Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2012, 19:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Truffelkruidnoten omg <33333333
Oud 29-10-2012, 19:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
het openbaar vervoer blijft gewoon bestaan hoor
Ja dat mag ik hopen
Oud 29-10-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Grapje
Ik voelde me even onheus bejegend.
Oud 29-10-2012, 20:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, je was wel een beetje aan het zuurpruimen.
Oud 29-10-2012, 20:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Vervelend voor je
Oud 29-10-2012, 20:09
Verwijderd
Citaat:
De kille band tussen mij en o.a. 'cravings' is wederzijds, hoor!
Oud 29-10-2012, 20:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mensen, ik heb het grootste nadeel van alleen wonen al mogen ervaren: je huis uit gaan zonder sleutel . Ben ik even blij dat ik meteen de eerste dag een sleutel aan bff heb gegeven. Alleen een beetje jammer dat ik mijn telefoon ook binnen had laten liggen! Uiteindelijk kwam alles goed, maar het was me het avontuurtje wel weer.
Oud 29-10-2012, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Geen idee waar het over ging, maar ik vind dit wel grappig
Oud 29-10-2012, 20:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mensen, ik heb het grootste nadeel van alleen wonen al mogen ervaren: je huis uit gaan zonder sleutel . Ben ik even blij dat ik meteen de eerste dag een sleutel aan bff heb gegeven. Alleen een beetje jammer dat ik mijn telefoon ook binnen had laten liggen! Uiteindelijk kwam alles goed, maar het was me het avontuurtje wel weer.
hehe, herkenbaar 'voordeel' van mijn voordeur is is dat ik m via de sleutel ook op slot moet doen; dus dat scheelt.
Oud 29-10-2012, 20:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
aaa snebbeltje! Maak er een ritueel van! Hang je sleutels naast de deur en pak ze altijd als je de deur uitgaat, ook als je alleen het vuilnis buiten zet
Oud 29-10-2012, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Haha, feest der herkenning. Behalve dan dat ik toen nog geen reservesleutels had laten maken. En ik inbrekerstylo met ijzerdraad en magneten in de weer moest. Alternatief was een ruitje intikken Uiteindelijk missie geslaagd, though.
Oud 29-10-2012, 20:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
aaa snebbeltje! Maak er een ritueel van! Hang je sleutels naast de deur en pak ze altijd als je de deur uitgaat, ook als je alleen het vuilnis buiten zet
Maar dat had ik al! Ik ga namelijk steeds een sigaretje roken op het dakterras, check altijd 3x of ik mijn sleutel bij me heb. Alleen, ik was met mijn hoofd ergens anders (moeilijke opdracht aan het maken) en dan kijk ik wat verdwaasd voor me uit, denk nog wel 'vergeet ik niet iets, check sigaret, check aansteker...', maar kan het verder niet bedenken en DAN SLUIT IK DE DEUR Ik werk áltijd mijn lijstje af als ik de deur uit ga (4 dingen: telefoon, portemonnee, sleutels en sigaretten). Maar goed, ik denk niet dat het gauw nog een keer gebeurt. En ik ga het nummer van bff in mijn elektronisch patiënten dossier laten opslaan. Of ik laat het gewoon tatoeëren
Oud 29-10-2012, 20:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Spijker aan de binnenkant van de deur waar je je sleutel aan hangt
Oud 29-10-2012, 20:19
Verwijderd
Briefje op de deur hangen: SLEUTEL!
Oud 29-10-2012, 20:20
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Haha, feest der herkenning. Behalve dan dat ik toen nog geen reservesleutels had laten maken. En ik inbrekerstylo met ijzerdraad en magneten in de weer moest. Alternatief was een ruitje intikken Uiteindelijk missie geslaagd, though.
Inbrekerstylo gaat hier niet werken. Mijn vader riep van het weekend nog dat het hier nog beter beveiligd is dan het gevang.
Oud 29-10-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Inbrekerstylo gaat hier niet werken. Mijn vader riep van het weekend nog dat het hier nog beter beveiligd is dan het gevang.
Tja, want in de gevangenis komen wel inbrekers binnen en bij jou niet
Oud 29-10-2012, 20:23
Verwijderd
Mijn darmen zitten verstopt.
Oud 29-10-2012, 20:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Spijker aan de binnenkant van de deur waar je je sleutel aan hangt
Ik heb net een sleutelkastje gekocht, maar moet ik nog ophangen. En probleem van die dingen (ook briefje) is dat je het na een aantal keer toch over het hoofd kunt gaan zien. Maar ok, dit was echt de eerste keer in.. nou, in ieder geval 6 jaar, dat ik mijn sleutel vergat. Het valt allemaal wel mee
Oud 29-10-2012, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn darmen zitten verstopt.
't Moet toch niet heel lastig zijn ze op te sporen.
Oud 29-10-2012, 20:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Tja, want in de gevangenis komen wel inbrekers binnen en bij jou niet
Oud 29-10-2012, 20:27
Verwijderd
Citaat:
wel is als je niet weet waar wat zit.
Oud 29-10-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Briefje op de deur hangen: SLEUTEL!
Heb ik ook in het begin ook opgehangen
Oud 29-10-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
wel is als je niet weet waar wat zit.
Oud 29-10-2012, 20:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hoor net dat opa weer eens in het ziekenhuis ligt met pijn op de borst. Hij is al gekatheteriseerd, maar alles is in orde. Alleen nog één of ander verhoogd stofje in z'n bloed, maar wordt verwacht dat dat morgen allemaal weer goed is.
Oud 29-10-2012, 20:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Geheel wat anders. Afgelopen dagen op Ameland had ik een elektrische fiets gehuurd (met trapondersteuning) en toen heb ik twee keer bijna 15 kilometer gefietst En ik realiseerde me dat als ik niet beter zou worden (en die kans is groot), zo'n fiets me echt enorm veel meer bewegingsvrijheid en onafhankelijkheid kan geven
Oud 29-10-2012, 20:46
Verwijderd
Citaat:
omg <3
Oud 29-10-2012, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Geheel wat anders. Afgelopen dagen op Ameland had ik een elektrische fiets gehuurd (met trapondersteuning) en toen heb ik twee keer bijna 15 kilometer gefietst En ik realiseerde me dat als ik niet beter zou worden (en die kans is groot), zo'n fiets me echt enorm veel meer bewegingsvrijheid en onafhankelijkheid kan geven
Oud 29-10-2012, 20:53
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Haha, ik deed precies hetzelfde een paar weken geleden op Terschelling Maar ik ga er geen kopen, omdat ik wel verwacht beter te worden. In eerste instantie zou het me verder helpen (meer op pad op de fiets) maar op een gegeven moment zou het me belemmeren. Maar het is zeker een uitvinding! Ik kon fijn mee met fietstochtjes enzo
Oud 29-10-2012, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha, ik deed precies hetzelfde een paar weken geleden op Terschelling Maar ik ga er geen kopen, omdat ik wel verwacht beter te worden. In eerste instantie zou het me verder helpen (meer op pad op de fiets) maar op een gegeven moment zou het me belemmeren. Maar het is zeker een uitvinding! Ik kon fijn mee met fietstochtjes enzo
Ik koop er nu ook nog geen, puur omdat ik dat ding nergens kwijt kan. Bovendien kan ik de kleine stukjes in de stad redelijk met een gewone fiets doen, Groningen is fijn compact Maar de kans dat ik 100% beter word is nihil, dus afhankelijk van óf en hoeveel ik wellicht beter word zou ik zo'n ding aan kunnen schaffen!
Oud 29-10-2012, 21:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik koop er nu ook nog geen, puur omdat ik dat ding nergens kwijt kan. Bovendien kan ik de kleine stukjes in de stad redelijk met een gewone fiets doen, Groningen is fijn compact Maar de kans dat ik 100% beter word is nihil, dus afhankelijk van óf en hoeveel ik wellicht beter word zou ik zo'n ding aan kunnen schaffen!
Zeker in gedachte houden! Het fijne is dat het eruit ziet als gewoon een fiets (als je het weet kun je het wel zien natuurlijk). Op die elektrische fiets schaamde ik me niet zo erg (nu kom je op Terschelling ook niet heul veel mensen tegen, maar soit), in tegenstelling tot de scootmobiel. Wat een rampending vond ik dat zeg. Ik moet misschien nog 1 ritje ermee maken (hij staat nog in stalling bij oude huis, misschien komen ze 'm bij mijn nieuwe huis halen), maar ik krijg echt al buikpijn van het idee.
Oud 29-10-2012, 21:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zeker in gedachte houden! Het fijne is dat het eruit ziet als gewoon een fiets (als je het weet kun je het wel zien natuurlijk). Op die elektrische fiets schaamde ik me niet zo erg (nu kom je op Terschelling ook niet heul veel mensen tegen, maar soit), in tegenstelling tot de scootmobiel. Wat een rampending vond ik dat zeg. Ik moet misschien nog 1 ritje ermee maken (hij staat nog in stalling bij oude huis, misschien komen ze 'm bij mijn nieuwe huis halen), maar ik krijg echt al buikpijn van het idee.
Kan ik me goed voorstellen ja. Er zit natuurlijk wel een stap tussen scootmobiel en elektrische fiets, je moet ten slotte wel zelf fietsen. Maar als je dat eenmaal kan is het ideaal
Oud 29-10-2012, 21:11
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, ik ga een sigaretje roken niet mijn sleutels vergeten, niet mijn sleutels vergeten
Oud 29-10-2012, 21:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
VERGEET JE SLEUTELS NIET!!!!!1!1!1!!1

Hihi
Oud 29-10-2012, 21:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo ik verveel me dus ik ga slapen, welterusten!
Oud 29-10-2012, 21:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
My thoughts exactly, ciao!
Oud 29-10-2012, 21:21
Verwijderd
Afhakers.
Oud 29-10-2012, 21:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
OMG, ik ben ongesteld En het is geen OMG omdat ik dacht dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar een OMG dat ik niet wist of ik überhaupt ooit nog ongesteld zou worden. Niet dat dat nou direct betekent dat ik vruchtbaar ben en/of ooit kinderen zou kunnen krijgen als ik dat al zou willen (ik mag ABSOLUUT NIET zwanger raken met de medicijnen die ik, misschien voor altijd, slik) maar toch!
Oud 29-10-2012, 21:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
/einde v-lid post. En nu moet ik toch eigenlijk wel stoppen met forumen, maar ja! he!
Oud 29-10-2012, 21:29
Verwijderd
Bloed is goed Eh, ik twijfel een beetje of ik je nu moet feliciteren of niet. Oh well. Gefeliciteerd
Oud 29-10-2012, 21:32
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Bloed is goed Eh, ik twijfel een beetje of ik je nu moet feliciteren of niet. Oh well. Gefeliciteerd
hahaha, dankje. Ik ga het vast snel weer vervloeken, maar nu nog even niet.
Oud 29-10-2012, 21:41
Verwijderd
Ach, het is een mooie vrijbrief voor emotionele wreckage en alle collateral damage die daar bij komt kijken. Ook is het een prima excuus om je vol te laden met chocolade tijdens het kijken van wanstaltige romantische komedies met bijvoorbeeld Hugh Grant
Oud 29-10-2012, 21:47
Verwijderd
Snebbel, nice Ik dacht eigenlijk ook dat je veel langer aan je scootmobielscheurijzer vast zou zitten, maar je kunt dus weer zonder? Of wil je graag zonder? Het klinkt in het algemeen of het goed gaat, is dat zo? Zo ja: JOEPIE. Zo nee, hulde voor je instelling Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jij
Oud 29-10-2012, 21:56
Verwijderd

hihihi
Oud 29-10-2012, 21:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbel, nice Ik dacht eigenlijk ook dat je veel langer aan je scootmobielscheurijzer vast zou zitten, maar je kunt dus weer zonder? Of wil je graag zonder? Het klinkt in het algemeen of het goed gaat, is dat zo? Zo ja: JOEPIE. Zo nee, hulde voor je instelling Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jij
Je maakt me verlegen
Maar ja, het gaat heel goed! Ik wil zonder en ik kan gelukkig ook prima zonder nu . Heb het ding al een hele tijd niet meer aangeraakt. In het begin had ik 'm soms nog wel kunnen gebruiken, maar dan bestelde ik liever een paar keer eten dan dat ik in dat ding ging zitten om boodschappen te doen. Ik vond het écht verschrikkelijk. Iedereen die je aankijkt, je staat ook iedereen in de weg (vooral in de supermarkt), ik voelde me een kluns en een mongool en door alle stress kostte me het alsnog veel energie.
Maar nu fiets ik weer! En best al wel hele stukken eigenlijk. Morgen ga ik zelfs weer proberen hard te lopen! Paar weken geleden ook al eens geprobeerd, maar daarna 5 dagen toch grotendeels weer in bed gelegen, maar ik denk dat ik het nu wel aankan
Oud 29-10-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Je maakt me verlegen
Maar ja, het gaat heel goed! Ik wil zonder en ik kan gelukkig ook prima zonder nu . Heb het ding al een hele tijd niet meer aangeraakt. In het begin had ik 'm soms nog wel kunnen gebruiken, maar dan bestelde ik liever een paar keer eten dan dat ik in dat ding ging zitten om boodschappen te doen. Ik vond het écht verschrikkelijk. Iedereen die je aankijkt, je staat ook iedereen in de weg (vooral in de supermarkt), ik voelde me een kluns en een mongool en door alle stress kostte me het alsnog veel energie.
Maar nu fiets ik weer! En best al wel hele stukken eigenlijk. Morgen ga ik zelfs weer proberen hard te lopen! Paar weken geleden ook al eens geprobeerd, maar daarna 5 dagen toch grotendeels weer in bed gelegen, maar ik denk dat ik het nu wel aankan
Welnee, een geheel terecht compliment is het

Wat goed en wat fijn
Oud 29-10-2012, 22:02
Verwijderd
Ik moet nog één belangrijk ding doornemen en dan ga ik mijn tentamen zo hard halen morgen, ik voel het
Oud 29-10-2012, 22:05
Verwijderd
http://disappointmentsdiary.com/

DO WANT
Oud 29-10-2012, 22:07
Verwijderd
Even een LJH-momentje: ik vroeg me heel erg af, of ik het ging trekken, 32 uur werken en weer fulltime studeren, en ja ik ben belachelijk druk maar het lukt me allemaal zo goed en ik ben op dit moment zo tevreden over mezelf
Oud 29-10-2012, 22:08
Verwijderd
Nou ja een vrij arrogant LJH-momentje
Oud 29-10-2012, 22:09
Verwijderd
OMG JA <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten