| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Uiteindelijk missie geslaagd, though.
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Ik werk áltijd mijn lijstje af als ik de deur uit ga (4 dingen: telefoon, portemonnee, sleutels en sigaretten). Maar goed, ik denk niet dat het gauw nog een keer gebeurt. En ik ga het nummer van bff in mijn elektronisch patiënten dossier laten opslaan. Of ik laat het gewoon tatoeëren  

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	||
| 

| 

|
| 

Ik hoor net dat opa weer eens in het ziekenhuis ligt met pijn op de borst. Hij is al gekatheteriseerd, maar alles is in orde. Alleen nog één of ander verhoogd stofje in z'n bloed, maar wordt verwacht dat dat morgen allemaal weer goed is.

'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray 
	 | 
	|
| 

| 

|
| 

Geheel wat anders. Afgelopen dagen op Ameland had ik een elektrische fiets gehuurd (met trapondersteuning) en toen heb ik twee keer bijna 15 kilometer gefietst  

![]()   En ik realiseerde me dat als ik niet beter zou worden (en die kans is groot), zo'n fiets me echt enorm veel meer bewegingsvrijheid en onafhankelijkheid kan geven 

'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray 
	 | 
	|
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

![]()  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Maar ik ga er geen kopen, omdat ik wel verwacht beter te worden. In eerste instantie zou het me verder helpen (meer op pad op de fiets) maar op een gegeven moment zou het me belemmeren. Maar het is zeker een uitvinding! Ik kon fijn mee met fietstochtjes enzo  

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

| 
	||
| 

| 

|
| 

OMG, ik ben ongesteld  

En het is geen OMG omdat ik dacht dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar een OMG dat ik niet wist of ik überhaupt ooit nog ongesteld zou worden. Niet dat dat nou direct betekent dat ik vruchtbaar ben en/of ooit kinderen zou kunnen krijgen als ik dat al zou willen (ik mag ABSOLUUT NIET  zwanger raken met de medicijnen die ik, misschien voor altijd, slik) maar toch!

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	|
| 

| 

|

Verwijderd

| 

Snebbel, nice  

| 

| 

| 

||
| 

Citaat: 

![]() ![]()   Je maakt me verlegen ![]() Maar ja, het gaat heel goed! Ik wil zonder en ik kan gelukkig ook prima zonder nu  . Heb het ding al een hele tijd niet meer aangeraakt. In het begin had ik 'm soms nog wel kunnen gebruiken, maar dan bestelde ik liever een paar keer eten dan dat ik in dat ding ging zitten om boodschappen te doen. Ik vond het écht verschrikkelijk. Iedereen die je aankijkt, je staat ook iedereen in de weg (vooral in de supermarkt), ik voelde me een kluns en een mongool en door alle stress kostte me het alsnog veel energie.Maar nu fiets ik weer! En best al wel hele stukken eigenlijk. Morgen ga ik zelfs weer proberen hard te lopen! Paar weken geleden ook al eens geprobeerd, maar daarna 5 dagen toch grotendeels weer in bed gelegen, maar ik denk dat ik het nu wel aankan  

Lariekoek en apekool! 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Wat goed en wat fijn  
	 | 
	|