| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
er staat een kerstboom in de huiskamer, ik vind het stom en lelijk. maar ja, de meerderheid van dit huishouden wil graag een dure boom kopen om die een maand later weer op straat te flikkeren WANT DAT HOORT ZO :') en dan word ik bestempeld als de boze heks die haar kind geen kerstboom gunt
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik het gewoon lelijk. Het zit me best wel dwars eigenlijk, helemaal dat ik word bestempeld als partypooper terwijl mijn argumenten gestaafd zijn op feiten (het is achterlijk en debiel om een plant/boom na een maand op straat te zetten, doen we ook niet met onze kamerplanten EN we zijn er niet eens met kerst) terwijl anne d'r zin heeft doorgedrukt alleen maar omdat het traditie is, en dat is nog altijd een drogreden. Volgens mij hebben we 1 jaar geen boom gehad vroeger maar toen had ze wel honderduizend takken gekocht ![]() Hij heeft een boom op school, bij zijn opa en oma en overal waar hij komt. we gaan niks met cadeautjes doen, dus die hoeven er niet onder. Hij zal later heus niet in therapie hoeven omdat hij geen kerstboom had in zijn jeugd. /frustratie |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hoewel ik stiekem wel benieuwd ben naar het gevolg van het plaatsen van een kerststalletje in huis. Om te zien welke van het schouwspel de persona non grata is bij Arthur. Zo heb ik namelijk ook wat knuffelberen op de bank staan (een beetje de bacherlorpad nerfen, jeweettok), waaronder 'n grote pandabeer met een kleintje, een pinguin en 'n tijgertje. Arthur lijkt een onwaarschijnlijke grafhekel te hebben aan het tijgertje, gevolgd door de pinguin. Die twee moet ik dus steeds overal vandaan halen terwijl de rest redelijk gemoedelijk mag blijven zitten/liggen. Dus.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
Mijn vader is nu ineens aan het opruimen :') hij weet sinds donderdag dat er morgen een kijker komt, maar hij gaat nú opruimen. En dat kan hij helemaal niet, hij rent gewoon wat heen en weer.
Hij riep: "Ik kan toch ook niet alles door je moeder laten doen." (die komt straks ook opruimen). Alsof hij dat niet zijn hele leven heeft gedaan maar goed.
![]() |
|
|