Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm. Ik dacht dat deze laarsjes van leer waren (zo zien ze er wel uit op de foto's), maar blijken van nep-leer. Ben er even niet over uit of ik ze 22 euro waard vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vind ze niet echt mooi. ![]() |
![]() |
|
Ik geloof er niks van de goedkope schoenen van dezelfde kwaliteit zijn als leren schoenen. Maar goed. Jij zegt dus dat ik het daarom niet moet laten?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het zijn volgens mij gewoon koekjes, chocola, boter en whatever voor shit je lekker vind en dat dan bij elkaar flikkeren en in de koelkast zetten zodat het hard wordt.
Bij de bux verkopen ze ook zoiets, dan heet 't een 'rocky road bar', want er zitten ook nog marshmellows in.
|
Verwijderd
|
Het is net zoiets als een cirkel maken met je duim en wijsvinger en dan als iemand kijkt wat je aan het doen bent schreeuwen 'jaaa! je kijkt!' en dat je ze dan 8 keer op hun schouder mag stompen, tenzij ze hun vinger door de cirkel hebben gestoken voordat je doorhad dat ze keken, dan mogen zij jou 8 keer op je schouder stompen.
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is de enige chocola die ik lust ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|