Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2012, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb wel eens een pot sambal laten vallen
Verwijderd
Citaat:
Ik ga mijn lame.gif voorstellen in dat BZ-topic. Met de tag oedelhap:, want ik wil ook een smiley op mijn naam hebben staan, ook al is het de :').

Dan denkt iedereen over 10 jaar niet 'die heet oedelhap: omdat Noedelhap die gemaakt heeft', maar 'die heet zo omdat Noedelhap een :') forummer was'. Maar dat risico neem ik voor lief!
Doe ik ook
Verwijderd
Citaat:
Ik zou m zo opnieuw kunnen maken. Maar dan is hij msn-only.
oh?
Oud 10-12-2012, 14:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoi! En oedelhap: kan dus niet, n00b
Nou, in mijn post anders wel! als ik smilies uitschakel
Oud 10-12-2012, 14:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nou, in mijn post anders wel! als ik smilies uitschakel
Oud 10-12-2012, 14:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Omg nieuwe smilies

* O*
Verwijderd
Haai Snebbl.
Verwijderd
Opgezogen, alleen alles ruikt nu naar chocolade.
Oud 10-12-2012, 14:19
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi Lusi!!!
Oud 10-12-2012, 14:25
Verwijderd
Toen de nieuw was gingen we heel veel 'en
Oud 10-12-2012, 14:26
Verwijderd
Daar zijn nu minder geschikte opties voor
Oud 10-12-2012, 14:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb wel heel vaak gefacepalmd toen ie net nieuw was.

GRAPJE, dat doe ik nog steeds aan de lopende band hier.
Oud 10-12-2012, 14:33
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik heb wel heel vaak gefacepalmd toen ie net nieuw was.

GRAPJE, dat doe ik nog steeds aan de lopende band hier.
Oud 10-12-2012, 14:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 10-12-2012, 14:35
Verwijderd
Ik weet nog dat ik hier een tijdje niet was geweest en ineens de was toegevoegd. Ik vond dat een heel achterlijke smiley, ik begreep 'm ook niet echt geloof ik.
Oud 10-12-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik weet nog dat ik hier een tijdje niet was geweest en ineens de was toegevoegd. Ik vond dat een heel achterlijke smiley, ik begreep 'm ook niet echt geloof ik.
Dat is van voor mijn tijd Voor 2005 dan denk ik?
Oud 10-12-2012, 14:38
Verwijderd
Ik vind de onbegrijpelijker dan de

Ze willen toch hetzelfde uitdrukken? Maar de doet dat beter.
Oud 10-12-2012, 14:38
Verwijderd
Al die oude : lisa:'s kloppen nu
Oud 10-12-2012, 14:39
Verwijderd
er staat een kerstboom in de huiskamer, ik vind het stom en lelijk. maar ja, de meerderheid van dit huishouden wil graag een dure boom kopen om die een maand later weer op straat te flikkeren WANT DAT HOORT ZO :') en dan word ik bestempeld als de boze heks die haar kind geen kerstboom gunt
Oud 10-12-2012, 14:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
er staat een kerstboom in de huiskamer, ik vind het stom en lelijk. maar ja, de meerderheid van dit huishouden wil graag een dure boom kopen om die een maand later weer op straat te flikkeren WANT DAT HOORT ZO :') en dan word ik bestempeld als de boze heks die haar kind geen kerstboom gunt
Wij vonden het toch ook kut als mama geen boom wilde? Of begon ze daar pas mee toen jij uit huis was?
Oud 10-12-2012, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is van voor mijn tijd Voor 2005 dan denk ik?
ik gok 2003!

De kan ik pas sinds een tijdje waarderen. en ik vraag me af of de nog uit het assortiment gehaald gaat worden.
Oud 10-12-2012, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Wij vonden het toch ook kut als mama geen boom wilde? Of begon ze daar pas mee toen jij uit huis was?
nou ja, verschil was dat mama er eentje met kluit kocht en die in de tuin gooide. Is al de helft van mijn bezwaar. Onder die voorwaarde had ik ook ingestemd maar nu is er toch eentje zonder kluit.
Verder vind ik het gewoon lelijk. Het zit me best wel dwars eigenlijk, helemaal dat ik word bestempeld als partypooper terwijl mijn argumenten gestaafd zijn op feiten (het is achterlijk en debiel om een plant/boom na een maand op straat te zetten, doen we ook niet met onze kamerplanten EN we zijn er niet eens met kerst) terwijl anne d'r zin heeft doorgedrukt alleen maar omdat het traditie is, en dat is nog altijd een drogreden.
Volgens mij hebben we 1 jaar geen boom gehad vroeger maar toen had ze wel honderduizend takken gekocht
Hij heeft een boom op school, bij zijn opa en oma en overal waar hij komt. we gaan niks met cadeautjes doen, dus die hoeven er niet onder. Hij zal later heus niet in therapie hoeven omdat hij geen kerstboom had in zijn jeugd.

/frustratie
Oud 10-12-2012, 14:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kun je niet gewoon een plastic boom nemen?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik krijg bij D. ook een kerstboom hoor speciaal voor mij. Het geeft toch sfeer, vind ik.
Verwijderd
ik ga helemaal niks kopen
Oud 10-12-2012, 14:58
Verwijderd
vind mijn eigen inrichting al sfeervol genoeg, mot er geen boom bij.
Oud 10-12-2012, 14:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er is in de Bogaard al een tijdje een kerstoutlet heb het tot nu toe goed kunnen ontlopen, maar denk dat ik van de week toch even ga kijken.
Oud 10-12-2012, 15:00
Verwijderd
Houd je ook niet van bloemen, pip?
Oud 10-12-2012, 15:00
Verwijderd
de zeeman en wibra hadden ook niks van pluchestof
Oud 10-12-2012, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Houd je ook niet van bloemen, pip?
Nou ik hou wel van bloemen maar ik koop ze nooit omdat ze na een paar dagen/week al dood zijn
Ik koop dan liever een vetplantje met bloemetjes
Oud 10-12-2012, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Kun je niet gewoon een plastic boom nemen?
Of beter nog; überhaupt geen boom. Of van die andere wanstaltige kutversieringkjes. Denk aan die draken met lichtjes die mensen in de vensterbank zetten. Of anders die belachelijke halve struiken aan de voordeur gemonteerd. Eén bewoner hier in Didamsko vindt het wel tof om een levensgroot lichtgevend omgedraaid pentagram te showen, dat vind ik dan wel weer humor, hoewel ik betwijfel of die ongetwijfeld lieve mensjes weten wat ze nou eigenlijk aan symboliek aan huis hebben hangen.
Oud 10-12-2012, 15:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ach, stelletje zeiksnorren () Ik vind een beetje (subtiele!) verlichting wel oke. Een kleine rits lampjes aan je raam, of een mini-kerstboompje in huis. Dan ben ik maar een kerst-sucker!
Oud 10-12-2012, 15:08
Verwijderd
oh god die witte driehoekplastics met kerstlampjes er in die hadden wij vroeger voor elk raam.
Je haalt je ook zoveel werk op de hals he, je moet al die teringzooi ook weer opruimen.
Oud 10-12-2012, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Nou ik hou wel van bloemen maar ik koop ze nooit omdat ze na een paar dagen/week al dood zijn
Ik koop dan liever een vetplantje met bloemetjes
Ik snap je gedachtengang maar ik vnd het heel verleidelijk vanalles te gaan noemen zo van EN DAT? EN DATTE? Maar als jij het zo sterk voelt dan doe je dat idd gewoon niet, geen kerstboom in huis
Oud 10-12-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je gedachtengang maar ik vnd het heel verleidelijk vanalles te gaan noemen zo van EN DAT? EN DATTE? Maar als jij het zo sterk voelt dan doe je dat idd gewoon niet, geen kerstboom in huis
naja de meerderheid heeft gesproken dus er is er wel eentje
Oud 10-12-2012, 15:23
Verwijderd
jammer dat elmer hier niet in de buurt woont om zijn superieure mening er doorheen te drukken.
Oud 10-12-2012, 15:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
jammer dat elmer hier niet in de buurt woont om zijn superieure mening er doorheen te drukken.
Wedden dat ie in Finland gewoon onder druk van Vowel een kerstboom in huis heeft staan?
Oud 10-12-2012, 15:29
Verwijderd
Oke I like. Arriva bussen keurig op tijd, mijn eigen trein keurig op tijd en nu kan ik dus op mn gat blijven zitten tot 6 uur
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jammer dat Anne geen /care heeft als Elmer
Verwijderd
Hoewel ik stiekem wel benieuwd ben naar het gevolg van het plaatsen van een kerststalletje in huis. Om te zien welke van het schouwspel de persona non grata is bij Arthur. Zo heb ik namelijk ook wat knuffelberen op de bank staan (een beetje de bacherlorpad nerfen, jeweettok), waaronder 'n grote pandabeer met een kleintje, een pinguin en 'n tijgertje. Arthur lijkt een onwaarschijnlijke grafhekel te hebben aan het tijgertje, gevolgd door de pinguin. Die twee moet ik dus steeds overal vandaan halen terwijl de rest redelijk gemoedelijk mag blijven zitten/liggen. Dus.
Oud 10-12-2012, 15:30
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi
Oud 10-12-2012, 15:34
Verwijderd
Citaat:
naja de meerderheid heeft gesproken dus er is er wel eentje
Oei verkeerd gelezen
Oud 10-12-2012, 15:42
Verwijderd
omg de code voor de is ook echt ;lisa:
Oud 10-12-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Wedden dat ie in Finland gewoon onder druk van Vowel een kerstboom in huis heeft staan?
Ik weet de houding van Vowel mbt kerstbomen niet, maar als er een is dan denk ik dat hij heeft gezegd dat het hem niks boeit maar dat hij er geen cent van gaat meebetalen en geen seconde moeite in gaat steken zoals haar helpen het ding naar het huis te slepen.
Oud 10-12-2012, 15:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet de houding van Vowel mbt kerstbomen niet, maar als er een is dan denk ik dat hij heeft gezegd dat het hem niks boeit maar dat hij er geen cent van gaat meebetalen en geen seconde moeite in gaat steken zoals haar helpen het ding naar het huis te slepen.
Ik hoor het hem zeggen
Oud 10-12-2012, 15:48
Verwijderd
Overigens zou ik ook zwichten voor de meerderheid in huis, hoor. Zo hardvochtig en militant ben ik nou ook weer niet
Oud 10-12-2012, 15:48
Verwijderd
Citaat:
omg de code voor de is ook echt ;lisa:
Als ik een keer (sporadisch) naamzocht kwam ik regelmatig jouw twijfelachtige situaties tegen en die zijn nu allemaal veranderd in de goede smilie
Oud 10-12-2012, 15:49
Lorelei
Lorelei is offline
Ik hou wel van kerstverlichting en zo En van gave kerstballen

Maar wij hebben hier wel een nepboom. Dat druist volledig in tegen mijn principes maar het scheelt wel een boel schoonmaakwerk
Oud 10-12-2012, 15:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is nu ineens aan het opruimen :') hij weet sinds donderdag dat er morgen een kijker komt, maar hij gaat nú opruimen. En dat kan hij helemaal niet, hij rent gewoon wat heen en weer.
Hij riep: "Ik kan toch ook niet alles door je moeder laten doen." (die komt straks ook opruimen). Alsof hij dat niet zijn hele leven heeft gedaan maar goed.
Oud 10-12-2012, 15:50
Verwijderd
Bij mijn ouders is de gang twee verdiepingen hoog, vroeger hadden we daar een MEGAkerstboom
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten