Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 20:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Efteling is misschien wel leuk, daar ben ik al niet meer geweest sinds ik heel klein was Efteling gaat niet zozeer om de achtbanen toch? Is de Efteling ook leuk als je met een persoon met hoogtevrees en een persoon met wagenziekte bent?
ja we zijn moeilijk
hoewel we soms heel makkelijk zijn, toen we in de Ardennen waren lieten we de tomtom ons naar de dichtstbijzijnde toeristische attractie brengen, dat bleek een maisdoolhof te zijn met een piratenspeurtocht erin, dat was heel leuk.
Hm, nouja, er zijn genoeg niet-achtbanen, maar ik weet niet of de droomvlucht, fata morgana en carnaval festival leuk zijn als je wagenziekte hebt?

En het drielandenpunt dan?
Verwijderd
Citaat:
Gent vind ik denk ik idd wat te ver! Meer iets voor een weekendje, lijkt me.
Mja, vanuit Tilburg is het dat natuurlijk niet

Beekse Bergen
Verwijderd
Citaat:

Dat je er dan nog over na moet denken! GO GO GO!
Maar we zijn dus eigenlijk niet zo goed in pretparken! Dus misschien kun jij antwoord geven op: is de efteling ook leuk als je met een persoon met hoogtevrees en een persoon met wagenziekte er bent?
edit: oh, inmiddels ook antwoord van Martin
Oud 27-08-2012, 20:02
Verwijderd
Het drielandenpunt Dat vind ik zo'n ontzettend suf ding.
Martiño
Martiño is offline
Openluchtmuseum en Burgers Zoo, tegenover elkaar!
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het drielandenpunt Dat vind ik zo'n ontzettend suf ding.
Ja maar daar heb je ook een doolhof en een toren en en en
Martiño
Martiño is offline
Vroeger vond ik het drielandenpunt echt superleuk
Oud 27-08-2012, 20:03
Martiño
Martiño is offline
Oh Absinthe, ik mag een rol overnemen in de uitvoeringen van mijn toneelclubje in roermond lekker kluchten
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ojaaaa, daar ben ik vroeger een keer geweest. En ik vond het doolhof waar je natgespoten wordt met water heel leuk toen. Voornamelijk omdat het bloedheet en ik 8 was.
Verwijderd
De Olimeulen is leuk!!

Ik ben nog nooit op het (of überhaupt op een) Drielandenpunt geweest.
Oud 27-08-2012, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Maar we zijn dus eigenlijk niet zo goed in pretparken! Dus misschien kun jij antwoord geven op: is de efteling ook leuk als je met een persoon met hoogtevrees en een persoon met wagenziekte er bent?
Ja, want ik durf nergens in, en de Efteling is dan juist vet. Heel veel crea attracties, met als hoogtepunt Villa Volta
Verwijderd
Fata morgana was dicht toen ik er was en dat vond ik toen heel stom want ik had toen net het suske en wiske album van de Efteling gelezen dus ik was daar duizend benieuwd naar
Verwijderd
Ik schrijf Efteling ook op
Verwijderd
Citaat:
Hm, nouja, er zijn genoeg niet-achtbanen, maar ik weet niet of de droomvlucht, fata morgana en carnaval festival leuk zijn als je wagenziekte hebt?

Ik denk dat de Droomvlucht eigenlijk best eng is als je hoogtevrees hebt. Alhoewel hij niet heel hoog gaat, en ook niet snel, maar in mijn herinnering toch wel een béétje hoog, en het is de bedoeling dat je naar beneden kijkt.
Oud 27-08-2012, 20:05
Martiño
Martiño is offline
Nee joh, je kunt juist goed in de verte kijken in de droomvlucht, en daarnaast zit je heel stabiel in dat bakje (goed afgesloten aan alle kanten en je voeten staan stevig etc.
Oud 27-08-2012, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de Droomvlucht eigenlijk best eng is als je hoogtevrees hebt. Alhoewel hij niet heel hoog gaat, en ook niet snel, maar in mijn herinnering toch wel een béétje hoog, en het is de bedoeling dat je naar beneden kijkt.
Ik heb hoogtevrees en geen moeite met de Droomvlucht.
Oud 27-08-2012, 20:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn die kiddo's van Masterchef toch grappig. "I can't make it too hot, because then George's head will explode. And I will have to pay millions and millions of dollars for the repairs."
Verwijderd
We gaan trouwens donderdag bij mijn zus in Gouda eten, dus als mensen suggesties hebben voor wat we daar in het westen kunnen doen een middagje voordat we naar mijn zus gaan, hoor ik die ook graag zo ben ik toen ik twaalf was in NEMO in Amsterdam geweest, dat was toen heel leuk, is dat nog steeds leuk?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest.
Verwijderd
Citaat:
De Droomvlucht is HEEL eng met hoogtevrees. Je kijkt de hele tijd naar beneden, en het gaat heel langzaam - zolang je snel gaat, geeft hoogte niet zoveel, omdat je op een of andere manier het idee hebt dat die snelheid je beschermt van de zuigkracht van de diepte, zegmaar. De Droomvlucht gaat langzaam en wiebelt dan ook nog een beetje.

Ik heb niet zoveel hoogtevrees, maar de Droomvlucht vind ik wel eng. Leuk, maar wel eng.
Oud 27-08-2012, 20:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En het leukste van de Efteling is toch de stoomtrein en het sprookjesbos! En het spookslot is ook gaaf, daar heb je ook geen karretjes of hoogte in, en de stoomcarrousel en het volk van laaf en en <3
Verwijderd
Noedel is ook sinds hij kind is niet meer in de Efteling geweest, en toen ikdat hoorde zat ik echt van WAJOOOOO MANNNNN. Je hebt dan zoveel moois gemist. De Villa Volta, de Vogelrok. Pandadroom is ook wel aardig

Maar vooral Villa Volta moet je gewoon meemaken.
Verwijderd
Citaat:
x 1000
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
We gaan trouwens donderdag bij mijn zus in Gouda eten, dus als mensen suggesties hebben voor wat we daar in het westen kunnen doen een middagje voordat we naar mijn zus gaan, hoor ik die ook graag zo ben ik toen ik twaalf was in NEMO in Amsterdam geweest, dat was toen heel leuk, is dat nog steeds leuk?
Volgens mij is dat een paar jaar geleden compleet veranderd. Ik was er ook een keer toen ik 13 of 14 was en toen was het een beetje verpauperd.
Verwijderd
Mijn wagenziekte kan trouwens prima tegen treintjes of karretjes die gewoon rustig rijden hoor! Je moet me alleen geen rondjes laten draaien.
Oud 27-08-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, je kunt juist goed in de verte kijken in de droomvlucht, en daarnaast zit je heel stabiel in dat bakje (goed afgesloten aan alle kanten en je voeten staan stevig etc.
Citaat:
Ik heb hoogtevrees en geen moeite met de Droomvlucht.
O, mijn universele waarheden waren blijkbaar niet zo universeel.
Zeppelin
Zeppelin is offline
schrikken jullie ook elke keer weer van die trol achter de boom in droomvlucht? Ik wel, terwijl ik heus weet dat ie komt.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn wagenziekte kan trouwens prima tegen treintjes of karretjes die gewoon rustig rijden hoor! Je moet me alleen geen rondjes laten draaien.
Oh, dan kan de efteling best! En anders kun je nog altijd in de gondoletta
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet!

En ik wilde Burgers Zoo tippen, maar iemand was me voor ;( Verder weet ik niks. Wij hebben laatst uit pure ellende gemidgetgolft
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
schrikken jullie ook elke keer weer van die trol achter de boom in droomvlucht? Ik wel, terwijl ik heus weet dat ie komt.
Nee, helaas, daarvoor ben ik er inmiddels te vaak in geweest
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
x 1000
Ik woon in het noorden en de Efteling is heul ver weg. Dat was vroeger gewoon veel te duur. En nu nog steeds te ver weg.
Oud 27-08-2012, 20:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De Droomvlucht is HEEL eng met hoogtevrees. Je kijkt de hele tijd naar beneden, en het gaat heel langzaam - zolang je snel gaat, geeft hoogte niet zoveel, omdat je op een of andere manier het idee hebt dat die snelheid je beschermt van de zuigkracht van de diepte, zegmaar. De Droomvlucht gaat langzaam en wiebelt dan ook nog een beetje.

Ik heb niet zoveel hoogtevrees, maar de Droomvlucht vind ik wel eng. Leuk, maar wel eng.
Waarom kijk je naar beneden in de Droomvlucht? Alles gebeurt namelijk recht voor je neus
Verwijderd
Citaat:
Ja, heel mijn Droomvlucht wordt daar altij door verziekt omdat ik altijd zit van 'oke, straks komt die trol, straks komt die trol'.

Nou ja, ook overdreven, maar het zit wel altijd in mn hoofd ja En het valt achteraf altijd mee.
Verwijderd
We hebben vorig jaar op vakantie nog gemidgetgolft maar dat kostte ook alleen borg, er was een midgetgolfbaan op de camping. En daarna zijn we nog in een onbeperkt wokrestaurant met midgetgolfbaan geweest, maar die was echt meer voor kinderen.
Oud 27-08-2012, 20:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik woon in het noorden en de Efteling is heul ver weg. Dat was vroeger gewoon veel te duur. En nu nog steeds te ver weg.
Er gaat gewoon een bus vanaf DB centraal die 15 minuten later bij de Efteling stopt! En een collega woont om de hoek van de Efteling.
Verwijderd
Ik houd van hoogtes en wat ik leuk vind aan de Droomvlucht is deels de hoogte, vandaar.
Verwijderd
Wij gingen met schoolreisjes afwisselend naar de Efteling en de Beekse Bergen, en een keer naar Bobbejaanland. Dat was heel leuk, maar behalve de smerige kauwgomballenbomen overal herinner ik me er niet zoveel van.
Oud 27-08-2012, 20:11
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Of een dierentuin! Emmen ofzo, één van de leukste dierentuinen vind ik
Oja, met die pinguintuin <3

OT:
En ja, de Efteling moet ik ook weer eens in. En dan al die "nieuwe" shit die ik nog nooit heb gezien MEEMAKEN. En wat verplichte rondjes in de Python.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Er gaat gewoon een bus vanaf DB centraal die 15 minuten later bij de Efteling stopt! En een collega woont om de hoek van de Efteling.
Your point being?
Verwijderd
Ja, Theodoor is banger in hoge dingen die langzaam vooruit gaan, zoals die kabelbaan, dan in dingen waarin je op en neer wordt geslingerd. Het helpt wel als zijn voeten stevig ergens op staan. Maar er zijn natuurlijk wel meer dingen in de efteling.
Verwijderd
Citaat:
Waarom kijk je naar beneden in de Droomvlucht? Alles gebeurt namelijk recht voor je neus
Omdat ik ergens aanhang, natuurlijk. Iets dat kalmpjes heen en weer zwabbert.
Oud 27-08-2012, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je maar niet in de monsieur Cannibale!

Oh man, don't get me started about the Efteling. Als ik rijk was zou ik zo vaak gaan hè. Zodra ik dat park binnenstap ben ik zo blij als een kind.
Martiño
Martiño is offline
Bobbejaanland is een beetje meh. Er zitten een paar goede attracties bij, maar een deel van het park is ook hopeloos verouderd. En ik heb eens heel hard mijn hoofd gestoten met mijn medepassagier in de BobbyDrop, een soort wildwaterbaan met een rubberbootje.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oja, met die pinguintuin <3
Jaaa, kan je tussen ze doorlopen <3

Vroeger vond ik overigens de speeltuin en patat eten het allerleukst
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Your point being?
Nouja, dat het kindje in mij het heel gaaf vindt om heel dicht bij de Efteling te wonen
Oud 27-08-2012, 20:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nouja, dat ik het heel gaaf vind om heel dicht bij de Efteling te wonen
Oh, ik dacht dat het ging over waarom ik er nog nooit was geweest. Maar leuk ja
Oud 27-08-2012, 20:13
Martiño
Martiño is offline
Ik was nog gelukkiger geweest als Disneyland een half uur in de andere richting was <3
Oud 27-08-2012, 20:14
Verwijderd
ik ben nog nooit in Disneyland geweest maar wel in Disneyworld
Ik had een moeilijke leeftijd voor Disneyworld, ik was namelijk elf jaar en 1.30 meter, dus ik voelde me te oud voor de kinderdingen maar ik was te kort voor de tienerdingen. Ik vond vooral de optocht mooi en het ding met bootjes en zingende poppen.
Oud 27-08-2012, 20:16
Martiño
Martiño is offline
Ik ben nog nooit in Disneyworld geweest, maar de meeste Disneyparkfans vinden Disneyland Parijs de mooiste (schijnt er ook deels mee te maken te hebben dat er hogere eisen zijn gesteld aan de thematisering e.d. omdat Europeanen een hogere standaard qua themaparken zijn gewend).
Oud 27-08-2012, 20:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dan moet je maar niet in de monsieur Cannibale!

Oh man, don't get me started about the Efteling. Als ik rijk was zou ik zo vaak gaan hè. Zodra ik dat park binnenstap ben ik zo blij als een kind.
Monsieur Cannibale valt reuze mee, vergeleken met de gemiddelde Breakdance-achtige attractie op een kermis.

Regels voor berichten