Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik mag eigenlijk hopen dat we ook eens een stabiel kabinet houden; vooralsnog kunnen we beter oldtimers in de ban doen dan nog 2 keer een kabinet moeten kiezen zodat er ondertussen niets van echt belang zou gebeuren
![]() FEHAC en KNAC zijn ook meteen in verweer gegaan hiertegen, o.a. met een petitie die ik hier even subtiel wegwerk, dus ik denk dat de grootste kans is dat ze een compromis van een grens van 30-35 jaar willen gaan bereiken ![]() ![]()
|
![]() |
Ik, want een suzuki alto met een 1.0 motor is nu eenmaal wat minder snel dan een BMW met een 1,6 turbo motor. Ik schrok mezelf wezenloos toen ik wilde inhalen, en de auto's achter me toch echt veel sneller dichtbij waren dan ik had voorzien. Of eigenlijk: dat ik minder snel vooruit kon met die alto
![]() |
![]() |
|
Bijna de auto van mijn moeder in puin gereden omdat ik teveel aan de pook (en de positie van de achteruit-versnelling) van de huurauto gewend was geraakt
![]() ![]()
|
Een Audi dit keer; 3-baans weg met uitvoegstrook.
Ik rij op de middelste baan en alle auto's naast mij op de rechterbaan schoven naar rechts de uitvoegstrook op. Ik kijk, geef richting aan en ga naar rechts. Stuift er een Audi tussen mij en de uitvoegers door om over het verdrijvingsvlak af te slaan om vervolgens de voorste uitvoeger af te snijden. Ik hoop dat meneer geschrokken was van de geringe ruimte die hij ter beschikking had. Desondanks vermoed ik niet dat hij z'n gedrag zal aanpassen; ééncelligen hebben geen leercurve. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word altijd zo moe van mensen die ruimte om in te voegen negeren. Dan zie je dat 2 rijstroken moeten samenvoegen en het is file. Als ik dan op de juiste rijstrook zit, laat ik ruimte voor mij over zodat daar makkelijk een auto tussen kan. Dan heb je van die mensen die dat negeren omdat ze nog per se 2 auto's verder willen rijden en hem daar tussen proppen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ah, die gast heeft tegenwoordig ook achterop een camera zitten?
![]() Maar die vrachtwagen is echt even oei, ja ![]() ![]() Gisteren stond er een Ampera in ons dorp geparkeerd. Maar ja, wel pontificaal op twee vakken, en dan later zie je zo'n mens erin rondrijden zonder verlichting in grauw weer of richting aangeven. Dan krijg ik toch het idee dat die er niet in is gaan rijden omdat ze er zuinig mee overweg kan ![]()
|
Dat viel mij met de mist ook op. Heel treintje automobilisten dat door dichte mist, 1,5 week terug, echt niet harder kon dan 70 of zo want er was soms maar een meter of 30 zicht.
Vrachtwagen trekt lekker met 90 voorbij ![]()
|
![]() |
Ik weet dat ik dit eigenlijk niet moet vertellen. Maar ik vond het te hilarisch.
Ik had mijn auto naar de garage gebracht, om mijn ruitenwissers en mijn lampen te laten vervangen. De jongen die deze klus kreeg, was een leerling-monteur, en die zat vreselijk te hannessen met die ruitenwissers. ![]() De verlichting ging hem prima af. Toen het klaar was, zou hij de auto wel even buiten zetten. Dus na 3 minuten kwam hij met een rood hoofd vragen of mijn auto wel een achteruit had. ![]() Hij kon hem niet vinden ![]() Voor een automonteur in opleiding toch een beetje een afgang, zo voelde hij dat zelf ook geloof ik ![]() |
![]() |
|
Die bizarre hoeveelheid variaties op één versnelling gaat ook helemaal nergens over
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
De grootste wegpiraat van vandaag - deel 7 Hawahaai | 409 | 09-02-2015 09:43 |