| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Daarna uitschelden is al helemaal geen stijl natuurlijk.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooralsnog is er maar één keer in vijf of zes jaar tijd gebitcht; over mijn katten die loopgraven schijnen te maken in de tuin van de hoogbejaarde En nu houd ik ze maar binnen. Of onder begeleiding naar buiten. Ah, nog één nachtvorstje en 't is waarschijnlijk wel een beklonken zaak. Woon ik tussen twee lege huizen in |
|
|
|
|
|
Mijn vader heeft hem gezegd dat hij moet ophouden met overdag aanbellen voor de muziek, dat het geen bejaardenflat is en dat, als zijn kleinkinderen liggen te slapen, hij dat ook niet kan ruiken en dus ook geen rekening met iedereen kan houden.
Ofzo. Maar mijn pa roept zelf altijd dat hij problemen heeft met autoriteit. Ofzo. Whatever. Maar zoiets kan hij nou eenmaal niet normaal doen, hij springt dan gelijk uit zijn vel. Je moet hem eens zien als hij je twee keer heeft geprobeerd iets uit te leggen en je snapt het dan nog niet.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
In het appartement ging ik regelmatig de buurman vragen of hij zijn koptelefoon wou gebruiken omdat hij muziek draaide waar ik echt niet bij kon studeren. Nu heb ik maar 1 buurman en die hoor ik nooit. In de zomer kwam zijn zoon een keer waarschuwen voor ern tuinfeest, toen stonden ze alleen te praten en was het om elf uur op zaterdagavond afgelopen.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een wildebrasjes!En het is hier, waar ik woon, altijd superrustig. Veel oudjes achter me (in van die malle seniorenbungalows)
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik kan me ook wel voorstellen als je een huisfeest met tientallen studenten in het pand naast je hebt niet iedereen daar even makkelijk op afstapt.Maar het ligt gewoon een beetje aan de situatie. Je weet natuurlijk wel dat je naast een studentenpand woont, aan de andere kant is een briefje/belletje een paar dagen voor het feestje meestal ook wel zo netjes.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Bovendien zijn ze wel aan het zeiken want wij mogen de deuren en ramen niet open hebben (deuren worden afgesloten naar het balkon toe, als in, de deurklinken gaan eruit) en ramen worden vastgezet met tie rips. Dan is het geluid naar buiten echt niet helemaal weg, maar wij wonen verdorie wel op de 8e en ik heb een keer beneden gestaan en dat hoor je echt niet meer. Ja, als je erop gaat letten misschien. Maar het is ook wat je zegt. Die flat staat er al sinds 1965 geloof ik en is altijd een studentenflat geweest. Iets zegt me dat de meeste mensen naast ons er niet sinds 1965 wonen, dus je weet waar je naast zit. Het is niet dat die flat ineens is opgekocht en een studentenflat werd
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
// Heeft iemand hier een mp3'tje van Dragostea Din Tei dat hij (m/v) me wil mailen? Ik weet vrij zeker dat ik hem ergens op cd heb, maar ik ben hem kwijt.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelfde als van die stomme mensen die naast het circuit gaan wonen en dan gaan zeggen 'Ja, je hebt hier zoveel motorlawaai.' |
|
|
|
|
|
Ik heb nog geen feestje gehad in mn nieuwe crib maar zodra dat gaat plaatsvinden gooi ik bij de naaste (boven)buren een briefje door de deur met "hoi dan en dan is het feest en kan het laat en herrie worden, kom vooral zelf even een biertje doen, we proberen het rustig te houden maar alvast excuses voor mogelijke overlast"
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
In mijn vorige studentenhuis hadden we een buurvrouw die kwam klagen omdat het stuur van onze fietsen teveel uitstak. :') En omdat we te hard van het afstapje naar het balkon afstapten. Ja eh, hou je bek ofzo.
|
|
|
|
Wij hadden laatst een feestje en we hadden bij alle buren briefjes in de bus gedaan de ochtend van tevoren, met een telefoonnummer erop en alles. Om 23:00u stonden ze al aan de deur van ja eh er staan mensen in de tuiin te praten en we hebben er last vannnn
![]() ja eh doos er is een feest ![]() We wonen tussen de studentenhuizen he, waaronder een veritascomplex. |
|
|
|
|
Ja dat is dan idd wat raar, als je weet dat je omgeven bent door studenten(woningen). Dat is hier wat minder, en ik heb het idee dat het ook allemaal wel mee zal vallen zolang maar niet buiten in de tuin om 3 uur snachts nog lawaai staat te maken.
|
|
|
|
Het student-zijn is geen vrijbrief om ongestoord en onbestraft overlast te veroorzaken wat mij betreft, ook niet als je de overlast van tevoren hebt aangekondigd.
|
|
||
|
Citaat:
. Ook al zo stom met uitzending gemist tegenwoordig... Hallo, hier wonen geen kinderen hoor, ga weg, ik kan zelf wel besluiten of ik naakte mensen wil zien.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd