27-08-2012, 19:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, als ik ooit nog weer eens geld aan een goed doel ga geven, is het Wikipedia.
weer?
Oud 27-08-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
weer?
Nu je 't zegt.

Aan welk(e) doel(en) heb je nog meer gedoneerd, Kazet?
Oud 27-08-2012, 19:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Potverpielekes, Ik ging anderhalf uur geleden vol goede moed op weg naar mijn werk, werd ik daar ineens heel raar aangekeken. Het blijkt dat ik vandaag helemaal niet hoef te werken, maar vrijdag pas weer. Normaal werk ik elke maandagavond, maar net nu m'n telefoon (met rooster) kapot is ben ik dus vrij. Opzich is dat niet erg, want nu ben ik weer lekker thuis, maar ik vind het een beeeeetje vervelend dat ik vanochtend vroeg moest opstaan zodat m'n ouders me naar de trein konden brengen en dat zij de hele dag lekker hebben gevaren en bij een eilandje in de zon hebben gelegen en bier hebben gedronken en dat ik gewoon had meegekund.

*biertje geeft* *Trimmeh op schouder slaat* Dat is wel een beetje kut, ja
Verwijderd
Ik heb een keer iets gegeven aan artsen zonder grenzen, en ik krijg er nu nog steeds post van
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik weet het niet meer precies. Het is lang geleden, toen ik misschien een jaar of acht, negen was?
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nu je 't zegt.

Aan welk(e) doel(en) heb je nog meer gedoneerd, Kazet?
Geen. 5 cent in een collectebus gooien is geen doneren.

Oud 27-08-2012, 19:23
Miekje*
Miekje* is offline
Ik koop weleens fairtrade spul, of hoe heet dat. Met zo'n groen label eraan van gerecycled karton waar op staat dat mensen voor hun arbeid eerlijk betaald krijgen enzo. Het doet me nooit veel, maar die dingen die ze maken zijn vaak wel verrot mooi, dus die koop ik dan.
Oud 27-08-2012, 19:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh trouwens, ik weet nog wel iets. We moesten een keer van die kinderpostzegels leuren aan mensen. Maar daar was ik te lui voor, toen heb ik één setje verkocht aan mijn vader en er zelf ook één gekocht.
Oud 27-08-2012, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer iets gegeven aan artsen zonder grenzen, en ik krijg er nu nog steeds post van
je kunt goede doelen wel heel makkelijk laten stoppen met post sturen. Gewoon een mailtje sturen met 'hoi, dit is mijn adres, geen post meer plz'. Vaak hebben ze er ook een formuliertje voor op de website.
Oud 27-08-2012, 19:34
Verwijderd
Mij school deed gelukkig niet aan kinderpostzegels verkopen.
Oud 27-08-2012, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet meer precies. Het is lang geleden, toen ik misschien een jaar of acht, negen was?
Oud 27-08-2012, 19:35
Verwijderd
Ok, morgen gaan Theodoor en ik ergens naar toe. Waar gaan we naar toe? We willen morgenavond ook weer terugkomen.
Dagjeweg.nl vind ik een onduidelijke site.
Oud 27-08-2012, 19:37
Verwijderd
Ik klikte op 'romantisch', want ik dacht, we doen dat toch met z'n tweetjes. Is de eerste suggestie een bungalowpark ja lekker dagjeweg.nl, romantisch hoor.
Oud 27-08-2012, 19:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Naar een leuke stad. Naar een museum en winkelen. En lekker lunchen en 's avonds uit eten.
Verwijderd
Citaat:
je kunt goede doelen wel heel makkelijk laten stoppen met post sturen. Gewoon een mailtje sturen met 'hoi, dit is mijn adres, geen post meer plz'. Vaak hebben ze er ook een formuliertje voor op de website.
'Hoi dit is mijn adres' en dan snel een ander adres opgeven ofzo? Smiecht.

Ik heb geld gegeven aan een man die op zijn motorfiets rondcrosste om motordemonstraties te geven om met dat geld speelgoed te kopen voor weeshuiskinderen.
Verwijderd
Citaat:
'Hoi dit is mijn adres' en dan snel een ander adres opgeven ofzo? Smiecht. .
Nee, als je een ander adres op geeft weten ze niet naar welk adres ze geen post meer moeten sturen.
Oud 27-08-2012, 19:39
Verwijderd
Als ik klik op 'jongeren' is de eerste suggestie datzelfde bungalowpark
Oud 27-08-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Naar een leuke stad. Naar een museum en winkelen. En lekker lunchen en 's avonds uit eten.
Ja, we zijn niet heel erg winkelig. Stadswandelingen kunnen wel leuk zijn. Maargoed, welke stad is leuk, welk museum is leuk, dat zijn nuttiger tips
Oud 27-08-2012, 19:40
Verwijderd
Ga anders gezellig naar Flakkee! Je kan daar naar het strand. Verder niks.

oh, en het Rien Poortvliet museum is er ook.
Oud 27-08-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Ga anders gezellig naar Flakkee! Je kan daar naar het strand. Verder niks.

oh, en het Rien Poortvliet museum is er ook.
Liever niet veel meer dan twee uur rijden tenzij het zeg maar echt de moeite waard is
Oud 27-08-2012, 19:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, we zijn niet heel erg winkelig. Stadswandelingen kunnen wel leuk zijn. Maargoed, welke stad is leuk, welk museum is leuk, dat zijn nuttiger tips
Kom een dagje naar Rotterdam!!!!1!!een!111! Hartstikke leuk!!!!!!!

Oud 27-08-2012, 19:43
Verwijderd
Rotterdam zijn we laatst geweest, was best leuk, want we kennen daar mensen. Maar die zijn nu op vakantie en bovendien zijn we dus laatst al geweest
Oud 27-08-2012, 19:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik verbeter ook wel eens spelfouten op Wikipedia, met name op (meestal slecht geschreven) Nederlandse pagina's.
Verwijderd
Er zijn best wel veel toffe dingen in Nijmegen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jullie zitten in ergens in het oosten toch? Ik vind Deventer een erg leuke en mooie stad, maar ik neem aan dat je daar al wel vaak komt. Misschien een dagje Veluwe, naar het Kröller-Müller en lekker rondfietsen (het wordt mooi weer). Of naar Amersfoort, heel mooie oude stad, kan je wel leuk wandelen rondom het oude stadscentrum. Of natuurlijk Groningen, ik spreek uit ervaring, leuke stad. En het Groninger Museum is natuurlijk awesome. Of als je wat verder weg wil naar Den Haag, Mauritshuis. Of Amsterdam, daar heb je natuurlijk legio musea en andere dingen die je kan bekijken.
Oud 27-08-2012, 19:45
Verwijderd
Een collega van me had eens het lihanboutje op wikipedia gezet, en dat hebben ze er toen weer afgehaald En volgens mij heb ik dit hier al eens verteld
Oud 27-08-2012, 19:45
Verwijderd
In Groningen heb ik gewoond en hebben we ook allerlei toeristische dingen gedaan, dus dat kennen we van binnen en van buiten! Deventer kennen we ook idd.
Mauritshuis is een kunstmuseum toch dat vinden we na de eerste zaal saai worden
Oud 27-08-2012, 19:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In Groningen heb ik gewoond en hebben we ook allerlei toeristische dingen gedaan, dus dat kennen we van binnen en van buiten! Deventer kennen we ook idd.
Mauritshuis is een kunstmuseum toch dat vinden we na de eerste zaal saai worden
Oja tuurlijk, je studeerde hier natuurlijk. Oke exit Groningen. Mauritshuis is inderdaad oude kunst. Houden jullie dan wel van moderne kunst?
Oud 27-08-2012, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Oja tuurlijk, je studeerde hier natuurlijk. Oke exit Groningen. Mauritshuis is inderdaad oude kunst. Houden jullie dan wel van moderne kunst?
We houden best van kunst, maar graag met 1 ding tegelijk. Een heel museum ermee vol vind ik altijd zo eentonig, je kunt alleen maar kijken naar dingen. Museums die we leuk vinden zijn eerder historisch of technisch ofzo.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ok, morgen gaan Theodoor en ik ergens naar toe. Waar gaan we naar toe? We willen morgenavond ook weer terugkomen.
Dagjeweg.nl vind ik een onduidelijke site.
Efteling, floriade, walibi, varen over de binnendieze in den bosch!
Verwijderd
Ik ben in het Mauritshuis trouwens wel eens geweest, geloof ik, met mijn ouders, toen we voor iets anders in Den Haag moesten zijn
Oud 27-08-2012, 19:52
Verwijderd
Efteling is misschien wel leuk, daar ben ik al niet meer geweest sinds ik heel klein was Efteling gaat niet zozeer om de achtbanen toch? Is de Efteling ook leuk als je met een persoon met hoogtevrees en een persoon met wagenziekte bent?
ja we zijn moeilijk
hoewel we soms heel makkelijk zijn, toen we in de Ardennen waren lieten we de tomtom ons naar de dichtstbijzijnde toeristische attractie brengen, dat bleek een maisdoolhof te zijn met een piratenspeurtocht erin, dat was heel leuk.
Oud 27-08-2012, 19:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
We houden best van kunst, maar graag met 1 ding tegelijk. Een heel museum ermee vol vind ik altijd zo eentonig, je kunt alleen maar kijken naar dingen. Museums die we leuk vinden zijn eerder historisch of technisch ofzo.
Oja oke, dan moet je misschien ook niet naar het Kröller-Müller gaan. Hoewel ik het wel een veelzijdig museum vind, veel stijlen. En bovendien een beeldentuin

Ik ken niet veel andersoortige musea. Misschien het Teylers Museum in Haarlem (ook een leuke stad), dat is deels een historisch wetenschapsmuseum en deels kunstmuseum. Verder kan ik alleen Nemo bedenken, maar daar ben ik nog nooit geweest.
Oud 27-08-2012, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Er zijn best wel veel toffe dingen in Nijmegen.
Het Valkhof, MuSEEum, Afrikamuseum, Bijbels Openluchtmuseum is daar geloof ik ook in de buurt.

En de Binnendieze van Den Bosch bevaren is ook heel erg leuk, ja.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Of een dierentuin! Emmen ofzo, één van de leukste dierentuinen vind ik
Carn
Carn is offline
Tja, wat is hoog? Ik ben ook geen fan van leipe achtbanen; zodra het over de kop gaat hoeft het niet van me. Dus ik ben afgelopen zaterdag heel stoer niet in de Python geweest
Oud 27-08-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Tja, wat is hoog? Ik ben ook geen fan van leipe achtbanen; zodra het over de kop gaat hoeft het niet van me. Dus ik ben afgelopen zaterdag heel stoer niet in de Python geweest
Hihihi

Ga naar Gent, Sarah. Of is dat te ver?
Oud 27-08-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Eh, hij kreeg een paniekaanval in de kabelbaan van ponypark slagharen die drie, vier meter boven de grond zich horizontaal voortbeweegt.

Nijmegen ga ik als optie opschrijven Theodoor is niet thuis, dus we hebben afgesproken dat ik wat dingen uitzoek en dat hij dan kiest.
Emmen is idd leuk maar zijn we al wel vaak geweest. Verder kennen we aan dierentuinen de Apenheul, Beekse Bergen en Burgers Zoo en die in Munster. Ik weet niet of er verder nog dierentuinen (in de buurt) zijn die de moeite waard zijn? En dus niet waar de dieren in kooitjes zitten?
Oud 27-08-2012, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Hihihi

Ga naar Gent, Sarah. Of is dat te ver?
Gent vind ik denk ik idd wat te ver! Meer iets voor een weekendje, lijkt me.
Carn
Carn is offline
Dagje Maastricht
Verwijderd
Citaat:
Een collega van me had eens het lihanboutje op wikipedia gezet, en dat hebben ze er toen weer afgehaald En volgens mij heb ik dit hier al eens verteld
Omdat het lihanboutje in een gewone encyclopedie ook geen eigen pagina zou krijgen, en ze niet zomaar alles ter wereld een pagina kunnen geven, want dat kost duur.
Oud 27-08-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Dus ik ben afgelopen zaterdag heel stoer niet in de Python geweest
Oud 27-08-2012, 19:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu heb ik zin om naar de dierentuin te gaan
Oud 27-08-2012, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Efteling is misschien wel leuk, daar ben ik al niet meer geweest sinds ik heel klein was

Dat je er dan nog over na moet denken! GO GO GO!
Oud 27-08-2012, 20:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh deary me, m'n huisgenote is na anderhalve maand weer thuis. Het is gedaan met m'n middernachtelijke meezing-sessies. Jammerdebammer, maar ze is wel chill, kreeg meteen allemaal voedsel aangeboden.

Citaat:
*biertje geeft* *Trimmeh op schouder slaat* Dat is wel een beetje kut, ja
Dank je.
*Miek zelfgebakken banaan-chocoladecake geeft*

Regels voor berichten