| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
http://new.livestream.com/accounts/3.../player_pop_up
BEST LIVE STREAM EVER. <3 Iedereen moet dit kijken jongens. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had besloten niet naar het feestje te gaan want lui en zenuwachtig maar nu ga ik toch en ik moet nog eten en omkleden en mezelf toonbaar maken. Maar ik ga en ben stiekem evengoed zenuwachtig maar ga evengoed en vind dat best goed van mezelf. ![]() Probleem is alleen dat ik geen idee heb hoe lang mijn pizza er al in zit en ik die er op de gok moet uit halen. En dat ik niet helemaal weet of ik het een geslaagde gelegenheid voor mijn hakken en rode broek of dat ik een rokje met dikke maillot en gave leren platte schoenen aan moet doen waar ik me beter op kan voortbewegen maar waarvan ik niet helemaal weet of het gepast is in een ruimte vol met hitsige soort-van-brazillianen. Maar ik weet ook niet of hakken dat zijn. First world problem
|
|
|
|
|
|
Mijn moeder appte ongeveer een uur geleden dat er een gozer met een gitaar in de kroeg speelde en dat ik dat wel wat zou vinden. Net belt ze me op met 'WTF het is Gijs!'
(Pip naamzoek)Gijs is het broertje van mijn beste vriend, wij kennen die familie al zo'n 15 jaar, hun ouders wonen zelfs in ons oude huis. Mijn zus kwam hem ook al tegen, maar omdat hij tegenwoordig een tapijt op zijn kin heeft en het hem niet uitmaakt dat hij eruit ziet als een zwerver, herkende zij hem ook niet
|
|
|
Verwijderd
|
Ik wil even jullie mening over een kwestie. Ik heb een groepje vriendinnen die ik al eeuwen ken, en daar is soms ook weleens een meisje bij die er via een andere vriendin bijgekomen is. Leuke meid verder, niks mis mee. Ik zie dat groepje de laatste tijd heel weinig, haar nog minder, en laat staan dat ik 1 op 1 met haar omga.
Zij woont ook in DH en we zijn de enige twee van het groepje die niet in mijn geboorteplaats wonen. Nu is sinds een tijdje haar moeder stervende, zelf heeft ze een paar nare operaties achter de rug, en ze heeft gewoon een heel moeilijke tijd. Nu mailde ze ons met een noodkreet dat ze geen sociaal leven meer heeft omdat ze zo vaak bij haar moeder is, en of we een keer wat leuks met haar willen doen. Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, ik voel me nu eigenlijk schuldig dat ik nooit eens met haar afspreek. Helemaal omdat ze mij weleens aanbied om mee te rijden naar <geboorteplaats> zodat ik niet met het OV hoef. Zoals ik zei, ik ken haar nauwelijks 1 op 1, maar ze is verder wel tof en kan wel wat gezelschap gebruiken (en ik ook) en ze woont in de buurt. Ik snap dat ik het zelf moet beslissen, maar vinden jullie het iets dat ik MOET doen, zeg maar als m'n morele burgerplicht? Het gaat namelijk misschien ook wel weer best awkward worden omdat we elkaar ook weer niet echt kennen. |
|
|
|
|
Ik zou het doen, tenzij het echt een sperglord eerste klasse is stelt ze het sowieso op prijs. Als het niet gezellig of iig nuttig blijkt te zijn heb je het wel gedaan en dan telt de gedachte nog steeds.
Laatst gewijzigd op 17-11-2012 om 20:44. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind zelf ook wel dat ik het moet doen. Kijk als het nou een stom wijf was, maar we kunnen best met elkaar overweg. Het is meer dat ik niet durref. :')
Ik vind dat heel stom van mezelf. Maarja, ik vind niet dat ik kan blijven vermijden (hmm lekker vermijden, my middle name) ten koste van iemand die hulp nodig heeft.
|
![]() |
|
|