| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
Of van die mensen die van die light yogonaise troeperij kopen "want dat is GEZOND want yoghurt en light" om vervolgens na het eten een zak chips weg te stouwen, al dan niet met behulp van een fles cola
|
|
|
Verwijderd
|
Haha jaaa! In superwinkels zie je ze ook vaak, van die groezelige vetkleppen. Zákken vol chips, kannen frituurvet, sixpackjes cola (van die twee liter-kanonnen) maar wél heel trots een pakje Becel Light voor op brood op de kassabaan zetten met een trotse blik
![]() |
|
|
||
|
Citaat:
Volgens mij is Vlaamse mayo ook zuriger dan bijv. Calvé, he? Naja, het is dus zuriger, en iets minder romig. Minder smeuiig zeg maar. Maar nog wel zo smeuiig dat je zegt van: hm, smeuiig.
|
|
||
|
Citaat:
![]() En De Rit, waarom ook niet:
|
|
|
|
Ik weet niet wat ik moet kopen, heb wel een aantal surprise ideeën maar geen idee hoe ik dat moet uitvoeren en dat gedicht kan naar mijn idee pas succesvol worden als ik een cadeau heb.
Maar goed, ik was zaterdag in de Boog en Sinterklaas, 100 pieten en 23586239856923 kinderen ook, dus ik ben maar weer vertrokken
|
|
||
|
Citaat:
Daar kwam ik maar weer eens achter toen ik hier afgelopen weekend een logé had en ik voor haar worstenbroodjes had gemaakt voor ontbijt. Ze wou er mayo bij ipv curry, en er lag een fikse klodder, maar die had ze helemaal weggewerkt (het leek erop alsof ze alles had opgelikt ofzo). Toen liep er echt even een rilling over m'n rug en smaakte m'n broodjes ham/kaas/tomaat ineens niet meer zo lekker.
|
|
|
|
Facebook, schmacebook.
Nog twee uurtjes saaie lessen uitzitten en dan racen. Ik ben 3 uur uit, moet eerst naar Den Haag (handtekening halen voor stage), dan naar Delft (voor Sintcadeau's bij twee specifieke winkels) en dan naar huis. En de winkels sluiten natuurlijk om 6 uur. Ik ben echt heel erg benieuwd of ik dat ga redden.
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als er niet zoveel calorieeen in zouden zitten zou ik regelmatig een lepeltje uit de pot nemen
|
|
![]() |
|
|