Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2012, 13:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben ziek.
*ziekboks*
Oud 24-09-2012, 13:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga maar eens uit bed.
Oud 24-09-2012, 13:13
Verwijderd
*zwaai*
Oud 24-09-2012, 13:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoi! Ik droomde dat ik je zocht, maar je niet kon vinden. Ofzo. Ik snapte er geen bal van
Oud 24-09-2012, 13:16
Verwijderd
Awh
Oud 24-09-2012, 13:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja

Maar ik was ook in een ondergrondse bios, was heel naar. En ik was met een vent die perse naar een actiefilm wilde en toen riep ik 'actiefilm, actiefilm, ga lekker met je moeder naar een actiefilm, ik wil een komedie'. Hij was enorm beledigd, maar ging uiteindelijk wel naar de komedie. Die zo saai bleek dat we halverwege popcorn gingen hosselen.

Mja.
Oud 24-09-2012, 13:21
Verwijderd
Juist.
Oud 24-09-2012, 13:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een heeeeerlijk weertje!
Oud 24-09-2012, 13:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga nu eindelijk maar eens de afwas doen, ik heb al een week geen schoon bestek en glazen meer en 4 dagen geen borden
Oud 24-09-2012, 13:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Juist.
Ja, maar jij zat er ook in! Ik ging je nog Googlen, maar Google maakte er Fryanae van en toen was ik in de war, want ik wist zeker dat Frayne goed was.
Oud 24-09-2012, 13:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Helpt fruit tegen ziek zijn, of is dat maar een fabeltje? Is er uberhaupt een cure? Zoiets als een uur boven een teiltje hangen vol kamillethee vermengd met gemalen kikkererwten ofzo?
Oud 24-09-2012, 13:25
Verwijderd

Ik ben een moeilijk mailtje aan het schrijven naar mijn baas. Als in, ik wil zeggen dat ik minder ingeroosterd moet worden, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet verkopen.
Oud 24-09-2012, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Helpt fruit tegen ziek zijn, of is dat maar een fabeltje? Is er uberhaupt een cure? Zoiets als een uur boven een teiltje hangen vol kamillethee vermengd met gemalen kikkererwten ofzo?
Hangt er vanaf wat je hebt he . Als je iets hebt met rare bacteriën dan helpt antibiotica vrij effectief meestal . Als het een virus is niet, dan moet je gewoon uitzieken. Zo ongeveer.
Verwijderd
Citaat:
Je niet aanstellen helpt ook wel
Verwijderd
Oe, wat gemeen
Oud 24-09-2012, 13:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je niet aanstellen helpt ook wel
Ik stel me niet aan, maar ik moet morgen kiplekker zijn voor de date die ik heb!
Oud 24-09-2012, 13:28
Verwijderd
Niks helpt, alleen wachten tot het over is.
Oud 24-09-2012, 13:32
Qimm
Qimm is offline
Goed drinken is wel belangrijk, en frisse lucht ook wel. Verder gewoon afwachten.

Ik ben zo blij dat ik nooit ziek ben!
Oud 24-09-2012, 13:34
Verwijderd
Nooit te hard roepen he
Oud 24-09-2012, 13:35
Verwijderd
Je moet in elk geval zorgen dat je geen vitaminentekort heb want dan lukt beter worden voor je date zeker niet Je moet de omstandigheden optimaliseren en verder een beetje hopen
Oud 24-09-2012, 13:36
Verwijderd
Ik ben ook al eeuwen niet ziek geweest, hoewel ik me vandaag ook een beetje mwa voel.
Oud 24-09-2012, 13:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Fruit helpt een beetje tegen ziek worden, omdat er veel vitaminen in zitten en die houden je weerstand goed.
Citaat:

Ik ben een moeilijk mailtje aan het schrijven naar mijn baas. Als in, ik wil zeggen dat ik minder ingeroosterd moet worden, maar ik weet niet goed hoe ik dat moet verkopen.
Ik heb meer tijd nodig voor mijn studie/mezelf/hobby's/nieuwe vriendje, zou ik wat minder kunnen werken?
Oud 24-09-2012, 13:40
Tink*
Tink* is offline
Als ik naar buiten kijk, vind ik het niet gek dat iedereen zich maar mwoah voelt. Ik moet niet ziek worden, want ik moet morgen en overmorgen invallen.
Oud 24-09-2012, 13:41
Verwijderd
Ziek zijn is als volwassene steeds meer een kwestie van 'kan/wil ik nu wel ziek zijn'.
Oud 24-09-2012, 13:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb meer tijd nodig voor mijn studie/mezelf/hobby's/nieuwe vriendje, zou ik wat minder kunnen werken?
Ik ben een keer ontslagen (nou ja, contract niet verlengd) omdat tegen een collega had aangegeven liever niet de volledige dagdiensten te draaien, omdat dat met m'n vermoeidheid niet lukte. Dus ik weet niet of die baas gewoon een zak was, of dat het not done is om aan te geven dat je minder wil werken

Citaat:
Ziek zijn is als volwassene steeds meer een kwestie van 'kan/wil ik nu wel ziek zijn'.
Dat heb ik echt al jaren. Altijd het gevoel dat ik geen tijd heb om ziek te worden best erg eigenlijk.
Oud 24-09-2012, 13:45
Verwijderd
Hmm. Kans is groot dat ik ook ontslag neem, maar goed.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben een keer ontslagen (nou ja, contract niet verlengd) omdat tegen een collega had aangegeven liever niet de volledige dagdiensten te draaien, omdat dat met m'n vermoeidheid niet lukte. Dus ik weet niet of die baas gewoon een zak was, of dat het not done is om aan te geven dat je minder wil werken
Dat is heel erg lullig ja
Ik heb aan mijn oude baas weleens gevraagd of ik minder kon werken op de zaterdag, en toen zei hij, nee, je werkt de hele zaterdag of geen zaterdag.
Maar ik mocht wel kiezen om dan geen zaterdagen meer te doen.

En mijn huidige baas is er al helemaal chill in, het boeit hem niet hoeveel en wanneer ik uren maak als het werk maar afkomt
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Nooit te hard roepen he
ik roep al 10 jaar dat ik nooit ziek ben en als je een te grote alcohol inname, voedselvergiftiging en botbreuken niet meerekent ben ik al zeker 10 jaar niet ziek geweest.
Oud 24-09-2012, 13:47
Verwijderd
Mijn vriendje roept het ook al een tijd lang. Dat hij in geen 3 of 4 jaar ziek is geweest. Hij ligt nu ziekjes in bed
Oud 24-09-2012, 13:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hmm. Kans is groot dat ik ook ontslag neem, maar goed.
Waarom?

Citaat:
Dat is heel erg lullig ja
Ik heb aan mijn oude baas weleens gevraagd of ik minder kon werken op de zaterdag, en toen zei hij, nee, je werkt de hele zaterdag of geen zaterdag.
Maar ik mocht wel kiezen om dan geen zaterdagen meer te doen.

En mijn huidige baas is er al helemaal chill in, het boeit hem niet hoeveel en wanneer ik uren maak als het werk maar afkomt
Dat van je huidige baas is wel heel prettig ja zulke flexibiliteit is voor mij ook altijd het beste.
Oud 24-09-2012, 13:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Goed drinken is wel belangrijk, en frisse lucht ook wel. Verder gewoon afwachten.

Ik ben zo blij dat ik nooit ziek ben!
Ok, nou, dan sla ik zometeen wel even tien bier achterover ;;dd;;D
Oud 24-09-2012, 13:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben ook bijna nooit ziek. De laatste keer was afgelopen oktober ofzo (heel lullig, in de nacht voor m'n bacheloruitreiking ziek geworden ), maar daarvoor jaren niet.

Nou ja, oke, ik ben natuurlijk eigenlijk altijd ziek maar griep krijg ik dus bijna nooit. Wel apart, want ik heb heel lang gedacht dat er iets mis was met m'n afweer, maar die is blijkbaar prima in orde
Oud 24-09-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Waarom?

Dat van je huidige baas is wel heel prettig ja zulke flexibiliteit is voor mij ook altijd het beste.
Omdat ik wil gaan wedstrijdroeien. Als ik word ingeselecteerd dan heb ik echt geen tijd om te werken :')
Oud 24-09-2012, 13:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat ik wil gaan wedstrijdroeien. Als ik word ingeselecteerd dan heb ik echt geen tijd om te werken :')
Ambitieus plan zeg hoe lang roei je ook alweer?

Grapje hoor. Kusje en succes!
Oud 24-09-2012, 13:52
Tink*
Tink* is offline
He CR waarom heb je een sabbatical van je studie? Just curious.
Oud 24-09-2012, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ambitieus plan zeg hoe lang roei je ook alweer?

Grapje hoor. Kusje en succes!
Jep. Maar met hoe lang roeien het is voor een eerstejaarsboot. Dus het is juist de bedoeling enzo
Oud 24-09-2012, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Ok, nou, dan sla ik zometeen wel even tien bier achterover ;;dd;;D
Ga gewoon even EEN BLOKJE OM. Van heel de dag in dat muffe hok word je ook niet beter.
Oud 24-09-2012, 13:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
He CR waarom heb je een sabbatical van je studie? Just curious.
Omdat ik nu even kies voor m'n gezondheid boven m'n studie Kort gezegd. Ik ben nu bezig met een behandeling voor de vermoeidheid waarbij ik niet meer over m'n grenzen mag gaan (of althans, veel minder dan ik deed) en dat leek me niet zo handig te combineren met studiedeadlines en afstuderen
Oud 24-09-2012, 13:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jep. Maar met hoe lang roeien het is voor een eerstejaarsboot. Dus het is juist de bedoeling enzo
Oh oke. Dan heb ik niks gezegd. Sowieso leuk natuurlijk
Oud 24-09-2012, 13:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ga gewoon even EEN BLOKJE OM. Van heel de dag in dat muffe hok word je ook niet beter.
Ja, ik ga zo even boodschappen doen.
Oud 24-09-2012, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, de nieuwe ep van Downton Abbey bijna binnen
Oud 24-09-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Oh oke. Dan heb ik niks gezegd. Sowieso leuk natuurlijk
Ja maakt niet uit . Ik zou ook niet weten hoe jij het moest weten.
Oud 24-09-2012, 14:02
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Omdat ik nu even kies voor m'n gezondheid boven m'n studie Kort gezegd. Ik ben nu bezig met een behandeling voor de vermoeidheid waarbij ik niet meer over m'n grenzen mag gaan (of althans, veel minder dan ik deed) en dat leek me niet zo handig te combineren met studiedeadlines en afstuderen
Hehe nee dan moet je juist over je grenzen. Zeker bij mastervakken, die zijn moeilijker dan bachelorvakken, althans dat heb ik gehoord.
Oud 24-09-2012, 14:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan is er nog maar één optie

Heb je seks gehad afgelopen maand?
Citaat:
O shit ik dacht dat ik martin aan het pesten was
Trutje
Oud 24-09-2012, 14:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Waarom?

Ja echt superfijn. Werkt voor mij ook veel beter, als ik gewoon in mijn eigen tempo mag werken op een moment dat ik er zin in heb doe ik mijn werk ook honderd keer beter.
Martiño
Martiño is offline
En ik wilde hier nog net wel een hele smeuïge update over mijn liefdesleven posten. MAAR HELAAS. Dat heeft Lusi mooi voor jullie verpest!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hehe nee dan moet je juist over je grenzen. Zeker bij mastervakken, die zijn moeilijker dan bachelorvakken, althans dat heb ik gehoord.
Dat was inderdaad zo ja. Heel veel onderzoek doen en schrijven. En excursies. Heel leuk allemaal, maar ik stel het dus even uit tot volgend jaar
Oud 24-09-2012, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een dikke pot thee gezet en ga nu eens fijn Downton Abbey kijken Adios, tot over een uurtje.
Oud 24-09-2012, 14:08
Verwijderd
Ah chill, werk vanavond samen met één andere collega. Hoe minder zielen hoe meer vreugd.
Oud 24-09-2012, 14:09
Martiño
Martiño is offline
Dat vind ik ook altijd, en dan fijn op elkaar ingespeeld zijn zodat alles lekker soepel gaat

Regels voor berichten