Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2012, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Mja ik weet niet wat ik ben. Mijn buik doet een beetje raar (misselijk en buikpijn) maar verder voel ik me wel ok. Ik heb inmiddels al 1,5 pakje crackers op en het gaat nog goed dus ik geloof dat het een eenmalige kotsbui was. Laten we het hopen in ieder geval
Kinderkamer al ingericht, yesh?
Advertentie
Oud 17-11-2012, 16:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
goed dat je dat kereltje op seks hebt verbannen papline
Ik had hem al in de smiezen
Oud 17-11-2012, 16:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ook een nieuwe favoriete winkel, Sostrene Grene. Een soort leuke Scandinavische versie van Xenos, maar luxer <33
Oud 17-11-2012, 16:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Crap, nu ben ik ook verslaafd aan dat liedje over doodgaan
Oud 17-11-2012, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Kinderkamer al ingericht, yesh?
Oud 17-11-2012, 16:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
He gefeliciteerd kid Waarom heb je eigenlijk geen topic..?
Oud 17-11-2012, 16:27
Verwijderd
Misselijkmakend, assuming dat het waar is.
Oud 17-11-2012, 16:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De zonnebank hier heeft tot en met morgen een aanbieding, 15 minuten voor 5 euro. Zal ik mijn geen-zin-om-op-te-staan houding daarvoor overboord gooien?
Ik moet eigenlijk ook nog stofzuigen. Sinds donderdag al
Verwijderd
Citaat:
He gefeliciteerd kid Waarom heb je eigenlijk geen topic..?
dank je! Weet ik niet, ik had gehoopt op een topic vol schone roodharigen voor mij
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gefeliciteerd inderdaad
Oud 17-11-2012, 16:33
Verwijderd
Mijn vorige post mag als hint opgevat worden.
Oud 17-11-2012, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Australiërs, niet Britten
Ah, ik twijfelde al maar drie minuten Googlen leverde me geen antwoord op. Australiërs it is.
Oud 17-11-2012, 16:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, ik rook nog een sigaretje, dan ga ik stofzuigen en als beloning mag ik dan zonnen.
Oud 17-11-2012, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah, ik twijfelde al maar drie minuten Googlen leverde me geen antwoord op. Australiërs it is.
Er stond een item over op nrc.nl een paar dagen geleden.
Oud 17-11-2012, 16:43
Verwijderd
Ik vind 'vertikken' trouwens een heel puik woord.
Oud 17-11-2012, 16:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
+1
Oud 17-11-2012, 16:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vertik het om het daarmee eens te zijn.
Oud 17-11-2012, 16:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké, echt stofzuigtijd nu
Oud 17-11-2012, 17:03
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik heb net american reunion gekeken, en zoals verwacht is het best een slechte film.
Oud 17-11-2012, 17:07
Verwijderd
Sproet is op tv.
Oud 17-11-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net american reunion gekeken, en zoals verwacht is het best een slechte film.
Ik heb me er kostelijk mee vermaakt Jeugdsentiment <3
Oud 17-11-2012, 17:13
Verwijderd
Muhhh ik wil naar huis
Oud 17-11-2012, 17:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Muhhh ik wil naar huis
Awhhhh, waar ben je dan nu Q'tje?
Oud 17-11-2012, 17:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zo, straks nog even de was opvouwen (als ik dan toch bezig ben, kan ik mijn eigen was ook maar beter doen) en dan ben ik wel weer productief genoeg geweest.
Oud 17-11-2012, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Awhhhh, waar ben je dan nu Q'tje?
Ik ben weer 'ns aan het werk FML.
Oud 17-11-2012, 17:56
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik wil vanavond stappen maar niemand die ik ken heeft zin.
Oud 17-11-2012, 18:24
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ben weer 'ns aan het werk FML.
Awhhh, tot laat? Of ben je inmiddels al klaar?
Oud 17-11-2012, 18:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat is de dag kort tegenwoordig, en al helemaal als je pas om half 2 uit je nest komt
Oud 17-11-2012, 18:28
Martiño
Martiño is offline
Lorelei naamzoek! Mag ik een +1 meenemen volgende week?
Oud 17-11-2012, 18:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kan zo slecht tegen deze tijd van het jaar... Maar laat ik mezelf dan een extra schouderklopje geven omdat ik zojuist een was heb gedraaid, mijn bed heb verschoond en de afwas heb gedaan
Oud 17-11-2012, 18:32
Verwijderd
http://new.livestream.com/accounts/3.../player_pop_up

BEST LIVE STREAM EVER. <3 Iedereen moet dit kijken jongens.
Oud 17-11-2012, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Awhhh, tot laat? Of ben je inmiddels al klaar?
Nee, ik moet nog even. Denk dat ik rond een uur of negen aftaai.
Oud 17-11-2012, 18:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee, ik moet nog even. Denk dat ik rond een uur of negen aftaai.
Sterkte dan maar!
Oud 17-11-2012, 18:45
bloodyb
bloodyb is offline
Godver, als je dit ziet durf je nooit meer te jammeren als je fiets een lekke band heeft!
Oud 17-11-2012, 18:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

<3
Oud 17-11-2012, 18:52
Verwijderd
Citaat:

<3

Ik had besloten niet naar het feestje te gaan want lui en zenuwachtig maar nu ga ik toch en ik moet nog eten en omkleden en mezelf toonbaar maken. Maar ik ga en ben stiekem evengoed zenuwachtig maar ga evengoed en vind dat best goed van mezelf.
Probleem is alleen dat ik geen idee heb hoe lang mijn pizza er al in zit en ik die er op de gok moet uit halen. En dat ik niet helemaal weet of ik het een geslaagde gelegenheid voor mijn hakken en rode broek of dat ik een rokje met dikke maillot en gave leren platte schoenen aan moet doen waar ik me beter op kan voortbewegen maar waarvan ik niet helemaal weet of het gepast is in een ruimte vol met hitsige soort-van-brazillianen. Maar ik weet ook niet of hakken dat zijn. First world problem
Oud 17-11-2012, 19:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder appte ongeveer een uur geleden dat er een gozer met een gitaar in de kroeg speelde en dat ik dat wel wat zou vinden. Net belt ze me op met 'WTF het is Gijs!' (Pip naamzoek)

Gijs is het broertje van mijn beste vriend, wij kennen die familie al zo'n 15 jaar, hun ouders wonen zelfs in ons oude huis. Mijn zus kwam hem ook al tegen, maar omdat hij tegenwoordig een tapijt op zijn kin heeft en het hem niet uitmaakt dat hij eruit ziet als een zwerver, herkende zij hem ook niet
Oud 17-11-2012, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me er kostelijk mee vermaakt Jeugdsentiment <3
Idd, leuk juist met de oorspronkelijke cast. Die piemelpannendekselscene
Oud 17-11-2012, 20:19
Verwijderd
March of the penguins
Oud 17-11-2012, 20:25
Verwijderd
Omg ze liggen af en toe op hun buik en peddelen zich dan voort met hun teentjes
Oud 17-11-2012, 20:32
Verwijderd
Ik wil even jullie mening over een kwestie. Ik heb een groepje vriendinnen die ik al eeuwen ken, en daar is soms ook weleens een meisje bij die er via een andere vriendin bijgekomen is. Leuke meid verder, niks mis mee. Ik zie dat groepje de laatste tijd heel weinig, haar nog minder, en laat staan dat ik 1 op 1 met haar omga.

Zij woont ook in DH en we zijn de enige twee van het groepje die niet in mijn geboorteplaats wonen.

Nu is sinds een tijdje haar moeder stervende, zelf heeft ze een paar nare operaties achter de rug, en ze heeft gewoon een heel moeilijke tijd. Nu mailde ze ons met een noodkreet dat ze geen sociaal leven meer heeft omdat ze zo vaak bij haar moeder is, en of we een keer wat leuks met haar willen doen.

Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, ik voel me nu eigenlijk schuldig dat ik nooit eens met haar afspreek. Helemaal omdat ze mij weleens aanbied om mee te rijden naar <geboorteplaats> zodat ik niet met het OV hoef.

Zoals ik zei, ik ken haar nauwelijks 1 op 1, maar ze is verder wel tof en kan wel wat gezelschap gebruiken (en ik ook) en ze woont in de buurt. Ik snap dat ik het zelf moet beslissen, maar vinden jullie het iets dat ik MOET doen, zeg maar als m'n morele burgerplicht? Het gaat namelijk misschien ook wel weer best awkward worden omdat we elkaar ook weer niet echt kennen.
Oud 17-11-2012, 20:35
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik zou het doen, tenzij het echt een sperglord eerste klasse is stelt ze het sowieso op prijs. Als het niet gezellig of iig nuttig blijkt te zijn heb je het wel gedaan en dan telt de gedachte nog steeds.

Laatst gewijzigd op 17-11-2012 om 20:44.
Oud 17-11-2012, 20:37
Verwijderd
Je MOET natuurlijk niks maar ik denk dat je wel een bepaald signaal afgeeft als je het niet doet, ja.
Maar wil je eigenlijk niet dan? Ik bedoel, het klinkt wel als een leuk potentieel sociaal contact dingetje (tof mens, in de buurt).
Oud 17-11-2012, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Maar wil je eigenlijk niet dan? Ik bedoel, het klinkt wel als een leuk potentieel sociaal contact dingetje (tof mens, in de buurt).
Ja, zeker, dat zeg ik ook tegen mezelf. Het is een beetje een kwestie van niet durven ofzo, social awkward penguin-esk.
Oud 17-11-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik wil even jullie mening over een kwestie. Ik heb een groepje vriendinnen die ik al eeuwen ken, en daar is soms ook weleens een meisje bij die er via een andere vriendin bijgekomen is. Leuke meid verder, niks mis mee. Ik zie dat groepje de laatste tijd heel weinig, haar nog minder, en laat staan dat ik 1 op 1 met haar omga.

Zij woont ook in DH en we zijn de enige twee van het groepje die niet in mijn geboorteplaats wonen.

Nu is sinds een tijdje haar moeder stervende, zelf heeft ze een paar nare operaties achter de rug, en ze heeft gewoon een heel moeilijke tijd. Nu mailde ze ons met een noodkreet dat ze geen sociaal leven meer heeft omdat ze zo vaak bij haar moeder is, en of we een keer wat leuks met haar willen doen.

Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, ik voel me nu eigenlijk schuldig dat ik nooit eens met haar afspreek. Helemaal omdat ze mij weleens aanbied om mee te rijden naar <geboorteplaats> zodat ik niet met het OV hoef.

Zoals ik zei, ik ken haar nauwelijks 1 op 1, maar ze is verder wel tof en kan wel wat gezelschap gebruiken (en ik ook) en ze woont in de buurt. Ik snap dat ik het zelf moet beslissen, maar vinden jullie het iets dat ik MOET doen, zeg maar als m'n morele burgerplicht? Het gaat namelijk misschien ook wel weer best awkward worden omdat we elkaar ook weer niet echt kennen.
En misschien ook helemaal niet awkward, ik zeg doen.
Oud 17-11-2012, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, zeker, dat zeg ik ook tegen mezelf. Het is een beetje een kwestie van niet durven ofzo, social awkward penguin-eske.
Ja snap ik, zou ik ook hebben hoor.
Oud 17-11-2012, 20:40
Verwijderd
Ja. je moet niets maar waarom niet? als je bang bent dat het pijnlijk stil wordt ga je gewoon een film kijken ofzo
Oud 17-11-2012, 20:42
Verwijderd
Of een spel doen, dan heb je meteen iets om over te praten.
Oud 17-11-2012, 20:47
Verwijderd
Ik vind zelf ook wel dat ik het moet doen. Kijk als het nou een stom wijf was, maar we kunnen best met elkaar overweg. Het is meer dat ik niet durref. :') Ik vind dat heel stom van mezelf. Maarja, ik vind niet dat ik kan blijven vermijden (hmm lekker vermijden, my middle name) ten koste van iemand die hulp nodig heeft.
Oud 17-11-2012, 20:48
Verwijderd
Kun je niet gewoon een kaartje sturen Ste? Met "Ik denk aan je" ofzo, en dat je daar inzet dat als ze zin heeft een x af te spreken ze maar hoeft te gillen oid?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten