| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Nou, de herinneringen die ik aan carnaval heb, is dat ik verplicht allemaal rare liedjes moest leren met teksten die ik niet snapte en die ik niet uit kon spreken
En verder allemaal zatte mensen. Overal alleen maar straalbezopen gekken. Het verkleden was dan wel leuk, maar van de schmink kreeg ik uitslag.
|
|
|
|
Elke keer als ik met het opstarten van mijn computer op het desktop kom, crasht mijn Windows Explorer
Dan restart ie weer, en dan crasht ie gelijk. En dat gaat oneindig door. Ik kan met moeite de Firefox-snelkoppeling opstarten voordat de startbalk weer verdwijnt, maar dat is geen doen natuurlijk. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie niet meer crasht? En wat is het probleem ineens? :\
|
|
||
|
Citaat:
Probeer eens in veilige modus op te starten, en als dat lukt een systeemherstel te doen naar een tijdje terug.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar het lijkt me dat jij de verkeerde indrukken hebt gekregen van carnaval want de meeste mensen die ik ken vonden het leuk! |
||
|
|
|
Verwijderd
|
Hallo!
Ik twijfel een beetje wat ik moet doen. Ik moet eigenlijk studeren, maar ik moet ook nog een nieuwe fiets kopen en mijn kamer opruimen. Mijn kamer is zo'n puinzooi dat ik er denk ik niet in kan studeren, maar die fiets zit me nog meer dwars. Maar ja, waarschijnlijk kan dat niet eens, want maandagmorgen. |
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-11-2012 om 10:42. |
||
|
|
|
|
Oh wacht, laat ik me niet als een v-lid gedragen. Ik dacht dat het wel oke ging, dat ik me behoorlijk 'goed' had gepresenteerd. Zegt de advocaat erna tegen me dat ik veel te veel nuanceerde en me te goed voordeed. En dat het UWV dat weleens tegen me zou kunnen gebruiken. Hij hoopte dat ze het misschien andersom zouden zien, dat ik een vechter ben, een perfectionist, en daardoor steeds over m'n grenzen ga. Dat ze waarderen dat ik me juist niet sléchter voordeed. Maar ik acht die kans niet echt groot
|
|
|
|
Klopt ja, daar ben ik dus ook altijd bang voor. Vaak als ik écht eerlijk ben wordt dar niet gewaardeerd en opgevat als zeuren. En ik ben zó gewend om altijd mijn blije maskertje te dragen, "Het gaat niet goed met me." Blije nuanceermodus: "Maar het gaat binnenkort vást wel weer beter hoor
![]() "En dankjewel <33 Als ik nu geen gelijk krijg gaan we misschien nog wel naar de rechter, die is vast liever dan het UWV
![]() |
|
|