| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() mijn studiegenoot was ook echt heel gemeen in zijn commentaar, ik probeer altijd wel aardig te formuleren enzo en dit was echt zo van leer je fantasie gebruiken.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik snap dat je teleurgesteld bent, dat is begrijpelijk na een slechte beoordeling. Maar die beoordeling werd gemotiveerd, en het klinkt bij mij alsof die motivatie ook goed onderbouwd werd.Je hebt niks aan halfzacht commentaar waar om de hete brij wordt gedraaid en het werkelijke punt niet wordt benoemd (of alleen maar afkraken, zonder te benoemen waarom). Zowel je docent als je medestudent hebben aandachtspunten genoemd in hun feedback, niet omdat ze jou een kutkind vinden, maar omdat ze willen helpen je werk te verbeteren. Feedback =/= kritiek.
Laatst gewijzigd op 20-11-2012 om 13:30. |
||
|
|
|
|
omg dit wil ik
http://arstechnica.com/gadgets/2012/...lips-hue-leds/ maar dan eigenlijk de LIFX variant
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ze wel echt even moeten fixen dat je er een agenda bij hebt. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En het probleem met de kritiek van mijn lerares is dat die precies het tegenovergestelde zegt van wat die leerling zegt. Daardoor heb ik het idee dat ze maar wat zeggen. |
||
|
|
||
|
Citaat:
En ik hou van mijn Living Colorslampen natuurlijk <3
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Omdat ik er niets mee kan omdat ze dus allebei het tegenovergestelde zeggen, het wel een heel negatieve beoordeling is (ik heb het laagst mogelijke wat je uberhaupt kan halen want de docent geeft geen onvoldoendes) terwijl ik echt hard heb gewerkt en zelf natuurlijk tevreden was (ik lever niet iets in wat ik zelf niet goed vind). Dus teleurstelling en verwarring en ik had al een kutdag
![]() En natuurlijk vinden ze me niet aardig
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dan maar zelfs iets fabriceren.Die opensource-unit kan dat wel, zo te lezen
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar goede zaak.En met deze noot van tevredenheid ga ik jullie verlaten om te douchen en een boek te lezen in het park. Groetjes! |
||
![]() |
|
|