![]() |
|
Zullen we weer ontopic gaan en het over seksplekken hebben in plaats van over het al dan niet traumatisch zijn van seks hebben met je lerares?
![]() ![]()
|
Offtopic reacties weggehaald. Als ik vraag niet meer in te gaan op seks met je lerares (of daaraan gerelateerde opmerkingen) doe dat dan ook niet.
|
de raarste plek waar ik ooit ben klaargekomen is in een waterglijbaan in het zwembad, idioot als ik er nu over nadenk maar ik kon vrij snel klaarkomen, was erg expirimenteel bezig op dat gebied, ik zei tegen mijn vriendin die achter me in de rij stond dat ik midden in de glijbaan wilde proberen om stil te staan dus dat ze pas kon gaan als ze mij uit de glijbaan had zien komen (ik was 14 ofzo ?) het was wel een dichte glijbaan niemand kon me dus zien . best gestoord als ik er over nadenk, nu zou ik daar nu (paar jaar later) nooit durven te vingeren, veel te bang dat iemand me zou betrappen maarja vond dat toen gewoon een grappig idee best leip
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In het kleedhokje van een kledingzaak is het natuurlijk iets moeilijker omdat je ze niet altijd stevige deuren zijn dat sluiten maar gewoon soms doeken. Dus daar je tijd nemen raad ik niet aan, is meer goed voor een vluggertje gelijk bij mij toen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zelf vind toch wel mooiste plek waar ik het heb gedaan is het tuin huisje van me vriendins vader Laatst gewijzigd op 06-01-2013 om 14:08. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou me kapot lachen als ik de man was die jullie eruit haalde ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Raarste plek voor mij moet op een camping in de bosjes naast een voetbalveld zijn geweest, waar op dat moment ook gespeeld werd door een groep jongens. Was gelukkig donker zodat ze ons niet zagen, maar als de bal in de buurt kwam kon ik ze bijna aanraken ![]() Ik zou het nog wel eens in de trein willen doen. Al wel eens handwerk gedaan (overigens zonder klaar te komen, ik hou de boel wel netjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |