Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2012, 19:04
Verwijderd
Ja, dat dacht ik op een gegeven moment ook ja allemaal jouw schuld
Advertentie
Oud 29-11-2012, 19:04
Verwijderd
Citaat:

Je faalt helemaal niet joh de eerste keer deed bij mij zo'n pijn dat ik het heb afgekapt. Soms is het het gewoon niet waard!

Nee, maar hallo, als een tampon al zeer doet, weet je hoeveel groter een lul is dan een tampon
nee daarom moet je er ook geen lul in doen als een tampon nog pijn doet. Eerst leren bekkenbodemspieren te ontspannen
Oud 29-11-2012, 19:05
Martiño
Martiño is offline
He leuk, het gaat over seks.

Ik ben dan ook wel in stappen ontmaagd denk ik. Of nog helemaal niet, het ligt er maar aan hoe je het bekijkt.
Oud 29-11-2012, 19:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
nee daarom moet je er ook geen lul in doen als een tampon nog pijn doet. Eerst leren bekkenbodemspieren te ontspannen
Gaat het echt alleen om bekkenbodemspieren dan?
Oud 29-11-2012, 19:06
Verwijderd
Nee Martino, je hebt niet goed gelezen. Het gaat juist over niet-seks.
Verwijderd
Martin top? Wut
Verwijderd
Citaat:
Martin top? Wut
Verwijderd
Citaat:
Bij mezelf vraag ik me dat ook nog wel eens af ja . Ten minste, als het wel zo is dan kan ik ze ook nóg meer aanspannen heel bewust, je zou toch denken dat als je gespannen bent het niet nóg meer kan aanspannen.
Oud 29-11-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind eigenlijk van niet. Maarja, Sarah is de dokter
Het moet gewoon nog opgerekt worden. Niet dat er daadwerkelijk iets moet scheuren ofzo, maar toch.
Oud 29-11-2012, 19:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin top? Wut
Ik weet niet wat jij denkt, maar ik bedoelde met "niet ontmaagd" vaginale seks, doosje.
Oud 29-11-2012, 19:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Bij mezelf vraag ik me dat ook nog wel eens af ja . Ten minste, als het wel zo is dan kan ik ze ook nóg meer aanspannen heel bewust, je zou toch denken dat als je gespannen bent het niet nóg meer kan aanspannen.
Dat laatste is onzin. Als je gespannen bent en dat merkt in je beenspieren zijn die toch ook niet maximaal aangespannen?
Verwijderd
Wat een gedoe man. Ingrid, je hebt iemand gevonden die al lang genoeg wil wachten dus je hebt alle kans het zo aan te pakken dat je alleen maar dingen voelt die je wilt voelen.
Verwijderd
Citaat:
Het hymen is ook bij de een stugger dan bij de ander, maar als een mini tampon al pijn doet is het probleem vooral bekkenbodemspieren.
Oud 29-11-2012, 19:09
Verwijderd
Mwah, het enige wat ik onbewust aanspan zijn mijn schouders, die span ik dan altijd wel maximaal aan. Daarom voel ik dat namelijk
Oud 29-11-2012, 19:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Eigenlijk jammer dat ik aseksueel ben en dat ik niet met bijv. Frayne kan ruilen, want ik heb echt een topvagina.
Oud 29-11-2012, 19:10
Verwijderd
En dan ben je eenmaal ontmaagd, en dan moet je juist weer gaan denken aan oefeningen om je bekkenbodem sterk te houden voor later!

Vrouw zijn
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk jammer dat ik aseksueel ben en dat ik niet met bijv. Frayne kan ruilen, want ik heb echt een topvagina.
Besef je wel wat je daarmee zegt?
Verwijderd
Citaat:
Mwah, het enige wat ik onbewust aanspan zijn mijn schouders, die span ik dan altijd wel maximaal aan. Daarom voel ik dat namelijk
Dat kun je helemaal niet met zekerheid zeggen Genoeg spieren die je onbewust aanspant.
Verwijderd
Citaat:
En dan ben je eenmaal ontmaagd, en dan moet je juist weer gaan denken aan oefeningen om je bekkenbodem sterk te houden voor later!

Vrouw zijn
Inderdaad
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het hymen is ook bij de een stugger dan bij de ander, maar als een mini tampon al pijn doet is het probleem vooral bekkenbodemspieren.
Maar euh, als een volle grote tampon verwijderen een probleem is? Omdat 'ie blijft 'haken' onderaan?
Oud 29-11-2012, 19:11
Verwijderd
Oh ja dat deed bij mij nog meer pijn dan een tampon inbrengen. Hem eruit halen . Mijn hemel.
Verwijderd
Citaat:

Vrouw zijn
Maar dat zijn deels dezelfde oefeningen het gaat om controle houden!
Verwijderd
Citaat:
Maar euh, als een volle grote tampon verwijderen een probleem is? Omdat 'ie blijft 'haken' onderaan?
Oud 29-11-2012, 19:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, wat een overshare ook echt
Oud 29-11-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Oh ja dat deed bij mij nog meer pijn dan een tampon inbrengen. Hem eruit halen . Mijn hemel.
Ja eruithalen is in het begin wel nasty business ja.

Maar het helpt al heel erg om in de juiste hoek te trekken hè? Ik denk dat een hoop mensen, ikzelf ook, de verkeerde richting op werken, waardoor het extra pijn doet.
Oud 29-11-2012, 19:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Besef je wel wat je daarmee zegt?
Nou? *angel-face*
Oud 29-11-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ik zit met dit soort topics altijd heel erg in dubio Aan de ene kant gezellige openess met de LADIES, aan de andere kant een beetje je dignity bewaren
Oud 29-11-2012, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zit met dit soort topics altijd heel erg in dubio Aan de ene kant gezellige openess met de LADIES, aan de andere kant een beetje je dignity bewaren
Ik ben eigenlijk nogal preuts enzo + schaamte want ervaringsloos, bleh.
Verwijderd
Ik ben ondertussen gewend aan dit soort gesprekken, want wij hebben ze in de kleedkamer. Ja echt.
Verwijderd
Citaat:
Nou? *angel-face*
Iets met een voorwerp in een tunnel werpen!
Oud 29-11-2012, 19:15
Verwijderd
Ach ik vind deze gesprekken wel weer een fijne bevestiging van hoe makkelijk het is om man te zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ohja dat heb ik ook altijd, de onderkant van tampons is daar niet op gemaakt. En op dat moment ben je gewoon niet zo wijd, bekkenbodemspieren zijn 'in rust' altijd wat aangespannen, anders zou je incontinent zijn
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Citaat:

Vrouw zijn
Ja, echt he.
Citaat:
Boeiend!
Citaat:
Ja eruithalen is in het begin wel nasty business ja.

Maar het helpt al heel erg om in de juiste hoek te trekken hè? Ik denk dat een hoop mensen, ikzelf ook, de verkeerde richting op werken, waardoor het extra pijn doet.
In het begin? Ik vind het sowieso nasty

Ja, dat wel ja. En als ie niet vol genoeg zit, glijdt ie ook niet zo lekker.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dignity, schmignity.
Verwijderd
Citaat:
Ach ik vind deze gesprekken wel weer een fijne bevestiging van hoe makkelijk het is om man te zijn.
Mijn vriendje is het denk ik niet met je eens, want hij heeft er natuurlijk net zoveel last van als ik
Oud 29-11-2012, 19:16
Martiño
Martiño is offline
Wat is heteroseks toch ingewikkeld. Ik las een topic op seksualiteit over wanneer je weet of een vrouw klaar is gekomen, pff, gedoe
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jullie hebben het inderdaad veel te makkelijk! LIJDEN MOETEN JULLIE
Verwijderd
Waarom zijn tampons eigenlijk zo hoekig aan de onderkant? En aan de bovenkant wel mooi puntig.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat is heteroseks toch ingewikkeld. Ik las een topic op seksualiteit over wanneer je weet of een vrouw klaar is gekomen, pff, gedoe
Ja, denk je dat wij dat grappig vinden en homoseks is toch ook ingewikkeld? Ik bedoel, dat zal toch ook zeer doen, lijkt me
Oud 29-11-2012, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Jullie hebben het inderdaad veel te makkelijk! LIJDEN MOETEN JULLIE
Ik had afgelopen woensdag bij antropologie een college over Simone de Beauvoir, er waren vijf mannen aanwezig En een stuk of 20 vrouwen.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ohja dat heb ik ook altijd, de onderkant van tampons is daar niet op gemaakt. En op dat moment ben je gewoon niet zo wijd, bekkenbodemspieren zijn 'in rust' altijd wat aangespannen, anders zou je incontinent zijn
Ik heb het gevoel dat het meer is eigenlijk, dat ik heel smal ben daar ofzo. (Maar ik heb ook gehoord dat heel veel meisjes dat denken en dat het onzin is.)

Citaat:
Ja, dat wel ja. En als ie niet vol genoeg zit, glijdt ie ook niet zo lekker.
Als 'ie TE vol is is het ook geen pretje
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom zijn tampons eigenlijk zo hoekig aan de onderkant? En aan de bovenkant wel mooi puntig.
Schrijf een brief naar OB, ik ben namelijk ook te spreken over die 'zijdelaag' op die nieuwe, inclusief de groeven in een twist. Winning.
Oud 29-11-2012, 19:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had afgelopen woensdag bij antropologie een college over Simone de Beauvoir, er waren vijf mannen aanwezig En een stuk of 20 vrouwen.
Dat is geen lijden
Citaat:
Ik heb het gevoel dat het meer is eigenlijk, dat ik heel smal ben daar ofzo. (Maar ik heb ook gehoord dat heel veel meisjes dat denken en dat het onzin is.)

Als 'ie TE vol is is het ook geen pretje
True maar zover moet je het niet laten komen!
Oud 29-11-2012, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Dat is geen lijden

ECHT WEL, de lerares is feministisch
Verwijderd
Citaat:
Word.

// Iemand enig idee in hoeverre 'men' vandaag de dag in staat is ogen te corrigeren m.b.v. laserbehandeling?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vergeet 'm altijd een beetje
Verwijderd
Kan het eigenlijk daadwerkelijk té smal zijn ? Ik bedoel, je bent natuurlijk op de een of andere manier te gespannen dan, maar gebeurt het wel eens daadwerkelijk dat het te smal is ?
Oud 29-11-2012, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Word.

// Iemand enig idee in hoeverre 'men' vandaag de dag in staat is ogen te corrigeren m.b.v. laserbehandeling?
Mijn oma heeft dat laten doen toen ze 83 was, en dat pakte heel goed uit. Ik weet er verder niet zo veel van, het ligt er ook een beetje aan waarom je het laat doen natuurlijk.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hallo allemaal! Ik kan de bruidjesaria nu bestwel okee zingen dankzij katarina en masha! Kusjes!
Verwijderd
Citaat:
Schrijf een brief naar OB, ik ben namelijk ook te spreken over die 'zijdelaag' op die nieuwe, inclusief de groeven in een twist. Winning.
Ja daar ben ik ook fan van, nu kan ik ze, eh, gebruiken zonder spuug
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten