| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ketel is gefixt! Normaal komen ze s avonds niet meer voor warm water klachten, maar deze meneer had te horen gekregen dat er een heel lief meisje aan de telefoon was geweest en kwam dus nog wel even. Daarna hebben we samen koffie gedronken en hebben we nog wel drie kwartier zitten kletsen over zijn motoravonturen, pleegdochter en nachtdienst draaien
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ziekenhuis waar ik afgelopen februari in lag had dat ook, superkut. Geen warm water en alleen een open ruimte met een teiltje, waar je je kon wassen terwijl de ziekenhuiskat mormelig toekeek. |
||||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
En ik werk met verstandelijk gehandicapten van laag niveau en de helft van de cliënten is blind, eentje is slechtziend, eentje heeft een eigen badkamer omdat ze heel snel overprikkelt raakt. En een jongen wordt altijd een op een gedoucht, verschoond en verzorgd omdat hij op vrijwel alle fysiek reageert door om zich heen te slaan. En ik bedoel niet te zeggen dat dat betekent dat de situatie optimaal is, maar het maakt imho de situatie wel anders dan wanneer ik met psychiatrische cliënten ofzo zou werken.
|
|
|
|
|
Het was geen persoonlijke aanval, sorry als dat zo overkwam. Ik ben in ieder geval blij te horen dat het gebouw gesloopt wordt en dat er wel op individueel niveau wordt gekeken naar aanpassingen.
Het is meer.. ik ben zelf vaak cliënt en ik vind het soms erg frustrerend als er met twee maten gemeten wordt. En dan gaat het helemaal niet per se om wat jij nu vertelt. Het is meer iets algemeens. En bij dit soort onderwerpen reageer ik snel wat heftig.
|
|
|
Verwijderd
|
Neeee, het kwam absoluut niet zo over! En ik kan me jouw vraag heel goed voorstellen, ik moest in het begin ook heel erg wennen aan de geringe mate van privacy die mijn cliënten hebben tijdens de zorgsituaties. Het is een volledig terechte vraag.
Juist omdat ik me die verontwaardiging heel erg kan voorstellen maar de positieve kant ervan ook kan zien (in ieder geval in de groep cliënten waar ik mee werk), wil ik heel erg graag uitleggen dat het niet per sé negatief hoeft te zijn, al is het ontzettend achterhaald en niet meer van deze tijd. Ik bedoelde mijn antwoord ook niet als een aanval, sorry als dat zo overkwam. Ik wil wel echt even zeggen dat ik, wanneer het normaal begaafde cliënten waren met een psychische of lichamelijke aandoening, er wel anders had ingestaan. Maar juist omdat deze cliënten dit al zo lang op deze manier gewend zijn en ik het idee heb dat ze het wel fijn vinden om op die manier wakker te worden, ga ik er zelf makkelijker mee om. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Goeie verdediging ook
Why Is It a Load of Crap? Well, first of all, this a real kick in the crotch of the intellect of spiders everywhere. Although spiders are occasionally seen doing stupid things, it's safe to assume they have enough wit to realize when they're about to crawl through the mouth of a damned giant. If the giant white teeth aren't enough to deter them from going spelunking down your dark, wet throat (apparently no other animals have these) you'd think the heavy draft and deafening snoring sounds would be some sort of indication of how terrible a home your mouth would be. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik zie net op fb dat studiegenoot is uitgenodigd om te solliciteren op een baan als rondleider bij het Rijks, samen met 99 anderen. Dat was al een hele prestatie, want er waren fucking 1500 sollicitanten
|
|
|
|
Zeker
Maar ik dacht even aan de kansen in de cultuursector op dit moment Gelukkig duurt het nog even voor ik een baan moet gaan zoeken, wellicht is de boel dan weer wat aangetrokken
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb vanavond een talentidentificatietest (*panisch rondjes ren* wat nou als ik geen talent heb
) en mijn vriendje gaat me dan misschien coachen. Dat is echt chill want hij kan op zich prima mensen door zware kutoefeningen heen schreeuwen zodat ze tóch nog doorgaan ondanks dat je allang in het stadium zit van 'ik wil stoppen'.
|
![]() |
|
|