Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 20:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nah! En Nijmegen kan alleen per skippybal, solex of step!
Puh, stelletje paupers daar
Oud 27-08-2012, 20:46
Verwijderd
"Hij lijkt een beetje op Julius." Ja, natuurlijk lijkt 'ie een beetje op Julius. Ik date uitsluitend variaties van ongeveer hetzelfde mens.
Oud 27-08-2012, 20:46
Martiño
Martiño is offline
krijg je er van als je de boel in de handen laat van een stelletje linkse subsidiegraaiers!
Oud 27-08-2012, 20:50
Verwijderd
We moeten ook maar weer eens een meeting doen, eigenlijk.
Oud 27-08-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Voor welk bedrijf? En post een voorbeeld
Misschien achteraf. Zegt geen 'hop' voordat u de kuil overgesprongen bent, zoals mijn oma altijd zegt.

Citaat:
Een goede (open) sollicitatie overtuigt het bedrijf in kwestie dat ze je nodig hebben of dat je een goede aanvulling bent. Maar dan moet je wel vertellen WAAROM dat zo is, en waar het uit blijkt. Zonder CV aangenomen worden of omdat je een onconventionele brief hebt geschreven gebeurt vooral in films
Oh, ja, dat spreekt voor zich, ze krijgen een greep uit m'n portfolio. Dat zullen ze ook veel interessanter vinden dan m'n CV.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
"Hij lijkt een beetje op Julius." Ja, natuurlijk lijkt 'ie een beetje op Julius. Ik date uitsluitend variaties van ongeveer hetzelfde mens.
Ik wou net zeggen /voorspelbaar
Verwijderd
Vogelrok heeft twee "records" in handen; het is de 1e non-disney attractie met on-board audio en er staat de grootste (niet echte) vogel ter wereld.

Whehe, wat een suf record. Want zo groot is die vogel helemaal niet.

Oud 27-08-2012, 20:52
Carn
Carn is offline
oh, waren daar die luidsprekertjes voor. niets van meegekregen.
Oud 27-08-2012, 20:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh die lekkere verse broden van de AH zijn weer 2e gratis inslaan
Oud 27-08-2012, 20:53
Verwijderd
Citaat:
oh, waren daar die luidsprekertjes voor. niets van meegekregen.
Die muziek is wel vet hoor Ik zet het weleens op, voor de Vogelrok-erlebnis.
Oud 27-08-2012, 20:53
Verwijderd
Ik wil nu graag naar de Efteling.
Oud 27-08-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Vogelrok heeft twee "records" in handen; het is de 1e non-disney attractie met on-board audio en er staat de grootste (niet echte) vogel ter wereld.

Whehe, wat een suf record. Want zo groot is die vogel helemaal niet.

[afbeelding]
Haha, en het impliceert ook dat er een echte vogel is die nog groter is.
Oud 27-08-2012, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Haha, en het impliceert ook dat er een echte vogel is die nog groter is.
Oud 27-08-2012, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik wou net zeggen /voorspelbaar
Ach, het is ook wel terecht. Ik ben het inmiddels wel gewend te horen dat mijn loverrsss een beetje kopieën zijn van elkaar. Ook qua meningen.

Dat komt omdat ik een ongezonde obsessie heb met wipneuzen, wat al snel een karakteristieke kop geeft, en voor de rest alleen val op een soort kopieën van mezelf. Dan krijg je dat.
Oud 27-08-2012, 20:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil nu graag naar de Efteling.
Ik ook, maar de laatste keer dat ik ging was 't een beetje stom, omdat een vriendin van mij in alle achtbanen enzo wilde en ik word al misselijk in de carousel.
Alleen maar Sprookjesbos, Carnaval Festival, Fata Morgana, Droomlucht en Piranha voor mij dus.

Villa Volta en Vogel Rok ben ik dus ook nog nooit ingeweest, dus ik heb geen idee wat zich daarbinnen afspeelt.
Oud 27-08-2012, 20:59
Carn
Carn is offline
Boem!
Oud 27-08-2012, 21:00
Verwijderd
Citaat:
villa volta en vogel rok ben ik dus ook nog nooit ingeweest, dus ik heb geen idee wat zich daarbinnen afspeelt.
WONDEREn!
Oud 27-08-2012, 21:00
Verwijderd
Citaat:
WONDEREn!
Oud 27-08-2012, 21:01
Verwijderd
In geval van Villa Volta is dat best een beetje waar
Oud 27-08-2012, 21:01
Verwijderd
Nu heb ik dus voor donderdag nog een uitstapje in Zuid-Holland nodig.
Oud 27-08-2012, 21:02
Verwijderd
Citaat:
In geval van Villa Volta is dat best een beetje waar
Ik was dan ook best serieus.

Het is awesome om met iemand de Villa Volta in te gaan die er nog nooit in geweest is. En dan maar naar die kop kijken.
Oud 27-08-2012, 21:03
Verwijderd
Heeft iemand ervaring met het ruimtevaartmuseum in Noordwijk, boekenmuseum in Den Haag, Volkenkundemuseum in Leiden, Science center Delft, Museon Den Haag of iets anders? Kun je er een hele middag zijn, is het meer iets van een uurtje? Zijn er dingen in de buurt om je de rest van de middag te vermaken? We zullen zo rond negen uur van huis gaan en mijn zus verwacht ons om half vier.
Oud 27-08-2012, 21:04
Verwijderd
Hoe lang duurt de efteling? Trek je daar een hele dag voor uit of ben je er in een paar uur wel doorheen?
Oud 27-08-2012, 21:05
Verwijderd
Ik ging eens met mijn niet-forummer-ex naar de Efteling, en die was al sinds klein kinds af aan niet meer in de Droomvlucht geweest, dus hij wist er vrijwel niks meer van.
Hij heeft heel de rit geschaterlacht om de elfjes op schommels en eenhoorns en alle zoetsappige clichés. Dat was ook leuk.
Oud 27-08-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang duurt de efteling? Trek je daar een hele dag voor uit of ben je er in een paar uur wel doorheen?
Nee heel de dag. Zeker als je ook nog sprookjesbos wil doen, wat jij gezien je kinders (neem aan dat dat de bedoeling is?) juist ook gaat doen.
Oud 27-08-2012, 21:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een dag is genoeg om het meeste te zien, mits het rustig is. Met kleine kinderen ben je misschien wat langer bezig omdat die natuurlijk fijn gaan wegdromen bij alle sprookjes <3
Verwijderd
Citaat:
Hij heet Jwz?
Nee, hij heet Jamie Zawinski, maar is beter bekend als jwz, want internet.

Citaat:
Jamie Zawinski was one of the founders of Netscape and Mozilla.org, was the primary developer of Lucid Emacs, and wrote most of your screen savers.
Al deze dingen vind ik aantrekkelijk. Vooral het laatste en dat 'ie codeert voor UNIX.

Er is iets foutgegaan in mijn brein toen mijn 'deze dingen vinden vrouwen sexy'-afdeling geprogrammeerd werd.

Nu ga ik douchen en boodschappen doen, anders heb ik straks nog geen eten.
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand ervaring met het ruimtevaartmuseum in Noordwijk, boekenmuseum in Den Haag, Volkenkundemuseum in Leiden, Science center Delft, Museon Den Haag of iets anders? Kun je er een hele middag zijn, is het meer iets van een uurtje? Zijn er dingen in de buurt om je de rest van de middag te vermaken?
Museon ben ik geweest. Daar kan je best heel lang zijn. Omdat er zoveel info te lezen valt ook, bij alles wat daar is. Eigenlijk moet je daar juist alleen heengaan als je er lang heen wil, anders is het een beetje half half.
Oud 27-08-2012, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Nee, hij heet Jamie Zawinski, maar is beter bekend als jwz, want internet.

Al deze dingen vind ik aantrekkelijk. Vooral het laatste en dat 'ie codeert voor UNIX.

Er is iets foutgegaan in mijn brein toen mijn 'deze dingen vinden vrouwen sexy'-afdeling geprogrammeerd werd.
Nouja, uit de beschrijving klinkt hij intelligent en bedirjfsmatig succesvol. Pseudoevolutiepsychobiologisch is het best logisch om dat aantrekkelijk te vinden.
Oud 27-08-2012, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Museon ben ik geweest. Daar kan je best heel lang zijn. Omdat er zoveel info te lezen valt ook, bij alles wat daar is. Eigenlijk moet je daar juist alleen heengaan als je er lang heen wil, anders is het een beetje half half.
hm en een beetje van elf tot drie, dat is te kort?
Oud 27-08-2012, 21:10
Verwijderd
hoi!
Oud 27-08-2012, 21:10
Verwijderd
Citaat:
hm en een beetje van elf tot drie, dat is te kort?
Nee hoor, dat is zeker niet te kort. Ik zou het na een uur al zat zijn, maar ik heb dan ook de concentratiespanne van een cavia.
Oud 27-08-2012, 21:11
Verwijderd
Toen ik in Nemo was, gingen we na afloop naar een grote snackbar. Het was met een kinderfeestje. Die snackbar had foto's aan de muur van de gerechten, mijn snackbar had dat toen nog niet. Er was een mooie foto van een uitsmijter met twee sneetjes brood, ham, kaas, twee vrolijke spiegeleitjes, met augurkjes en salade erbij en alles, dus dat wou ik wel. Kreeg ik een broodje ei.
Oud 27-08-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Nee heel de dag. Zeker als je ook nog sprookjesbos wil doen, wat jij gezien je kinders (neem aan dat dat de bedoeling is?) juist ook gaat doen.
Citaat:
Een dag is genoeg om het meeste te zien, mits het rustig is. Met kleine kinderen ben je misschien wat langer bezig omdat die natuurlijk fijn gaan wegdromen bij alle sprookjes <3
Hm, sprookjesbos eh?

Mijn initial plan was om de kinders thuis te laten. Die kunnen toch nog lang niet in achtbanen en what not, en dan moet er dus steeds één iemand bij de kinderen blijven en kan de ander in zijn eentje in de achtbaan hoera ;x

Dus ik moet nog even wachten tot Baby wat ouder is, zodat die ook een hele dag uitbesteed kan worden. Ze mogen mee als ze een paar jaar ouder zijn, nu hebben ze er toch nog vrij weinig aan.
Oud 27-08-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, dat is zeker niet te kort. Ik zou het na een uur al zat zijn, maar ik heb dan ook de concentratiespanne van een cavia.
Dus dan zouden we dat kunnen doen
Wij zijn wel vaak redelijk snel met museums. Tenzij je iets kunt doen, dan doen we dat. Maar als het rondlopen en dingen bekijken is, dan zijn we er vrij snel doorheen.
Oud 27-08-2012, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Hm, sprookjesbos eh?

Mijn initial plan was om de kinders thuis te laten. Die kunnen toch nog lang niet in achtbanen en what not, en dan moet er dus steeds één iemand bij de kinderen blijven en kan de ander in zijn eentje in de achtbaan hoera ;x

Dus ik moet nog even wachten tot Baby wat ouder is, zodat die ook een hele dag uitbesteed kan worden. Ze mogen mee als ze een paar jaar ouder zijn, nu hebben ze er toch nog vrij weinig aan.
Ook zonder kinderen en Sprookjesbos erbij ben je echt een hele dag kwijt. Zeker als je bij sommige attracties wachttijd hebt, of als je dingen dubbel wil doen.

Tenzij je het na een paar uur wel gezien hebt, dat kan ook, maar dan vind ik je daarna wel stom.
Oud 27-08-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Ook zonder kinderen en Sprookjesbos erbij ben je echt een hele dag kwijt. Zeker als je bij sommige attracties wachttijd hebt, of als je dingen dubbel wil doen.

Tenzij je het na een paar uur wel gezien hebt, dat kan ook, maar dan vind ik je daarna wel stom.
Wees gerust, ik wil ook een hele dag. Daarom zei ik ook nog langer wachten, voor een hele dag uitbesteden moet ze ouder zijn dan voor een halve dag.
Oud 27-08-2012, 21:15
Verwijderd
Ik las vandaag op internet een 'confessions from mothers' dingetje waar een moeder vertelde dat ze met haar man naar disneyworld was gegaan en haar kinderen van 8 maanden en 2 jaar een dagje bij haar ouders had gestald. De reacties liepen uiteen van "once you're a mother you NEVER get a "me" day! If you wanted "me" days, why do you even have kids?!" tot "I'm all for "me" time, but you can't just go to Disney world! What will you tell your two year old? He will be so dissapointed!"
WTF amerikanen.
Oud 27-08-2012, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Ik las vandaag op internet een 'confessions from mothers' dingetje waar een moeder vertelde dat ze met haar man naar disneyworld was gegaan en haar kinderen van 8 maanden en 2 jaar een dagje bij haar ouders had gestald. De reacties liepen uiteen van "once you're a mother you NEVER get a "me" day! If you wanted "me" days, why do you even have kids?!" tot "I'm all for "me" time, but you can't just go to Disney world! What will you tell your two year old? He will be so dissapointed!"
WTF amerikanen.
Ik denk dat je precies dezelfde reacties zou krijgen op het (Nederlandse) moederforum waar ik ook zit
Wtf vrouwen.
Oud 27-08-2012, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand ervaring met het ruimtevaartmuseum in Noordwijk, boekenmuseum in Den Haag, Volkenkundemuseum in Leiden, Science center Delft, Museon Den Haag of iets anders? Kun je er een hele middag zijn, is het meer iets van een uurtje? Zijn er dingen in de buurt om je de rest van de middag te vermaken? We zullen zo rond negen uur van huis gaan en mijn zus verwacht ons om half vier.
Ze hebben nu best leuke dingen in het museum van Volkenkunde Terracottastrijders uit China dacht ik, en iets met een verborgen tuin waar ik ooit 1 advertentie iets van heb gezien. Weet niet meer precies wat het was, maar het klonk op zich wel gaaf en daarom heb ik het half onthouden
Oud 27-08-2012, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je precies dezelfde reacties zou krijgen op het (Nederlandse) moederforum waar ik ook zit
Wtf vrouwen.
Maar een tweejarige heeft toch nog helemaal geen besef van wat Disneyworld precies is? Of onderschat ik ze nu? Of zijn Amerikaanse tweejarigen helemaal geindoctrineerd?

Als ik kinderen heb neem ik ze sowieso pas mee naar pretparken als ze... weet ik het, 5 zijn ofzo. Anders hebben zij er niks aan, en jijzelf ook niet.
Verwijderd
Oh haha, grapje. Het is niets met een tuin, dat is alleen de naam. Het zijn juwelen uit India.
Verwijderd
Citaat:
Maar een tweejarige heeft toch nog helemaal geen besef van wat Disneyworld precies is? Of onderschat ik ze nu?

Als ik kinderen heb neem ik ze sowieso pas mee naar pretparken als ze... weet ik het, 5 zijn ofzo. Anders hebben zij er niks aan, en jijzelf ook niet.
Ik ging naar Disneyland toen ik 5 was. Geen herinneringen meer aan
Verwijderd
Citaat:
nou ja, ik durf er wel in, maar het maakt het er voor mij niet echt speciaal op. Volgens mij ben ik in Six Flags ook overal wel in geweest, dus dan ga je ook wel over de kop. Maar ik ben meer fan van achtbanen ala de Goliath, gewoon hoog en snel enzo

Probeert ie zich er weer onderuit te lullen. Even voor de duidelijkheid; ik mocht wel gaan hoor, maar zelf wilde hij niet
Oud 27-08-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ging naar Disneyland toen ik 5 was. Geen herinneringen meer aan
Nee zie je, heb je het al!
Oud 27-08-2012, 21:22
Verwijderd
Wel nog de foto's. Is ook leuk
Oud 27-08-2012, 21:22
Verwijderd
ik ging van mijn derde tot mijn... tiende? elk jaar naar de dierentuin in Emmen en de herinneringen daaraan beginnen denk ik bij vijf.
Oud 27-08-2012, 21:24
Verwijderd
Oh man, dierentuinen.

Ik neem mijn kinderen wel vanaf 1 jaar al mee naar de dierentuin denk ik, voor het educatieve aspect. Zo van 'kijk eens, wat is dat! Dat is een olifant hè? Wat is hij groot!'

omg nu al zin in <3333
Oud 27-08-2012, 21:25
Verwijderd
ik ging van mijn 3e tot 12e 2keer per jaar naar de Efteling.
Oud 27-08-2012, 21:26
Carn
Carn is offline
http://wtfqrcodes.com/ wat een ondingen zijn het ook.

Regels voor berichten