Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2012, 20:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb net een paar haarplukjes paars geverfd maar ik heb per ongeluk nu een volledig paarse hand.
Advertentie
Oud 04-11-2012, 21:08
Verwijderd
Ik vind Parijs eigenlijk ook niet zo'n leuke stad

Citaat:
Ik heb net een paar haarplukjes paars geverfd maar ik heb per ongeluk nu een volledig paarse hand.
Maar eh, was je haar niet eerst roze? Is het nu roze met paars, of is het niet meer roze?
Oud 04-11-2012, 21:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind Parijs eigenlijk ook niet zo'n leuke stad

Maar eh, was je haar niet eerst roze? Is het nu roze met paars, of is het niet meer roze?
Het is hoofdzakelijk blond
En ik had dus een laagje roze, en nu is er ook een (dunner) laagje paars.
Oud 04-11-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Het is hoofdzakelijk blond
En ik had dus een laagje roze, en nu is er ook een (dunner) laagje paars.
Achso
Oud 04-11-2012, 21:15
Verwijderd
ik ben een paar keer in parijs geweest en dat was tof
Oud 04-11-2012, 21:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben een aantal keer met mijn ouders naar Parijs gevlucht vanwege carnaval. Is al lang geleden maar ik vond Parijs wel cool!
Oud 04-11-2012, 21:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Achso
jawohl

Citaat:
Ik ben een aantal keer met mijn ouders naar Parijs gevlucht vanwege carnaval. Is al lang geleden maar ik vond Parijs wel cool!
maar carnaval is het mooiste dat er is!!!
Oud 04-11-2012, 21:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Bah, van keelontsteking krijg je zo'n viessmakende stinkmond. Ik blijf de hele dag eten en vooral drinken om dat weg te spoelen. Volgens mij heb ik nog nooit zo veel op een dag gedronken als vandaag
Oud 04-11-2012, 21:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
jawohl

maar carnaval is het mooiste dat er is!!!
Dat heb je helemaal fout gezien!
Oud 04-11-2012, 21:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Toen ik 15 was en op vakantie keelontsteking had moest ik van mijn tante (huisarts) schnapps drinken, de avond voordat ik een bergtop ging beklimmen
Oud 04-11-2012, 23:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat heb je helemaal fout gezien!
Echt niet, mijn eerste herinnering aan carnaval was zo mooi <3 toen mocht ik DRIE staartjes in want dat was leuk zot. En mijn tweede herinnering aan carnaval was ook geweldig dat was vorig jaar en toen liep ik in de stoet mee met de vrienden van mijn vriendje en ik ben nog nooit zo vaak door een lekkere chick geknuffeld en op de wangen gekust als toen door het vriendinnetje van mijn vriendjes maat.
Oud 04-11-2012, 23:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Plus ik was verkleed en verkleden is prachtig!
Oud 04-11-2012, 23:25
Verwijderd
Ik heb het leukste broertje van de wereld en het was supergezellig <3

En daarna hebben huisgenoot en ik heel meedogenloos zitten selecteren voor onze hospiteeravond zaterdag, dat was leuk :gemeenkreng:
Oud 04-11-2012, 23:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, de herinneringen die ik aan carnaval heb, is dat ik verplicht allemaal rare liedjes moest leren met teksten die ik niet snapte en die ik niet uit kon spreken En verder allemaal zatte mensen. Overal alleen maar straalbezopen gekken. Het verkleden was dan wel leuk, maar van de schmink kreeg ik uitslag.
Oud 05-11-2012, 00:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Elke keer als ik met het opstarten van mijn computer op het desktop kom, crasht mijn Windows Explorer Dan restart ie weer, en dan crasht ie gelijk. En dat gaat oneindig door. Ik kan met moeite de Firefox-snelkoppeling opstarten voordat de startbalk weer verdwijnt, maar dat is geen doen natuurlijk. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie niet meer crasht? En wat is het probleem ineens? :\
Oud 05-11-2012, 01:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Elke keer als ik met het opstarten van mijn computer op het desktop kom, crasht mijn Windows Explorer Dan restart ie weer, en dan crasht ie gelijk. En dat gaat oneindig door. Ik kan met moeite de Firefox-snelkoppeling opstarten voordat de startbalk weer verdwijnt, maar dat is geen doen natuurlijk. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie niet meer crasht? En wat is het probleem ineens? :\
Windows vista, toevallig?

Probeer eens in veilige modus op te starten, en als dat lukt een systeemherstel te doen naar een tijdje terug.
Oud 05-11-2012, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Staan er geen gekke dingen in het msconfig /startup menu?
Oud 05-11-2012, 01:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Windows vista, toevallig?

Probeer eens in veilige modus op te starten, en als dat lukt een systeemherstel te doen naar een tijdje terug.
Nee Win7. Ik heb maar een system restore gedaan, nu is ie weer oké. Maar ik snap niet hoe het ineens kon gebeuren.

Citaat:
Staan er geen gekke dingen in het msconfig /startup menu?
Nee, niet dat ik weet. Maar goed, het euvel is weg.
Oud 05-11-2012, 01:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee Win7. Ik heb maar een system restore gedaan, nu is ie weer oké. Maar ik snap niet hoe het ineens kon gebeuren.

Nee, niet dat ik weet. Maar goed, het euvel is weg.
Recent iets geďnstalleerd? Virusscan gedaan?
Oud 05-11-2012, 02:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, niet dat ik weet. Ja, virusscan (AVG) vond niks. Sfc /scannow hielp ook niet. Hitman Pro vond ook niks (iig niet gefixed).
Oud 05-11-2012, 08:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou, de herinneringen die ik aan carnaval heb, is dat ik verplicht allemaal rare liedjes moest leren met teksten die ik niet snapte en die ik niet uit kon spreken En verder allemaal zatte mensen. Overal alleen maar straalbezopen gekken. Het verkleden was dan wel leuk, maar van de schmink kreeg ik uitslag.
Waar mijn vriend woont verkleden de kindjes zich en gaan ze langs de weg staan en dan komt de stoet en dan krijgen ze allemaal heel veel snoepjes ('carmellen')
Maar het lijkt me dat jij de verkeerde indrukken hebt gekregen van carnaval want de meeste mensen die ik ken vonden het leuk!
Oud 05-11-2012, 08:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Justen_Bieber.exe
Oud 05-11-2012, 09:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
'Allo 'allo allen.
Oud 05-11-2012, 10:07
Verwijderd
Ik word altijd een beetje verdrietig van die kluchtenkuthumor in de geest van Keeping Up Appearances, Allo Allo en It Ain't Half Hot, Mum
Oud 05-11-2012, 10:08
Verwijderd
Maar nevertheless een bijzonder fijne morgen gewenst namens feestcomité Q.
Oud 05-11-2012, 10:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Danku danku. Ik kan die series (op z'n tijd) wel waarderen.
Oud 05-11-2012, 10:24
Verwijderd
Hallo!

Ik twijfel een beetje wat ik moet doen. Ik moet eigenlijk studeren, maar ik moet ook nog een nieuwe fiets kopen en mijn kamer opruimen. Mijn kamer is zo'n puinzooi dat ik er denk ik niet in kan studeren, maar die fiets zit me nog meer dwars. Maar ja, waarschijnlijk kan dat niet eens, want maandagmorgen.
Oud 05-11-2012, 10:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uhl, wat een kutweer ineens Hopelijk is het zo droog, want ik moet over een kwartier naar het UWV. Hoorzitting, hiep hoi.
Oud 05-11-2012, 10:28
Verwijderd
Oh, alweer? Ik had in mijn hoofd dat je laatst ook al zoiets had ?
Oud 05-11-2012, 10:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik word altijd een beetje verdrietig van die kluchtenkuthumor in de geest van Keeping Up Appearances, Allo Allo
die shit is geniaal
Oud 05-11-2012, 10:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, alweer? Ik had in mijn hoofd dat je laatst ook al zoiets had ?
Ja. Maar toen was de advocaat ziek en ging het niet door Dus nu is het ECHT! Ik verheug me nu al op over 2 uur, dan is het vast wel weer voorbij

Laatst gewijzigd op 05-11-2012 om 10:42.
Oud 05-11-2012, 10:37
Verwijderd
Succes CR, ik duim voor je!
Oud 05-11-2012, 10:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankjewel! Ik ga ervandoor, ciao!
Oud 05-11-2012, 10:43
Verwijderd
Succes!
Oud 05-11-2012, 11:12
Verwijderd
Citaat:
die shit is geniaal
In mijn hoofd bepaald niet

Citaat:
Ja. Maar toen was de advocaat ziek en ging het niet door Dus nu is het ECHT! Ik verheug me nu al op over 2 uur, dan is het vast wel weer voorbij
Advocaatje leeft dus nog!

Succes daar!
Oud 05-11-2012, 12:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, dat ook weer gehad. Of het goed ging is dan weer een tweede
Oud 05-11-2012, 12:35
Verwijderd
Oh. Nou, je hebt het in ieder geval gehad .

Ik heb een nieuwe fiets. En hij is roze. Helemaal roze. Echt knalroze.
Oud 05-11-2012, 12:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zeker, daar ben ik ook blij om Maar ik had het liever beter gedaan wel.

Oeh, een roze fiets
Oud 05-11-2012, 12:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh wacht, laat ik me niet als een v-lid gedragen. Ik dacht dat het wel oke ging, dat ik me behoorlijk 'goed' had gepresenteerd. Zegt de advocaat erna tegen me dat ik veel te veel nuanceerde en me te goed voordeed. En dat het UWV dat weleens tegen me zou kunnen gebruiken. Hij hoopte dat ze het misschien andersom zouden zien, dat ik een vechter ben, een perfectionist, en daardoor steeds over m'n grenzen ga. Dat ze waarderen dat ik me juist niet sléchter voordeed. Maar ik acht die kans niet echt groot
Oud 05-11-2012, 12:43
Verwijderd
Ja, maar dat is het stomme. Als je zielig gaat zitten doen dan roepen ze heel hard dat je alleen maar zielig doet en als je je best doet dan is er niets aan de hand. Ten minste, dat idee heb ik een beetje.

*aai* komt wel goed schatje.
Oud 05-11-2012, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Klopt ja, daar ben ik dus ook altijd bang voor. Vaak als ik écht eerlijk ben wordt dar niet gewaardeerd en opgevat als zeuren. En ik ben zó gewend om altijd mijn blije maskertje te dragen, "Het gaat niet goed met me." Blije nuanceermodus: "Maar het gaat binnenkort vást wel weer beter hoor "

En dankjewel <33 Als ik nu geen gelijk krijg gaan we misschien nog wel naar de rechter, die is vast liever dan het UWV
Oud 05-11-2012, 12:49
Verwijderd
Wanneer weet je of je gelijk krijgt?
Oud 05-11-2012, 12:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat het iets van 4 weken duurt.
Oud 05-11-2012, 12:53
Verwijderd
2 woorden 9 letters
Oud 05-11-2012, 13:04
Verwijderd
Kusje voor CR, ik blijf nog wel 4 weken duimen
Oud 05-11-2012, 13:07
Verwijderd
Ik duim ook mee!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
2 woorden 9 letters
Que?

Citaat:
Kusje voor CR, ik blijf nog wel 4 weken duimen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik duim ook mee!
Yay, dankje!
Verwijderd
Duurt lang .

Of bier halen. Dat kan ook. Maar niet helemaal van toepassing hier.
Oud 05-11-2012, 13:08
Verwijderd
Ik ging in het belastingaangifteprogramma voor de grap (sog) even mijn 'aangifte' van dit jaar invullen en tot september krijg ik al 1400 euro terug. Dat stemt positief :rijkrekent::vakantieboekt:
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten