Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2012, 23:09
meisjes 1
meisjes 1 is offline
heey ik ben een meisje van 15 ik heb zaterdag mijn laatste pil van mijn strip ingenomen ik heb mijn pil nog nooit vergeten in te nemen ik heb de tweede week van mijn strip sex gehad zonder condoom ik ben bang dat ik zwanger ben omdat ik mijn pil is drie dagen waat uurtjes later heb genomen dan dat ik hem normaal neem ik heb nu heel heel licht roos bloed verlies maar niet echt dat ik kan zeggen van dat ik men regels heb . is het gwn nog maar het begin van men regels of zou ik zwanger kunne zijn

Laatst gewijzigd op 28-08-2012 om 23:13. Reden: fout
Oud 28-08-2012, 23:11
Martiño
Martiño is offline
Vraag & Aanbod is geen forum voor je vragen, maar voor als je spullen wil verkopen Deze vraag hoort op Lichaam & Gezondheid
Oud 28-08-2012, 23:13
meisjes 1
meisjes 1 is offline
ja sorry ben nieuw ik zal dan maar daar men vraag bij zetten
Oud 28-08-2012, 23:13
Martiño
Martiño is offline
Zit je in je stopweek? En heb je daarvoor iedere dag je pil ingenomen? Dan is de kans dat je zwanger bent miniem, zeker als je bloedverlies hebt. Je menstruatie is vaak minder heftig door het gebruik van de pil.

En als je helemaal zeker wil zijn dat je niet zwanger raakt kun je het beste de pil én een condoom gebruiken. Dan is de kans verwaarloosbaar (en ben je ook beschermd tegen SOA).
Oud 28-08-2012, 23:18
meisjes 1
meisjes 1 is offline
ik zit in mijn stop week ja maar ik ben hem nooit vergeten en de andere maanden heb ik die ook is paar uurtjes is later genomen en toen had ik altijd mijn regels deftig
Oud 28-08-2012, 23:24
meisjes 1
meisjes 1 is offline
en heb wel de buikpijn en hoofd pijn enzo van dat ik ze ga krijgen
Oud 29-08-2012, 00:31
Afrodiete
Afrodiete is offline
Als je al voor langere tijd aan de pil zit, is de kans op zwangerschap in je stopweek ontzettend klein en zo te lezen ben je al aan het menstrueren dus zie ik geen reden tot onzekerheid. Als je het echt zeker wilt weten kun je natuurlijk altijd een zwangerschapstest doen.
Oud 29-08-2012, 08:24
Em.
Em. is offline
Citaat:
Vraag & Aanbod is geen forum voor je vragen, maar voor als je spullen wil verkopen Deze vraag hoort op Lichaam & Gezondheid
Ik zal je topic even verplaatsen.
Oud 29-08-2012, 09:51
Catch
Catch is offline
Als je je pil niet vergeten bent ben je gewoon beschermd en hoef je je geen zorgen te maken. Als je je pil 3 uur later inneemt dan normaal is er ook niks aan de hand. Als je seks hebt zonder condoom moet je er trouwens wel zeker van zijn dat de ander geen soa's heeft. Je kunt natuurlijk altijd een zwangerschapstest doen maar dat is echt niet nodig.
Oud 29-08-2012, 11:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zal je topic even verplaatsen.
Ja, alleen stond hij hier al, dus hij kan op slot.

Regels voor berichten