Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2012, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, ik heb dat wel eens gedaan hoor . Gewoon glas en al uit het raam gekieperd. Jammer van het glas dan
Wtf
Oud 24-09-2012, 14:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hahaha
Oud 24-09-2012, 14:45
Verwijderd
Ok ik ga het doen. Even kijken dat er geen kindje langsloopt van de basisschool hiernaast.
Oud 24-09-2012, 14:45
Verwijderd
Ja, dat beest was echt kut . Ik had hem gevangen, en toen zat ie onder een glas en toen wou ik hem naar buiten en kroop ie ineens supersnel op m'n arm. Toen gillend door de kamer gerend, zat het beest weer in een hoek. Nog een keer gevangen en toen heb ik hem met glas en al buiten gezet omdat ik niet nog een keer dat beest op m'n arm wou hebben.
Oud 24-09-2012, 14:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 24-09-2012, 14:46
Verwijderd
Het was ook echt een monsterspin, niet een kleine kruisspin ofzo. Als in, dik harig lijf met vieze poten.
Oud 24-09-2012, 14:48
Verwijderd
bedankt schwessie
Oud 24-09-2012, 14:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh, ik heb dat wel eens gedaan hoor . Gewoon glas en al uit het raam gekieperd. Jammer van het glas dan
Waarom gooi je het glas ermee weg? Hij valt er toch vanzelf wel uit?
Oud 24-09-2012, 14:52
Verwijderd
Deze dus niet. Ten minste, niet bij de eerste poging en ik wou geen tweede poging wagen.
Oud 24-09-2012, 14:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind spinnetjes juist wel schattig. Vooral babyspinnetjes als ze een webbetje aan het bouwen zijn om je huis van fruitvliegjes te ontwaren
Oud 24-09-2012, 14:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar babyspinnetjes hebben niet de grootte van een spruit
Oud 24-09-2012, 14:57
Verwijderd
Oud 24-09-2012, 14:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik moet nog een stofzuiger kopen
Hoe lang woon je daar al Carn?
Oud 24-09-2012, 14:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Door deze spinnendiscussie herinner ik me dat er gisteren een spin op m'n plafond zat (en dat vond ik wel prima, hij zat niet boven m'n hoofd ofzo), maar nu ben ik 'm kwijt. WAAR ZOU HIJ ZIJN?
Oud 24-09-2012, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Door deze spinnendiscussie herinner ik me dat er gisteren een spin op m'n plafond zat (en dat vond ik wel prima, hij zat niet boven m'n hoofd ofzo), maar nu ben ik 'm kwijt. WAAR ZOU HIJ ZIJN?
Je hebt hem opgegeten in je slaap
Oud 24-09-2012, 15:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je hebt hem opgegeten in je slaap
Misschien wel hoewel hij dan wel een heel eind moet hebben gelopen, door de gang en naar m'n slaapkamer.
Oud 24-09-2012, 15:04
Verwijderd
Gelukkig had de spin ruim de tijd!
Oud 24-09-2012, 15:04
Verwijderd
nu de afwas van een week doen
Oud 24-09-2012, 15:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gelukkig had de spin ruim de tijd!
Dat is waar. Nou ja, krijg ik ook eens wat proteïnen binnen

Citaat:
nu de afwas van een week doen
Heb ik net ook gedaan. En nu ziet de keuken er best weer netjes uit
Oud 24-09-2012, 15:41
Verwijderd
Ik heb een gedeelte gedaan
Oud 24-09-2012, 15:42
Verwijderd
Vanavond de rest
Oud 24-09-2012, 15:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe lang woon je daar al Carn?
Sinds eind juli. Maar ik dweil enzo
Oud 24-09-2012, 16:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
ja hoor, flikkert de helft van mn bakje aardbeien op de grond *motorisch gestoord*
Oud 24-09-2012, 16:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Voor het onrecht is het bij mij kwaad aardbeien eten.
Oud 24-09-2012, 16:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OH KUT over aardbeien gesproken, vergeten mijn diepgevroren vruchtjes in het vriesvak te doen!!!!!!!!!!!!!!
Oud 24-09-2012, 16:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sinds eind juli. Maar ik dweil enzo
Uhu

Tijd om een gave stofzuiger te kopen. Je hebt allerlei modellen en specs enzo tegenwoordig, dus dat is een leuk avondje uitpluizen en kieskeurig.nl-en! Lekker thuis laten bezorgen

Of gewoon een Roomba. Of een Henry.
Oud 24-09-2012, 16:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ja hoor, flikkert de helft van mn bakje aardbeien op de grond *motorisch gestoord*
30-secondenregel ofzo!
Oud 24-09-2012, 16:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Uhu

Tijd om een gave stofzuiger te kopen. Je hebt allerlei modellen en specs enzo tegenwoordig, dus dat is een leuk avondje uitpluizen en kieskeurig.nl-en! Lekker thuis laten bezorgen
Ik weet al welke . Tenminste, ik heb drie maanden geleden al wat uitgezocht maar verder niets gekocht.
Oud 24-09-2012, 16:46
Martiño
Martiño is offline
Bestellen dan! Welke wordt het?
Oud 24-09-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
De eerste vraag die twee geliefden zich stellen is "Welk is jouw teken van de dierenriem?" De volgende vraag luidt dan steevast "En passen onze tekens bij mekaar?".
Aldus msn.be.
Oud 24-09-2012, 17:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bestellen dan! Welke wordt het?
Need centjes first!

Philips Stofzuiger Marathon FC9205/01
Oud 24-09-2012, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Er zal maar net iemand voorbij lopen....
Oud 24-09-2012, 17:18
Martiño
Martiño is offline
Oh, dat is wel een mooie handig zuigstuk ook
Oud 24-09-2012, 17:20
Martiño
Martiño is offline
Haha die reviews bij die stofzuiger

Citaat:
De Philips Marathon stofzuiger FC9205 is om een puntje aan te zuigen.
Oud 24-09-2012, 17:20
Verwijderd
Lorelei naamzoek, kan het vandaag dat ik jou gespot heb op de uni?
Oud 24-09-2012, 17:29
Verwijderd
Sollicitatie + cv in comic sans
Oud 24-09-2012, 17:30
Verwijderd
Oud 24-09-2012, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Sollicitatie + cv in comic sans
Oud 24-09-2012, 17:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is het toch met van die aardappelvierkantjes dat ze altijd 400x langer in oven moeten dan op de verpakking staat.
Oud 24-09-2012, 17:42
Verwijderd
wat is dat boekje van kunstgeschiedenis toch saai in elkaar gezet.
Oud 24-09-2012, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Wat is het toch met van die aardappelvierkantjes dat ze altijd 400x langer in oven moeten dan op de verpakking staat.
Ooo daar heb ik zin in.
Oud 24-09-2012, 17:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ooo daar heb ik zin in.
Ja ik dus ook! Maar dan moeten ze wel lekker knapperig worden
Oud 24-09-2012, 17:49
Verwijderd
Mijn vriendengroep, die nu dus een klas hoger zit dan ik, gaat na de examens allemaal samen op vakantie. Daar hebben ze het nu de hele tijd over, ze discussiëren over wat ze gaan doen, waarheen precies, hoe leuk het wordt, wie welk budget heeft etc etc etc. En ik WEET dat de enige reden dat ik niet meega is dat ik dan naar school moet, dat ze het allemaal leuk zouden vinden als ik ook meega en dat ze helemaal geen kwade bedoelingen hebben, maar ik voel me best wel buitengesloten.
Oud 24-09-2012, 17:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, dat is wel een mooie handig zuigstuk ook
hehe. Ja ik kreeg iig de tip om een zakloze te kopen
Oud 24-09-2012, 17:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oef, beetje veel peper op m'n sla, pfffffff *kuch*
Oud 24-09-2012, 17:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn vriendengroep, die nu dus een klas hoger zit dan ik, gaat na de examens allemaal samen op vakantie. Daar hebben ze het nu de hele tijd over, ze discussiëren over wat ze gaan doen, waarheen precies, hoe leuk het wordt, wie welk budget heeft etc etc etc. En ik WEET dat de enige reden dat ik niet meega is dat ik dan naar school moet, dat ze het allemaal leuk zouden vinden als ik ook meega en dat ze helemaal geen kwade bedoelingen hebben, maar ik voel me best wel buitengesloten.
Oei, dat is wel naar, ja *thee en koekjes in topic zet*

Ik heb zojuist een horloge gekocht Ik vind dat dat mag, want ik heb tenslotte mijn jurkje niet gekocht.

En ik zojuist bankzaken regelen, want stufi is vandaag gestort. Dus ik op mijn rekening kijken: wtf, dat is veel geld! Helemaal trots alles naar mijn stufirekening storten. Besef ik opeens dat daar ook mijn zorgtoeslag bij zit en de 27e mijn verzekeringsgeld wordt afgeschreven, dus toen moest ik weer 120 euro terug storten Als ik dat nou eens eerder had bedacht... /loze info
Oud 24-09-2012, 18:01
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga later ook zekerste weten een stofzuiger zonder zak kopen. Ik wil namelijk een huis vol beesten en dan is een stofzuiger met zak totaal niet handig. Nouja, een stofzuiger met zak vind ik al per definitie niet handig.
Oud 24-09-2012, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Oei, dat is wel naar, ja *thee en koekjes in topic zet*
Dat is niet 'naar', dat is gewoon een beetje vervelend en een beetje aanstellerij van mijn kant. Maar thee en koekjes zijn altijd welkom.
Oud 24-09-2012, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Dingen moeten altijd langer in de oven dan op de verpakking staat!
Oud 24-09-2012, 18:08
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is niet 'naar', dat is gewoon een beetje vervelend en een beetje aanstellerij van mijn kant. Maar thee en koekjes zijn altijd welkom.
Laat ik het anders zeggen: ik kan het me voorstellen dat je dat een beetje vervelend vind En ik vind het ook geen aanstellerij van je.

----------

En dit horloge heb ik besteld Ik geil er echt hard op. Ik wou eigenlijk een mechanisch horloge, maar die zijn een beetje duur. Dus deze is cheapass kwarts.

Regels voor berichten