Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2012, 12:29
Verwijderd
ik heb echt niks gekocht waar ik niks aan heb. Oke, alleen dat pluchen kleedje had ik niet nodig, maar de rest wel. De dvd's zijn een investering voor uitslaaptijd op vakantie, bijvoorbeeld. Dat zijn weer 200 minuten stille kinderen. Ik ben nog steeds mijn spulletjes allemaal aan het bekijken en over mijn wangen aan het wrijven enzo
Advertentie
Oud 17-12-2012, 12:34
Verwijderd
tekst
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif zo.gif (1.1 KB, 74x gelezen)
Oud 17-12-2012, 12:36
Verwijderd
Als ik iets nieuws heb moet ik soms even stoppen met wat ik aan het doen was en even kijken of het nog steeds zo gaaf is.
Oud 17-12-2012, 13:11
Verwijderd
Klaverhap, gefeliciteerd met je zoon! /is raar datum-autistje
Oud 17-12-2012, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Als ik iets nieuws heb moet ik soms even stoppen met wat ik aan het doen was en even kijken of het nog steeds zo gaaf is.
Vroegah als ik een hoop nieuwe spulletjes had gekocht dan stalde ik ze allemaal uit op m'n bed en ging ik er gewoon even gelukzalig naar staan kijken
Oud 17-12-2012, 13:12
Verwijderd
Dank je!
Oud 17-12-2012, 13:13
Verwijderd
Wat heeft Zalando toch awesome service. Vrijdag laarsjes besteld, vandaag bezorgd zonder verzendkosten. Maar ik vind ze toch niet zo -> retourdingetje uitprinten, op doos plakken en gratis terugsturen
Oud 17-12-2012, 13:13
Verwijderd
Maarrr Pip, en dat is de hamvraag, hoeveel was je nou kwijt alles bij elkaar, en hoeveel zou je kwijt geweest zijn in een normale winkel?
Oud 17-12-2012, 13:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Yaaay, Klaverpeuter birsdee! Gefeliciteerd!!!
Oud 17-12-2012, 13:16
Verwijderd
Nu heb ik ook Action-cravings
Oud 17-12-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Vroegah als ik een hoop nieuwe spulletjes had gekocht dan stalde ik ze allemaal uit op m'n bed en ging ik er gewoon even gelukzalig naar staan kijken
vroegah de ochtend na sinterklaas of mijn verjaardag zette ik al het nieuwe speelgoed in een kring op de grond en dan ging ik in het midden zitten en één voor één met alles spelen

misschien moet ik die traditie weer in ere herstellen.
Oud 17-12-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
vroegah de ochtend na sinterklaas of mijn verjaardag zette ik al het nieuwe speelgoed in een kring op de grond en dan ging ik in het midden zitten en één voor één met alles spelen

misschien moet ik die traditie weer in ere herstellen.
Oud 17-12-2012, 13:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op de basisschool mocht je na sinterklaas altijd 1 speelgoedje mee naar school nemen.
Nu had ik na sinterklaas mijn poezenoorwarmers op die ik van de sint gekregen had
Oud 17-12-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Op de basisschool mocht je na sinterklaas altijd 1 speelgoedje mee naar school nemen.
Nu had ik na sinterklaas mijn poezenoorwarmers op die ik van de sint gekregen had
Wij mochten dat ook, ook als je jarig geweest was. <3
Oud 17-12-2012, 13:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die armwarmers heb ik ook, in 2 kleuren! Was vorige winter al chill, en dit jaar zijn ze ook al van pas gekomen. Toffe dingen...
Ik heb pas bij de eksjun een mini ovenschaal gekocht, een rol zwarte ducttape (om allerlei shit mee te fixen/portemonnee's van te maken), een ubergrote mok met schattig stippenprintje voor m'n cappuccino's, een blik kokosmelk en een rol met lint (want dan zit ik nooit meer zonder frummel. )
5 euro bij elkaar. VIJF FUCKING EURO!
Oud 17-12-2012, 13:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Heeft iemand trouwens die nieuwe anti-rookreclame gezien? Als ik niet al rookte was ik daar wel door begonnen.

"Roken is echt zooo als postzegels verzamelen","Roken is zoooo als een strakke, gele zwemslip" etc.
En dan de tagline "Roken kan echt niet meer".

Mooi zo, ik wil niet hip/cool/stoer zijn. Tyf op.
Oud 17-12-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Heeft iemand trouwens die nieuwe anti-rookreclame gezien? Als ik niet al rookte was ik daar wel door begonnen.

"Roken is echt zooo als postzegels verzamelen","Roken is zoooo als een strakke, gele zwemslip" etc.
En dan de tagline "Roken kan echt niet meer".

Mooi zo, ik wil niet hip/cool/stoer zijn. Tyf op.
Ik ben er door gestopt!
Oud 17-12-2012, 13:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zo, ik heb net even twee geneeskundestudentjes voorgelicht (/geïndoctrineerd) over cvs
Oud 17-12-2012, 13:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben er door gestopt!
Wow, wel 1 dag. Goed hoor!
Oud 17-12-2012, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik heb net even twee geneeskundestudentjes voorgelicht (/geïndoctrineerd) over cvs
Oud 17-12-2012, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Wow, wel 1 dag. Goed hoor!
Dag 5!!!
Oud 17-12-2012, 13:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Gisteren ging ik koekjes bakken, met het idee dat ik ze dan wat aan kon bieden, maar die waren dus hartstikke mislukt Dus voor het gesprek nog snel naar de winkel om koekjes te kopen, had die ene glutenallergie en de ander wilde geen koekjes Dus nu heb ik heul veel koekjes.
Oud 17-12-2012, 13:36
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dag 5!!!
Lekker! Maar die reclame is pas sinds vandaag op TV.

Hoop dat je 't volhoudt. Ik stop ook wel eens een weekje, maar in 't weekend koop ik dan toch weer een pakje.
Oud 17-12-2012, 13:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
aight, ik ben echt trots op mijn modekeuzes vandaag! nu nog kijken of mijn muziekkeuzes eenzelfde succes gaan blijken. kusjes
Oud 17-12-2012, 13:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kusjeeee!

Ik heb al 2 dagen een pyjama aan en een slobbervest. Ugh.
Oud 17-12-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:

Hoop dat je 't volhoudt. Ik stop ook wel eens een weekje, maar in 't weekend koop ik dan toch weer een pakje.
Huh, rook jij? Ik heb me daar volgens mij weleens eerder over verbaasd.
Oud 17-12-2012, 13:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik typ trouwens wel als een mongool als ik net mijn pillen op heb
Maar goed, daar ga ik in mijn groene leggings, paarse beenwarmers, zwarte hemdje, rode hemdje, blauwe vestje, paarse gympen AWWWWW YISSS
Oud 17-12-2012, 13:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Huh, rook jij? Ik heb me daar volgens mij weleens eerder over verbaasd.
Ik heb toen met jou en Sann bij fizzle in de tuin gestaan om te roken, gekkie.
Maar ja, al een jaar of 6. Het gaat van een pakje per dag naar een pakje in de week. Ligt aan hoeveel ik uitga en hoeveel stress ik heb.
Oud 17-12-2012, 13:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik typ trouwens wel als een mongool als ik net mijn pillen op heb
Maar goed, daar ga ik in mijn groene leggings, paarse beenwarmers, zwarte hemdje, rode hemdje, blauwe vestje, paarse gympen AWWWWW YISSS
Jeuzes, kleurexplosie!
Oud 17-12-2012, 13:54
Verwijderd
Middag.
Oud 17-12-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:

Zo zie je maar weer hoe weinig tv ik kijk!

Ik hoop het ook! Al zo vaak gefaald
Oud 17-12-2012, 14:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kusjeeee!

*pauperboks*
Oud 17-12-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
*pauperboks*
Oud 17-12-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
*pauperboks*
Oud 17-12-2012, 14:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Yay, kijk ons allemaal in onze pyjama's zitten
Oud 17-12-2012, 14:09
Verwijderd
Nou, niet helemaal eerlijk. Ik heb gisteren gewoon tot ongeveer 4 uur / half 5 in bed gelegen.
Oud 17-12-2012, 14:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou en

Mijn vader gaat morgenochtend weg ik ben een beetje bang dat ik niet voor mezelf kan zorgen (hoewel ik ook wel weet dat ik dat heus wel kan en dat ik echt niet verhonger en anders nog pizzabezorgers heb) of dat er iets met me gebeurt en niemand me op tijd vindt of dat er iets met mijn pa gebeurt.
Oud 17-12-2012, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En ik moet morgen zijn laatste bardienst op de vereniging doen en dat vind ik ook eng. Hoewel ik weet dat ik geen mongool ben en het niet zo moeilijk is om een kleine bar te runnen. Maar toch!
Oud 17-12-2012, 14:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb dus nog steeds geen essay af en ik moet nog leren voor het tentamen wat ik morgen heb. Godverdomme. Ik had gisteren en vandaag de tijd, maar ik ben zo ontzettend moe. M'n ogen vallen steeds dicht, ookal ben ik nog niet zo heel lang wakker. Lag gisteren ook alweer vroeg in bed, maar ik heb echt een kutnacht gehad...
Ik haat dit zo hard. Waarom voel ik me altijd lichamelijk het zwakst op de momenten dat ik dingen moet doen? Vorige keer had ik een migraine aanval oid en kon ik geen licht verdragen en moest ik kotsen. Huilie.
Oud 17-12-2012, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Nou en

Mijn vader gaat morgenochtend weg ik ben een beetje bang dat ik niet voor mezelf kan zorgen (hoewel ik ook wel weet dat ik dat heus wel kan en dat ik echt niet verhonger en anders nog pizzabezorgers heb) of dat er iets met me gebeurt en niemand me op tijd vindt of dat er iets met mijn pa gebeurt.
Citaat:
En ik moet morgen zijn laatste bardienst op de vereniging doen en dat vind ik ook eng. Hoewel ik weet dat ik geen mongool ben en het niet zo moeilijk is om een kleine bar te runnen. Maar toch!
Zal ik je platspammen op whatsapp, zodat als je per ongeluk doodgaat ik de politie kan bellen als je niet reageert ?

Citaat:
Ik heb dus nog steeds geen essay af en ik moet nog leren voor het tentamen wat ik morgen heb. Godverdomme. Ik had gisteren en vandaag de tijd, maar ik ben zo ontzettend moe. M'n ogen vallen steeds dicht, ookal ben ik nog niet zo heel lang wakker. Lag gisteren ook alweer vroeg in bed, maar ik heb echt een kutnacht gehad...
Ik haat dit zo hard. Waarom voel ik me altijd lichamelijk het zwakst op de momenten dat ik dingen moet doen? Vorige keer had ik een migraine aanval oid en kon ik geen licht verdragen en moest ik kotsen. Huilie.
Komt wel goed schatje! *roosvicee toeschuift*
Oud 17-12-2012, 14:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En nu is er een wijf op TV met een veels te hoog voorhoofd en veels te witte tanden die praat over haar jeukende kut vol met afscheiding. GADVER, MOT DAT NOU?!
Oud 17-12-2012, 14:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En nu is er een wijf op TV met een veels te hoog voorhoofd en veels te witte tanden die praat over haar jeukende kut vol met afscheiding. GADVER, MOT DAT NOU?!
Altijd positief blijven!

Oud 17-12-2012, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Frayne, ben je in Leiden of bij je ouders de komende dagen..?
Oud 17-12-2012, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Klaverhap, gefeliciteerd met je zoon! /is raar datum-autistje
ik dacht er vanmorgen ook aan, want ik ben ook een datumautistje. Maar gefeli met je jong klavertje
Citaat:
Maarrr Pip, en dat is de hamvraag, hoeveel was je nou kwijt alles bij elkaar, en hoeveel zou je kwijt geweest zijn in een normale winkel?
60 euro nog wat ik dacht dat ik rond de 100 zou zitten
Citaat:
Kusjeeee!

ik ook. en ik stink.
Citaat:
Altijd positief blijven!

[afbeelding]

Oud 17-12-2012, 14:35
Verwijderd
Ik ben nog bij mijn ouders, blijf daar tot oud en nieuw! En waarschijnlijk nog wat langer, want mijn vriendje gaat begin januari op wintersport en ik weet niet of ik het aandurf om dan alleen (semi-alleen met 15 huisgenoten natuurlijk) te zijn.
Oud 17-12-2012, 14:36
Verwijderd
Er valt zoveel te verbeteren qua taalgebruik in reclames voor maandverband en vaginale zeep enzo. Het eerste merk dat gewoon het woord KUT noemt in zijn reclame mag mij tot zijn clientele rekenen!
Oud 17-12-2012, 14:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben nog bij mijn ouders, blijf daar tot oud en nieuw! En waarschijnlijk nog wat langer, want mijn vriendje gaat begin januari op wintersport en ik weet niet of ik het aandurf om dan alleen (semi-alleen met 15 huisgenoten natuurlijk) te zijn.
Oke, goed om te weten
Oud 17-12-2012, 14:38
Verwijderd
huhu ik vroeg net aan de Peuter of hij een schone luier moest en toen draaide hij een paar rondjes om zijn as, proberend aan zijn eigen kont te snuffelen als een hond die zijn eigen staart probeert te pakken
Oud 17-12-2012, 14:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Frayne: je mag me best appen, maar dat is niet echt handig als ik aan het werk ben (of ergens anders waar ik geen internet heb). Maar ik waardeer het gebaar
Oud 17-12-2012, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Er valt zoveel te verbeteren qua taalgebruik in reclames voor maandverband en vaginale zeep enzo. Het eerste merk dat gewoon het woord KUT noemt in zijn reclame mag mij tot zijn clientele rekenen!
Ik word altijd zo naar van always reclames. Die doen net alsof het allemaal zo fantastisch is om ongesteld te zijn en dat je als je always gebruikt gewoon ineens kan vliegen ofzo . Vooral als ik ongesteld ben word ik er meestal uitermate agressief van

Citaat:
Oke, goed om te weten
Hoezo /niet nieuwsgierig.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten