| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat komt omdat ik een ongezonde obsessie heb met wipneuzen, wat al snel een karakteristieke kop geeft, en voor de rest alleen val op een soort kopieën van mezelf. Dan krijg je dat. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Alleen maar Sprookjesbos, Carnaval Festival, Fata Morgana, Droomlucht en Piranha voor mij dus. Villa Volta en Vogel Rok ben ik dus ook nog nooit ingeweest, dus ik heb geen idee wat zich daarbinnen afspeelt.
|
|
|
Verwijderd
|
Heeft iemand ervaring met het ruimtevaartmuseum in Noordwijk, boekenmuseum in Den Haag, Volkenkundemuseum in Leiden, Science center Delft, Museon Den Haag of iets anders? Kun je er een hele middag zijn, is het meer iets van een uurtje? Zijn er dingen in de buurt om je de rest van de middag te vermaken? We zullen zo rond negen uur van huis gaan en mijn zus verwacht ons om half vier.
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik ging eens met mijn niet-forummer-ex naar de Efteling, en die was al sinds klein kinds af aan niet meer in de Droomvlucht geweest, dus hij wist er vrijwel niks meer van.
Hij heeft heel de rit geschaterlacht om de elfjes op schommels en eenhoorns en alle zoetsappige clichés. Dat was ook leuk. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Er is iets foutgegaan in mijn brein toen mijn 'deze dingen vinden vrouwen sexy'-afdeling geprogrammeerd werd. Nu ga ik douchen en boodschappen doen, anders heb ik straks nog geen eten. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Toen ik in Nemo was, gingen we na afloop naar een grote snackbar. Het was met een kinderfeestje. Die snackbar had foto's aan de muur van de gerechten, mijn snackbar had dat toen nog niet. Er was een mooie foto van een uitsmijter met twee sneetjes brood, ham, kaas, twee vrolijke spiegeleitjes, met augurkjes en salade erbij en alles, dus dat wou ik wel. Kreeg ik een broodje ei.
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Mijn initial plan was om de kinders thuis te laten. Die kunnen toch nog lang niet in achtbanen en what not, en dan moet er dus steeds één iemand bij de kinderen blijven en kan de ander in zijn eentje in de achtbaan hoera ;x Dus ik moet nog even wachten tot Baby wat ouder is, zodat die ook een hele dag uitbesteed kan worden. Ze mogen mee als ze een paar jaar ouder zijn, nu hebben ze er toch nog vrij weinig aan. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wij zijn wel vaak redelijk snel met museums. Tenzij je iets kunt doen, dan doen we dat. Maar als het rondlopen en dingen bekijken is, dan zijn we er vrij snel doorheen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij je het na een paar uur wel gezien hebt, dat kan ook, maar dan vind ik je daarna wel stom. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wees gerust, ik wil ook een hele dag. Daarom zei ik ook nog langer wachten, voor een hele dag uitbesteden moet ze ouder zijn dan voor een halve dag.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik las vandaag op internet een 'confessions from mothers' dingetje waar een moeder vertelde dat ze met haar man naar disneyworld was gegaan en haar kinderen van 8 maanden en 2 jaar een dagje bij haar ouders had gestald. De reacties liepen uiteen van "once you're a mother you NEVER get a "me" day! If you wanted "me" days, why do you even have kids?!" tot "I'm all for "me" time, but you can't just go to Disney world! What will you tell your two year old? He will be so dissapointed!"
WTF amerikanen. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wtf vrouwen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik kinderen heb neem ik ze sowieso pas mee naar pretparken als ze... weet ik het, 5 zijn ofzo. Anders hebben zij er niks aan, en jijzelf ook niet. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Probeert ie zich er weer onderuit te lullen. Even voor de duidelijkheid; ik mocht wel gaan hoor, maar zelf wilde hij niet
|
|
|
|
|
|
http://wtfqrcodes.com/
wat een ondingen zijn het ook.
| Advertentie |
|
|
![]() |