Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2012, 13:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het helemaal niet gek dat je een voorkeur hebt voor je vader, dat is nu eenmaal zo gekomen door de situatie. Lijkt me verder lastig en rot, ook al zeg je dat je er nu goed mee om kan gaan.

En ik moest er ineens aan denken dat je moeder je alto-fase vast ook niet echt waardeert, of wel als ze al niet in is voor Harry Potter.
Mijn alto-fase begon tijdens een van moeders hevigste depressies, dus dat heeft er alleen maar voor gezorgd dat ze er vrij snel aan gewend was Toen ik een paar maanden terug aan de HP-serie begon was ze ook wel even not amused, overigens
Oud 29-08-2012, 13:16
Verwijderd
Een jongetje uit mijn toneelgroep mag eigenlijk ook geen weerwolvenspel doen. En hij mag ook niet op zondag repeteren.
Oud 29-08-2012, 13:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn alto-fase begon tijdens een van moeders hevigste depressies, dus dat heeft er alleen maar voor gezorgd dat ze er vrij snel aan gewend was Toen ik een paar maanden terug aan de HP-serie begon was ze ook wel even not amused, overigens
Oud 29-08-2012, 13:22
Miekje*
Miekje* is offline
Ik mocht (en mag, als ik thuis ben) niks doen op zondag. Behalve lezen en computeren.
Oud 29-08-2012, 13:33
Verwijderd
Mijn opa vindt dat hij ook geen tv mag kijken op zondag enzo. Dus gaat hij op bezoek bij mensen die altijd de tv aan hebben staan, want dan mag hij wel kijken Zo keek ik vroeger vaak Star Trek met 'm op zondag... En hij heeft de gewoonte de ondertiteling voor te lezen, dus dat was vrij irritant
Oud 29-08-2012, 13:42
Verwijderd
Toen ik klein was ging ik weleens breien bij m'n oma. Op zondag mocht ik dat nooit, en ik snapte nooit waarom. Nu eigenlijk nog steeds niet

Ze is ook weer niet superchristelijk ofzo.
Oud 29-08-2012, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ja Maar vroeger mocht ik het nooit leen van mijn ouders, want mijn ouders zijn nogal christelijk en vonden het bij voorbaat al 'vaag'. En nu dacht ik 'ohja, dat mocht ik nooit lezen, vroeger. Laat ik er eens mee beginnen!' Want mijn vriend is diehard Potterfan en heeft er ook allesch van aan boeken, films en merchandising enzo. En ik kan het wel waarderen . Behalve deel 5, die vond ik crap.
Aha!

Ja, echt heel apart vind ik dat, dat christelijke mensen daar zo tegen zijn.

Maar, leuk dat je het alsnog gelezen hebt! Deel 5 is wat lang, maar zou 'm zeker niet crap willen noemen. Het is een uitgebreid boek met vanalles erin!
Oud 29-08-2012, 13:51
Verwijderd
AMSTERDAM - SGP-lijsttrekker Kees van der Staaij heeft dinsdagavond persoonlijke bewaking gekregen na zijn uitspraken in een RTL-uitzending over abortus en verkrachting.

Dat meldt het Reformatorisch Dagblad. Dat de SGP-leider bewaakt wordt, werd duidelijk toen hij op een partijbijeenkomst van de SGP aanwezig was in Middelharnis.

Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aha!

Ja, echt heel apart vind ik dat, dat christelijke mensen daar zo tegen zijn.

Maar, leuk dat je het alsnog gelezen hebt! Deel 5 is wat lang, maar zou 'm zeker niet crap willen noemen. Het is een uitgebreid boek met vanalles erin!
Ja, vind ik ook.

Maar ik vond deel 5 zo langdradig en op een gegeven moment zo saai worden dat ik zelf het gevecht op het ministerie van toverkunst niet meer boeiend vond Dus.
Verwijderd
Mijn andere opa en oma waren heel streng gelovig, die lazen op zondag de hele dag uit de bijbel en gingen 2x naar de kerk. Vond ik als kind wel interessant...
Verwijderd
Middelharnis ligt op het eiland Goeree-Overflakkee, waar ik vandaan kom, even voor de duidelijkheid.

Ik kom zelf niet uit Middelharnis, maar wel uit het dorp ernaast.
Oud 29-08-2012, 13:52
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn ouders stemmen *te laat!* En niet kwooten please, ik haal het zo weer weg.

Laatst gewijzigd op 29-08-2012 om 14:00.
Oud 29-08-2012, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, vind ik ook.

Maar ik vond deel 5 zo langdradig en op een gegeven moment zo saai worden dat ik zelf het gevecht op het ministerie van toverkunst niet meer boeiend vond Dus.
Wat ik minder vind aan deel 5 is die ellenlange aanloop in het begin, met dat hij eerst die rechtzaak heeft.

Dat vond ik in deel 4 overigens ook minder, dan duurt het ZO LANG voordat ze op Hogwarts zijn, eerst heel dat gedoe op die camping en het WK.

Ohja, dat met die profetie vind ik ook mwa mwa.
Oud 29-08-2012, 13:56
Verwijderd
Ik vond HP5 ook het minst, vooral ook omdat ik me daarin heel erg ergerde aan Harry. (En ik vind Harry nooit erg leuk, maar in deel 5 wou ik 'm ieder hoofdstuk sláán.)
Oud 29-08-2012, 13:56
Verwijderd
Ohja, dat is waar ook, in deel 5 is hij heel puberaal en chaggo heel de tijd
Oud 29-08-2012, 13:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn ouders stemmen *bliep* En niet kwooten please, ik haal het zo weer weg.
De mijne links, bijna altijd SP of GroenLinks. Mijn broertje daarentegen meent zich af te kunnen zetten door VVD te stemmen. Nee grapje, dat doet 'ie niet daarom. Maar hij stemt wel VVD. Ik zeg altijd tegen hem dat het zijn schuld is dat ik straks geen baan kan vinden en nooit een uitkering krijg

edit: Dan zegt hij, "tja, waar gehakt wordt vallen spaanders!" de lul.
Oud 29-08-2012, 13:59
Verwijderd
Snap eigenlijk niet dat je daar nog om kan lachen CR.
Oud 29-08-2012, 14:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een jongetje uit mijn toneelgroep mag eigenlijk ook geen weerwolvenspel doen. En hij mag ook niet op zondag repeteren.
Geen weerwolvenspel doen Erg.
Verwijderd
Mijn ouders stemmen GL en PvdA geloof ik. En aan mijn moederskant van de familie zitten een paar PVV'ers, aan vaderskant veel SGP'ers... Wat een familie
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat ik minder vind aan deel 5 is die ellenlange aanloop in het begin, met dat hij eerst die rechtzaak heeft.

Dat vond ik in deel 4 overigens ook minder, dan duurt het ZO LANG voordat ze op Hogwarts zijn, eerst heel dat gedoe op die camping en het WK.

Ohja, dat met die profetie vind ik ook mwa mwa.
Het begin van deel 5 vond ik dan wel weer interessant. Met die dooddoeners enzo.
Citaat:
Ik vond HP5 ook het minst, vooral ook omdat ik me daarin heel erg ergerde aan Harry. (En ik vind Harry nooit erg leuk, maar in deel 5 wou ik 'm ieder hoofdstuk sláán.)
Ja, inderdaad Ik kreeg soms wel een beetje medelijden met hem.
Citaat:
De mijne links, bijna altijd SP of GroenLinks. Mijn broertje daarentegen meent zich af te kunnen zetten door VVD te stemmen. Nee grapje, dat doet 'ie niet daarom. Maar hij stemt wel VVD. Ik zeg altijd tegen hem dat het zijn schuld is dat ik straks geen baan kan vinden en nooit een uitkering krijg

edit: Dan zegt hij, "tja, waar gehakt wordt vallen spaanders!" de lul.
Lekker gemeen
Oud 29-08-2012, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Het begin van deel 5 vond ik dan wel weer interessant. Met die dooddoeners enzo.
Death Eaters? Dat is toch het begin van deel 4? Op die WK-camping?
Oud 29-08-2012, 14:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Snap eigenlijk niet dat je daar nog om kan lachen CR.
Nou ja, ik vind het ook niet haha-grappig. Ik weet wel dat hij soms dingen zegt die niet zo leuk overkomen, maar dat hij wel van me houdt. Hij begrijpt mijn gezondheidsproblemen niet denk ik en dat vind ik wel kut soms. Maar ik begrijp zijn sores ook niet altijd, dus dan staan we quitte.
Oud 29-08-2012, 14:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik weet nog niet goed wat ik moet stemmen. Volgens stemmentracker moet ik SP stemmen en volgens stemwijzer PVV Nee dat klopt lekker.
Ik heb überhaupt geen verstand van politiek, dus ik lees nu elke keer hier en daar maar wat standpunten en programma's door. Waarschijnlijk wordt het blanco.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wijlen mijn opa vond Rita Verdonk 'een topwijf!!' (ja, inclusief uitroeptekens, want hij bracht het nogal stellig ten gehore.)
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Death Eaters? Dat is toch het begin van deel 4? Op die WK-camping?
Ja, sorry Ik zat niet op te letten.
Oud 29-08-2012, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog niet goed wat ik moet stemmen. Volgens stemmentracker moet ik SP stemmen en volgens stemwijzer PVV Nee dat klopt lekker.
Ik heb überhaupt geen verstand van politiek, dus ik lees nu elke keer hier en daar maar wat standpunten en programma's door. Waarschijnlijk wordt het blanco.
Dat had ik ook. Ik dacht daar gaat mijn wereldbeeld. Ik twijfel inderdaad tussen blanco of toch SP, maar dan zou ik dat doen omdat stemwijzer dat zegt en dat is ook stom.
Oud 29-08-2012, 14:15
Verwijderd
Blanco moet je niet doen, stem dan Piratenpartij.
Oud 29-08-2012, 14:18
Verwijderd
Ga jij Piratenpartij stemmen?
Oud 29-08-2012, 14:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom niet blanco?

Ik weet het nog steeds niet En de deadline NADERT.
Oud 29-08-2012, 14:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom niet blanco?

Ik weet het nog steeds niet En de deadline NADERT.
Ja, dit ja. Ik voel ook enige druk.
Oud 29-08-2012, 14:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik verveel de me tering, er zijn tot nu toe 2 mensen komen wisselen en verder heb ik vooral kijkers en mensen die 1 spelletje spelen. Argh, ik ga zo maar even een puzzel maken ofzo.
Oud 29-08-2012, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Waarom niet blanco?
Oud 29-08-2012, 14:24
Verwijderd
Ik weet het ook nog niet. Ik twijfel tussen niet gaan, Partij voor de Dieren en misschien PvdA.
Verwijderd
Citaat:
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En ik verveel de me tering, er zijn tot nu toe 2 mensen komen wisselen en verder heb ik vooral kijkers en mensen die 1 spelletje spelen. Argh, ik ga zo maar even een puzzel maken ofzo.
Je moet ook als een marktkoopman gaan staan schreeuwen: "geweldige prijzen hierrrrr" "altijd raak" etc.
Oud 29-08-2012, 14:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je moet ook als een marktkoopman gaan staan schreeuwen: "geweldige prijzen hierrrrr" "altijd raak" etc.
Ik zit in een kassa plus, ik zit al een uur keihard met mijn muziek mee te bleren en niemand die me hoort, dus dat zou ook weinig zin hebben.
Oud 29-08-2012, 14:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet het ook nog niet. Ik twijfel tussen GL en SP.
Oud 29-08-2012, 14:33
Verwijderd
Oeh, extra journaal op Ned 1, mogelijk gegijzeld vliegtuig net geland op Schiphol.
Oud 29-08-2012, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet blanco?
Nou, waarom stem je blanco? Omdat je het niet weet maar toch wil stemmen. Maar ondertussen weet je wel dat je graag op internet bent, en dat de Tweede Kamer volledig bezet wordt door mensen die niks van het internet snappen. Lijkt me meer dan genoeg reden om, áls je dan toch al geen keuze wil/kan maken tussen de grote programma's en de grote partijen, om dan je stem te geven aan een partij die iets behartigt waar momenteel geen haan naar kraait in Den Haag, terwijl het wel iets is wat jou persoonlijk behoorlijk aangaat.

Ze hebben voor de rest ook een prima programma, trouwens, maar het is niet alsof ze opeens de begroting mogen bepalen dus dat maakt verder niet uit.

Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk niet, maar als ik blanco overwoog te stemmen dan ging ik zeker voor de Piratenpartij, ja.
Oud 29-08-2012, 14:49
Verwijderd
Ik heb gisteren misschien vijf biertjes gedronken en toch heb ik een kater.

Oud 29-08-2012, 14:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een land Er is 1 keer iets ongebruikelijks met een vliegtuig en meteen spreekt men van een gijzeling, met een uitgebreide samenvatting en Extra Journaaluitzending, met verslaggevers ter plekke. Er blijkt uiteindelijk niets aan de hand en dan gaan ze uit verveling maar vragen aan een expert wat ze vinden van het protocol en of dat allemaal wel goed nageleefd is. Waar natuurlijk weer een samenvatting van komt, want anders kunnen ze de tijd niet opvullen.

Komkommertijd tot en met.
Oud 29-08-2012, 15:01
Miekje*
Miekje* is offline
Ja zeg, wat een paniek om niks
Oud 29-08-2012, 15:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Benno Baksteen de luchthavenexpert komt ook nog even zijn zegje doen. Hem was waarschijnlijk al studiotijd beloofd, zat al in de auto, dus die konden ze niet meer weigeren.
Oud 29-08-2012, 15:05
Verwijderd
Ongelooflijk dit.
Oud 29-08-2012, 15:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik twijfel heel erg of ik ook maar gewoon op de piratenpartij moet stemmen. Met de rest heb ik echt niks en ik vind niet dat ze mijn stem waard zijn. En m'n facebook staat al 2 jaar op piraat, dus ik heb wel enigszins verstand van piraterij.
Oud 29-08-2012, 15:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Een foto vanuit het toestel, alles KALMER dan een hindoestaanse koe in de wei.
Oud 29-08-2012, 15:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hou me op de hoogte, Noedel!
Oud 29-08-2012, 15:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
We worden straks BIJGEPRAAT over nieuwe FEITEN. En per minuut wordt er op de site bijgehouden wat de nieuwste ontwikkelingen zijn, want, we herhalen het nog maar even, er is niets aan de hand! Je-zus
Oud 29-08-2012, 15:12
Verwijderd
Een foto vanuit het vliegtuig, waar alles volkomen normaal is
Oud 29-08-2012, 15:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik deel met jullie twee brieven uit de VPRO-gids.

FIETS

Ik snap iets niet. Hoe kan een fiets nou in evenwicht zijn? Als je er met je volle gewicht op zit. Dat is toch raar?

X anoniem
Dat is helemaal geen gekke vraag. Natuurkundigen zijn er nog steeds niet uit wat er nu precies voor zorgt dat een fiets niet omvalt tijdens het fietsen.

Regels voor berichten