| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
De laarzen uit het wat-heb-je-nieuw-topic, kort, tulen, beige rokje met zwarte stippen, zwarte legging, zwart longsleeve met v-hals en knoopjes onder aan de mouwen, ketting met houten kruishanger van de wereldwinkel.
|
|
|
|
Gisteren voor de eerste keer in lange tijd een capuchonvest gedragen. Het is niet meer echt mijn ding ofzo. Zeker omdat ik het wel moest combineren met nette schoenen (had tot gistermiddag niks anders). Vandaag spijkerbroek, wit t-shirt, blauwe pullover, antraciet jasje en zwarte sjaal, samen met mijn nieuwe bruine boots.
|
|
|
Verwijderd
|
Jeans, okerkleurige schoenen met een sleehak, oker shirt met halflange mouwen en een uil erop.
http://www.catrice.eu/nl/producten/n...cquer-910.html op mijn nagels. Een ronde benen hanger met een gestileerde uil erop. |
|
|
|
|
Effe mijn haartjes uitgeborsteld en draag ze voor het slapen gaan (nog) los, hierna gaat de satijnen strik erin in staart gebonden. De donkerblauwe/paarse jurk is van de H&M. Het gele topje is zelfmaak.
![]() Foto is genomen in de badkamer van mijn nieuwe woning.
|
|
||
|
Citaat:
Gebruik wel bepaalde middelen voor mijn haar zoals Finasteride en Minoxidil, met enkele voedingssupplementen.
|
|
|
Verwijderd
|
Knap, dat is snel gegroeid in korte tijd, vind ik, ik geloof dat het 2 jaar geleden nog schouderlengte was?
De dingen die je gebruikt, zijn die niet gruwelijk duur? Mijn haarprobleem is intussen aan het bijtrekken, maar in het begin ben ik wat gaan rondkijken en 100 euro voor 3 maanden is nog een van de goedkopere. Gelukkig is het intussen bijna weer bij het oude (buiten dat het nu kort is dan). Ik besefte dat ik vandaag er heel merkerig bijliep: - bruine enkellaarsjes van Bronx - blauwe jeans van Tom Tailor - groen bloeshemdgeval met eendjes van Cecil - pied-de-poule gris bh van Marlies Dekkers - zwarte jas van Desigual Enkel mijn hipster komt uit de Zeeman en sokken heb ik voor de afwisseling weer eens niet aan
|
|
|
|
|
Blauwe skinny spijkerbroek, wit hemdje met spaghettibandjes, witte longsleeve, paars shirtje met korte mouwen, witte sjaal, zwart ribcolbertje en grijze slobberlaarzen.
Het colbertje heb ik nu ingeruild voor een fleecevest en het paarse shirtje zit in de wasmachine
|
|
|
Verwijderd
|
Ik had een joggingsbroek en een t-shirt aan tot de grote crème au beurre explosie. Toen kon ik voor de tweede keer onder de douche en heb ik uiteindelijk maar gewoon een groot t-shirt over mijn boxer aangetrokken. Ik moest toch nergens heen en ik woon alleen en de vogels hebben er geen last van hoe ik erbij loop ^^
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
Wat voor outfit heb jij vandaag aan? #2 bloodyb | 17 | 08-06-2019 20:37 | |
| Onzin |
Weten jullie de Onzin Shopping Queens nog? ßuerp | 71 | 04-12-2015 15:56 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 07:41 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
| Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 15:40 | |
| Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 15:12 | |