Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2012, 20:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
We hebben geen warm water meer en nu kan in dus niet douchen en moet ik morgen stinkend en al gaan werken godverdegodverdegodver
Ik weet hoe je je voelt, wij hadden een aantal dagen geen warm water en wat langer dan een week geen verwarming en koud water is naar ja, ik deed het dan maar met de waterkoker. Mijn vader ging bij de sportschool douchen. Godzijdank doet alles het weer en heb ik gisteravond asociaal warm en lang gedoucht
Oud 07-11-2012, 20:19
Verwijderd
irritanr zeg een nieuw FB account. weer die 300 mensen toevoegen en je kunt per dag maar 80 tot 100
Oud 07-11-2012, 20:29
Verwijderd
Er staat as we speak een monteur in de kast de ketel te fixen! Ik heb koffie voor m gezet!
Oud 07-11-2012, 20:36
Verwijderd
Citaat:
irritanr zeg een nieuw FB account. weer die 300 mensen toevoegen en je kunt per dag maar 80 tot 100
Waarom zou je een nieuw account nemen? Je kan alles veranderen, van naam tot emailadres.
Oud 07-11-2012, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Godver, stop eens met dit soort posts
heb m'n bestelling voor morgen al geplaatst gevulde pasteitjes hindoestani-way <33

Oud 07-11-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je een nieuw account nemen? Je kan alles veranderen, van naam tot emailadres.
Mijn oude is gehackt ofzo. ik kom er niet meer in en mijn vrienden hebben me ook niet in de lijst staan.
Oud 07-11-2012, 20:50
Verwijderd
Ah, gehackt. Klinkt als 'n gevalletje user error PEBKAC. Succes ermee
Oud 07-11-2012, 21:21
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 07-11-2012, 21:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wou dat er zoiets als songpop was met alleen klassieke muziek. En dan verschillende stijlperioden kunnen kopen enzo. Daar zou ik echt belachelijk veel aan hebben
Oud 07-11-2012, 21:35
Verwijderd
Ketel is gefixt! Normaal komen ze s avonds niet meer voor warm water klachten, maar deze meneer had te horen gekregen dat er een heel lief meisje aan de telefoon was geweest en kwam dus nog wel even. Daarna hebben we samen koffie gedronken en hebben we nog wel drie kwartier zitten kletsen over zijn motoravonturen, pleegdochter en nachtdienst draaien
Oud 07-11-2012, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ahww wat tof! Lekker douchen vanavond
Oud 07-11-2012, 21:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik wilde graag douchen, wassen met koud water daar had ik zelf ook al aan gedacht. Maar douchen onder koud water, daar ben ik niet zo'n fan van. We hebben op mijn werk geen gesloten douches, maar een grote badkamer met twee douches en een bad. Alles open, lekker ouderwets maar wel handig. Niet zo handig als ik wil douchen, ik heb er biet zoveel In in dat er collega's of cliënte binnen komen wandelen als ik sta te douchen.
Wat ik alleen niet zo goed snap.. Niemand vindt dat relaxt toch? Waarom moeten cliënten dan wel zo douchen?
Oud 07-11-2012, 21:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb mijn weerwolfskilllzzz weer terug
Oud 07-11-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Spreek voor jezelf, ik zit nou niet echt te wachten op lulverhalen van mensen die ik niet ken en me ook nog wakker hebben gebeld
Citaat:
echt he
Citaat:
Ik word juist vriendelijker en vrolijker als iedereen gewoon 's morgens zo lang mogelijk z'n muil dicht kan houden en mij gewoon alleen laat met m'n kop koffie.
Nouja, mensen met een ochtendhumeur hebben ook recht op leven, natuurlijk.

Citaat:
Wat ik alleen niet zo goed snap.. Niemand vindt dat relaxt toch? Waarom moeten cliënten dan wel zo douchen?
Dit, ja.

Het ziekenhuis waar ik afgelopen februari in lag had dat ook, superkut. Geen warm water en alleen een open ruimte met een teiltje, waar je je kon wassen terwijl de ziekenhuiskat mormelig toekeek.
Oud 07-11-2012, 22:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb niet echt een ochtendhumeur, echt niet eigenlijk, maar ik ben 's ochtends wel een einzelganger.
Oud 07-11-2012, 22:05
Verwijderd
Citaat:
De cliënten wonen daar, op eentje na, allemaal al minstens zeventien jaar en zijn dus al hel erg lang niks anders gewend. Ik heb zelfs het idee dat mensen het wel leuk vinden, 's morgens die drukte om zich heen. Moet ik wel bij zegen dat het een super oud gebouw is, aan de regels van nu voldoet het waarschijnlijk nog maar nauwelijks (denk aan hele kleine draaicirkels voor hele grote rolstoelen, smalle deuren waardoor bedden niet door de deur kunnen, volgens mij zit er enkele beglazing in slaapkamerramen, een vrij onlogische indeling van het hele paviljoen), en in de zomer wordt her gesloopt.
Oud 07-11-2012, 22:06
Verwijderd
Het kantoor zit in de meterkast.
Oud 07-11-2012, 22:12
Verwijderd
En ik werk met verstandelijk gehandicapten van laag niveau en de helft van de cliënten is blind, eentje is slechtziend, eentje heeft een eigen badkamer omdat ze heel snel overprikkelt raakt. En een jongen wordt altijd een op een gedoucht, verschoond en verzorgd omdat hij op vrijwel alle fysiek reageert door om zich heen te slaan. En ik bedoel niet te zeggen dat dat betekent dat de situatie optimaal is, maar het maakt imho de situatie wel anders dan wanneer ik met psychiatrische cliënten ofzo zou werken.
Oud 07-11-2012, 22:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Het was geen persoonlijke aanval, sorry als dat zo overkwam. Ik ben in ieder geval blij te horen dat het gebouw gesloopt wordt en dat er wel op individueel niveau wordt gekeken naar aanpassingen.

Het is meer.. ik ben zelf vaak cliënt en ik vind het soms erg frustrerend als er met twee maten gemeten wordt. En dan gaat het helemaal niet per se om wat jij nu vertelt. Het is meer iets algemeens. En bij dit soort onderwerpen reageer ik snel wat heftig.
Oud 07-11-2012, 23:04
Verwijderd
Neeee, het kwam absoluut niet zo over! En ik kan me jouw vraag heel goed voorstellen, ik moest in het begin ook heel erg wennen aan de geringe mate van privacy die mijn cliënten hebben tijdens de zorgsituaties. Het is een volledig terechte vraag.
Juist omdat ik me die verontwaardiging heel erg kan voorstellen maar de positieve kant ervan ook kan zien (in ieder geval in de groep cliënten waar ik mee werk), wil ik heel erg graag uitleggen dat het niet per sé negatief hoeft te zijn, al is het ontzettend achterhaald en niet meer van deze tijd.
Ik bedoelde mijn antwoord ook niet als een aanval, sorry als dat zo overkwam.

Ik wil wel echt even zeggen dat ik, wanneer het normaal begaafde cliënten waren met een psychische of lichamelijke aandoening, er wel anders had ingestaan. Maar juist omdat deze cliënten dit al zo lang op deze manier gewend zijn en ik het idee heb dat ze het wel fijn vinden om op die manier wakker te worden, ga ik er zelf makkelijker mee om.
Oud 07-11-2012, 23:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Neeee, het kwam absoluut niet zo over! En ik kan me jouw vraag heel goed voorstellen, ik moest in het begin ook heel erg wennen aan de geringe mate van privacy die mijn cliënten hebben tijdens de zorgsituaties. Het is een volledig terechte vraag.
Juist omdat ik me die verontwaardiging heel erg kan voorstellen maar de positieve kant ervan ook kan zien (in ieder geval in de groep cliënten waar ik mee werk), wil ik heel erg graag uitleggen dat het niet per sé negatief hoeft te zijn, al is het ontzettend achterhaald en niet meer van deze tijd.
Ik bedoelde mijn antwoord ook niet als een aanval, sorry als dat zo overkwam.

Ik wil wel echt even zeggen dat ik, wanneer het normaal begaafde cliënten waren met een psychische of lichamelijke aandoening, er wel anders had ingestaan. Maar juist omdat deze cliënten dit al zo lang op deze manier gewend zijn en ik het idee heb dat ze het wel fijn vinden om op die manier wakker te worden, ga ik er zelf makkelijker mee om.
Dan zitten we toch wel op één lijn
Oud 07-11-2012, 23:10
Verwijderd
Juh
Oud 07-11-2012, 23:39
Verwijderd
Oké, er zat net een beestje op mijn kamer en ik heb hem zelf doodgemaakt (jaja, na zo'n vijf minuten kijken en bedenken of ik het wel zou doen ) En nu hoop ik vooral dat ik zo'n beestje nooit meer tegenkomt. Hij was lang met vet lange voelsprieten en zo /v-lid
Oud 07-11-2012, 23:44
Verwijderd
En nu durf ik niet te gaan slapen omdat ik bang ben dat er nog zo'n beestje komt en dat ik hem in mijn slaap opeet Vooral omdat dat andere beestje ook bij de muur van het hoofdeinde van mijn bed stond.
Oud 07-11-2012, 23:50
Verwijderd
Pfff, Uomi, daar moet je je niet druk om maken, dat is gezond!
Oud 07-11-2012, 23:52
Verwijderd
dat hele insecten opeten in je slaap is een dikke urban legend
Oud 07-11-2012, 23:56
Verwijderd
you wish
Oud 08-11-2012, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Pfff, Uomi, daar moet je je niet druk om maken, dat is gezond!
Ja, pfff. Ik eet wel iets anders om gezond te doen

Citaat:
dat hele insecten opeten in je slaap is een dikke urban legend
Citaat:
you wish
Wat moet ik hier nou weer mee
Oud 08-11-2012, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, pfff. Ik eet wel iets anders om gezond te doen

Wat moet ik hier nou weer mee
Naar mij luisteren want ik heb gelijk
Oud 08-11-2012, 00:03
Verwijderd
Goeie verdediging ook

Why Is It a Load of Crap?

Well, first of all, this a real kick in the crotch of the intellect of spiders everywhere. Although spiders are occasionally seen doing stupid things, it's safe to assume they have enough wit to realize when they're about to crawl through the mouth of a damned giant. If the giant white teeth aren't enough to deter them from going spelunking down your dark, wet throat (apparently no other animals have these) you'd think the heavy draft and deafening snoring sounds would be some sort of indication of how terrible a home your mouth would be.
Oud 08-11-2012, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Naar mij luisteren want ik heb gelijk
Oké, lijkt me ook wel de best oplossing, eigenlijk. Ik ga nu even mijn bed onderzoeken op beestje en dan ga ik toch maar proberen te slapen
Oud 08-11-2012, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Goeie verdediging ook

Why Is It a Load of Crap?

Well, first of all, this a real kick in the crotch of the intellect of spiders everywhere. Although spiders are occasionally seen doing stupid things, it's safe to assume they have enough wit to realize when they're about to crawl through the mouth of a damned giant. If the giant white teeth aren't enough to deter them from going spelunking down your dark, wet throat (apparently no other animals have these) you'd think the heavy draft and deafening snoring sounds would be some sort of indication of how terrible a home your mouth would be.
Nou ja de meeste dieren zijn niet echt suïcidaal, het gemaakte punt is best redelijk.
Oud 08-11-2012, 00:11
Verwijderd
Maar goed ik ga slapen!

Oud 08-11-2012, 00:13
Verwijderd
Ik vond nog meer beestjes Weliswaar niet zo groot als de eerste maar toch En nu voel ik me debiel dat ik me daar druk om maak / niet door durf te gaan slapen, maar ik weet niet wat ik moet doen
Oud 08-11-2012, 00:19
Verwijderd
Wat kan je er aan doen? Niks
Oud 08-11-2012, 00:21
Verwijderd
Ja,
Oud 08-11-2012, 00:22
Verwijderd
Ik voel me nu net zo'n zesjarig meisje ofzo. Al heb ik dat de laatste tijd wel vaker
Oud 08-11-2012, 03:52
Verwijderd

Klinkt als een goed script voor een film.
Oud 08-11-2012, 04:07
Verwijderd
En om af te sluiten:

Oud 08-11-2012, 04:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Held.
Citaat:
Maar goed ik ga slapen!

[afbeelding]

Citaat:
En om af te sluiten:

[afbeelding]
Oud 08-11-2012, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Oud 08-11-2012, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zie net op fb dat studiegenoot is uitgenodigd om te solliciteren op een baan als rondleider bij het Rijks, samen met 99 anderen. Dat was al een hele prestatie, want er waren fucking 1500 sollicitanten
Oud 08-11-2012, 10:56
Carn
Carn is offline
nou, cool toch .
Oud 08-11-2012, 10:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zeker Maar ik dacht even aan de kansen in de cultuursector op dit moment Gelukkig duurt het nog even voor ik een baan moet gaan zoeken, wellicht is de boel dan weer wat aangetrokken
Oud 08-11-2012, 11:47
Lorelei
Lorelei is offline
Er komt een dag he.. en dan snap ik alles van wiskunde, natuurkunde en biologie
Oud 08-11-2012, 12:45
Verwijderd
Ik heb vanavond een talentidentificatietest (*panisch rondjes ren* wat nou als ik geen talent heb ) en mijn vriendje gaat me dan misschien coachen. Dat is echt chill want hij kan op zich prima mensen door zware kutoefeningen heen schreeuwen zodat ze tóch nog doorgaan ondanks dat je allang in het stadium zit van 'ik wil stoppen'.
Oud 08-11-2012, 13:44
Verwijderd
ik heb een kei leuke loterij verzonnen mensen
Oud 08-11-2012, 13:54
Verwijderd
Vertel ?
Oud 08-11-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
ik heb een kei leuke loterij verzonnen mensen
als ik wat meer tijd om mijn lievelings uit te zoeken heb ga ik er één sharen. Facebook laat trouwens wat tekeningen weg als ik op je wall kijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten