Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2012, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, zij had eerst een relatie met iemand anders en hij heeft 3 jaar gewacht voor dat uit ging.
In z'n boek schrijft hij ook dat hij al die tijd aan haar moest denken en kapot ging van binnen, omdat hij stapelverliefd was. Hij heeft al die jaren z'n gevoelens opgekropt en zich kapot gezopen en af en toe een dronken scharrel gehad om te proberen Victoria te vergeten.
En toen was ze weer vrijgezel...
Tjonge, zeg.
Advertentie
Oud 19-11-2012, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een blauwe knie omdat mijn hakken de gladde straat niet zo tof vonden en een knakkende duim omdat de koelkast op mijn werk veel te dicht op de kastdeur staat
Oei dat is niet fijn!
Oud 19-11-2012, 12:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Frayne, hoe gaat het nou met je?
Oud 19-11-2012, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Oei dat is niet fijn!
Neuh. Voordeel is wel dat ik weet hoe het voelt om zo te vallen:

Want zo ging het echt En dat ik weer vrij snel overeidn kwam en mensen het nauwelijks hebben gezien - ik hoorde namelijk geen geschaterlach ofzo

Hoe is t met jou? Wat heb je van 't weekend nog gedaan, is t goedgekomen met je heup?
Oud 19-11-2012, 12:16
Verwijderd
Gaat niet zo denderend hier. Ik ben wel naar het gala geweest (koppigheid is een goede eigenschap, want het was heel fijn en leuk <3 afleiding <3) maar voor de rest gaat het heel slecht. Ik kan nauwelijks eten, ook niet extreem veel drinken. Ben vanochtend bij de huisarts geweest, die denkt dat ik Pfeiffer heb nadat ze geconcludeerd heeft dat mijn lymfeklieren nog steeds dik en ontstoken zijn, ik een lichte keelontsteking heb en ze dacht dat mijn leverfunctie niet goed was. Dus nu is er bloed geprikt en het wordt met spoed getest op pfeiffer, zodat ik vanmiddag rond 4 uur de uitslag heb. Anders gaat ze een antibioticakuur geven een beetje random.
Oud 19-11-2012, 12:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gaat niet zo denderend hier. Ik ben wel naar het gala geweest (koppigheid is een goede eigenschap, want het was heel fijn en leuk <3 afleiding <3) maar voor de rest gaat het heel slecht. Ik kan nauwelijks eten, ook niet extreem veel drinken. Ben vanochtend bij de huisarts geweest, die denkt dat ik Pfeiffer heb nadat ze geconcludeerd heeft dat mijn lymfeklieren nog steeds dik en ontstoken zijn, ik een lichte keelontsteking heb en ze dacht dat mijn leverfunctie niet goed was. Dus nu is er bloed geprikt en het wordt met spoed getest op pfeiffer, zodat ik vanmiddag rond 4 uur de uitslag heb. Anders gaat ze een antibioticakuur geven een beetje random.
He godver, Pfeiffer Wat naar allemaal dat het zo slecht gaat! Maar wel gek, want je hebt toch veel last van je maag enzo, dat je niet kan eten? Past dat ook bij Pfeiffer?
Oud 19-11-2012, 12:23
Verwijderd
Pfeiffer zou best naar zijn. Als je het hebt hoop ik dat het net zo snel overgaat als bij mij.
Oud 19-11-2012, 12:27
Verwijderd
Citaat:
He godver, Pfeiffer Wat naar allemaal dat het zo slecht gaat! Maar wel gek, want je hebt toch veel last van je maag enzo, dat je niet kan eten? Past dat ook bij Pfeiffer?
Ja dit, meh, wat stom! Wat heb je nog met je heup gedaan dan? Daar had je toch ook zoveel last van? Pfeiffer is echt heel kut en kan lang duren (mijn zus heeft zes maanden thuis gezeten), maar ook heel snel over zijn, ik heb drie weken op paracetamols geleefd, toen pas werd mijn bloed getest en toen ik na twee weken de uitslag kreeg, bleek dat Pfeiffer niet meer zo duidelijk te zien was, maar dat ik het wel gehad had. Dus dat waren bij mij maar vijf weken
Oud 19-11-2012, 12:30
Verwijderd
Wow, de Vaatstra zaak lijkt opgelost
Oud 19-11-2012, 12:31
Verwijderd
^Ik las het Zo gaaf!
Oud 19-11-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ja dit, meh, wat stom! Wat heb je nog met je heup gedaan dan? Daar had je toch ook zoveel last van? Pfeiffer is echt heel kut en kan lang duren (mijn zus heeft zes maanden thuis gezeten), maar ook heel snel over zijn, ik heb drie weken op paracetamols geleefd, toen pas werd mijn bloed getest en toen ik na twee weken de uitslag kreeg, bleek dat Pfeiffer niet meer zo duidelijk te zien was, maar dat ik het wel gehad had. Dus dat waren bij mij maar vijf weken
Ik was anderhalve week ziek waarvan een paar dagen amper kunnen eten en zo.
Oud 19-11-2012, 12:36
Verwijderd
Nou ja, pfeiffer is natuurlijk op zich ook gewoon een infectie, dus daar kan misselijkheid natuurlijk heel goed bij passen. Maar sowieso reageert mijn lichaam bij alles wat fout gaat meestal met misselijkheid en niet kunnen eten, dus in dat opzicht vind ik het niet zo apart.
Oud 19-11-2012, 12:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was even in de war, ik heb zelf ook Pfeiffer gehad en daar ben ik waarschijnlijk héél ziek van geweest (ja, raar verhaal). Ook met veel misselijkheid enzo.
Oud 19-11-2012, 12:37
Verwijderd
Oh en mijn heup was een spier die niet op z'n plaats zat waardoor ik dus niet meer kon bewegen. Mijn vriendje is behoorlijk wat nuchterder en slimmer dan ik en nam een fysio mee toen hij naar me toekwam. Die heeft me toen anderhalf uur lang letterlijk mishandeld, toen was die spier weer wat aan het bewegen en ging het op zich wel weer beter. Probleem nu: ik moet eigenlijk bewegen maar dat kan ik niet want ik ben te moe :').
Oud 19-11-2012, 12:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hoor wat een stomme samenloop van omstandigheden.
Oud 19-11-2012, 12:39
Verwijderd
Oh en jongens mijn ouders zijn zo lief he <3. Ik ga er bijna van huilen. /vrouw
Ik had ze allebei net aan de telefoon en ze zijn dan zo lief enzo, waarschijnlijk komen ze me vanavond nog ophalen uit Leiden zodat ik thuis kan zijn, met katten en shit.
Oud 19-11-2012, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor wat een stomme samenloop van omstandigheden.
Joah. Overigens was het volgens haar op zich niet eens zo apart, normaal gesproken heb je er niet zo'n last van, schiet het gewoon weer terug en denk je een beetje van 'oh, hmm, beetje pijn' maar vanwege koorts en opgezette klieren in mijn liezen ook wat en alles werkt niets in je lichaam mee, dus spieren ook niet
Oud 19-11-2012, 12:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh en jongens mijn ouders zijn zo lief he <3. Ik ga er bijna van huilen. /vrouw
Ik had ze allebei net aan de telefoon en ze zijn dan zo lief enzo, waarschijnlijk komen ze me vanavond nog ophalen uit Leiden zodat ik thuis kan zijn, met katten en shit.
Goed zo Kan je je lekker laten vertroetelen!
Oud 19-11-2012, 12:43
Verwijderd
Mijn ex-ploegje heeft het al helemaal bedacht als ik pfeiffer heb dan blijf ik maar bij mijn ouders zodat een van hen mijn kamer in Leiden in die tijd kan overnemen
Oud 19-11-2012, 12:49
Miekje*
Miekje* is offline
Oei Frayne, Pfeiffer is echt heel kut. Gelukkig heb ik dat al gehad toen ik 10 was. Toen was ik gewoon vier of vijf weken zwaar ziek met koorts en kotsen enzo. En toen was het over. Sterkte/beterschap!

Nou, ik zit weer op school. We moeten straks gaan trainen, buiten In de mist en in de kou, brrr. Als ze die lessen nou eens in het voorjaar doen, ofzo...
Oud 19-11-2012, 12:52
Verwijderd
Gelukkig ben je al wat ouder en is de kans groot dat je er niet heel lang last van hebt.
Oud 19-11-2012, 12:58
Verwijderd
Muizenkeutels in het kastje Ik wil geen muizen

Ik heb Henk (buurkat) in de keuken losgelaten, hopelijk vangt ie wat of schrikt het iig de muizen af
Oud 19-11-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig ben je al wat ouder en is de kans groot dat je er niet heel lang last van hebt.
Juist als je ouder bent is de kans groter dat het er nogal in hakt. Als je het als klein kind hebt, merk je het niet eens. Iemand van boven de 20 kan ook maanden uit de running zijn.

Lijkt me trouwens echt merkwaardig als ingrid nu nog pfeiffer heeft ;x Het is best onwaarschijnlijk.
Oud 19-11-2012, 13:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom is het onwaarschijnlijk?
Oud 19-11-2012, 13:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je bedoelt omdat iedereen er op een bepaalde leeftijd wel aan is blootgesteld?
Oud 19-11-2012, 13:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
He bah, Pfeiffer. Succes/Sterkte/Beterschap daarmee. *aai*

UUh, over 2 uur presentatie en ik ben nu nog zenuwachtiger dan net en wil huilen en kotsen tegelijk. WAAROM BEN IK ZO BANG VOOR DEZE SHIT?!
In m'n eentje 's nachts door een gevaarlijke buurt lopen doet me niks, maar praten voor een groepje mensen en ik kak in m'n broek.
Oud 19-11-2012, 13:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
He bah, Pfeiffer. Succes/Sterkte/Beterschap daarmee. *aai*

UUh, over 2 uur presentatie en ik ben nu nog zenuwachtiger dan net en wil huilen en kotsen tegelijk. WAAROM BEN IK ZO BANG VOOR DEZE SHIT?!
In m'n eentje 's nachts door een gevaarlijke buurt lopen doet me niks, maar praten voor een groepje mensen en ik kak in m'n broek.
Omdat presenteren ENGGGGG is natuurlijk. Of nou ja, niet het presenteren an sich, maar wel het gevoel heel kwetsbaar voor een groep te staan. Bij mijn eerste presentatie op de universiteit was ik zo zenuwachtig dat mijn stem rare dingen ging doen en m'n keel dichtkneep, halverwege kon ik ineens bijna geen woord meer uitbrengen en moest ik water drinken voor ik verder kon gaan

Maar denk maar zo: over een paar uurtjes ben je er vanaf Valt vast allemaal wel mee, sterkte en succes enzo!
Oud 19-11-2012, 13:15
Verwijderd
Succes Trimm!
Oud 19-11-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Je bedoelt omdat iedereen er op een bepaalde leeftijd wel aan is blootgesteld?
ja, en in het bijzonder met veel mensencontact. Zo krijgen docenten die het nog niet gehad hebben het wel bij hun eerste stage En Ingrid heeft best veel menselijk contact gehad in haar ruim-een-jaar als een student Qua feestgedrag. Het heet ook the kissing disease he
Oud 19-11-2012, 13:17
Verwijderd
*Trimm koffie/thee geef* Succes! Je kunt 't

Heeft er iemand nog een goed recept voor pepernoten? Of kruidnoten? Of hoe je die shit dan ook noemt!
Oud 19-11-2012, 13:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ja, en in het bijzonder met veel mensencontact. Zo krijgen docenten die het nog niet gehad hebben het wel bij hun eerste stage En Ingrid heeft best veel menselijk contact gehad in haar ruim-een-jaar als een student Qua feestgedrag. Het heet ook the kissing disease he
True.

Ik heb het op mijn 21e (waarschijnlijk) gehad. En bleh, als het was wanneer ik dacht dat het was, was het heel stom
Oud 19-11-2012, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Heeft er iemand nog een goed recept voor pepernoten? Of kruidnoten? Of hoe je die shit dan ook noemt!
Stond volgens mij in de Allerhande. Of dat blad van de Jumbo. En dan vast ook wel op de site.
Oud 19-11-2012, 13:22
Verwijderd
Ja maar ik heb ooit een keer pepernoten gemaakt en die waren niet lekker en dus ben ik een beetje bang om random recepten te proberen.
Oud 19-11-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Juist als je ouder bent is de kans groter dat het er nogal in hakt. Als je het als klein kind hebt, merk je het niet eens. Iemand van boven de 20 kan ook maanden uit de running zijn.

Lijkt me trouwens echt merkwaardig als ingrid nu nog pfeiffer heeft ;x Het is best onwaarschijnlijk.
Oh afaik was het juist in de pubertijd het ergst :x
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dan kan ik je niet helpen, heb nog nooit zelf pepernoten gemaakt.
Verwijderd
Het zou eigenlijk uitermate bijzonder zijn. Toen ik de ziekte van Lyme had ging in mijn klas de ziekte van Pfeiffer rond. Nou was ik niet zo heel veel op school en was ik zelf heel voorzichtig omdat ik het grootste gedeelte van de tijd geen idee had van wat ik had, maar ik heb het toen dus kennelijk niet opgelopen. Maar zelf lijkt het me praktisch onmogelijk, met zo'n lage weerstand en alles .

Ik heb een gekookt ei gegeten . Van alles wat er naar binnen gaat, gaan eieren er nog wel het beste in volgens mij.
Oud 19-11-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:

Oh en ja! Ik heb een fantastisch recept. Moet ik het even opzoeken?
Oud 19-11-2012, 13:26
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, David Mitchell. Ik ben zo blij voor hem en Victoria! <3

[afbeelding]

Zo romantisch ook. Hij heeft jaren op haar gewacht. AWWWW!
;_;
Ja, ik word er ook verrassend blij van, terwijl ik dat normaalgesproken nooit heb bij de zaken van mensen die ik niet ken.

Maar het is vooral leuk in combinatie met Mitchells reputatie. Als je nu panelshows ziet waar ze allebei in zitten voordat ze met elkaar gingen en ziet hoe ze naar elkaar kijken, ga je allemaal dingen anders interpreteren. Zoals dit:

Vanaf 1:09.

En die aflevering van The Bubble waar Coren en Reginald D. Hunter in zitten, en dat Hunter dan schertsend tegen Mitchell zegt: "After the show, we gettin' you a girlfriend."
Oud 19-11-2012, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ja zo HEEL onwaarschijnlijk is het nou ook weer niet eh.
Oud 19-11-2012, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Para blijft me pm'en over scriptieonderwerpen en nu ben ik aan het overwegen om te gaan schrijven over polygamie

De bibliotheek is alleen niet erg behulpzaam, dit is er in het Nederlands te vinden in de UB:

Vilar, Esther Het polygame geslacht 1975 boek Exemplaren
2

Droogers, Andreas Frederik (1941-) Zending en polygamie in neger-Afrika : een voorbeeld van falende acculturatie 1967 boek Exemplaren
3

Thung, Mady Anne College ’Zending en polygamie in Afrika’ 1959 boek Exemplaren
4

Esser, Bernard Jonathan (1876-1944) Zending en polygamie : de gedragslijn der christelijke zending ten opzichte der veelwijverij

Nou ja dan is er juridisch iig weinig tot niet over geschreven en kan dat stomme wijf niet zeggen dat ik niet origineel ben
Ja leuk onderwerp! Kun je er een hoofdstukje ERFRECHTELIJKE IMPLICATIES bij doen Anton Heijboer erbij slepen en zo.
Oud 19-11-2012, 13:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Inderdaad, thee is voor mietjes
Ik werk met 7 vrouwen (), ik heb geen keuze.
Oud 19-11-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ja zo HEEL onwaarschijnlijk is het nou ook weer niet eh.
Vertel, waar ligt de grens tussen heel onwaarschijnlijk en onwaarschijnlijk?

en sowieso, af en toe komt iets merkwaardigs toch voorbij
Oud 19-11-2012, 13:29
Verwijderd
Ja, laat het maar aan mij over om merkwaardig te zijn met dit soort dingen . Ik moet wel zeggen, ik ben blij dat ik te moe ben om erover na te denken. Dat maakt het wachten tot het kwart voor 4 is een stuk makkelijker.
Oud 19-11-2012, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ja leuk onderwerp! Kun je er een hoofdstukje ERFRECHTELIJKE IMPLICATIES bij doen Anton Heijboer erbij slepen en zo.
Ja ik ben ook een beetje hitstig geworden van het idee ondertussen
Oud 19-11-2012, 13:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat deze mensen uit oprechte goedheid handelen, en dat handelen vervolgens gebruikt wordt door een kwaadaardige kracht. Het is vergelijkbaar met het misbruik van Nietzsche door de nazi's.

"Maar Coca Cola is toch niet zo slecht als de nazi's?"

Wel.
Achja, kleine bedrijven zijn bij elkaar net zo slecht als één groot bedrijf. Waarschijnlijk slechter zelfs, want een groot bedrijf kan efficiënter en met minder slechtheid hetzelfde produceren, het slechtheidsrendement van kleine bedrijven is vaak veel ongunstiger.
Oud 19-11-2012, 13:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, laat het maar aan mij over om merkwaardig te zijn met dit soort dingen . Ik moet wel zeggen, ik ben blij dat ik te moe ben om erover na te denken. Dat maakt het wachten tot het kwart voor 4 is een stuk makkelijker.
Ik wilde net zeggen, als het gaat om medische dingen gebeurt er toch best veel onwaarschijnlijks
Verwijderd
Citaat:
Ik werk met 7 vrouwen (), ik heb geen keuze.
Gelul, ik woon met 4 vrouwen en ik drink ook koffie
Verwijderd
Citaat:
Vertel, waar ligt de grens tussen heel onwaarschijnlijk en onwaarschijnlijk?

en sowieso, af en toe komt iets merkwaardigs toch voorbij
Nja de kans dat ze het nog niet had gehad zou prima in de tientallen procenten kunnen liggen
Verwijderd
Citaat:
Achja, kleine bedrijven zijn bij elkaar net zo slecht als één groot bedrijf hoor. Waarschijnlijk slechter zelfs, want een groot bedrijf kan efficiënter en met minder middelen slecht zijn, het slechtheidsrendement van kleine bedrijven is vaak veel ongunstiger.
IK WIL NIET DAT ER NOG OVER HET FILMPJE GEPRAAT WORDT
Oud 19-11-2012, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Gelul, ik woon met 4 vrouwen en ik drink ook koffie
KOFFIE KOFFIE KOFFIE en dan zet je toch verdomme maar koffie voor jezelf!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten