Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Helaas heb ik er geen. In deze uithoek in het westen (ja, die heb je in het westen ook) is het lastig baantjes vinden. Vooral als je 18 bent en geen 2 euro 50 per uur wilt verdienen.
|
Wtf, ik heb maar een klein stukje van t debat van vanavond gezien maar waarom is de afsluitende vraag voor Samsom (en ook echt de laatste van TWEE vragen) of-ie vindt dat pappie van maxima bij de, nog niet geplande, troonopvolgingsplechtigheid mag zijn?! Is dat wat ons op dit moment wakker houdt?
|
Jongens, help me even. Ik zoek een cabaretier, maar ik weet niet meer hoe hij heet. Stefenootje gaat binnenkort naar zijn show. Hij is vet grappig en hij had een set met een Nederland-vormige inktvlek. Maar ik heb verder echt geen ideeeeeeee hoe of wat, al vermoed ik dat hij een beetje een zachte g heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb zojuist een varken op mijn nieuwe kastje geschilderd en word er blij van ![]() En oh: Hoera voor Snebbeltje! ![]() |
![]() |
|
De grote kast in de huiskamer is verkocht en zaterdag komen de mensen het ding halen. Mijn moeder zat me allemaal dingen te vertellen over dat de bovenkant eraf kan en hoe die in de lift zou moeten passen enzo. Toen zei ik 'niet mijn kast, niet mijn probleem' en ik licht mijn vader net in van de plannen, en hij zegt ook 'ze kijken maar hoe ze dat ding beneden krijgen, ik ga ze niet helpen'
![]()
|
Ik kijk de Billboard Awards en tot zover was vrijwel iedereen ontzettend slecht live (met uitzondering van Carly Rae Jepsen, Call me maybe, was best goed) óf aan het playbacken. Nu is Linkin Park bezig en het is fijn dat er nog mensen zijn die wel live kunnen spelen
![]() Mr Hahn is wel een beetje vadsig geworden. Maar gelukkig is Chester nog steeds heet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|