| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Mijn opa vindt dat hij ook geen tv mag kijken op zondag enzo. Dus gaat hij op bezoek bij mensen die altijd de tv aan hebben staan, want dan mag hij wel kijken
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, echt heel apart vind ik dat, dat christelijke mensen daar zo tegen zijn. Maar, leuk dat je het alsnog gelezen hebt! Deel 5 is wat lang, maar zou 'm zeker niet crap willen noemen. Het is een uitgebreid boek met vanalles erin!
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
AMSTERDAM - SGP-lijsttrekker Kees van der Staaij heeft dinsdagavond persoonlijke bewaking gekregen na zijn uitspraken in een RTL-uitzending over abortus en verkrachting.
Dat meldt het Reformatorisch Dagblad. Dat de SGP-leider bewaakt wordt, werd duidelijk toen hij op een partijbijeenkomst van de SGP aanwezig was in Middelharnis. ![]() |
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik vond deel 5 zo langdradig en op een gegeven moment zo saai worden dat ik zelf het gevecht op het ministerie van toverkunst niet meer boeiend vond Dus.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vond ik in deel 4 overigens ook minder, dan duurt het ZO LANG voordat ze op Hogwarts zijn, eerst heel dat gedoe op die camping en het WK. Ohja, dat met die profetie vind ik ook mwa mwa. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() edit: Dan zegt hij, "tja, waar gehakt wordt vallen spaanders!" ![]() ![]()
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Ik kreeg soms wel een beetje medelijden met hem.Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik weet nog niet goed wat ik moet stemmen. Volgens stemmentracker moet ik SP stemmen en volgens stemwijzer PVV
Nee dat klopt lekker. Ik heb überhaupt geen verstand van politiek, dus ik lees nu elke keer hier en daar maar wat standpunten en programma's door. Waarschijnlijk wordt het blanco.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar gaat mijn wereldbeeld. Ik twijfel inderdaad tussen blanco of toch SP, maar dan zou ik dat doen omdat stemwijzer dat zegt en dat is ook stom.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
plus, ik zit al een uur keihard met mijn muziek mee te bleren en niemand die me hoort, dus dat zou ook weinig zin hebben.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hebben voor de rest ook een prima programma, trouwens, maar het is niet alsof ze opeens de begroting mogen bepalen dus dat maakt verder niet uit. Citaat:
|
||
|
|
|
|
Wat een land
Er is 1 keer iets ongebruikelijks met een vliegtuig en meteen spreekt men van een gijzeling, met een uitgebreide samenvatting en Extra Journaaluitzending, met verslaggevers ter plekke. Er blijkt uiteindelijk niets aan de hand en dan gaan ze uit verveling maar vragen aan een expert wat ze vinden van het protocol en of dat allemaal wel goed nageleefd is. Waar natuurlijk weer een samenvatting van komt, want anders kunnen ze de tijd niet opvullen.Komkommertijd tot en met.
|
|
|
|
Ik twijfel heel erg of ik ook maar gewoon op de piratenpartij moet stemmen. Met de rest heb ik echt niks en ik vind niet dat ze mijn stem waard zijn. En m'n facebook staat al 2 jaar op piraat, dus ik heb wel enigszins verstand van piraterij.
|
|
||
|
Citaat:
Natuurkundigen zijn er nog steeds niet uit wat er nu precies voor zorgt dat een fiets niet omvalt tijdens het fietsen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|