| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Niet allemaal natuurlijk maar ik neem aan dat je dat al begreep.
|
|
|
|
Ik heb het nog nooit gedaan, lijkt me ook niet dat je door schuren klaarkomt. Krijg wel een stijve maar, klaarkomen denk t niet. En weet niet denk wel een beetje opgeblazen maar zal heus wel een deel van waar zijn, maar niemand uit mijn groep doe dat. Ik heb wel altijd condooms bij voor de zekerheid er wat gebeurt ofzo. Maar tot nu toe nog nooit gebruikt
.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik lijk een beetje een antwoord te hebben
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Morgen komt de loodgieter, want als wij douchen komt er na een tijdje water uit een slecht gekitte naad op de grens van de vloer en zo'n aanbouw aan de muur
en nu kunnen we die naad wel kitten, maar het lijkt ons niet de bedoeling dat er überhaupt water in de muur zit als we douchen.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Ik vond het ook heel raar, maar nu ben ik sinds begin juni niet thuis geweest en heb ik eigenlijk nog steeds niet zoiets van hmm, misschien moet ik gaan. Ik ga alleen wel, want mijn ouders hebben een kitten
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Er wordt gewoon gedroogneukt door 13-jarigen in het openbaar, waar moet het HEEN! |
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar op zich sliep ik ook tot na 11 uur <33
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik dacht dat ik lang niet thuis was geweest, en ik woon al een eeuw op mezelf. Denk je niet dat ze je graag willen zien? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar waarom zouden ze me per se willen zien? Skype is toch ook prima ? Mijn ouders willen niet eens dat ik heel vaak thuis kom. Ik denk dat ze op een gegeven moment zouden zeggen dat ik maar eens in Leiden moest blijven, al helemaal als ik elk weekend zou gaan.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-10-2012 om 15:00. |
||
![]() |
|
|