![]() |
|
![]() |
De legging verovert steeds meer de mannenharten, en de winkels Uniqlo, Barneys en Nordstrom hebben de mannenlegging dan ook in hun assortiment opgenomen.
http://www.nu.nl/lifestyle/2978130/l...-new-york.html |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind leggings ok als alternatief voor panty's of een maillot, dus met een rokje of een jurkje erover. Witte (of lichte) leggings vind ik lelijk.
http://blackmilkclothing.com/collections/leggings Dat zijn hele kunstwerkjes, maar dat is niet geschikt voor iedereen. Wat mannen betreft, ach als een man daar per se in wil lopen, moet hij dat gewoon doen, ik denk dat ik het niet mooi ga vinden, zal waarschijnlijk aan de man en de rest van de kleding liggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jurken zijn heus niet alleen voor vrouwen, kijk naar de toga in de Romeinse tijd, naar de (ik weet niet hoe ze heten) jurken van moslims en zo zijn er vast nog wel. Rokken, kijk naar de kilt bij de Schotten. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind leggings niet zo (tenzij hierboven), maar bij mannen? Hmnee, dank je.
||
Citaat:
![]() Ik vind leggings overigens naar. Bij vrouwen al, zeker als ze worden gedragen als broek (als panty/maillot onder een rokje kan 't wel), want je ziet echt álles door zo'n ding. En dat wil ik bij een vrouw al niet zien, laat staan bij een man. Als ik de contouren van iemands vleesunit wil zien, dan niet in het openbaar en alleen bij een man naar mijn keuze.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Winter, serieus. Broek is een overkoepelende naam. Daaronder valt de legging, de short, de skibroek, de pantalon, de harembroek, de skinny en weetikwatnogallemaal. Niet elke broek is een legging maar elke legging is wel een broek. Dus hou nu op met flauwekul vertellen, alsjeblieft.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik draag zelf trouwens nooit leggings, heel soms als het koud is en ik met de brommer moet, maar vaak volstaat een panty/maillot dan ook gewoon. Een legging als broek dragen, nee, maar daar heb ik het figuur ook niet voor, vind ik.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|