Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2012, 20:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Afgelopen EK heeft-ie geen pepernoot geraakt joh Althans zeker niet in vergelijk met 't afgelopen WK waarin hij wél in bloedvorm verkeerde.
Het hele elftal speelde gewoon crappy toen.
Oud 14-11-2012, 21:05
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet wat je bedoelt met half dragend, maar verder: goedzo nuttige opleiding.
Ik had mijn voet gestoten en kan er nog steeds niet echt op lopen zonder veel pijn.
Oud 14-11-2012, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Het hele elftal speelde gewoon crappy toen.
Ja, Robben incluis. Dus.
Oud 14-11-2012, 21:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, Robben incluis. Dus.
Zullen we hem dan maar best of the worst noemen?
Oud 14-11-2012, 21:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei, godzijdank voor Neuer.
Oud 14-11-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
dat was hij toen echt niet.
Oud 14-11-2012, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Muller eruit. Faal.
Oud 14-11-2012, 21:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zijn Robben en vd Vaart en Kuyt B? Zij spelen toch altijd?

Ik vind Robben wel een goeie trouwens.
Robben speelt alleen als ie fit is en dat is zelden, vd Vaart speelt als Sneijder niet speelt, Kuyt heeft ook niet veel mogen spelen sinds van Gaal.

Citaat:
topwedstrijd tot nu toe
Ja, valt allemaal wel mee tot zover.
Oud 14-11-2012, 21:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh. Toch een B tegen B dan. Die nieuwe is leuk, is ie ook goed of valt dat wel mee?
Ik verdiep me niet zo in Vitesse
Oud 14-11-2012, 21:27
Carn
Carn is offline
Eentje voor de toekomst.
Oud 14-11-2012, 21:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een kutwedstrijd zeg.
Oud 14-11-2012, 21:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Eentje voor de toekomst.
Nou ja, eindelijk een knappe kop.
Oud 14-11-2012, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Eh, nee. Hij presteerde helemaal niets vanaf de linkerkant.
Oud 14-11-2012, 21:41
Carn
Carn is offline
Zlatan trapte er net wel 4 in waaronder deze:

Oud 14-11-2012, 21:51
Carn
Carn is offline

Oud 14-11-2012, 21:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die krokodil <333333
Oud 14-11-2012, 22:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik chat met een jongen die nog nooit van Twilight heeft gehoord Het pleit vóór hem en aan de andere kant zal hij dan wel onder een steen moeten leven

Laatst gewijzigd op 14-11-2012 om 22:06.
Oud 14-11-2012, 22:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik heb er nu al zin in

[filmpje]
Citaat:
Geen PC-versie.
Ach, met een beetje mazzel krijgen we in 2014 al een prachtige PC-versie met de bugs van GTA 4, de interface van Skyrim en de besturing van Dark Souls
Oud 14-11-2012, 22:07
Carn
Carn is offline
besturing van Dark Souls is echt dikke prima. Dus die snap ik niet.
Oud 14-11-2012, 22:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 14-11-2012, 22:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
besturing van Dark Souls is echt dikke prima. Dus die snap ik niet.
Ja, op een console of met een controller. Maar probeer maar eens fatsoenlijk met je muis en toetsenbord te spelen.
Oud 14-11-2012, 22:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh nevermind, het is nu even een mannentopic

Bedtijd, adios!
Oud 14-11-2012, 22:11
Carn
Carn is offline
ja, dat is dan toch de foute keuze van degene die het speelt Je kan toch ook niet Starcraft af gaan zeiken als je het niet met een muis speelt maar met een controller ;P
Oud 14-11-2012, 22:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga douchen, doei!
Oud 14-11-2012, 22:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja, dat is dan toch de foute keuze van degene die het speelt Je kan toch ook niet Starcraft af gaan zeiken als je het niet met een muis speelt maar met een controller ;P
Een pc-game hoort toch gewoon met muis en toetsenbord gespeeld te kunnen worden, anders is het gewoon een crappy port.
Oud 14-11-2012, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Een pc-game hoort toch gewoon met muis en toetsenbord gespeeld te kunnen worden, anders is het gewoon een crappy port.
Je hebt gelijk. De controls van Skyrim zijn absurd onlogisch en onhandig. Pisspoor ports zijn echt killing voor 'de industrie'.
Oud 14-11-2012, 22:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat een volslagen onzin Met die logica zijn games als Street Fighter op de consoles dus ook slechte ports, want die kan je het beste spelen met een arcade stick ipv met een normale controller. Laat staan met n keyboard Als de gameplay afhankelijk is van je inputdevice dan is dat gewoon een bewuste keuze van de ontwerpers, en gewoon jammer voor gemakzuchtige gamers die vinden dat alles maar in principe met hetzelfde ding gespeeld moet kunnen worden. Dan koop je maar gewoon een controllertje van 20e en klaar.

Overigens ben ik wel benieuwd naar hoe kut Dark Souls dan zogenaamd is; want het is gewoon een pittige game

Citaat:
Je hebt gelijk. De controls van Skyrim zijn absurd onlogisch en onhandig. Pisspoor ports zijn echt killing voor 'de industrie'.
Die interface was vooral kut, de rest van de controls waren volgens mij gewoon standaard WASD-look-attack style, dus gewoon vrij bekend ;P. Maar goed, PC-ports zijn niet zo interessant voor die bedrijven want daar verdienen ze toch niets mee vergeleken met de overige sales, dus ik denk dat de industrie er weinig nachtrust om zal verliezen
Oud 14-11-2012, 22:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat een volslagen onzin Met die logica zijn games als Street Fighter op de consoles dus ook slechte ports, want die kan je het beste spelen met een arcade stick ipv met een normale controller. Laat staan met n keyboard Als de gameplay afhankelijk is van je inputdevice dan is dat gewoon een bewuste keuze van de ontwerpers, en gewoon jammer voor gemakzuchtige gamers die vinden dat alles maar in principe met hetzelfde ding gespeeld moet kunnen worden. Dan koop je maar gewoon een controllertje van 20e en klaar.

Overigens ben ik wel benieuwd naar hoe kut Dark Souls dan zogenaamd is; want het is gewoon een pittige game
Wat? Nee, Streetfighter is ook prima te spelen op een SNES, met een bediening die goed aanvoelt. Een prima port dus. Zoals het hoort.
Maar Dark Souls heeft geen standaard WASD-besturing, laat staan dat ESC je naar het main menu brengt. Het is gewoon een luie vertaling naar de PC, zonder dat er nagedacht is over hoe de bediening optimaal kan werken op een PC.

En dat je als PC-gamer een controller moet kopen voor een spel om het fatsoenlijk te kunnen spelen is natuurlijk volstrekte onzin. De fabrikant moet gewoon een degelijke besturing opzetten.

Voorbeelden van rare toetsen/combi's:

Right Weapon Attack, Heavy: U, LMB
Right Weapon Attack, Light: H, RMB
Menu / Stats pages, etc: End
Camera controls (Second analogue stick): I,J,K,L

Laatst gewijzigd op 14-11-2012 om 22:41.
Oud 14-11-2012, 22:44
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dark Souls.
Oud 14-11-2012, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Je begrijpt heel goed wat Noedel bedoelt, wijsneus Plenty games die hebben in moeten boeten aan controls en visuele geilheid omdat er eventjes rapido een PC-port van moest komen, tegen wil en dank. Daar heeft-ie volkomen gelijk in..

Citaat:
Maar goed, PC-ports zijn niet zo interessant voor die bedrijven want daar verdienen ze toch niets mee vergeleken met de overige sales, dus ik denk dat de industrie er weinig nachtrust om zal verliezen
.. En wanneer je deze rationalisering voor falende PC-games aanhaalt is het ook wel weer klaar met de discussie wat mij betreft
Oud 14-11-2012, 22:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga douchen en gelijk een nerdinvasie, wtf.
Oud 14-11-2012, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ik ga douchen en gelijk een nerdinvasie, wtf.
Ja, het nerdmomentje is eindelijk daar. Martin deadlock naamzoek, join teh funz0r!
Oud 14-11-2012, 22:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, over nerdinvasie gesproken, Sam vroeg van de week of ik nog met F samen was. En toen ik nee zei, zei hij 'Maar hij was aardig.' Aww <3
Oud 14-11-2012, 22:58
Verwijderd
Jullie zijn toch al ages niet meer bij elkaar Houd die jongen toch eens up to date!
Oud 14-11-2012, 22:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat? Nee, Streetfighter is ook prima te spelen op een SNES, met een bediening die goed aanvoelt. Een prima port dus. Zoals het hoort.
Ik doel op de nieuwere SF en gelijksoortige games hè, niet die van 15 jaar geleden. Nu loop je achter de feiten aan zonder stick. Prima te doen hoor, maar niet op 'niveau'. Net als je bij een shooter met een muis het altijd wint van iemand met een controller.

Citaat:
Maar Dark Souls heeft geen standaard WASD-besturing, laat staan dat ESC je naar het main menu brengt. Het is gewoon een luie vertaling naar de PC, zonder dat er nagedacht is over hoe de bediening optimaal kan werken op een PC.

En dat je als PC-gamer een controller moet kopen voor een spel om het fatsoenlijk te kunnen spelen is natuurlijk volstrekte onzin. De fabrikant moet gewoon een degelijke besturing opzetten.

Voorbeelden van rare toetsen/combi's:

Right Weapon Attack, Heavy: U, LMB
Right Weapon Attack, Light: H, RMB
Menu / Stats pages, etc: End
Camera controls (Second analogue stick): I,J,K,L

En fair enough, dat is dan wel suf, maar daar is vast een mod voor ;P Maar waar loop je dan mee? Want met een controller is het
linkerstick - verplaatsen (ala wasd)
rechterstick - kijken/camera
vierpunts - varia menutjes
shoulderbuttons - varia attacks
losse buttons - varia items
Oud 14-11-2012, 23:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn exvriendje de nerd, mijn neefje de invasie, in dit verhaal, uiteraard.

Overigens, even vrouwerig doen om te compenseren voor Skyrim en what not, ik ben mijn haar helemaal beu! Het originele plan was om een stukje eraf te laten halen, wat ik heb gedaan, en het dan weer te laten groeien. Omdat ik al gek werd van de klitten enzo, had ik het tot mijn verjaardag gegeven om te groeien, maar HET MOET ERAF
Oud 14-11-2012, 23:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jullie zijn toch al ages niet meer bij elkaar Houd die jongen toch eens up to date!
Ik vond het al moeilijk om hem uit te leggen waarom ik het uit had gemaakt als ik hem ook aardig vond
Verder valt er weinig te updaten en wist hij dit volgens mij prima
Oud 14-11-2012, 23:02
Verwijderd
Ik ga naar Mike en Thomas morgen, tweede rij
Oud 14-11-2012, 23:02
Carn
Carn is offline
Skyrim is ruk trouwens, for the record
Oud 14-11-2012, 23:03
Verwijderd
Citaat:
ik ben op mike
Oud 14-11-2012, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Fuck, awesome gek.

Citaat:
Het is ook niet mijn game.
Oud 14-11-2012, 23:04
Verwijderd
Citaat:
ik ben op mike
Ik ook ja.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik doel op de nieuwere SF en gelijksoortige games hè, niet die van 15 jaar geleden. Nu loop je achter de feiten aan zonder stick. Prima te doen hoor, maar niet op 'niveau'. Net als je bij een shooter met een muis het altijd wint van iemand met een controller.

En fair enough, dat is dan wel suf, maar daar is vast een mod voor ;P Maar waar loop je dan mee? Want met een controller is het
linkerstick - verplaatsen (ala wasd)
rechterstick - kijken/camera
vierpunts - varia menutjes
shoulderbuttons - varia attacks
losse buttons - varia items
Nee, vechtgames op de PC zijn vaak idd niet te besturen. Maar goed, Dark Souls is natuurlijk, gezien het genre, bij uitstek geschikt voor de PC...als de fabrikant er een beetje aandacht aan had besteed. Dan kun je wel roepen van: 'koop maar een controller', maar dan is de port nog wel brak.

Ik heb nog even gekeken en het is wel WASD voor lopen. Nou, that's something.
Verwijderd
Citaat:
Fuck, awesome gek.
Uh-huh. Is al de tweede keer dit jaar dat ik Mike irl zie!
Oud 14-11-2012, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog even gekeken en het is wel WASD voor lopen. Nou, that's something.
.. Maar ik speel altijd met de pijltjestoetsen!!!1

Citaat:
Uh-huh. Is al de tweede keer dit jaar dat ik Mike irl zie!
Nice, hoor. Ik ben nog steeds een tikkeltje jaloers op je.
Oud 14-11-2012, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Je haat voor skyrim is overdreven!
Oud 14-11-2012, 23:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar goed, Dark Souls is natuurlijk, gezien het genre, bij uitstek geschikt voor de PC...als de fabrikant er een beetje aandacht aan had besteed.
Mwah, nogal een aanname, het is uiteindelijk een 3rd person hack n slash, die heb je niet veel op de PC. Misschien bedoel je qua thema, da's weer wat anders Anyway, Dark Souls leent zich gewoon totaal niet voor een keyboard; het minste aan de PC port is nog wel de graphics, maar dat heb je zo gefixed en dan heb je iig op dat vlak een superieure versie

Probleem met ports is ook vaak dat de fabrikant er ook niet veel meer mee te maken heeft, ports worden vaak gedaan door weer een andere partij die dat dan weer zo snel mogelijk moeten doen.
Oud 14-11-2012, 23:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Je haat voor skyrim is overdreven!
je bent zelf overdreven!
Oud 14-11-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
je bent zelf overdreven!
Overdreven baas!
Oud 14-11-2012, 23:17