Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2012, 12:43
Verwijderd
Overigens werd er toen ik 13/14 was ook geschuurd, maar naar die feestjes ging ik niet want die vond ik lame. Net zoals er nu ook genoeg jongens en meisjes zullen zijn die er geen zin in hebben.
Advertentie
Oud 06-10-2012, 12:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Freezer, wil je nog even antwoorden op mijn vragen?
Oud 06-10-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Overigens werd er toen ik 13/14 was ook geschuurd, maar naar die feestjes ging ik niet want die vond ik lame. Net zoals er nu ook genoeg jongens en meisjes zullen zijn die er geen zin in hebben.
Misschien, maar het schuren lijkt nu common practice, waardoor meisjes die het eigenlijk niet zo zien zitten zich misschien preutse tutjes zullen voelen en peer pressure en en en ik heb helemaal geen zin in deze discussie.

Wie heeft er nog leuke BOEKENTIPS? Liefst iets dat lekker wegleest, maar wel met een mespuntje niveau.
Oud 06-10-2012, 12:47
Verwijderd
Huh waarom gaat schuren aan de voorkant wél te ver?
Oud 06-10-2012, 12:47
freezer
freezer is offline
Citaat:
Houden jullie het ook bij onder vrienden? Dat vind ik best gay.

Maar wtf, normaal dansen is er niet meer bij? Is het direct haar kont tegen je kruis aan? Wisselen ze af, staan ze in een groepje om je heen en krijg je er een aantal achter elkaar?
Nou dat meisje staat dus gewoon te dansen met haar kont naar achteren.
Dan pak je haar bij der heupen en ga je erachter staan en een beetje mee bewegen.
Tja ik weet niet, soms gaan ze ook helemaal omlaag enzo. Ik weetnie echt hoe ik het uit moet leggen.
Oud 06-10-2012, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het niet kunnen dat een jochie ongevraagd een stijve lul tegen een kont aanduwt, en dan maar afwacht of ie niet weggeduwd wordt.
Maar vroeger kwam een jongen je ongevraagd omhelzen en ging je schuifelen en als het een beetje 'n onstuimige jongen was voelde je die stijve lul alsnog. Waarom is dat minder erg?
Oud 06-10-2012, 12:49
freezer
freezer is offline
Citaat:
Maar vroeger kwam een jongen je ongevraagd omhelzen en ging je schuifelen en als het een beetje 'n onstuimige jongen was voelde je die stijve lul alsnog. Waarom is dat minder erg?
Dit is dus mijn punt, schuifelen is net zo iets als boeken dus van voren. Maar dna langzaam. En op de muziek van tegenwoordig gaat het dus juist snel.
Oud 06-10-2012, 12:50
Verwijderd
schuifelen ging bij ons op een armslengte afstand
Oud 06-10-2012, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Misschien, maar het schuren lijkt nu common practice, waardoor meisjes die het eigenlijk niet zo zien zitten zich misschien preutse tutjes zullen voelen en peer pressure en en en ik heb helemaal geen zin in deze discussie.

Wie heeft er nog leuke BOEKENTIPS? Liefst iets dat lekker wegleest, maar wel met een mespuntje niveau.
De Discworld-serie van Pratchett, als je daar niet al een mening over hebt! Going Postal is een goede om mee te beginnen. Ik heb hem misschien zelfs voor je in .PDF als je wil.
Oud 06-10-2012, 12:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ongevraagd omhelzen? Ik vroeg het aan een meisje, of zij aan mij. Ik ging het niet direct doén!

Kijk, bij schuren hoef je niet te vragen: mag ik met je lul tegen je kont aanschuren, maar iets van oogcontact maken en je ervan verzekeren dat de ander daar wél trek in heeft, vind ik het absolute minimum.
Oud 06-10-2012, 12:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou dat meisje staat dus gewoon te dansen met haar kont naar achteren.
Dan pak je haar bij der heupen en ga je erachter staan en een beetje mee bewegen.
Tja ik weet niet, soms gaan ze ook helemaal omlaag enzo. Ik weetnie echt hoe ik het uit moet leggen.
Maar je maakt oogcontact? Je kijkt elkaar even aan zo van "is het goed als ik dit doe"?

En wat Klaverhap al zei, what is up met die manpurse?
Oud 06-10-2012, 12:54
Verwijderd
Citaat:
De Discworld-serie van Pratchett, als je daar niet al een mening over hebt! Going Postal is een goede om mee te beginnen. Ik heb hem misschien zelfs voor je in .PDF als je wil.
Ik heb daar geen mening over! Is het ook leuk, of alleen maar Goed en Verantwoord? Als ook leuk, dan wil ik het pdefje wel.
Oud 06-10-2012, 12:55
Verwijderd
Elke keer als ik een manpurse zie krijg ik jeuk aan mijn oorlel.
Oud 06-10-2012, 12:56
freezer
freezer is offline
Citaat:
Maar je maakt oogcontact? Je kijkt elkaar even aan zo van "is het goed als ik dit doe"?

En wat Klaverhap al zei, what is up met die manpurse?
Nee niet echt eigelijk, maar je kan het zien of ze het willen. Als ze al een beetje naar je toe komen met hun kont naar achter dan voel je wel of ze het willen. En als ze niet mee bewegen willen ze het ook niet. Maar dit is gewoon een moeilijk onderwerp aangezien de meningen wel heel veel vershillend zijn.
Oud 06-10-2012, 13:00
Verwijderd
Ik mag al bijna online gaan inchecken. *rondjes door topic rent*

En over rondjes rennen gesproken, ik droomde dat ik een jaar of tien was en alleen maar rondrende en iedereen met mij wilde stoeien en kliederen en veel slimmer en verstandiger was dan ik. Of misschien was ik niet tien, maar een beetje geestelijk gehandicapt. Het was een heel fijne droom.
Oud 06-10-2012, 13:01
Verwijderd
Er zijn bij mij in de buurt vaak jongens luid aan het voetballen met hun manpurse om. Maar die zijn net wat ouder, 15 of 16 gok ik. Het is een rare combinatie van zo stoer mogelijk voetballen en slidings enzo, en dan die tasjes. Soms staan er meisjes te kijken, die houden dan de tasjes van de jongens voor ze vast.
Oud 06-10-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Soms staan er meisjes te kijken, die houden dan de tasjes van de jongens voor ze vast.
<3
Oud 06-10-2012, 13:03
freezer
freezer is offline
Haha heb 2 tasjes, beide van gucci. Vind dat wel handig aangezien ik anders met hele volle zakken loop en daar heb ik een hekel aan.
Oud 06-10-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Haha heb 2 tasjes, beide van gucci. Vind dat wel handig aangezien ik anders met hele volle zakken loop en daar heb ik een hekel aan.
Handtassen echt ja? Je kan toch ook gewoon zo'n klein schoudertasachtig ding nemen?

Niet dat ik ertegen ben verder.
Oud 06-10-2012, 13:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee niet echt eigelijk, maar je kan het zien of ze het willen. Als ze al een beetje naar je toe komen met hun kont naar achter dan voel je wel of ze het willen. En als ze niet mee bewegen willen ze het ook niet. Maar dit is gewoon een moeilijk onderwerp aangezien de meningen wel heel veel vershillend zijn.
Maar goh, práát je ook nog wel eens met ze?
Oud 06-10-2012, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb daar geen mening over! Is het ook leuk, of alleen maar Goed en Verantwoord? Als ook leuk, dan wil ik het pdefje wel.
Het is vooral leuk. Niet zozeer Goed en Verantwoord maar wel gewoon goed. Het duurde heel lang voor ik eraan begon, want zo'n hele reeks is nogal intimiderend, maar toen las ik op een blauwe maandag dus een stukje Going Postal en toen was ik binnen een kwartier wel verkocht.

Ik zoek de .PDF wel even.
Oud 06-10-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Soms staan er meisjes te kijken, die houden dan de tasjes van de jongens voor ze vast.
Oud 06-10-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Hmm dan zijn we het oneens. Je mag laten zien dat het je raakt, maar huilen levert hen extra stress op dus neem dan achter de schermen even tijd voor jezelf. Dan is het niet erg dat je even niet bezig bent met je werkzaamheden, maar je wil echt niet dat er dan een vreemde moet huilen en je daar ook nog op moet reageren.
Toen de ic artsassistent ons met tranen in de ogen en gebroken stem kwam vertellen dat de operatie van mijn zus uiteindelijk goed was gegaan, waardeerden we dat allemaal erg als blijk van menselijkheid. We hadden totaal niet het gevoel dat we op haar emotie in moesten gaan ofzo. Het is natuurlijk anders als je gaat zitten snikken ofzo.
Oud 06-10-2012, 13:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haha heb 2 tasjes, beide van gucci.
Gucci nog wel

Een schoudertas is tot daar aan toe, alhoewel dat voor geen meter danst (schuurt?), maar die dump je dan toch gewoon bij de balie? Enige wat je nodig hebt is wat cash/muntjes en je telefoon!
Oud 06-10-2012, 13:07
freezer
freezer is offline
Citaat:
Handtassen echt ja? Je kan toch ook gewoon zo'n klein schoudertasachtig ding nemen?

Niet dat ik ertegen ben verder.
Ja is een schoudertasje.

En ja Noedelhap ik praat met meisjes ook, meestal gewoon samen met zn tweeen enzo.
Beetje praten over hobbys enzo, is ook altijd heel leuk. Sommige meisjes zijn écht heel aardig. Maar soms heb je ook zo een gek ertussen die je dan ineens slaat ofzo.
Oud 06-10-2012, 13:09
Verwijderd
Dit topic wordt steeds amusanter

Sarah hoe gaat het met je zus en nichtje?
Oud 06-10-2012, 13:13
freezer
freezer is offline
In het foto topic staat er eentje en de andere is iets groter maar die is niet handig als je uit gaat,
Verwijderd
haha jezus, ik was het kabeltje van mn reader kwijt, nieuwe besteld EN DIE IS NU WEER KWIJT. ik heb hem nog niet eens uitde verpakking gehaald :')
Verwijderd
Heel goed!
Oud 06-10-2012, 13:14
Verwijderd
Ik vind het rationeel gezien wel tof voor jongens dat handtasjes nu cool zijn. Ze zijn best handig soms, en het is best seksistisch om ze als gay te bestempelen. Maar toch moet ik stiekem gniffelen als ik er een zie.
Oud 06-10-2012, 13:15
Verwijderd
Nichtje is een lieve hongerwolf van nu 4400 gram en mijn zus kan alles weer en heeft tussen de bedrijven door een artikel gepubliceerd en een plek op een congres gescoord.
Oud 06-10-2012, 13:15
Verwijderd
Zucht. Ik kan gewoon he-le-maal niks meer met de jeugd van tegenwoordig. Schuren, tasjes, iPhones als ze 5 zijn. Echt, ik kan het niet meer.
Oud 06-10-2012, 13:17
Verwijderd
R. speelt heel vaak met de iphone van de man er zitten van die peuterspelletjes op, een soort puzzels, waarbij je dan de stukjes moet slepen. Hij is er beschamend goed in en ik heb er gemengde gevoelens over!
Oud 06-10-2012, 13:17
Verwijderd
Ik ga wel niet aan kinderen beginnen.

Oud 06-10-2012, 13:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zucht. Ik kan gewoon he-le-maal niks meer met de jeugd van tegenwoordig. Schuren, tasjes, iPhones als ze 5 zijn. Echt, ik kan het niet meer.
Ach, en wij hadden nintendo's, computers en breezers. *shrug*
Oud 06-10-2012, 13:21
Verwijderd
Ja, en?
Oud 06-10-2012, 13:22
Verwijderd
Ik had geen nintendo.
Oud 06-10-2012, 13:23
Lorelei
Lorelei is offline
En naveltruitjes, heupbroeken, mobiele telefoons, internet en andere dingen waar onze ouders vast niet blij van werden.
Oud 06-10-2012, 13:23
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had ook geen nintendo maar dat is het punt niet.
Oud 06-10-2012, 13:24
Verwijderd
Nou en, toch wil ik geen kinderen meer.
Oud 06-10-2012, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Elke keer als ik een manpurse zie krijg ik jeuk aan mijn oorlel.
Oud 06-10-2012, 13:33
Verwijderd
Ik kan ook gewoon De wereld van Sofie gaan herlezen. Of een King. En er ligt nog een Koreaanse revenge dinges, maar die vind ik eigenlijk alleen leuk in filmvorm.
Oud 06-10-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ongevraagd omhelzen? Ik vroeg het aan een meisje, of zij aan mij. Ik ging het niet direct doén!

Kijk, bij schuren hoef je niet te vragen: mag ik met je lul tegen je kont aanschuren, maar iets van oogcontact maken en je ervan verzekeren dat de ander daar wél trek in heeft, vind ik het absolute minimum.
Ja, soms werd het gevraagd, soms niet, soms ging het op armlengte afstand, soms van heel dichtbij. Soms werd erbij gezoend en soms niet. Het verschilde per jongen, per meisje en per feest. Maar daar gaat het dus niet om, 't is gewoon dat álle generaties de nieuwe generatie te losbandig vinden.

Over tien-vijftien jaar zit freezer ook op het internet te klagen dat zij tenminste gewoon aan schuren deden in plaats van aan naaktzwemmen (of whatever). Kinders will be kinders.
Oud 06-10-2012, 13:54
Verwijderd

Gave ad
Oud 06-10-2012, 14:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar daar gaat het dus niet om, 't is gewoon dat álle generaties de nieuwe generatie te losbandig vinden.

Over tien-vijftien jaar zit freezer ook op het internet te klagen dat zij tenminste gewoon aan schuren deden in plaats van aan naaktzwemmen (of whatever). Kinders will be kinders.
Ja, dat patroon herken ik wel idd, dat de oudere generaties de jongere generaties bijna altijd losbandig vinden. Dat is al eeuwenlang het geval.
Oud 06-10-2012, 14:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
*heeft Beko als klant gehad*
Oud 06-10-2012, 14:23
Verwijderd
ik heb een nintendo de die eerste met 2 schermpjes. hij is valt uit elkaar maar doet het nog.

heupbroeken zitten niet lekker, die glijden zo van mijn kont af. en naveltruitjes zijn lilijk.
Oud 06-10-2012, 14:24
Verwijderd
Waarom doet mijn hoofd zoveel zeer
Oud 06-10-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat patroon herken ik wel idd, dat de oudere generaties de jongere generaties bijna altijd losbandig vinden. Dat is al eeuwenlang het geval.
Precies. Ik zou schuren dus eerder onder de voortzetting van die tendens scharen dan onder verloedering van normen en waarden.

Zolang freezer en zijn vrienden inderdaad goed opletten dat die meisjes het ook willen, zullen beide partijen er net zo veel of weinig aan overhouden als wij aan schuifelen.
Oud 06-10-2012, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Precies. Ik zou schuren dus eerder onder de voortzetting van die tendens scharen dan onder verloedering van normen en waarden.
Jaja, en als over 20 jaar die kinderen openlijk liggen te neuken dan maakt het ook allemaal niet uit, want het is maar de voortzetting van die tendens?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten