| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want zo ging het echt En dat ik weer vrij snel overeidn kwam en mensen het nauwelijks hebben gezien - ik hoorde namelijk geen geschaterlach ofzo Hoe is t met jou? Wat heb je van 't weekend nog gedaan, is t goedgekomen met je heup? |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Gaat niet zo denderend hier. Ik ben wel naar het gala geweest (koppigheid is een goede eigenschap, want het was heel fijn en leuk <3 afleiding <3) maar voor de rest gaat het heel slecht. Ik kan nauwelijks eten, ook niet extreem veel drinken. Ben vanochtend bij de huisarts geweest, die denkt dat ik Pfeiffer heb nadat ze geconcludeerd heeft dat mijn lymfeklieren nog steeds dik en ontstoken zijn, ik een lichte keelontsteking heb en ze dacht dat mijn leverfunctie niet goed was. Dus nu is er bloed geprikt en het wordt met spoed getest op pfeiffer, zodat ik vanmiddag rond 4 uur de uitslag heb. Anders gaat ze een antibioticakuur geven een beetje random.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Nou ja, pfeiffer is natuurlijk op zich ook gewoon een infectie, dus daar kan misselijkheid natuurlijk heel goed bij passen. Maar sowieso reageert mijn lichaam bij alles wat fout gaat meestal met misselijkheid en niet kunnen eten, dus in dat opzicht vind ik het niet zo apart.
|
|
|
|
|
Ik was even in de war, ik heb zelf ook Pfeiffer gehad en daar ben ik waarschijnlijk héél ziek van geweest (ja, raar verhaal). Ook met veel misselijkheid enzo.
|
|
|
Verwijderd
|
Oh en mijn heup was een spier die niet op z'n plaats zat waardoor ik dus niet meer kon bewegen. Mijn vriendje is behoorlijk wat nuchterder en slimmer dan ik
en nam een fysio mee toen hij naar me toekwam. Die heeft me toen anderhalf uur lang letterlijk mishandeld, toen was die spier weer wat aan het bewegen en ging het op zich wel weer beter. Probleem nu: ik moet eigenlijk bewegen maar dat kan ik niet want ik ben te moe :').
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Oei Frayne, Pfeiffer is echt heel kut. Gelukkig heb ik dat al gehad toen ik 10 was. Toen was ik gewoon vier of vijf weken zwaar ziek met koorts en kotsen enzo. En toen was het over. Sterkte/beterschap!
Nou, ik zit weer op school. We moeten straks gaan trainen, buiten In de mist en in de kou, brrr. Als ze die lessen nou eens in het voorjaar doen, ofzo...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me trouwens echt merkwaardig als ingrid nu nog pfeiffer heeft ;x Het is best onwaarschijnlijk. |
|
|
|
|
|
He bah, Pfeiffer.
Succes/Sterkte/Beterschap daarmee. *aai*UUh, over 2 uur presentatie en ik ben nu nog zenuwachtiger dan net en wil huilen en kotsen tegelijk. WAAROM BEN IK ZO BANG VOOR DEZE SHIT?! In m'n eentje 's nachts door een gevaarlijke buurt lopen doet me niks, maar praten voor een groepje mensen en ik kak in m'n broek.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar denk maar zo: over een paar uurtjes ben je er vanaf
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Ingrid heeft best veel menselijk contact gehad in haar ruim-een-jaar als een student Qua feestgedrag. Het heet ook the kissing disease he
|
|
|
|
||
|
Citaat:
True. Ik heb het op mijn 21e (waarschijnlijk) gehad. En bleh, als het was wanneer ik dacht dat het was, was het heel stom
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het zou eigenlijk uitermate bijzonder zijn. Toen ik de ziekte van Lyme had ging in mijn klas de ziekte van Pfeiffer rond. Nou was ik niet zo heel veel op school en was ik zelf heel voorzichtig omdat ik het grootste gedeelte van de tijd geen idee had van wat ik had, maar ik heb het toen dus kennelijk niet opgelopen. Maar zelf lijkt het me praktisch onmogelijk, met zo'n lage weerstand en alles
.Ik heb een gekookt ei gegeten . Van alles wat er naar binnen gaat, gaan eieren er nog wel het beste in volgens mij.
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar het is vooral leuk in combinatie met Mitchells reputatie. Als je nu panelshows ziet waar ze allebei in zitten voordat ze met elkaar gingen en ziet hoe ze naar elkaar kijken, ga je allemaal dingen anders interpreteren. Zoals dit: Vanaf 1:09. En die aflevering van The Bubble waar Coren en Reginald D. Hunter in zitten, en dat Hunter dan schertsend tegen Mitchell zegt: "After the show, we gettin' you a girlfriend."
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anton Heijboer erbij slepen en zo.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Waarschijnlijk slechter zelfs, want een groot bedrijf kan efficiënter en met minder slechtheid hetzelfde produceren, het slechtheidsrendement van kleine bedrijven is vaak veel ongunstiger.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|