Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik chat met een jongen die nog nooit van Twilight heeft gehoord
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-11-2012 om 22:06. |
![]() |
|
ja, dat is dan toch de foute keuze van degene die het speelt
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() ![]() Overigens ben ik wel benieuwd naar hoe kut Dark Souls dan zogenaamd is; want het is gewoon een pittige game ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar Dark Souls heeft geen standaard WASD-besturing, laat staan dat ESC je naar het main menu brengt. Het is gewoon een luie vertaling naar de PC, zonder dat er nagedacht is over hoe de bediening optimaal kan werken op een PC. En dat je als PC-gamer een controller moet kopen voor een spel om het fatsoenlijk te kunnen spelen is natuurlijk volstrekte onzin. De fabrikant moet gewoon een degelijke besturing opzetten. Voorbeelden van rare toetsen/combi's: Right Weapon Attack, Heavy: U, LMB Right Weapon Attack, Light: H, RMB Menu / Stats pages, etc: End Camera controls (Second analogue stick): I,J,K,L
Laatst gewijzigd op 14-11-2012 om 22:41. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En fair enough, dat is dan wel suf, maar daar is vast een mod voor ;P Maar waar loop je dan mee? Want met een controller is het linkerstick - verplaatsen (ala wasd) rechterstick - kijken/camera vierpunts - varia menutjes shoulderbuttons - varia attacks losse buttons - varia items
|
Mijn exvriendje de nerd, mijn neefje de invasie, in dit verhaal, uiteraard.
Overigens, even vrouwerig doen om te compenseren voor Skyrim en what not, ik ben mijn haar helemaal beu! Het originele plan was om een stukje eraf te laten halen, wat ik heb gedaan, en het dan weer te laten groeien. Omdat ik al gek werd van de klitten enzo, had ik het tot mijn verjaardag gegeven om te groeien, maar HET MOET ERAF ![]()
||
Citaat:
![]() Verder valt er weinig te updaten en wist hij dit volgens mij prima ![]()
||
Citaat:
Ik heb nog even gekeken en het is wel WASD voor lopen. Nou, that's something.
||
Citaat:
![]() ![]() Probleem met ports is ook vaak dat de fabrikant er ook niet veel meer mee te maken heeft, ports worden vaak gedaan door weer een andere partij die dat dan weer zo snel mogelijk moeten doen.
|
|