| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Godsamme, wat voel ik me nu een oud zeikwijf
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ja we zijn gewoon in de tuin tot 12u doorgegaan (de kroegen stromen dan zelfs nog vol en het is dan ALTIJD herrie, we wonen in de binnenstad
) en daarna hebben we de deuren dicht gedaan. Maar het waren dus andere studenten die klaagden he, er wonen vrijwel alleen studenten in deze straat. En ze maken zelf dus ook de hele tijd herrie. Ja deze specifieke vast niet. Maar goed Ik ben zelf ook helemaal geen overlastert en ik snap je prima. Maar ik hou ook niet van klagen en ook niet van klagende mensen.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
er is hieronder een nieuw persoon komen worden. Aan haar huis grenst het wasmachinehok (voor algemeen gebruik). Na een week hing er een brief in het portiek of we aub 's avonds niet meer wilde wassen omdat mevrouw er zo'n last van had.
Ik snap dat je zoiets best hoort, maar hallo, na een week al zeiken, wen d'r gewoon even aan. Vroeger was mijn slaapkamer ook naast het washok. Ja, dat hoor je, maar het is niet oorverdovend hard ofzo. En dan zit ze wel te verkondigen dat mensen wat verdraagzamer moeten zijn en dat we nu eenmaal in het centrum wonen dus je ALTIJD wel iets hoort hier. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Dat is echt schier onmogelijk. En verder heb je uiteraard heel erg gelijk, dus doorgaans probeer ik me er niet al teveel aan te ergeren. Soms gaat dat goed, andere keren wat minder
|
|
||
|
Citaat:
En nogmaals, aan studenten ontkom je niet in Groningen. Dat maakt het fijn levendig -en daarom hou ik ook van Groningen- maar je treft ook de vervelende brallers, die menen dat de regels niet op hen van toepassing zijn.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb nooit zo goed begrepen waarom (ik geloof dat ze juist de dorpse mentaliteit, enige bekrompenheid, niet waardeerde), maar ja, ik heb er dan ook nooit gewoond.
|
|
|
|
Nou, mij hoor je niet klagen als het uitermate rustig en stil is op straat 's nachts
![]() Ik ben me er overigens wel van bewust dat ik wat gevoeliger ben voor geluid dan de gemiddelde mens, en er sneller slecht door slaap.
|
|
|
Verwijderd
|
Wij hebben ook geen overlast! T enige dat echt huul vervelend is dat de buurvrouw drie hondjes heeft en als zij weg is, blaffen die beesten constant. Ik ben nog in dubio of ik daar iets van ga zeggen. Ze is vrij veel weg, ook 's avonds. Heel irritant. Verder woont boven ons een stel, hij geeft gitaarles aan huis, op z'n laatst tot half tien en dat vind ik ook niet vervelend. Ook niet overdag, want dan pingelt hij er ook nog wel eens op los. zijn vriendin hoor ik heel erg sporadisch op de saxofoon maar ook dat stoort me niet, eigenlijk. Mijn vriendje hoort eigenlijk helemaal niks van dit alles.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik had er twee. Die van vanmiddag ging goed, superleuk tentamen ook
/nerd. Die van net was een stuk lastiger, vooral omdat ik nogal stuk was van vanaf vanochtend 8 uur leren, tot 13.00 toen tentamen maken, toen van half 4 tot 19.00 weer leren en toen nog van 19.30 tot 21.30 tentamen maken. Maar goed, ik hoop er het beste van, eerste sowieso gehaald, tweede met een beetje geluk ook wel, maar geen 8 en ik wilde graag een 8
|
|
|
||
|
Citaat:
Slag, zeg maar. Als ik nodig naar de kapper moet, gaat die eruit.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje apart wel maar ik denk niet dat ik zo'n kans nog een keer krijg om echt goed rust te pakken en een keertje écht goed te herstellen.Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|