| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
En ik denk niet dat je echt rekening moet houden qua leeftijd. In het algemeen met andermans gevoelens ja, maar als je het bont maakt zijn daar de forumregels. Die zijn ook niet leeftijdspecifiek. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er is niets mis met een beetje weerbaarheid afdwingen. We zijn immers niet van suiker. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Oh, genoeg mensen die wel écht verstand hiervan hebben natuurlijk. Stel dat ik ondertitels bij de film wil hebben, kan ik dan gewoon de ondertitels downloaden en ook op die usb stick zetten? Herkent de speler dan automatisch 'Oh! Een ondertitel-bestand' en kan ik die dan aan zetten?
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor wietboter heb je wel goede vetten nodig voor de THC.
|
|
|
|
|
|
Als iets mág betekent dat niet direct dat je het ook moet doen. Het is niet verboden om hard en naar te zijn naar anderen, maar ik vind dat niet lief. Niet lieve posts zijn niet nazi-knopwaardig, maar er mag natuurlijk gewoon wat van gezegd worden.
|
|
||
|
Citaat:
Btw: Ik heb ooit eens in Amsterdam een hash-milkshake op en dat was tantoelekker.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
En ik heb als kind al eens te horen gekregen dat ik medische marihuana kan krijgen maar toen heb ik het natuurlijk afgeslagen. Maar ik had geen idee wat ik miste.
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Vroeger, toen ik nog een puppy was en de ochtendkrant bezorgde in een boerenbuitenwijk (dagelijks 17km fietsen, voor 07:00, yay!) kreeg ik van een boer eens melk vers uit den koe. Téring, wat was dat goddelijk Temeer omdat het warm was en het toen een graad of vijftien vroor.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik moest vroeger altijd kokhalzen van gepasteuriseerde melk. Vaak als we in Frankrijk waren en mijn ouders hadden melk gekocht, heb ik het wel eens moeten drinken.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|