Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben toch maar op de fiets naar meneer de advocaat gegaan, minder ver dan ik dacht
![]() Advocaat zegt dat als UWV me geen gelijk geeft we het uit moeten vechten bij de rechter en evt hoge raad. In ieder geval fijn om te weten dat hij vindt dat ik gelijk heb ![]()
|
Verwijderd
|
Ja, standaard Babylonisch. We moeten een stuk tekst vertalen en de werkwoorden ontleden. Daarvoor hebben we 27 zinnen opgekregen die we moeten kunnen vertalen, uit ons hoofd. Ik heb ze nét allemaal doorgenomen en over 3 kwartier begint mijn tentamen.
![]() |
![]() |
|
Trouwens, "Battlestar" is geen onderdeel van de naam. Het schip heet gewoon Galactica. Anders zou het ook "Firefly Serenity" moeten zijn. En dan zou er gewoon geen hout meer van kloppen!
|
Verwijderd
|
Bij het zwembad was ik eens een keer mijn fiets vrgeten af te sluiten, dus de sleutels hingen er nog in. Zodra ik binnen was met mijn moeder (mijn broertje had zwemles) kwam er een busje die fietsen meenam, alle fietsen waren meegenomen behalve de mijne en nog een fiets. Die van mijn moeder was met 2 kettingen vastgezet en was weg. De mijne met sleutels erin gestoken stond er nog. Dit vind ik nog steeds een beetje raar, dat de mijne niet meegenomen is.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik heb 'slechts' migraine-in-wording. Eigenlijk wil ik ook gewoon naar bed maar 't is voor het eerst dat ik mijn poedertje kan uitproberen en ik wil eigenlijk wel zien/voelen hoe het werkt en in hoeverre het invloed heeft op reactievermogen en zo. Voor zover je dat goed kunt aanvoelen zelf, natuurlijk.
|
![]() |
|
Net bij opa in het ziekenhuis geweest, hij zag er goed uit. Waarschijnlijk moet 'ie nog wel een paar dagen blijven om z'n medicijnen goed te testen. Hij vertelde wat er nou gister aan de hand was. Hij had dus pijn op de borst. Bleek een bovendruk van 220 te hebben en een hartslag van 45. Dat klonk toch niet bepaald goed. Fijn dat ze het in het ziekenhuis nou eens goed gaan bekijken
![]() Verder: wat een mooi weer ![]()
|
|