Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2012, 17:43
tjs98
tjs98 is offline
Klein probleempje hier.. :/

Er is dus zo'n meisje dat ik al een tijdje leuk vind. Dat betekent: ook toen ze nog in een relatie zat..
Nou heb ik haar destijds verteld wat ik voor haar voel, maar heeft me dus in de friendzone geplaatst met het excuus dat 'het later nog wat kon worden '.
Nou is het een maand uit met die vriend van haar, en is ze volgens mij de hele tijd met me aan het flirten.

Mijn vraag is dus: Geeft ze me nou een nieuwe kans, of bereik ik gewoon een van de laagste verdiepingen van de friendzone?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2012, 17:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou, dan vraag je of ze iets wil gaan doen en dan weet je genoeg.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 19:19
BorderCross
BorderCross is offline
Friendzone is bullshit. Als je niks probeert dan weet je het niet, Friendzone is een ander woord voor : Niks doen en laten voor wat het is... En dat ligt niet aan haar maar aan jou dan. Nooit geschoten is altijd mis...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 20:50
Padzorz
Padzorz is offline
Laat me eerst één ding duidelijk maken over de friendzone. Er is geen enkele vrouw die iemand in de friendzone plaatst, de man zorgt er gewoon zelf voor door zijn gedrag.

Je gevoelens zeggen tegen haar terwijl ze in een relatie zit is zowizo niet erg goed.
Je moet haar een ultimatum stellen. Als je het echt per se wilt weten dan moet je haar gewoon proberen kussen zo weet je het meteen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 21:42
tjs98
tjs98 is offline
Mm, okee.
Zaterdag logeren, ik zal kijken wat we dan gaan doen
En dan is er nog één dingetje waar ik me zorgen over maak: als ik dan iets doe, maar dat valt verkeerd; zit dat onze vriendschap dan niet in de weg?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 22:04
Padzorz
Padzorz is offline
Goed dat je erover nadenkt . Je zult zien dat het niet gemakkelijk gaat worden, maar als je zekerheid wilt dan moet het wel.

Opzich moet je niet te veel inzitten met haar reactie, maar het verandert de band tussen jullie waarschijnlijk wel. Als ze niet terug zou kussen en je echt geen vrienden wilt zijn, maar meer dan kan je haar best wat ruimte geven.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 04:25
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Laat me eerst één ding duidelijk maken over de friendzone. Er is geen enkele vrouw die iemand in de friendzone plaatst, de man zorgt er gewoon zelf voor door zijn gedrag.
Dat is dus helemaal niet waar. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dán heeft 'ie kans om in de friendzone te komen. Als je onaantrekkelijk bent én ik wil geen vrienden met je zijn, dan zit je inderdaad niet in de friendzone, maar dan heb je natuurlijk absoluut geen kans.

Mannen denken heel vaak dat ze wel een kans zouden hebben als ze zus of zo hadden gedaan, maar zo werkt het helemaal niet. Tenminste, niet bij mij. Het gaat automatisch, en er wordt in de eerste minuut dat ik iemand ken "besloten" (niet bewust) of die persoon ooit een kans gaat maken. Dan kan hij dus doen en laten wat 'ie wil, maar dat kan hij niet veranderen.

Edit: dan kan hij wel een eventuele kans verpesten (en dat is wél zijn schuld), maar de kans "creëren" is pretty much impossible.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 07:15
DAH
DAH is offline
Citaat:
Dat is dus helemaal niet waar. Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dán heeft 'ie kans om in de friendzone te komen. Als je onaantrekkelijk bent én ik wil geen vrienden met je zijn, dan zit je inderdaad niet in de friendzone, maar dan heb je natuurlijk absoluut geen kans.

Mannen denken heel vaak dat ze wel een kans zouden hebben als ze zus of zo hadden gedaan, maar zo werkt het helemaal niet. Tenminste, niet bij mij. Het gaat automatisch, en er wordt in de eerste minuut dat ik iemand ken "besloten" (niet bewust) of die persoon ooit een kans gaat maken. Dan kan hij dus doen en laten wat 'ie wil, maar dat kan hij niet veranderen.

Edit: dan kan hij wel een eventuele kans verpesten (en dat is wél zijn schuld), maar de kans "creëren" is pretty much impossible.
Zo is het ook bij mij. Sommige mensen, daar kan ik nou echt niet op vallen en die komen dan in mijn friendzone.
Oud 25-09-2012, 10:23
Verwijderd
Ze flirt met je dus ik zou me niet te veel zorgen maken. Meiden hebben behoefte aan een vaderfiguur, probeer je dus zo volwassen mogelijk op te stellen richting haar. Als je zeker wilt weten of ze je leuk vindt, moet je proberen iets kleins aan haar te veranderen. Als dat lukt, dan zit het helemaal goed Zeg haar bijv. dat ze geen alcohol meer mag drinken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Klein probleempje hier.. :/

Er is dus zo'n meisje dat ik al een tijdje leuk vind. Dat betekent: ook toen ze nog in een relatie zat..
Nou heb ik haar destijds verteld wat ik voor haar voel, maar heeft me dus in de friendzone geplaatst met het excuus dat 'het later nog wat kon worden '.
Nou is het een maand uit met die vriend van haar, en is ze volgens mij de hele tijd met me aan het flirten.

Mijn vraag is dus: Geeft ze me nou een nieuwe kans, of bereik ik gewoon een van de laagste verdiepingen van de friendzone?

Alvast bedankt
Dit meisje gaf al tijdens haar relatie aan dat het later nog wat kan worden. Ze hield je aan het lijntje voor het geval dat en ze had vrij weinig vertrouwen in haar relatie.

Ik denk dat ze je nu wel wil, waarschijnlijk alleen als rebound, maar zelfs als het een volwaardige relatie zou zijn moet je je afvragen of je haar nog wel wil. Ze heeft namelijk de eigenschap niet zo netjes om te gaan met haar relatie.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
met het excuus dat 'het later nog wat kon worden '.
Waarom praat je nog met dat kind :')
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 16:29
Padzorz
Padzorz is offline
Je zegt het hier zelf:
Citaat:
Als ik iemand niet aantrekkelijk vind, dán heeft 'ie kans om in de friendzone te komen.
.
En waarom vind je iemand niet aantrekkelijk ... door zijn karakter. Doordat hij bijvoorbeeld te lief is en te gevoelig en zich dus eigenlijk opstelt als je beste vriend. Jij hebt hem dus niet in de friendzone 'geplaatst', hij doet het gewoon zelf (door z'n karakter).
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 16:32
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Je zegt het hier zelf:

En waarom vind je iemand niet aantrekkelijk ... door zijn karakter. Doordat hij bijvoorbeeld te lief is en te gevoelig en zich dus eigenlijk opstelt als je beste vriend. Jij hebt hem dus niet in de friendzone 'geplaatst', hij doet het gewoon zelf (door z'n karakter).
Nee, door hoe iemand is. Dat is niet iemands schuld. Dat heeft niets te maken met iets verkeerds doen. Dat is gewoon zo. Had hij zich dan anders moeten voordoen dan hij is om indruk te maken op iemand? Nee, natuurlijk niet. Soms vinden mensen elkaar gewoon niet leuk; dat is normaal. En lief en gevoelig is helemaal niet slecht, ik snap niet waarom mannen dat denken. Maar zelfs als iemand wel een leuk karakter heeft is er nog niet altijd een klik. Er zijn heel veel factoren die meespelen en 90% daarvan heeft iemand niet zelf in de hand.

Oh en het komt natuurlijk sowieso niet alleen door iemands karakter. Als je iemand lelijk vindt wordt het sowieso nooit iets.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 16:43
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Nee, door hoe iemand is. Dat is niet iemands schuld. Dat heeft niets te maken met iets verkeerds doen. Dat is gewoon zo. Had hij zich dan anders moeten voordoen dan hij is om indruk te maken op iemand? Nee, natuurlijk niet. Soms vinden mensen elkaar gewoon niet leuk; dat is normaal. En lief en gevoelig is helemaal niet slecht, ik snap niet waarom mannen dat denken. Maar zelfs als iemand wel een leuk karakter heeft is er nog niet altijd een klik. Er zijn heel veel factoren die meespelen en 90% daarvan heeft iemand niet zelf in de hand.

Oh en het komt natuurlijk sowieso niet alleen door iemands karakter. Als je iemand lelijk vindt wordt het sowieso nooit iets.
Ik wil hier zeker nog op reageren, maar niet hier anders gaan we off-topic ...
Ik stuur straks nog een pm.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 17:15
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik wil hier zeker nog op reageren, maar niet hier anders gaan we off-topic ...
Ik stuur straks nog een pm.
Offtopic: Nee dank je, ik hoef echt geen PM. Kun je dan niet gewoon accepteren dat ik het niet met je eens ben? En ik spreek hier ook uit ervaring, natuurlijk, en ik heb sowieso al gezegd dat het voor mij zo is.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 18:20
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Offtopic: Nee dank je, ik hoef echt geen PM. Kun je dan niet gewoon accepteren dat ik het niet met je eens ben? En ik spreek hier ook uit ervaring, natuurlijk, en ik heb sowieso al gezegd dat het voor mij zo is.
Ik weet het ... maar ik wil toch nog mijn mening zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2012, 05:04
tjs98
tjs98 is offline
O help, nou heb ik ook nog een hele discussie over de friendzone ontketend..XD
In ieder geval bedankt voor de tips, ien ik kijk wel wat ik doe.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2012, 17:28
tjs98
tjs98 is offline
Heeft iemand dan misschien ideeën wat we morgen kunnen doen?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2012, 19:59
Verwijderd
Bios.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2012, 22:50
tjs98
tjs98 is offline
Niet te afgezaagd ofzo? :/
Met citaat reageren
Oud 28-09-2012, 23:50
DAH
DAH is offline
Een film bij je thuis kijken, als er verder niemand thuis is.
Reageren

Regels voor berichten