Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2012, 10:44
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen
Oud 20-11-2012, 10:49
Verwijderd
Haaaaa ik ben zo tevreden met mezelf Ik heb m'n docent weten te overtuigen dat ik z'n suffe paper niet hoef te schrijven (in de vorm die hij wilde) maar dat ik in plaats daarvan de moraliteit van (het veroordelen van) zaken als dwergwerpen, bdsm, kooivechten en aanverwante zaken mag bespreken Wel aan de hand van wat suffe theorien, maar ach.

Goed begin van de dag
Oud 20-11-2012, 10:52
Verwijderd
En de kat van de buren is actief bezig met de muis vangen en ik ga zo lekker lunchen met een vriendinnetje die ik al een tijdje niet heb gesproken. JOECHEI.
Oud 20-11-2012, 12:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jaja, tussen 8 en 12. Ik had nog een paar uur langer in mijn nest kunnen blijven potdomme!
Oud 20-11-2012, 12:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb echt een kutbeoordeling gekregen voor mijn arrangement
En het is dus door eenmedestudent en de lerares beoordeeld. De medestudent schrijft dat het vlak is, alles hetzelfde klinkt en ik moet leren mijn fantasie te gebruiken. De lerares schrijft dat ik soms teveel ideen gebruik en er daardoor minder samenhang is.
Dus ze hebben gewoon gedacht dit is zo kut wat kan ik hier nu over zeggen en toen allebei een andere conclusie getrokken.
Ik kan niets
Oud 20-11-2012, 12:31
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ah fizzle! *glaasje roosvicee inschenkt*. Misschien was het arrangement niet super, maar dat je niets kunt is natuurlijk de grootste onzin! Ik denk dat heul veel mensen jaloers zijn op jouw stem bijvoorbeeld (ik in ieder geval!)

Komt wel goed schatje!
Oud 20-11-2012, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Jaja, tussen 8 en 12. Ik had nog een paar uur langer in mijn nest kunnen blijven potdomme!
Fucked up is dat altijd
Oud 20-11-2012, 12:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Fucked up is dat altijd
Hoe laat mag ik gaan bellen?
Oud 20-11-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat mag ik gaan bellen?
Oh, ik had nu al lang aan de telefoon gezeten. Maar ja, dat ben ik, I suppose.
Oud 20-11-2012, 12:35
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wat een rare kwibussen waren die hippie-ouders
Oud 20-11-2012, 12:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oh, ik had nu al lang aan de telefoon gezeten. Maar ja, dat ben ik, I suppose.
Ja nou, bellen is niet bepaald mijn favoriete hobby. Dus ik bel liever niet maar ik wil ook niet tot in den eeuwigheid wachten. Ik wil weten wat er aan de hand is! Misschien is er 'gewoon' weer eens een fout gemaakt en komt er niemand meer, maar misschien is men ook gewoon weer eens donders traag.
Oud 20-11-2012, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Ja nou, bellen is niet bepaald mijn favoriete hobby. Dus ik bel liever niet maar ik wil ook niet tot in den eeuwigheid wachten. Ik wil weten wat er aan de hand is! Misschien is er 'gewoon' weer eens een fout gemaakt en komt er niemand meer, maar misschien is men ook gewoon weer eens donders traag.
Bellen is ook niet mijn favoriete hobby, hoor. Maar als bedrijven het af laten weten is het een geliefd wapen En dat je wilt weten watskeburt lijkt me niet meer dan normaal. Afspraak is afspraak. Je zal er maar voor vrij hebben genomen, immers.
Oud 20-11-2012, 12:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ah fizzle! *glaasje roosvicee inschenkt*. Misschien was het arrangement niet super, maar dat je niets kunt is natuurlijk de grootste onzin! Ik denk dat heul veel mensen jaloers zijn op jouw stem bijvoorbeeld (ik in ieder geval!)

Komt wel goed schatje!
Ik vind het zo gemeen
mijn studiegenoot was ook echt heel gemeen in zijn commentaar, ik probeer altijd wel aardig te formuleren enzo en dit was echt zo van leer je fantasie gebruiken.
Oud 20-11-2012, 12:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik vind het zo gemeen
mijn studiegenoot was ook echt heel gemeen in zijn commentaar, ik probeer altijd wel aardig te formuleren enzo en dit was echt zo van leer je fantasie gebruiken.
Nou, dan is hij erg slecht in feedback geven, waar jij weer wel goed in bent! Maar ik snap dat het k*t is hoor.
Oud 20-11-2012, 12:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
ik ben aan het bellen
Oud 20-11-2012, 12:51
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh, nou over ongeveer 10 minuten zijn ze hier. Eens kijken hoe lang die 10 minuten duren
Oud 20-11-2012, 12:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou, dan is hij erg slecht in feedback geven, waar jij weer wel goed in bent! Maar ik snap dat het k*t is hoor.
ja dat is wel weer zo
Oud 20-11-2012, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo gemeen
Mm, ik zou ook wel een eigen stuk willen schrijven. Amadeus-stylo
Oud 20-11-2012, 13:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jeuj! Scootmobiel is definitief verleden tijd! En daarom virtuele champagne voor iedereen!
Oud 20-11-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Jeuj! Scootmobiel is definitief verleden tijd! En daarom virtuele champagne voor iedereen!
Lekker behsag!
Oud 20-11-2012, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hoeraaaaa, gefeliciteerd
Oud 20-11-2012, 13:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het zo gemeen
Dat is niet gemeen, zo werkt feedback geven.

Ik snap dat je teleurgesteld bent, dat is begrijpelijk na een slechte beoordeling. Maar die beoordeling werd gemotiveerd, en het klinkt bij mij alsof die motivatie ook goed onderbouwd werd.Je hebt niks aan halfzacht commentaar waar om de hete brij wordt gedraaid en het werkelijke punt niet wordt benoemd (of alleen maar afkraken, zonder te benoemen waarom). Zowel je docent als je medestudent hebben aandachtspunten genoemd in hun feedback, niet omdat ze jou een kutkind vinden, maar omdat ze willen helpen je werk te verbeteren. Feedback =/= kritiek.

Laatst gewijzigd op 20-11-2012 om 13:30.
Oud 20-11-2012, 13:36
Verwijderd
Straks eens een goede marinade maken met tamarinde, kwam die meuk zomaar tegen in de AH te Zevenaar zeg
Oud 20-11-2012, 13:38
Verwijderd
Goedemiddag. Ik heb al 1 mailtje van de 3 verstuurd.
Oud 20-11-2012, 13:43
Carn
Carn is offline
omg dit wil ik
http://arstechnica.com/gadgets/2012/...lips-hue-leds/

maar dan eigenlijk de LIFX variant
Oud 20-11-2012, 13:51
Verwijderd
Tamarindemarinade, wat een mooi woord
Oud 20-11-2012, 13:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
omg dit wil ik

philips <3
Oud 20-11-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
omg dit wil ik

Zo, wat een hitsig dingske.

Hoewel ze wel echt even moeten fixen dat je er een agenda bij hebt.
Oud 20-11-2012, 14:01
Verwijderd
Top. 3/3 mailtjes verstuurd .
Oud 20-11-2012, 14:06
Carn
Carn is offline
Citaat:
philips <3
Ja, jammer dat dit dus wel alleen een Apple ding is. Maar er komt een opensource variant, die zeer waarschijnlijk ook een stuk betaalbaarder is

Citaat:
Zo, wat een hitsig dingske.

Hoewel ze wel echt even moeten fixen dat je er een agenda bij hebt.
Agenda?
Oud 20-11-2012, 14:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is niet gemeen, zo werkt feedback geven.

Ik snap dat je teleurgesteld bent, dat is begrijpelijk na een slechte beoordeling. Maar die beoordeling werd gemotiveerd, en het klinkt bij mij alsof die motivatie ook goed onderbouwd werd.Je hebt niks aan halfzacht commentaar waar om de hete brij wordt gedraaid en het werkelijke punt niet wordt benoemd (of alleen maar afkraken, zonder te benoemen waarom). Zowel je docent als je medestudent hebben aandachtspunten genoemd in hun feedback, niet omdat ze jou een kutkind vinden, maar omdat ze willen helpen je werk te verbeteren. Feedback =/= kritiek.
Het was wel kritiek, omdat er geen positieve feedback was. Je kon per onderdeel een bepaald aantal punten geven en voor de onderdelen waar hij alle punten had gegeven heeft hij niets geschreven, dus zo van ik heb niets negatiefs aan te merken dus ik zeg maar niets. Wat niet de opdracht was, want je moest ook positieve feedback geven waar je dus iets aan hebt bij de opdracht die we nu hebben gekregen. Maar hij heeft alleen de negatieve dingen gezegd.
En het probleem met de kritiek van mijn lerares is dat die precies het tegenovergestelde zegt van wat die leerling zegt. Daardoor heb ik het idee dat ze maar wat zeggen.
Oud 20-11-2012, 14:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, jammer dat dit dus wel alleen een Apple ding is. Maar er komt een opensource variant, die zeer waarschijnlijk ook een stuk betaalbaarder is
Ja, qua software hebben ze over de hele linie wel wat te leren. Hun medische software is ook om te janken. Maar hun scanapparatuur is daarentegen weer heel goed, niet alleen qua resultaten, maar ook om te zien, om mee te werken en om in te liggen.

En ik hou van mijn Living Colorslampen natuurlijk <3
Oud 20-11-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Tamarindemarinade, wat een mooi woord

Citaat:
omg dit wil ik

Mm ik heb zo'n mal LED-lampje van Philips, LivingColors. Wel plezant licht, kan me voorstellen dat dit helemaal de shit is
Oud 20-11-2012, 14:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er staat zelfs als kritiek bij dat er geen verassingen in mijn arrangement zitten. Ja het is voor koperblazers, koper fikt nu eenmaal niet zo goed!
Oud 20-11-2012, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Agenda?
Ja, je kan tegen 'm zeggen dat hij elke dag om 6:00 langzaam aan moet, of elke dag rond 18:30 moet veranderen in een appetijtelijk warmbruin zodat je weet dat je 'ns moet beginnen met koken, maar je kunt dat niet per dag instellen. Dus dan zou je vrijdagavond handmatig moeten instellen dat je op zaterdagochtend liever níet om 6:00 je nest uit gaat.
Oud 20-11-2012, 14:22
Verwijderd
En ik ben ook bijzonder tevreden met m'n LivingColors, ja

Omnom gadgets.
Oud 20-11-2012, 14:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik voel me zo kut
Oud 20-11-2012, 14:29
Verwijderd
Is dat omdat je het oneens bent met de feedback, omdat je 't er juist wel mee eens bent, of omdat je bang bent dat de feedbackgevers je niet aardig vinden?
Oud 20-11-2012, 14:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omdat ik er niets mee kan omdat ze dus allebei het tegenovergestelde zeggen, het wel een heel negatieve beoordeling is (ik heb het laagst mogelijke wat je uberhaupt kan halen want de docent geeft geen onvoldoendes) terwijl ik echt hard heb gewerkt en zelf natuurlijk tevreden was (ik lever niet iets in wat ik zelf niet goed vind). Dus teleurstelling en verwarring en ik had al een kutdag
En natuurlijk vinden ze me niet aardig
Oud 20-11-2012, 14:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, je kan tegen 'm zeggen dat hij elke dag om 6:00 langzaam aan moet, of elke dag rond 18:30 moet veranderen in een appetijtelijk warmbruin zodat je weet dat je 'ns moet beginnen met koken, maar je kunt dat niet per dag instellen. Dus dan zou je vrijdagavond handmatig moeten instellen dat je op zaterdagochtend liever níet om 6:00 je nest uit gaat.
Dat kan vast, lijkt me raar als zo'n functionaliteit er niet in zal zitten. Zo niet kan je het zelf maken zo te lezen
Oud 20-11-2012, 14:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik heb al een hele leuke vind ik! Helemaal selluf gedaan
Amateuristisch hobbyisme is het!
Oud 20-11-2012, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Dat kan vast, lijkt me raar als zo'n functionaliteit er niet in zal zitten. Zo niet kan je het zelf maken zo te lezen
Don't shoot the messenger. Uit je link:

Citaat:
At least, that's the theory—the scheduling utility is crippled into worthlessness by not being able to set a separate schedule for weekdays versus weekends. It's all well and good to be able to have my bedroom slowly fill with warm light at 6:00 a.m. on a weekday, but I sure as hell don't want that happening on Saturday morning.
Maar het staat niet in steen geschreven, nee. Daarom zeg ik ook, dat moet even gefixt.
Oud 20-11-2012, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik er niets mee kan omdat ze dus allebei het tegenovergestelde zeggen, het wel een heel negatieve beoordeling is (ik heb het laagst mogelijke wat je uberhaupt kan halen want de docent geeft geen onvoldoendes) terwijl ik echt hard heb gewerkt en zelf natuurlijk tevreden was (ik lever niet iets in wat ik zelf niet goed vind). Dus teleurstelling en verwarring en ik had al een kutdag
En natuurlijk vinden ze me niet aardig
Dan zou ik ze vragen om meer toelichting, omdat ze tegenovergestelde dingen zeggen en je daarom niets kunt verbeteren. Verder zijn teleurstelling en verwarring prima emoties om mee te werken als artiest en staat feedback los van of iemand je aardig vindt. Nu zou ik iets gaan oefenen want iets nieuws onder de knie krijgen helpt tegen het gevoel van dat je niks kan. Hup hup
Oud 20-11-2012, 15:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb mijn lerares gemaild
Oud 20-11-2012, 15:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oud 20-11-2012, 15:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Don't shoot the messenger. Uit je link:

Maar het staat niet in steen geschreven, nee. Daarom zeg ik ook, dat moet even gefixt.
Och, apple-muik hè Dan maar zelfs iets fabriceren.

Die opensource-unit kan dat wel, zo te lezen .
Oud 20-11-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Mooi zo

Citaat:
Och, apple-muik hè Dan maar zelfs iets fabriceren.

Die opensource-unit kan dat wel, zo te lezen .
Open source units kunnen alles Maar goede zaak.

En met deze noot van tevredenheid ga ik jullie verlaten om te douchen en een boek te lezen in het park. Groetjes!
Oud 20-11-2012, 16:32
Verwijderd
Huh Fizz0l, sinds wanneer ben je 20? Heb ik een topic gemist?

Kusje!

edit: oh wat, 7 maart al :')
Oud 20-11-2012, 16:43
Verwijderd
Klaverhap naamzoek, ik heb over je gedroomd, en je haar zat precies hetzelfde als op die foto op het Zwangerschapstopic
Oud 20-11-2012, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Huh Fizz0l, sinds wanneer ben je 20? Heb ik een topic gemist?

Kusje!

edit: oh wat, 7 maart al :')
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten