Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2012, 16:57
Verwijderd
Mijn broertje vijzelt al zijn pillen en roert ze dan door de vla.
Advertentie
Oud 06-10-2012, 16:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat heb ik ook eens geprobeerd, maar dat vond ik nog veel ranziger.
Oud 06-10-2012, 16:59
Verwijderd
Ik prop alles achterop mijn tong zodat ik het niet proef en dan een dikke slok water.
Oud 06-10-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik vind wel dat de jeugd alleen seksueel losbandig mag zijn als ze goede cijfers halen voor wiskunde.
Sinds mijn laatste wiskundeexamen wil ik elke keer dat ik het hoor 'wiskunde' hoor gaan huilen omdat ik een mongool ben. Verder niet verbonden met schuren.
Oud 06-10-2012, 17:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik doe ze onder m'n tong, neem een slok water en spoel ze weg. Vroeger kon ik nooit pillen slikken (kleine overgeeffobie, waar ik tegenwoordig veel minder last van heb) en gebruikte als kind zelf vloeibare pijnstiller.
Oud 06-10-2012, 17:03
Verwijderd
Onder je tong?
Oud 06-10-2012, 17:03
Verwijderd
Ik snap dat nooit zo, dat mensen het moeilijk vinden een pilletje weg te krijgen
Oud 06-10-2012, 17:04
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Sinds mijn laatste wiskundeexamen wil ik elke keer dat ik het hoor 'wiskunde' hoor gaan huilen omdat ik een mongool ben. Verder niet verbonden met schuren.
Waarom? Heb je lager dan een acht, denk je? Dat wordt deze week geen orgies voor jou, jongedame.
Oud 06-10-2012, 17:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Onder je tong?
Ja. Als je ze op je tong legt gaan ze al een beetje smelten en dat is goor
Oud 06-10-2012, 17:09
Verwijderd
Ik heb trouwens een halve kilo kogelbiefstuk gekocht vanmiddag. En een enorme stronk broccoli. Omnomnom.
Oud 06-10-2012, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ja. Als je ze op je tong legt gaan ze al een beetje smelten en dat is goor
Ja Stiekem krijg ik dan altijd kokhalsneigingen, alleen al van die smaak. Doorslikken met wat water gaat prima Een cliënt op mijn werk krijgt een zogeheten PKU-papje dat iets te maken heeft met haar eiwitallergie. PKU-poeder gemengd met appelmoes, zó ranzig! Als ik dat moet klaarmaken ga ik zo ongeveer over mijn nek. Ik geloof dat dat het meest ranzige medicijn is dat ik ooit heb meegemaakt, dat ze het nooit weigert is me een raadsel.
Oud 06-10-2012, 17:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, ik heb lekker geshopt joh. Nu ben ik moe
Oud 06-10-2012, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Hallo, ik heb lekker geshopt joh. Nu ben ik moe
naamzoek eens schwessie!
en wat heb je allemaal gekocht???
Oud 06-10-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Heb je lager dan een acht, denk je? Dat wordt deze week geen orgies voor jou, jongedame.
Ik heb sowieso niet lager dan een negen, en ik heb niets-niets-niets gedaan.

En ik heb wiskunde A. Omdat ik mezelf te dom vond voor wiskunde B.
Oud 06-10-2012, 17:28
Verwijderd
Ik was goed in wiskunde. Maar niet zo goed in losbandig zijn.
Oud 06-10-2012, 17:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit geldt ook voor mij ja
Oud 06-10-2012, 17:41
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
pillen slik je gewoon, niet bitchen gewoon doen BAM
Oud 06-10-2012, 17:43
Verwijderd
Dat ligt maar aan welke pillen het allemaal zijn Met hun afmetingen en smaak enzo.
Oud 06-10-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Dit geldt ook voor mij ja
Citaat:
Dan mogen jullie ook geen orgies! Jullie krijgen limonade met spek.

Citaat:
Ik heb sowieso niet lager dan een negen, en ik heb niets-niets-niets gedaan.

En ik heb wiskunde A. Omdat ik mezelf te dom vond voor wiskunde B.
Je zat niet in je examenjaar, toch? Maar in het jaar ervoor?

Ik zou gewoon bij je school navragen of je niet alle proefwerken van B12 kunt inhalen, zodat je daarna alsnog examen mag doen in B. Je hebt toch wiskunde gehad in Rusland, dan moet je het fluitend kunnen halen. Zeker met wat zelfstudie. Het moeilijkste lijkt me je school overhalen tot de administratieve rompslomp.
Oud 06-10-2012, 17:45
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Dat ligt maar aan welke pillen het allemaal zijn Met hun afmetingen en smaak enzo.
Zijn ze groot: glas water
Zijn ze vies: niet nadenken en begin maar eraan te wennen
Oud 06-10-2012, 17:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
naamzoek eens schwessie!
en wat heb je allemaal gekocht???
Ik naamzoek nooit maar zal het zo even doen.

2 broeken, schoenen, oorbellen/kettingen en frutsels van de SoLow
Oud 06-10-2012, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Zijn ze groot: glas water
Zijn ze vies: niet nadenken en begin maar eraan te wennen
Zoals je kon lezen heb ik dat dan ook gedaan.
Oud 06-10-2012, 17:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik heb zin om met m'n zusje gangnamstyle dansjes te doen. little phoebe naamzoek.
Ha, ik wilde dat stomme dansje sowieso leren ja
Oud 06-10-2012, 18:15
Verwijderd
Hmm, dat nummer van Adele op de OST van de nieuwe 007, "Skyfall", doet me zo sterk denken aan een ander nummer, maar ik kan de vinger er niet op leggen welk nummer precies
Oud 06-10-2012, 18:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan mogen jullie ook geen orgies! Jullie krijgen limonade met spek.
Ik was net van plan vanavond een orgie te organiseren.
Oud 06-10-2012, 18:21
Verwijderd
Orgieniseren
Oud 06-10-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ja Stiekem krijg ik dan altijd kokhalsneigingen, alleen al van die smaak. Doorslikken met wat water gaat prima Een cliënt op mijn werk krijgt een zogeheten PKU-papje dat iets te maken heeft met haar eiwitallergie. PKU-poeder gemengd met appelmoes, zó ranzig! Als ik dat moet klaarmaken ga ik zo ongeveer over mijn nek. Ik geloof dat dat het meest ranzige medicijn is dat ik ooit heb meegemaakt, dat ze het nooit weigert is me een raadsel.
Ja, ik heb daar ooit een mespuntje van mogen proberen, ranzig met pku kun je geen eiwitten afbreken, dus dat poeder bevat essentiele aminozuren die je nodig hebt voor bouw en onderhoud van al je cellen. Dus je hebt het wel best wel nodig.
Oud 06-10-2012, 18:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, wat hou ik toch van GTST <3
Oud 06-10-2012, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Je zat niet in je examenjaar, toch? Maar in het jaar ervoor?

Ik zou gewoon bij je school navragen of je niet alle proefwerken van B12 kunt inhalen, zodat je daarna alsnog examen mag doen in B. Je hebt toch wiskunde gehad in Rusland, dan moet je het fluitend kunnen halen. Zeker met wat zelfstudie. Het moeilijkste lijkt me je school overhalen tot de administratieve rompslomp.
Dat heb ik na de vierde al gevraagd, maar het mag niet. Ik kwam naar hun toe met de vraag 'als ik dit jaar en deze zomers wiskunde B en Duits inhaal, mag ik dat dan in de vijfde doen?' (Duits had ik wel gekozen, maar kon niet ingeroosterd worden) en toen zeiden ze 'nee, en we gaan je profiel afschaffen, dus je moet filosofie laten vallen'. Dat laatste is uiteindelijk niet gebeurd, maar daarvoor heb ik al het schoolbestuur, een andere school en mijn tranen moeten mobiliseren, dus ik heb de hoop op wiskunde B en Duits laten varen.

Dat is wel een beetje jammer allemaal.
Verwijderd
Het smaakt naar wat er vies is aan zure melk, maar dan duizend keer zo sterk.
Verwijderd
Ik ga er wel een staatsexamen Russisch bijmaken.
Oud 06-10-2012, 18:26
Verwijderd
Maar je zult er wel aan wennen als je het elke dag moet vanaf de geboorte. Het eiwitloze dieet erbij lijkt me moeilijker.
Oud 06-10-2012, 18:27
Verwijderd
Sarah, wat is jouw mening over de houdbaarheidsdatum van Migrafin?
Oud 06-10-2012, 18:29
Verwijderd
Ik weet niet wat dat is, maar de meeste pillen kun je prima tot een maand of twee na de houdbaarheidsdatum gebruiken als de blisters onbeschadigd zijn. Geldt niet voor dingen die in de koelkast bewaard worden of dingen die je injecteert.
Oud 06-10-2012, 18:33
Verwijderd
Het zijn poedertjes. Tegen migraine.
Oud 06-10-2012, 18:37
Verwijderd
In portiezakjes met folie aan de binnenkant en onbeschadigd? Als het hooguit een paar maanden over de datum is kan het wel in a pinch, maar je kunt dan voor de volgende keer beter wel vast nieuwe halen.
Oud 06-10-2012, 18:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, die tabouleh valt nogal tegen. Beetje zepig ofzo. De verhouding kruiden/andere ingrediënten is niet echt goed. Maar de humus en pepadew roomkaas zijn hel lekker
Oud 06-10-2012, 18:39
Verwijderd
Aye, van die fijne portiezakjes. En helemaal in topconditie

Wat zou er mis mee kunnen gaan? Ik vind het zo maf dat er een datum op een poedertje zit. Maar goed, ik heb ook nul verstand van medicijnen. Gevoelsmatig is het alleen net zo weird als een houdbaarheidsdatum op, eh, zout of zo.
Oud 06-10-2012, 18:44
Verwijderd
De verpakking wordt langzaam wat poreuzer en dan kunnen onder invloed van lucht, licht en vocht reacties op gang komen waardoor vooral de werking minder wordt. Maar die grens wordt natuurlijk wel met een ruime marge gesteld.
Oud 06-10-2012, 18:47
Verwijderd
wat is kunstgeschiedenis een moeilijk vak. ik vraag me steeds meer af waarom ik dat gekozen heb.
Oud 06-10-2012, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
wat is kunstgeschiedenis een moeilijk vak. ik vraag me steeds meer af waarom ik dat gekozen heb.
Dat doe ik ook weleens ja :D:
Oud 06-10-2012, 18:51
Verwijderd
en het praktijk gedeelte bestaat uit slabestek maken.
Oud 06-10-2012, 19:24
Verwijderd
Hallo. Ik heb een gek fliebertje op mijn voorhoofd dat ik straks ga bevriezen met van dat wrattenspul. Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen!
Oud 06-10-2012, 19:25
Verwijderd
Ik heb zin in Tova chocoladesaus. Met iets er bij.
Oud 06-10-2012, 19:26
Verwijderd
Ik heb fairtrade darjeeling thee van de lidl en truffelkruidnoten. maar die zijn al bijna op
Oud 06-10-2012, 19:28
Verwijderd
Ik heb een doos bonbons voor mezelf gekocht vandaag jamin heeft doosjes waar alleen puur en extra puur in zit (met verschillende vullingen uiteraard)
Oud 06-10-2012, 19:30
Verwijderd
En volledig in de streek geproduceerde kamillethee.
Oud 06-10-2012, 19:32
Verwijderd
En daarmee en met Theodoor ben ik master & commander aan het kijken, maar ik zit niet zo in de film. Geen idee waar het over gaat, behalve russel crowe die viool speelt op een boot
Oud 06-10-2012, 19:34
Verwijderd
Nu zien ze een andere boot
Oud 06-10-2012, 19:36
Verwijderd

Ik wil dat Sarah een film gaat kijken die ik al ken, maar zij niet, en dat ze dan op het forum live verslag uitbrengt van het kijken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten