| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wat achterlijk. Is het nog wel gelukt met je stageplek vinden?
|
|
|
|
Heb gisternacht bijna niet geslapen, want ik kreeg ineens (echt vanuit het niets)enorme steken in m'n onderbuik. Echt heel erg, zoiets heb ik nog nooit gehad, ik was er gewoon misselijk van. Zat zelfs te twijfelen of ik 't ziekenhuis zou bellen , maar ben uiteindelijk toch even in slaap gevallen. Heb de pijn getrotseerd, want ik ging naar radiohead, maar elk hobbeltje in de bus deed pijn aan m'n onderbuik. Fietsen terug naar huis was ook geen pretje.
Probleem is dat ik hier in het dorp niet sta ingeschreven bij een huisarts en ik heb voorlopig niet echt tijd om naar m'n ouders te gaan. Mss morgenavond na m'n werk maar even langs de huisartsenpost ofzo, want dit is echt niet leuk.
|
|
|
|
Aw
Maar ik ben laatst met blaasontsteking ook bij een andere huisarts geweest. Misschien gewoon even een huisarts bellen en de situatie uitleggen, wie weet kan je gewoon wel voor één keer terecht
|
|
|
|
Onze kachel, eigenlijk de cv ketel, is gaar. Kachel doet het vaker niet dan wel. Mijn moeder had hem aan de praat gekregen en zei uitdrukkelijk "als het te warm is, moet je maar een raam open zetten, want als je hem uit zet, is de kan klein dat ie nog aan gaat". En het was heel warm, dus heb hem overal lager gedraaid enzo. Maar mijn vader, eigenwijs als hij is, had het aan een vriend verteld (timmerman is hij oa) en die zet hem zo uit, want "het lijkt me stug dat hij niet meer aan gaat". Gelukkig komt mijn moeder vanavond, die kan hem dan wel weer aan de praat krijgen, hopelijk, maar Jezus, als ik zeg dat je er vanaf moet blijven, BLIJF ER DAN VANAF. Als ze hem vanavond niet aankrijgt, is het weer net als vorige week en dan is het hier echt wel koud. Twee shirts, een vest en een badjas-koud
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik moest hardop lachen.
OT: ik moet écht gauw een andere kamer vinden. Het is dat ik nu nog een essay moet schrijven, anders was ik wakker geworden van een huisgenoot die op normaal volume popcorn maakt in de keuken, één kartonnen muurtje van mij vandaan.
|
|
|
Verwijderd
|
Toen ik aankwam op het vliegveld, gaf mijn vriendje me zeven bloemen. We namen ze mee naar zijn huis, waar ze de hele tijd in een vaas op de vensterbank stonden. De dag voor ik wegging, had ik een focus gemaakt, om te kijken of hij het op zou merken. Hij merkte het niet, maar net kreeg ik een sms: hij had het gevonden. Dat kon niet, het resultaat van mijn truc is er niet meer. (deze truc heeft verder niks te maken met de clou van mijn verhaal) Dat sms'te ik terug. Hij zei dat hij me niet geloofde: 'er is toch een bloem weg! Nu zijn er nog maar zes!'. Maar ik zou hem nooit zes bloemen laten. De laatste bloem kan wel gewoon gevallen zijn onderweg ofzo, maar mijn bijgelovige ziel trilt en schudt. Dadelijk is het een teken.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Gisteren liep er een kruisspin over de grond waar ik was, en toen besloot ik hem even op te pakken en buiten weg te gooien. Dus ik pak hem op aan een pootje, hij spartelt en begint over mijn hand te lopen, begint ie vervolgens in mijn vinger te bijten als een malle!
Wat ik dan wel weer kan waarderen is het idee dat de meeste v-leden nu zo voor hun scherm zitten:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
De scharrel van een vriendin van mij woont in het huis waar ik zojuist heb gehospiteerd en het was heel genant dat ik niet doorhad wie hij was tot hij uiteindelijk zei dat ik de groetjes moest doen aan haar. Ik ben kennelijk zo slecht met gezichten dat ik zelfs als iemand zijn naam noemt, zegt dat hij Sziget (daar speelde het zich af) leuk vindt en vagelijk hint naar dat hij me wel al kent, ik nog niet doorheb wie iemand is. Weinig geslaagd.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 12:39 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 22:01 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 10:55 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 08:46 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 22:59 | |
| Verhalen & Gedichten |
een stuk dat ik geschreven had toen ik stoned was.. italianboy | 12 | 12-07-2001 22:55 | |