Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2012, 11:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah damn, ik belde toch maar even met die marktplaatsverkoper voor de all stars, want ze had niet terug gemaild, en gvd nu zijn ze net verkocht
Oud 28-09-2012, 11:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toch maar even uit bed en de Bogaard in. Kusjes
Oud 28-09-2012, 11:04
Rationeel
Rationeel is offline
dat is 'mijn' brug!

(bijna helemaal) zelf ontworpen, helemaal zelf berekend en ik heb een aantal delen gestort en geholpen met het plaatsen en en en...

en hij is van superbeton
Oud 28-09-2012, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat is natuurlijk ook, maar als het gaat om belangrijke zaken of om bijvoorbeeld afspraken enzo vind ik dat je altijd gewoon moet bellen, en dan daarna desnoods per mail nog even de boel bevestigd.
Oh, dat doe ik dan wel weer ja. Als het belangrijk ik stalk ik mensen net zo lang tot ze opnemen

Citaat:
Haha, lieffie ben je verliefd <3
Fuu

CR! Ik heb tentamen van kg, volgens mij ga ik het een beetje verneuken want ik ken niet alle namen van beelden enzo. Enig idee of je dan überhaupt nog een voldoende kan halen ?
Oud 28-09-2012, 11:05
Rationeel
Rationeel is offline
beton is natuurlijk altijd super, daar niet van..
Oud 28-09-2012, 11:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hahhaaha fuck mijn make-up fixeren met haarlak was een kkslecht idee alles proeft naar spuitbus nu
Oud 28-09-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
hahhaaha fuck mijn make-up fixeren met haarlak was een kkslecht idee alles proeft naar spuitbus nu
Deze mag gequote worden!
Oud 28-09-2012, 11:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dat is 'mijn' brug!

(bijna helemaal) zelf ontworpen, helemaal zelf berekend en ik heb een aantal delen gestort en geholpen met het plaatsen en en en...

en hij is van superbeton
Oh wauw dat is wel heel erg tof dan

Citaat:
CR! Ik heb tentamen van kg, volgens mij ga ik het een beetje verneuken want ik ken niet alle namen van beelden enzo. Enig idee of je dan überhaupt nog een voldoende kan halen ?
Wat voor soort tentamen? Wij hebben tentamens met een deel diavragen (dus met afbeeldingen van werken, waar je alle info dan van moet kunnen opdreunen) en een deel inzichtvragen. Ik heb wel een aantal keren tentamens niet gehaald omdat ik de feitjes niet wist, terwijl mijn inzicht redelijk was. Ligt er maar net aan waar het zwaartepunt ligt.

Citaat:
Jezus, sukkel waarom zou je dat ook willen
Oud 28-09-2012, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nu erg veel zin om die schoenen maar gewoon nieuw te gaan kopen vandaag
Oud 28-09-2012, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Wat voor soort tentamen? Wij hebben tentamens met een deel diavragen (dus met afbeeldingen van werken, waar je alle info dan van moet kunnen opdreunen) en een deel inzichtvragen. Ik heb wel een aantal keren tentamens niet gehaald omdat ik de feitjes niet wist, terwijl mijn inzicht redelijk was. Licht er maar net aan waar het zwaartepunt ligt.
Het is van het vak Westerse Kunstgeschiedenis en Klassieken. Met echt superveel beelden (kouroi, laokoön, spinario enzo ) en allemaal tempels die je uit je hoofd moet kennen (waarvan ik er echt maar een paar ken, omdat ik ze gewoon al kende acropolis, parthenon enzo) en allemaal kerken . Vooral die kerken, want ik ken de termen op zich nog wel aardig, maar ik heb geen idee wat voor vragen ze daar in hemelsnaam bij gaan stellen .
Oud 28-09-2012, 11:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is van het vak Westerse Kunstgeschiedenis en Klassieken. Met echt superveel beelden (kouroi, laokoön, spinario enzo ) en allemaal tempels die je uit je hoofd moet kennen (waarvan ik er echt maar een paar ken, omdat ik ze gewoon al kende acropolis, parthenon enzo) en allemaal kerken . Vooral die kerken, want ik ken de termen op zich nog wel aardig, maar ik heb geen idee wat voor vragen ze daar in hemelsnaam bij gaan stellen .
Huh, over welke periode gaat het dan, van klassieken tot ..?
Oud 28-09-2012, 11:15
Verwijderd
Ja, het vak gaat eigenlijk over vrijwel alles voor mijn gevoel . Wat we nu moeten is klassieken, Constantijn de Grote, Karolingische periode, Romaanse tijd en dingen met Ravenna die ik al helemaal niet snap want dat college was ik er niet
Oud 28-09-2012, 11:17
Verwijderd
In het tentamen wat bij ons op facebook is gedeeld (kennelijk van vorig jaar) gaat het ook alleen maar over de klassieken. Dus van de rest heb ik gewoon geen idee wat ik moet verwachten en dat is stom.
Oud 28-09-2012, 11:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, het vak gaat eigenlijk over vrijwel alles voor mijn gevoel . Wat we nu moeten is klassieken, Constantijn de Grote, Karolingische periode, Romaanse tijd en dingen met Ravenna die ik al helemaal niet snap want dat college was ik er niet
Klassieken t/m middeleeuwen dus. Dat is wel vrij veel Lijkt me een heftig tentamen, helemaal als je niet goed hebt geleerd

En ik weet echt bijna niks meer van die periode
Oud 28-09-2012, 11:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
In het tentamen wat bij ons op facebook is gedeeld (kennelijk van vorig jaar) gaat het ook alleen maar over de klassieken. Dus van de rest heb ik gewoon geen idee wat ik moet verwachten en dat is stom.
Maar je hebt dus wel inzicht in de hoe de vragen worden gesteld.
Oud 28-09-2012, 11:19
Verwijderd
Mijn docent: 'Ja, ik heb echt geprobeerd om het makkelijk te houden hoor, alleen maar grote lijnen! Maar ja, jullie moeten wel iets weten natuurlijk.'

Proeftentamen: 'Wat is de naam van dit beeld, de tijd waarin het gemaakt is, wie heeft het gemaakt, wat is het belang van het beeld en waarom is het te vergelijken met deze twee andere beelden.' Okeu.
Oud 28-09-2012, 11:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn docent: 'Ja, ik heb echt geprobeerd om het makkelijk te houden hoor, alleen maar grote lijnen! Maar ja, jullie moeten wel iets weten natuurlijk.'

Proeftentamen: 'Wat is de naam van dit beeld, de tijd waarin het gemaakt is, wie heeft het gemaakt, wat is het belang van het beeld en waarom is het te vergelijken met deze twee andere beelden.' Okeu.
Oh god ja, wat herkenbaar dat zeggen sommige docenten bij ons ook en vervolgens krijg je een tentamen met HEEL VEEL feitjesvragen
Oud 28-09-2012, 11:24
Verwijderd
Ja, ik vind het op zich niet erg. Maar we hebben echt net 2 weken college gehad, en dan moet je ineens tyfusveel feiten uit je hoofd kennen .

Grote lijnen ken ik echt wel, kwa ontwikkelingen en welke ontwikkeling waar bij hoort en wat er dan een beetje een goed voorbeeld van is. Maar heel heel veel verder gaat het niet.
Oud 28-09-2012, 11:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik vind het op zich niet erg. Maar we hebben echt net 2 weken college gehad, en dan moet je ineens tyfusveel feiten uit je hoofd kennen .

Grote lijnen ken ik echt wel, kwa ontwikkelingen en welke ontwikkeling waar bij hoort en wat er dan een beetje een goed voorbeeld van is. Maar heel heel veel verder gaat het niet.
Jezus, dat is natuurlijk zo, het is nog maar spetember wij kregen ons eerste tentamen in de tussenweek ergens half oktober. Over de negentiende eeuw.
Oud 28-09-2012, 11:29
Verwijderd
Ja, we hebben dit vak alleen in het eerste blok. Dus we hebben 5 colleges gehad (volgens mij) en dan hierna hebben we denk ik weer 5 colleges en dan hebben we al een eindtentamen .

Maar goed, dit is dus een tussententamen, en het kan nooit supersupersupersuperdramatisch worden. Het is maar 40%, dan ga ik gewoon superhard studeren voor mijn eindtentamen.
Oud 28-09-2012, 11:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Deze mag gequote worden!
dankje, I suppose
Citaat:

Jezus, sukkel waarom zou je dat ook willen
Omdat het nog tot vanavond goed moet zitten
Oud 28-09-2012, 11:45
Hazel
Hazel is offline
Fizzle toch ga een keer naar Backstage in Amsterdam, daar kun je spul kopen dat muurvast blijft zitten
Oud 28-09-2012, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
maar KIJK DAN het is de beierse vlag
Oud 28-09-2012, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle toch ga een keer naar Backstage in Amsterdam, daar kun je spul kopen dat muurvast blijft zitten
omg dat wil ik <3
Oud 28-09-2012, 11:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb een zere pols, die ik net heb ingesmeerd met arnica, dus nu is 'ie nogal vet en groen. Maar ik moet de witte was uit de machine halen eigenlijk. HANDIG
Oud 28-09-2012, 11:58
Rationeel
Rationeel is offline
er zit opeens een snee in mijn vinger en ik bloei als een malle

maarja, ik zeg altijd maar zo: liever een snee in mijn vinger, dan de holocaust
Oud 28-09-2012, 12:57
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zeg altijd maar zo, liever een vinger in m'n s...
Oud 28-09-2012, 12:59
Verwijderd
Citaat:
maarja, ik zeg altijd maar zo: liever een snee in mijn vinger, dan de holocaust
Liever een snee in je vinger dan niets?

Ik heb liever niets.
Oud 28-09-2012, 12:59
Lorelei
Lorelei is offline
Door mn tentamen van gisteren loop ik 13 artikelen oid achter in leeswerk. En dat is kut want ik heb t de komende weken bepaald niet rustig. Maarrrr ik had net wel een superinteressant college waarbij het niet eens erg was dat de docent pas na 5 kwartier besloot een pauze te houden van 5 minuten en dat-ie vervolgens ook nog een kwartier uitliep.
Oud 28-09-2012, 13:01
Carn
Carn is offline
Ik heb een Nexus 7 besteld
Oud 28-09-2012, 13:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pff schijnbaar verkopen ze nergens meer Gamecube spellen. LAME. Dus morgen maar even naar de Schoolstraat, want die nerdshop heeft alles nog
Oud 28-09-2012, 13:02
Carn
Carn is offline
marktplaats!
Oud 28-09-2012, 13:12
Verwijderd
Mijn dokterstas is best zwaar. Ik heb er 1,5 km mee gefietst en nu doet mijn elleboog pijn.
Oud 28-09-2012, 13:14
Qimm
Qimm is offline
hallo, mijn kapster was heel tof en nu heb ik een fancy knutselwerk in mijn haar... alleen kan ik dat NOOIT reproduceren natuurlijk, dus ik geniet er nog eventjes van
Oud 28-09-2012, 13:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gameshop Schoolstraat heeft er een heleboel, met 50% korting, zie ik nu!
Oud 28-09-2012, 13:17
Verwijderd
Haha ja zo gaat dat met kappers he als je nog onofficiele pasfoto's nodig hebt, nu laten maken!
Oud 28-09-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een Nexus 7 besteld
Dat is een telefoon toch? Of is het een tablet?
Oud 28-09-2012, 13:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey Carn Quintiano andere computerkenners naamzoek, als ik een PS2 spelletje koop en een emulator installeer, kan ik dat spel dat op mijn pc spelen?
Oud 28-09-2012, 13:21
Verwijderd
Soms overweeg ik zo'n dikke ronde föhnborstel te kopen waarmee kappers mijn haar altijd zo netjes naar binnen laten krullen.
Oud 28-09-2012, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Hey Carn Quintiano andere computerkenners naamzoek, als ik een PS2 spelletje koop en een emulator installeer, kan ik dat spel dat op mijn pc spelen?
Nee. Download het spel van en installeer die emulator. PS2 gebruikt een iets ander book-format.

Laatst gewijzigd op 28-09-2012 om 13:25. Reden: Dat mag niet, kusjes
Oud 28-09-2012, 13:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Soms overweeg ik zo'n dikke ronde föhnborstel te kopen waarmee kappers mijn haar altijd zo netjes naar binnen laten krullen.
Dat ga je 3x doen en daarna niet meer.
Oud 28-09-2012, 13:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zo een heb ik net gekocht
Oud 28-09-2012, 13:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee. Download het spel van en installeer die emulator. PS2 gebruikt een iets ander book-format.
Tot nu toe heb ik alleen spellen gezien die .iso bestanden zijn. Voor de andere emulators (snes, N64) zijn het ROM bestanden, die spelen gewoon af. Of moet ik dan deamon tools installeren en mounten en al die andere dingen die ik lees maar niet snap?
Oud 28-09-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Tot nu toe heb ik alleen spellen gezien die .iso bestanden zijn. Voor de andere emulators (snes, N64) zijn het ROM bestanden, die spelen gewoon af. Of moet ik dan deamon tools installeren en mounten en al die andere dingen die ik lees maar niet snap?
Geen idee! Maar ik zou het gewoon proberen
Oud 28-09-2012, 13:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Geen idee! Maar ik zou het gewoon proberen
Nepnerd maar kopen heeft dus weinig zin? Hij is ook op de Xbox, misschien dat dat uitmaakt?
Oud 28-09-2012, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Nepnerd maar kopen heeft dus weinig zin? Hij is ook op de Xbox, misschien dat dat uitmaakt?
Xbox DVD's kunnen gewoon in de PC maar ik weet niet of er een emulator is voor de Xbox.
Oud 28-09-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Dat ga je 3x doen en daarna niet meer.
Ja, ik betwijfel of ik de drie keer zal halen. Ik heb nu niet eens een fohn. Wel een krultang.
Oud 28-09-2012, 13:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Xbox DVD's kunnen gewoon in de PC maar ik weet niet of er een emulator is voor de Xbox.
Twee zelfs! Maar dan wil ik natuurlijk wel zeker weten dat die shit wil draaien voor ik legaal iets ga kopen
Oud 28-09-2012, 13:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik betwijfel of ik de drie keer zal halen. Ik heb nu niet eens een fohn. Wel een krultang.
Ik bedoel maar!
Oud 28-09-2012, 13:30
Verwijderd
Zo, dat was mijn tentamen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten