Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik bij de Marskramer werkte, hadden we ook altijd gezeik met die stofzuigerakken. Mensen wisten nooit welke ze moesten hebben, of kochten de verkeerde zodat ze weer terug moesten met opengescheurde doos en al. Dra-ma. Door dat baantje heb ik echt een trauma over gehouden aan stofzuigerzakken.
|
Ik heb net al m'n fb-foto's bekeken en nu heb ik heel veel zin om naar Londen te gaan. Of Parijs. Of wat dan ook, gewoon naar een fijne stad en daar lekker rondslenteren en naar musea en winkelen en lekker eten en en en. Jammer dat er niks op de planning staat. Jammer ook dat zo'n stedentrip naast heel erg leuk ook heel vermoeiend is, dus ik weet niet eens of het wel 'mag' van m'n behandelaar
![]()
||
Citaat:
![]() Of je moet een kilo bouwstof hebben opgezogen ofzo. Dan stuift het natuurlijk wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had echt allemaal gemiste oproepen, een sms met OPNEMEN!!!!!! en een mail dat hij zo slecht contact met me heeft vandaag. Allemaal binnen een half uur.
Toen ik terugbelde werd ik helemaal ausgeschimpft met dat ik van die ACHTERLIJKE mails aan het sturen ben naar IEDEREEN en dat het hem DUIZENDEN EURO'S GAAT KOSTEN en ik ben de slimste vrouw die hij kent dus hoe kan ik nou ZO DOM ZIJN hij had toch alles DUIDELIJK UITGELEGD grote paniek en ik moest het PER DIRECT gaan fixen. Het ging om 2 mailtjes die ik wat ongelukkig geformuleerd had, (niet om meer dan 20 zoals hij zei) en die ik met een paar zinnetjes uitleg weer helemaal kon corrigeren. Omdat het om twee mailtjes ging ging het dus ook om minder dan 50 euro en niet om duizenden. En nu gaat het dus helemaal niet meer om geld want het is allemaal gefixt. Jezus en dan boos worden dat ik tijdens mijn avondeten niet even de telefoon opneem ![]() ![]() ![]() Ik zit wel een beetje te trillen omdat hij zo boos tegen me deed. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||