Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Pedo schmedo

Ja, 26 is ook best erg ja

Ik wacht je PM met spanning af
ik op rapporteren gedrukt en PMen laat ik maar.
Advertentie
Oud 05-09-2012, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Oei dan hebben we helemáál niets om over te praten, mijn treinstationkennis laat ietwat te wensen over.
Nu doen jullie weer alsof ik alleen maar met het spoor bezig ben...

Tsja, je moet me natuurlijk niet met een Tokio Hotel-ding op de foto proberen te krijgen, want dan verstop ik me achter een boom. (@LP)
Oud 05-09-2012, 16:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik op rapporteren gedrukt en PMen laat ik maar.
Ik zag het al en het is weg.
Oud 05-09-2012, 16:52
Verwijderd
Yeah! nu kan ik rustig leven.
Oud 05-09-2012, 16:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mooi
Oud 05-09-2012, 16:54
Verwijderd
Huh?
Oud 05-09-2012, 17:01
Verwijderd
Lalalala
Oud 05-09-2012, 17:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pomtiedom
Oud 05-09-2012, 17:05
Verwijderd
Bamboem tsing.
Oud 05-09-2012, 17:05
Verwijderd
Ik ben zo vrolijk dat ik even niet weet wat ik ermee moet doen
Oud 05-09-2012, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Huh?
Oud 05-09-2012, 17:06
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zijn rol in het regime is nog steeds niet duidelijk (de vraag is bijvoorbeeld of hij deel uitmaakte van het militaire regime of benoemd is door het regime), het gaat er vooral van of hij er van af wist; niet of hij er direct bij betrokken was. Dus zeggen dat hij die mensen heeft laten verdwijnen is gewoon ongefundeerd. Waar hij schuldig aan is is dat hij staatssecretaris van Landbouw was onder een dictatoriaal regime en dat hij mogelijk op de hoogte was van de verdwijningen en toch aanbleef.
Nogmaals, ik zei niet dat hij er direct bij betrokken was. Maar ik had dat wat genuanceerder uit kunnen drukken.
Oud 05-09-2012, 17:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben zo vrolijk dat ik even niet weet wat ik ermee moet doen
Vertel! Waarom ben je zo vrolijk?
Oud 05-09-2012, 17:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet eigenlijk de was doen
Oud 05-09-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Vertel! Waarom ben je zo vrolijk?
Weetikniet!
Oud 05-09-2012, 17:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Weetikniet!
Oh! Gewoon blij dus! Ook leuk
Oud 05-09-2012, 17:18
Verwijderd
Of misschien wel, maar ik weet niet zeker waarom ik daar vrolijk van word. Vrolijk zijn is leuk
Oud 05-09-2012, 17:18
Verwijderd
Ik stuiter een beetje
Oud 05-09-2012, 17:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 05-09-2012, 17:21
Verwijderd
Oud 05-09-2012, 17:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader zei gister (toen ik zei dat ik de was maar ging doen) 'ja, ik heb nog maar 2 overhemden'

JA DUS? Je weet toch hoe dat ding werkt en je mankeert toch niks aan je poten, of wel soms? Wat nou als ik met de kermis was meegegaan (laten we even achterwege dat ze nu in Den Haag staan)? En hallo, hij zal toch echt zelf zijn was moeten gaan doen, want ik ga verdorie niet het huisvrouwtje spelen en zeker niet als ik straks werk heb en hij de hele dag geen reet doet. Nu het andersom is, vind ik het minder erg, maar ik vind het wel nog steeds tergend dat hij doet alsof hij een mongool is die geen overhemden kan wassen.
Oud 05-09-2012, 17:28
Hazel
Hazel is offline
Ik zou er nu alvast mee stoppen, dan.
Oud 05-09-2012, 17:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben net een week weggeweest, ik vraag me af hoe hij dat gedaan heeft. Of misschien heeft mijn moeder het stiekem gedaan. Hm.

Ja, ik moet sowieso mijn was doen, en dan kan zijn was er net zo makkelijk bij, maar hoe hij het zei was gewoon zo debiel. Als je overhemden nodig hebt, stop je ze erin, duh. Hij weet hoe het moet, zelfs als hij maar 1 of 2 overhemden heeft. En dat ie dan liever wacht tot ik thuis ben en ga wassen, dat irriteert me zo. Het wassen zelf is de moeite niet zo.
Oud 05-09-2012, 17:34
Hazel
Hazel is offline
Vaders
Oud 05-09-2012, 17:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja soms wel meestal kunnen we het heel goed samen vinden hoor, maar hij is sinds ik terug ben een beetje opgefokt ofzo.
Oud 05-09-2012, 17:36
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik vind het ook wel opmerkelijk als je psych vindt dat je met kerels moet praten Heb je trouwens een andere leeftijd dan bij je profiel gezet?

En commendatore is lief maar ik heb hem nauwelijks gesproken
Mijn vorige psycholoog zei ooit eens tegen me "HET WORDT EEN INTERESSANTE ZOMER, EEN ZOMER VOL MOGELIJKHEDEN!! " niets was toen minder waar..
Oud 05-09-2012, 17:38
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja soms wel meestal kunnen we het heel goed samen vinden hoor, maar hij is sinds ik terug ben een beetje opgefokt ofzo.
Mijn vader is getrouwd met een vrouw die alles voor hem doet, en ik woon ver genoeg van hem vandaan om daar mijn ogen voor te kunnen sluiten.
Oud 05-09-2012, 17:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn vader is getrouwd met een vrouw die alles voor hem doet, en ik woon ver genoeg van hem vandaan om daar mijn ogen voor te kunnen sluiten.
Ik woon thuis he, kan weinig doen. En hij ligt in scheiding. Dus nou ja. Vind het niet gek dat hij wat opgefokt is.
Oud 05-09-2012, 18:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nu doen jullie weer alsof ik alleen maar met het spoor bezig ben...

Tsja, je moet me natuurlijk niet met een Tokio Hotel-ding op de foto proberen te krijgen, want dan verstop ik me achter een boom. (@LP)
Een...slagboom?

Spoiler
Oud 05-09-2012, 18:16
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Een...slagboom?

Spoiler
Oud 05-09-2012, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Een...slagboom?

Spoiler
Oud 05-09-2012, 18:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik probeer me uit alle macht te herinneren wat ik maandag heb gedaan, maar ik weet het echt niet meer
Oud 05-09-2012, 18:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word echt oud
Oud 05-09-2012, 18:45
Verwijderd
Dat overkwam me net ook, hoor. Tijdens het eten vroeg iemand wat ik vanmiddag gedaan had. En ik wist het echt niet meer.
Oud 05-09-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Een...slagboom?

Spoiler
Nee, zo eentje met blaadjes.
Oud 05-09-2012, 18:48
Zeppelin
Zeppelin is offline
gvd ik ben zo kapot, maar ik kan niet slapen. omdat ik weet dat ik me dan ga verslapen. Straks weer nachtdienst op een tyfusafdeling waar geen kut te doen is. Kan soms zo boos worden op mezelf
Oud 05-09-2012, 19:41
Verwijderd
Zijn jullie nu ineens allemaal weg?
Oud 05-09-2012, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben er nog Maar ik ga denk ik maar eens douchen.
Oud 05-09-2012, 19:42
Verwijderd
Ik niet. Ik zeg alleen even niks
Oud 05-09-2012, 19:44
Verwijderd
Douchen. Dat wilde ik morgenochtend maar eens gaan doen.
Oud 05-09-2012, 19:47
Verwijderd
Ik was aan het twijfelen tussen nu en morgenochtend. Maar ik denk dat ik morgenochtend doe. Of toch dadelijk.
Oud 05-09-2012, 20:03
Verwijderd
Iemand postte net dit op mijn facebook:

Citaat:
Gespot! Ik zag jou gisteren lopen met een vriendin langs de Pauze
En ik heb geen idee (meer) wie het is.
Oud 05-09-2012, 20:05
Verwijderd
Oeps Ook niet als je op zijn/haar facebook kijkt? Of naar mensen kijkt die jullie allebei kennen?
Oud 05-09-2012, 20:10
Verwijderd
We hebben wat gedeelde vrienden. Volgens mij is het een vriend van een kennis van me, en vermoedelijk hebben we ook ooit bij elkaar op school gezeten.

Niet dat ik nu weet wie hij is.
Oud 05-09-2012, 20:11
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nog niet!
Heb je dan geen tijd om binnenkort even mijn slaafje, ik bedoel stagiair, te komen spelen met die 1003045860304048950 oorlogsbrieven?

Hhmhm, Turk February naamzoek, gaat iets mis met de quote.
Oud 05-09-2012, 20:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, ik waste iets te enthousiast m'n gezicht en kwam met m'n pinknagel in m'n neus en het bloed spoot er echt uit meteen maar een watje erin gedouwd en de eerste heb ik er nu net doorweekt uitgehaald. Het lijkt nu zo ongeveer te zijn gestopt, maar heb er voor de zekerheid toch nóg maar één ingedaan. En ik dacht ineens aan de aflevering van Six Feet Under waarin een vrouw doodgaat aan een neusbloeding, maar toen herinnerde ik me ook dat dat kwam door een neuscorectie. Dan komt het met mij vast allemaal wel weer goed
Oud 05-09-2012, 20:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader kwam thuis na 13 uur werken en toen ik zei dat ik wist hoe hij zich voelde, was het toch anders, want hij stond de hele dag op zijn poten.
Ja eh, ik heb deze week mogen zitten op de kermis, maar ik heb ook wel eens 13 uur of langer gestaan, dagen achter elkaar en dat is inderdaad niet grappig, maar stel je niet zo aan!

Hij is nu op de bank in slaap gevallen en ik twijfel of ik hem wakker moet maken en naar bed proberen te krijgen, hij moet er wel om half 6 uit. Aan de andere kant ben ik zijn moeder niet.
Oud 05-09-2012, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Jezus, ik waste iets te enthousiast m'n gezicht en kwam met m'n pinknagel in m'n neus en het bloed spoot er echt uit meteen maar een watje erin gedouwd en de eerste heb ik er nu net doorweekt uitgehaald. Het lijkt nu zo ongeveer te zijn gestopt, maar heb er voor de zekerheid toch nóg maar één ingedaan. En ik dacht ineens aan de aflevering van Six Feet Under waarin een vrouw doodgaat aan een neusbloeding, maar toen herinnerde ik me ook dat dat kwam door een neuscorectie. Dan komt het met mij vast allemaal wel weer goed
Je waste je gezicht en je kwam met je pinknagel in je neus? Jaja...
Oud 05-09-2012, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe denk jij dan dat ik een bloedneus kreeg?
Oud 05-09-2012, 21:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Net met mijn vader uit eten geweest en ik had truffelrisotto. WTF WTF DAT WAS LEKKER OMG IK HAD EEN SMAAKORGASME OMG DAT WAS LEKKER JEZUS <3333333
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten