Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2012, 15:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De Galaxy Class onder de stofzuigers
Only twelve like it in the fleet!

Heeft hij ook een seperation-modus?
Oud 27-10-2012, 15:36
Carn
Carn is offline
Homeland <3 potverdrie, seizoen 2 dendert gewoon lekker door
Oud 27-10-2012, 15:41
Verwijderd
Ik moet nog beginnen aan Homeland. Maar goed, ik heb nog zoveel waar ik aan moet beginnen.
Oud 27-10-2012, 15:59
Carn
Carn is offline
beste serie van dit moment. Naast Breaking Bad.
Oud 27-10-2012, 16:00
Carn
Carn is offline
en opzich kan je vrij snel inhaken, s2 is net begonnen en per seizoen 12 episodes
Oud 27-10-2012, 16:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn school kan de tieftering krijgen, ik doe mijn eindexamen wel ergens anders. vaarwel vrije tijd, wiskunde B, ik kom eraan. katarina tvp motivatie
Waarom opeens dit?
Oud 27-10-2012, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Waarom opeens dit?
Het is niet opeens, ik ben al heel lang half-half bezig met inhalen, maar nu heb ik besloten dat ik er maar gewoon voor moet gaan. Ik heb mezelf verschrikkelijk onderschat, en nu moet ik maar eens wat gaan doen om dat recht te zetten. Ik heb hierdoor de laatste tijd niet zoveel vrije tijd, en ergens bevalt me dat wel.

Dus nu heb ik pauze tot kwart over, en dan ga ik verder met het doen van nuttige dingen.
Oud 27-10-2012, 16:15
Carn
Carn is offline
Schrödinger, goed nieuws!

'Topwetenschapper is meestal fysicus'

Van de tien invloedrijkste wetenschappers van Nederland zijn er acht natuurkundige. André Geim, een Russisch-Nederlandse fysicus en Nobelprijswinnaar, is internationaal gezien veruit de meest geciteerde onderzoeker van Nederland. Dat blijkt uit een analyse van het Centrum voor Wetenschaps- en Techniekstudies (CWTS) in Leiden, in opdracht van de Volkskrant.

De 93 artikelen van de hand van Geim worden tot vijf maal meer geciteerd dan die van alle andere Nederlandse topwetenschappers. Geim ontdekte in 2004 een nieuwe superdunne vorm van koolstof, grafeen. Hij kreeg er in 2010 de Nobelprijs voor, samen met zijn promovendus Konstantin Novoselov.
Van de tien invloedrijkste wetenschappers uit Nederland is Geim niet de enige met een tweede nationaliteit. Er staan een Belg, een Duitser en nog een Rus in de top 10.
De twee niet-fysici op de lijst zijn vogelgrieponderzoeker Ron Fouchier en kankeronderzoeker René Bernards.
Oud 27-10-2012, 17:00
Carn
Carn is offline
mooiste nummer van dit jaar. tot nu toe

Oud 27-10-2012, 17:27
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een vrouwenprobleem. Ik zie een hele mooie broek waarvan ik weet dat hij lekker gaat zitten (want ik ken het merk en de maten) en waar ik eigenlijk al een tijdje naar op zoek ben. En hij is 29 euro, met dit weekend nog eens 15% extra korting en geen verzendkosten Ik geloof dat ik het maar gewoon moet doen. Normaal is de broek trouwens iets van 60 euro, ofzo.
Oud 27-10-2012, 17:35
Verwijderd
Oké dus wat is eigenlijk het probleem
Oud 27-10-2012, 17:35
Verwijderd
Citaat:
mooiste nummer van dit jaar. tot nu toe

[filmpje]
Daar kan ik me best in vinden ja
Oud 27-10-2012, 17:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
idd

Zo heb eergisteren ook wat spullen gekocht
Oud 27-10-2012, 17:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja, ik vroeg het me ook af, ja Ik heb hem gewoon besteld. 52 euro en 35 cent bespaard /extreme couponing
Oud 27-10-2012, 18:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
idd

Zo heb eergisteren ook wat spullen gekocht
Nou meid, vertel!
Oud 27-10-2012, 18:30
Miekje*
Miekje* is offline
Oei, toch nog een beetje geld tekort deze maand Drie verjaardagen, Sinterklaas thuis, op de kinderboerderij én hier, dat ga ik niet redden. En nog boodschappen doen, morgen. Dan de spaarpot maar gebruiken ;x
Oud 27-10-2012, 18:46
Verwijderd
5 keer een tientje? Hoe wijkt dat af van uitgaven andere maanden?
Oud 27-10-2012, 18:47
Verwijderd
Ik heb net een schorpioen gepoept. Of een kreeft. Of een baarmoeder met eileiders.
Oud 27-10-2012, 18:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb een extreem fijne 'fauteuil', een mooi bijzettafeltje en een leuk nachtkastje van de kringloop én een extra kast + CD-kast + een mooi lampje voor op mijn nachtkastje bij de IKEA gehaald. En mijn pappa heeft alles in elkaar en op z'n plek gezet met een beetje hulp van mij en ook alvast een gordijnrails gemonteerd en mijn klok opgehangen en en en Liefde voor mijn pappa en mijn spulletjes
Oud 27-10-2012, 18:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn pappa heeft overigens mega-energie. Ik kon gisteravond écht niet meer en hij ging nog een kast in elkaar zetten en vanochtend was ik eigenlijk nog niet genoeg bekomen van de dag van gisteren en pappa ging weer door en toen hij aan het eind van de middag naar huis ging, lag ik al in bed Jeetje wat ben ik bejaard zeg!en ik krijg ook al grijze haren
Oud 27-10-2012, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Mijn pappa heeft overigens mega-energie. Ik kon gisteravond écht niet meer en hij ging nog een kast in elkaar zetten en vanochtend was ik eigenlijk nog niet genoeg bekomen van de dag van gisteren en pappa ging weer door en toen hij aan het eind van de middag naar huis ging, lag ik al in bed Jeetje wat ben ik bejaard zeg!en ik krijg ook al grijze haren
Van je leverdingen?
Oud 27-10-2012, 19:11
Verwijderd
Ik kwam gisteren trouwens weer eens bij wiskunde.
- Waar was je?
- Sorry meneer! Ik was het bestaan van uw vak vergeten!
*kniky begrijpend* - Ik was het bestaan van jou ook een beetje vergeten, ja.
Oud 27-10-2012, 19:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Van je leverdingen?
Geen idee, maar ik vind het niet tof! 25 en al grijze haren... pfuh.. Gelukkig ben ik al uit die stomme scootmobiel, anders zou ik me echt nog ouder dan mijn pa voelen.
Oud 27-10-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam gisteren trouwens weer eens bij wiskunde.
- Waar was je?
- Sorry meneer! Ik was het bestaan van uw vak vergeten!
*kniky begrijpend* - Ik was het bestaan van jou ook een beetje vergeten, ja.
toffe leraar. Ik zou allang 3 strafmiddagen krijgen.
Oud 27-10-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, maar ik vind het niet tof! 25 en al grijze haren... pfuh.. Gelukkig ben ik al uit die stomme scootmobiel, anders zou ik me echt nog ouder dan mijn pa voelen.
Stress ook gewoon he Ik ben er driekwart van mijn haar mee kwijtgeraakt in korte tijd.
Oud 27-10-2012, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Nee maar serieus, bespreek het eens met je dokter? Misschien is het echt iets met je lever. Een dochter van kennissen (die was toen vijf) had precies hetzelfde.
Oud 27-10-2012, 19:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Stress ook gewoon he Ik ben er driekwart van mijn haar mee kwijtgeraakt in korte tijd.
Ja dat zeggen ze he. Tja, ik zal niet ontkennen dat ik wat stress heb gehad, maar ja, ik ken wel meer mensen die veel stress hebben, maar ik ken toch niemand van mijn leeftijd met grijze haren geloof ik.. Maar ik ben geen haren verloren, nog steeds een flinke bos (donderdag bij de kapper kreeg ik weer te horen dat ik toch zo'n enooorme bos heb ). Wel heb ik sinds een jaar ofzo krullen. Voorheen had ik wel wat slag, maar nu echt wel krullen Dus gewoon weer lekker mijn haar verven en ik heb weer mooi haar
Oud 27-10-2012, 19:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee maar serieus, bespreek het eens met je dokter? Misschien is het echt iets met je lever. Een dochter van kennissen (die was toen vijf) had precies hetzelfde.
oh.... Tja, ik had vorig jaar wel een leverontsteking, maar dat was allemaal al lang weer in orde. Maar het kan natuurlijk zijn dat je dat nu in mijn haar ziet misschien?
Oud 27-10-2012, 19:56
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
5 keer een tientje? Hoe wijkt dat af van uitgaven andere maanden?
Drie verjaardagen is drie keer 10 euro. Sinterklaas thuis is 30 euro in totaal (maar dat wordt vast nog wel iets meer) en op de kinderboerderij is dat ook 10 euro. En hier op DK 7,50 of een tientje (vorig jaar was het 7,50, meen ik). En dan morgen nog de boodschappen. Dat is ongeveer 80 euro plus boodschappen. Ik heb nu nog 85 euro. Dus dat red ik niet. Maar spaarpot
Oud 27-10-2012, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Ja dat zeggen ze he. Tja, ik zal niet ontkennen dat ik wat stress heb gehad, maar ja, ik ken wel meer mensen die veel stress hebben, maar ik ken toch niemand van mijn leeftijd met grijze haren geloof ik.. Maar ik ben geen haren verloren, nog steeds een flinke bos (donderdag bij de kapper kreeg ik weer te horen dat ik toch zo'n enooorme bos heb ). Wel heb ik sinds een jaar ofzo krullen. Voorheen had ik wel wat slag, maar nu echt wel krullen Dus gewoon weer lekker mijn haar verven en ik heb weer mooi haar
Het kan, als het van stress of medicatie of wat dan ook is, ook tijdelijk zijn. Inmiddels is mijn haar alweer verdubbeld.
Oud 27-10-2012, 19:57
Miekje*
Miekje* is offline
Stom lesgeld ook. 1065 euro door de neus geboord. En dan mag ik blij zijn dat ik nog op het MBO zit en nog geen HBO doe.
Oud 27-10-2012, 20:34
Verwijderd
HOERAAAAAAAA We hebben vandaag onze eerste nationale wedstrijd geroeid en we zijn gewoon 4e geworden in een veld van 99 boten. Terwijl we pas vanochtendvroeg wisten dat we konden starten. En bovendien heeft onze vereniging (de eerste boot, wij waren tweede boot) gewonnen . Maar ach, de nummers 2 t/m 5 zaten in totaal echt 0.65 seconden uit elkaar dus eigenlijk vinden we het ook niet erg.
Oud 27-10-2012, 20:43
Miekje*
Miekje* is offline
Mindfuckkk. En ik ben vast late train.

Oud 27-10-2012, 21:08
Verwijderd
ik zie het niet?
Oud 27-10-2012, 21:13
sanni
sanni is offline
ze heeft 5 vingers en een duim zeg maar.

Mag iedereen hier willekeurig posten?
Oud 27-10-2012, 21:49
Verwijderd
Citaat:
ze heeft 5 vingers en een duim zeg maar.

Mag iedereen hier willekeurig posten?
Hm, niet echt brickshitting vind ik Maar goed.

Ja iedereen mag hier posten! Voel je welkom
Verwijderd
Meh ik wil perse dit thema af hebben vandaag qua leren maar ik heb zo geen zin meer
Verwijderd
Als ik nu vanmiddag dat uurtje niet verzaakt had was ik klaar geweest nu
Oud 27-10-2012, 21:52
Verwijderd
Verzaakt, praat je veel met Belgen ofzo
Verwijderd
Grapje succes!
Verwijderd
Sinds wanneer is verzaken Vlaams?
Oud 27-10-2012, 21:53
Verwijderd
Ik hoor het Nederlanders niet zo vaak gebruiken, that's it.
Oud 27-10-2012, 21:53
Verwijderd
Moet je meer boven de rivieren komen
Oud 27-10-2012, 21:54
Verwijderd
Grapjas, ik woon vlakbij Nijmegen tegenwoordig.
Oud 27-10-2012, 21:56
Verwijderd
Wat ligt er boven Nijmegen?

Oud 27-10-2012, 21:57
Verwijderd
EN DAAR MOET IK TWEE RIVIEREN VOOR OVER dus dat is volgens Brabanders al het buitenland.
Verwijderd
Lent.
Verwijderd
Nijmegen is gewoon Brabant
Verwijderd
Citaat:
Lent.
Een rivier, lul
Oud 27-10-2012, 21:58